TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24918 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Dev satın alma: T-Mobile USA, 39 milyar dolar karşılığında AT&T'nin oluyor Asus çıkartılabilir klavyeye sahip tablet bilgisayarı Eee Pad Transformer'ı satışa sunuyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (17) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2011, Pazartesi 08:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD 3.5GHz'de çalışan Phenom II X2 570 Black Edition işlemcisini hazırlıyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
17

AMD mevcut ürün gamı için çift çekirdekli en hızlı işlemcisini kullanıma sunmaya hazırlanıyor. Gelen son bilgilere göre firma, 3.5GHz'de çalışan çift çekirdekli Phenom II X2 570 Black Edition modelini, Nisan-Ağustos döneminde kullanıma sunmaya hazırlanıyor. 45nm üretim teknolojisiyle hazırlanan çift çekirdekli Callisto tasarımına sahip yeni işlemci, her çekirdek için 512 Kb olmak üzere toplamda 1MB Seviye 2 bellek kapasitesine ve iki çekirdeğin ortak kullanabildiği 6MB büyüklüğünde Seviye 3 bellek kapasitesine sahip.

Serinin diğer modellerinde olduğu gibi Soket AM3 formunda hazırlanan Phenom II X2 570 Black Edition'ın ısıl güç tasarımı ise 80 Watt olacak. Entegre bellek kontrolcüsü üzerinden 1066MHz'e kadar çift kanal DDR3 desteği sunacak olan işlemcinin Hypertransport hızı ise 4.0GT/saniye olarak açıklanıyor.

Yukarıda da belirttiğimiz gibi Nisan-Ağustos döneminde çıkması beklenen Phenom II X2 570 Black Edition için son kullanıcı satış fiyatı 100 Avro'nun altında olacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Want to 13.07.2011 16:19:44
Bekle Bu ürün Alacağım
ghost recon advanced 12.05.2011 14:11:43
gerçekten amd nin işlemcileri inetele göre çok hesaplı ve ucu< oluyor keşke intelin işlemcileride böyle hesaplı olmuş olsa
yenerbalcı 11.05.2011 18:54:16
quote:

Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

quote:

Orijinalden alıntı: mertekin

80 watt çok değilmi 2 çekirdekli bir işlemci için.?
Benim emektar E5200 bile 65 watt.


sizin e5200 2.5 ghz
bu 3.5 ghz
arada 1 ghz lik fark var bırakında olsun o kadar


INTEL i3 2120 3.30 GHz COre2 Duo Socket 1155 3MB, 32nm, 65W
DH Misafiri 11.05.2011 18:26:11
arkadaşlar işlemciyle ram arasında nasıl bir ram uyumluluğu bekliyorlar ki? bunlar alakasız parçalar değilmidir? 1066MHz'e kadar çift kanal DDR3 desteğinden bahsediyo..
MIKROP DOGAN 28.03.2011 17:42:47
quote:

Orijinalden alıntı: mertekin

80 watt çok değilmi 2 çekirdekli bir işlemci için.?
Benim emektar E5200 bile 65 watt.


sizin e5200 2.5 ghz
bu 3.5 ghz
arada 1 ghz lik fark var bırakında olsun o kadar
mertekin 28.03.2011 17:11:28
80 watt çok değilmi 2 çekirdekli bir işlemci için.?
Benim emektar E5200 bile 65 watt.
Jangsoo 28.03.2011 13:03:18
Nasıl yani DDR3 Ram takınca max 1066 mhz de mi çalısıcak oo :(
Tolgá 22.03.2011 20:58:03
çekirdek aşırtılabiliyormu bunda
WinteR 21.03.2011 23:43:25
X6 olabilenler çıksın artık
yelkowan 21.03.2011 23:26:54
Ve uzar gider...
DH Misafiri 21.03.2011 21:31:58
Bu işlemci içerisinde DDR2 ve DDR3 bellek kontrolcüsü vardır. AM3 soketli anakart alırsanız DDR3 ram almak zorundasınız, AM2 ve AM2+ soketli anakart alırsanız da DDR2 kullanmanız gerekir.
MIKROP DOGAN 21.03.2011 20:59:44
quote:

Orijinalden alıntı: FRAPS

Arkadaşlar bu işlemciye şimdi 1066mhzden daha hızlı ddr3 ram takılamıyor mu ?

takılabiliyor ama 1066 hızında çalışıyor diye biliyorum yanlışta olabilir
FRAPS 21.03.2011 15:14:37
Arkadaşlar bu işlemciye şimdi 1066mhzden daha hızlı ddr3 ram takılamıyor mu ?
egemenism 21.03.2011 15:00:16
Anlaşılan Phenom serisini emekliye ayırmaya niyetleri yok henüz.
lazerboy 21.03.2011 12:13:26
x4 yapılır bu o zaman :D oyalama yapsınlar Bulldozerler çıkınca bunlar ucuzlar insanlar yeni anakart önceki nesil işlemci alır :)
Fract4l 21.03.2011 09:28:49
Ne gerek var ki? AMD ajanlari netin her bir kosesinde "Bulldozer Inteli ezecek" gibi laflar yaptiktan sonra bu urun ellerinde kalir. 2003 senesinden kalma architecture uzerine "yeni" islemciler ureteceklerine piyasaya cikma tarihi epeydir geciken Bulldozer uzerinde yogun bir sekilde calissalarmis.
_G_K_N_ 21.03.2011 09:06:08
bu işlemciler buldozer çıkana kadar oyalama ürünleri olduğunu kanıtlıyor gibi
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla