TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25285 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
GeForce GTX 560 gün ışığına çıktı Asus yeni anakartı ROG Maximus IV Extreme için tanıtım videosu yayınladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 31 Aralık 2010, Cuma 13:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD özüne dönüyor: FX serisi, Bulldozer tabanlı işlemcilerle yeniden doğuyor
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
58

AMD bir döneme damgasını vuran FX serisi işlemci ailesini, yeni nesil modellerle 2011'de canlandırmaya hazırlanıyor. Athlon64 FX-5x serisi ile önemli başarılara imza atan firma, Intel'in dört çekirdekli işlemcilerine yanıt olarak hazırladığı FX-70 serisi işlemcilerle ise hedeflediği başarılara ulaşmakta sıkıntılar yaşamış ve bir daha bu markayı kullanmamıştı.

Kendi dönemlerinde, Intel'in Pentium 4 işlemcilerine karşı performans liderliğini ele geçiren Athlon64 FX-5x serisinin prestijini korumak isteyen firma, Phenom işlemci ailesinde de bu markayı kullanmamış, çarpan kilidi açık çözümleri Black Edition serisi altında piyasaya sunmuştu. Elimize ulaşan bilgilere göre AMD, Bulldozer mimarisi ile FX serisine geri dönüyor.

Nisan ayında lanse edilmesi beklenen Bulldozer tabanlı yeni nesil işlemcileri için hazırlıklarına aralıksız devam eden firma, 8 çekirdekli işlemcilerini "Vision Black FX" serisi altında lanse edecek. 4 ve 6 çekirdekli Bulldozer işlemcilerin ise "Vision Ultimate FX" serisi altında sunulması beklenirken, firmanın performans konusunda oldukça iddialı olduğu belirtiliyor.

AMD, Bulldozer kod adlı yeni nesil mikroişlemci mimarisinde, modül tabanlı esnek bir tasarıma anlayışını benimsiyor ve çok izlek odaklı bir yapı sergiliyor. Tek izlekli uygulamalar için de yüksek performans hedefleyen firmanın, bu hedef doğrultusunda yüksek frekanslı modeller hazırladığı ve işlemci bellek kapasitesini ciddi oranda arttırdığı bildiriliyor.

Bulldozer mimarisinde her çekirdek için 1MB L2 bellek atayan AMD, 8MB L3 bellek ile birlikte örneğin 8 çekirdekli işlemcisinde 16MB bellek kapasitesi sunacak. Firmananın 6 çekirdekli güncel işlemcileri ile kıyaslandığında Bulldozer mimarisini temel alan 8 çekirdekli yeni nesil işlemciler %77 daha fazla bellek, %33 daha fazla çekirdek getirecek.

32nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Bulldozer tabanlı yeni nesil işlemciler, Soket AM3+ formunda olacak ve 9 serisi yeni çipset ailesiyle kullanılacak. Bulldozer işlemci ailesi, AMD'nin 7 veya 8 serisi mevcut anakart modelleriyle kullanılamayacak ancak, geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
karayulun 11.05.2014 23:58:08
Core serisi işlemcileri ısınma konusunda pentium 4 rezaleti ile bir tutmadım. Yorumumu beğenmeyenler kendilerine uygun yorum bulabilir.
Erderdii63 11.05.2014 16:58:48
quote:

Orijinalden alıntı: karayulun

Bazı anlamayanlar halen AMD ısınıyor diyorlar ya çıldırtıyorlar insanı. Şu unutulmamalıdır dünyanın en çok ısınan ve yüksek frekansta çalışıp hiçbir verimlilik sağlamayan işlemcileri intel'e aittir. Naamı değer pentium 4'ler. Pentium 4'ler hem çok ısınırdı hem yüksek frekansta çalışırlardı ancak verimliliğe gelince sıfır çekerlerdi. AMD Athlon XP işlemciler ise düşük frekansta yüksek verimlilikleri ile intel'in yüksek frekanslı işlemcilerine fark atardı. Hele Athlon 64'ler çıktığında pentium mentium kalmadı. Pentium'un adını anmak küfretmek demektir. AMD işlemcili birlgisayarlar tarihinde bir kere bilgisayarda kitlenme olmazdı. Bunu nesilden nesile kullananlar iyi hatırlar.

Özetle:
İki dağcı düşünelim ve bunlar engelli yollarda tepeye varacaklar. Biri (Intel) hızlı ancak dengesiz (verimsiz) koşuyor ve doğal olarak tıkanıyor. Diğeri ise (AMD) belli süratte ancak dengeli-dikkatli (çok verimli) koşuyor sizce hangisi tepeye erken ulaşır. Kararı siz verin.

konuyu niye hortlatiyon yaw
karayulun 11.05.2014 15:30:01
Bazı anlamayanlar halen AMD ısınıyor diyorlar ya çıldırtıyorlar insanı. Şu unutulmamalıdır dünyanın en çok ısınan ve yüksek frekansta çalışıp hiçbir verimlilik sağlamayan işlemciler intel'in pentium 4'leri idi. Pentium 4'ler hem çok ısınırdı hem yüksek frekansta çalışırlardı ancak verimliliğe gelince sıfır çekerlerdi. AMD Athlon XP işlemciler ise düşük frekansta yüksek verimlilikleri ile intel'in yüksek frekanslı pentium 4 işlemcilerine fark atardı. Hele Athlon 64'ler çıktığında pentium mentium kalmadı. Pentium'un adını anmak küfretmek demektir. Ancak Core serisinde böyle bir sorun pen görülmemiştir. AMD işlemcili bilgisayarlar tarihinde bir kere işlemciden ötürü bilgisayarda kitlenme olmazdı. Bunu nesilden nesile kullananlar iyi hatırlar.

Özetle:
İki dağcı düşünelim ve bunlar engelli yollarda tepeye varacaklar. Biri (Intel) hızlı ancak dengesiz (verimsiz) koşuyor ve doğal olarak tıkanıyor. Diğeri ise (AMD) belli süratte ancak dengeli-dikkatli (çok verimli) koşuyor sizce hangisi tepeye erken ulaşır. Kararı siz verin.
zargana_11 23.06.2011 11:14:07
@privatethedawn
-O- GIGABYTE X58A UD7,-O- INTEL I7 950

Sistemim olarak kaydettiğinden ufak bir alıntı yaparak şunu belirtmek isterim; herkesin senin sistemindeki bu iki parçayı alacak parası olmayabilir. Madem ki cebini yakıyor, neden boykot etmiyorsun? Bak biz ediyoruz.

Saygılar
DH Misafiri 22.06.2011 16:13:38
ben bi leptop alıcam şlemcisi amd vision ultimate bu işlemci kaç çekirdek bilen varsa yardımcı olabilirmi
renklem 14.01.2011 18:17:33
İçinde Amerikan, Alman, İsrail gibi unsurlarının bulunduğu İntel ve Amd şirketleri yüzünden birbirinizi kırmanıza gerek var mı?
privatethedawn 14.01.2011 16:08:18
quote:

Orijinalden alıntı: carloska


quote:

Orijinalden alıntı: privatethedawn


quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

sakın ol sampıyon gel otur şöyle soğuk bi coco cola iç kendıne gel anlat bakım bu ne sınır bu ne ofke naptı bu AMD sana.



amd nin bana bişey yaptığı yok. sizlere yapacagını yapmış zaten :)
uzun zamandır piyasayı intele terketmiş olması yeterince cepleri yakıyor .
kıytırık işlerle ugraşıp duruyor. adam gibi bişey yapsında kullanalım. ama nerde?
bulldozer diyorsunuz ya fös çıkacak o da...


nesin sen arkadaşım intel avukatımı... kıytırık işler yapılan yerde git temizlikçi ol bakalım olabilecek misin...üretene saygılı ol biraz..



yüzyılın yorumu, tebrik ederim. teknik konuş benle teknik laf salatası yapma.
carloska 14.01.2011 15:19:01
quote:

Orijinalden alıntı: privatethedawn


quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

sakın ol sampıyon gel otur şöyle soğuk bi coco cola iç kendıne gel anlat bakım bu ne sınır bu ne ofke naptı bu AMD sana.



amd nin bana bişey yaptığı yok. sizlere yapacagını yapmış zaten :)
uzun zamandır piyasayı intele terketmiş olması yeterince cepleri yakıyor .
kıytırık işlerle ugraşıp duruyor. adam gibi bişey yapsında kullanalım. ama nerde?
bulldozer diyorsunuz ya fös çıkacak o da...


nesin sen arkadaşım intel avukatımı... kıytırık işler yapılan yerde git temizlikçi ol bakalım olabilecek misin...üretene saygılı ol biraz..
privatethedawn 13.01.2011 14:44:45
quote:

Orijinalden alıntı: bugra34

sakın ol sampıyon gel otur şöyle soğuk bi coco cola iç kendıne gel anlat bakım bu ne sınır bu ne ofke naptı bu AMD sana.



amd nin bana bişey yaptığı yok. sizlere yapacagını yapmış zaten :)
uzun zamandır piyasayı intele terketmiş olması yeterince cepleri yakıyor .
kıytırık işlerle ugraşıp duruyor. adam gibi bişey yapsında kullanalım. ama nerde?
bulldozer diyorsunuz ya fös çıkacak o da...
BuĞrA 12.01.2011 15:21:33
quote:

Orijinalden alıntı: privatethedawn

nedir bu amd sevdası :D
kıytırık amd işte :D


sakın ol sampıyon gel otur şöyle soğuk bi coco cola iç kendıne gel anlat bakım bu ne sınır bu ne ofke naptı bu AMD sana.
privatethedawn 12.01.2011 15:18:09
nedir bu amd sevdası :D
kıytırık amd işte :D
leech 12.01.2011 02:04:48
quote:

Orijinalden alıntı: carloska


quote:

Orijinalden alıntı: leech

Haber için teşekkürler

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.


Burada ne anlatılmak isteniyor ?


buldozer kullanmak için am3+ anakart almak gerekecek fakat am3+ geriye dönük uyumlu olacağı için Phenom II ve Athlon II işlemcilerde kullanılabilecek...(işlemci ismi belirtilmemiş ama sanırım iki seriyide kapsıyor)


am3+ fakat hangisi, atyay arkadaşın söylediği gibi 9serisi çipsetten bahsediyorsunuz sanırım sizde,
teşekkür ederim
carloska 11.01.2011 23:53:17
quote:

Orijinalden alıntı: leech

Haber için teşekkürler

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.


Burada ne anlatılmak isteniyor ?


buldozer kullanmak için am3+ anakart almak gerekecek fakat am3+ geriye dönük uyumlu olacağı için Phenom II ve Athlon II işlemcilerde kullanılabilecek...(işlemci ismi belirtilmemiş ama sanırım iki seriyide kapsıyor)
leech 11.01.2011 23:05:47
quote:

Orijinalden alıntı: atyay


quote:

Orijinalden alıntı: leech

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.


Burada ne anlatılmak isteniyor ?


şuanki amd işlemcileri 9 serisi chipsetli anakartlarda kulanabileceksin


Teşekkürler
atyay 11.01.2011 23:04:33
quote:

Orijinalden alıntı: leech

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.


Burada ne anlatılmak isteniyor ?


şuanki amd işlemcileri 9 serisi chipsetli anakartlarda kulanabileceksin
leech 11.01.2011 22:44:36
Haber için teşekkürler

quote:

Orijinalden alıntı: fx57

geriye dönük destek hedefiyoel mevcut işlemciler 9 serisi çipsetli anakartlarla da çalışabilecek.


Burada ne anlatılmak isteniyor ?
atyay 11.01.2011 22:36:58
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis


quote:

Orijinalden alıntı: atyay


quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

http://www.fudzilla.com/processors/item/21512-bulldozer-to-come-close-to-core-i7

@MFA tam anlayamadım 8 çekirdekli bulldozermi i7 6 çekirdekliye yakın olucak yoksa 6 çekirdekli bulldozermi?


6 çekirdekli i7'ye oldukça yakınmış performansları.. hangi bulldozer olduğunu belirtmemiş.. ama i7'den yavaş bile olsa çok daha ucuz olacaklarını belirtmiş..


kimsenin ilgisini çekmemiş sanırım bu haber
Man From Atlantis 11.01.2011 17:29:24
quote:

Orijinalden alıntı: atyay


quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

http://www.fudzilla.com/processors/item/21512-bulldozer-to-come-close-to-core-i7

@MFA tam anlayamadım 8 çekirdekli bulldozermi i7 6 çekirdekliye yakın olucak yoksa 6 çekirdekli bulldozermi?


6 çekirdekli i7'ye oldukça yakınmış performansları.. hangi bulldozer olduğunu belirtmemiş.. ama i7'den yavaş bile olsa çok daha ucuz olacaklarını belirtmiş..
atyay 11.01.2011 17:23:01
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

http://www.fudzilla.com/processors/item/21512-bulldozer-to-come-close-to-core-i7

@MFA tam anlayamadım 8 çekirdekli bulldozermi i7 6 çekirdekliye yakın olucak yoksa 6 çekirdekli bulldozermi?
yigidoumit 11.01.2011 16:49:59
intel kullanıyorum ama gönlüm amd den yana habi be amd
Man From Atlantis 11.01.2011 15:49:58
http://www.fudzilla.com/processors/item/21512-bulldozer-to-come-close-to-core-i7
DH Misafiri 04.01.2011 20:05:51
Umutları kırmak istemem ama dağ fare doğurur derler ya işte öyle bir his var bende, yani amd boş beleş bir işlemci çıkarağını sanıyorum.
DH Misafiri 03.01.2011 11:16:59
sandy bridge nin mimarisini biraz inceledim. Gerçeğini görmedim. Ama teorik olarak CPU ya GPU eklemişler hızı 2 katından daha fazla artırıyor. Ancak hızı artımını sadece video dönüştürülmesi ile örneklediklerinden, başarı çıtasını tahmin etmek biraz zor gibi görünüyor.

Öte Yandan AMD FX70 serisi diyor ancak fusion serisi ne olacak. FX mimarisini henüz göremedim. Sırf kuru bir CPU dan ibaret ise bence gerçekçi konuşmak lazım işi baya zor gibi. Fusion FX bambaşka kavramlar. Eğer bu iki teknolojiyi birleştirirler ise iş ler bambaşka bir hal alır.

Saygılar.
DH Misafiri 03.01.2011 10:43:10
sandy bridge nin mimarisini biraz inceledim. Gerçeğini görmedim. Ama teorik olarak CPU ya GPU eklemişler hızı 2 katından daha fazla artırıyor. Ancak hızı artımını sadece video dönüştürülmesi ile örneklediklerinden, başarı çıtasını tahmin etmek biraz zor gibi görünüyor.

Öte Yandan AMD FX70 serisi diyor ancak fusion serisi ne olacak. FX mimarisini henüz göremedim. Sırf kuru bir CPU dan ibaret ise bence gerçekçi konuşmak lazım işi baya zor gibi. Fusion FX bambaşka kavramlar. Eğer bu iki teknolojiyi birleştirirler ise iş ler bambaşka bir hal alır.

Saygılar.
infom@n 03.01.2011 02:39:57
AMD'de akıllı geçinenlerden. Yav kıy paraya INTEL'i geçen bir model bari sür piyasaya. Aha şuaraya yazıyorum FX serisi bile i7leri geçemeyecek.
killnOd 03.01.2011 02:02:10
quote:

Orijinalden alıntı: showstopper41

phenom II den aynı frekansta %40 hızlı olmalı bence FX ismini haketmesi için. %15 lik bir fark için 790X anakartımı ve DDR2 ramlerimi değiştirmem. Ekran kartına ayırırım o bütçeyi.
Ultimate FX lerde yine çekirdek aşırtma olsun . 2 den 4e aşırttık, 6 dan 8e de isteriz.


790 lar zaten 6 cekirdek destekliyor haliyle 12 ve 16 cekirdekler cikana kadar sirf 2 cekirdek icin komple sistem degistirmeye gerek yok bence.Tabi pro grafik tasarimcilar haric.
bilalMW 03.01.2011 01:43:26
Almanların bi lafı vardır Legenden sterben nein :)
Rekabet artarsa ki artıcak bunun sonucunda mutlu olucaz inşallah.
osmank123 02.01.2011 19:01:52
Amd nin 8 çekirdekli işlemcisi en fazla i7 980x kadar olur sonra intel lga 2011 i çıkarır 6,8 çekirdekli sandy bridge ile liderliği tekrar ele geçirir
R@deon 02.01.2011 18:20:26
intel nere AMd nere daha bir fırın ekmek yemesi lazım...

soru: AMD işlemci neden dandik?

cevap: ucuz ve geriden geldiği için
showstopper41 02.01.2011 11:47:18
phenom II den aynı frekansta %40 hızlı olmalı bence FX ismini haketmesi için. %15 lik bir fark için 790X anakartımı ve DDR2 ramlerimi değiştirmem. Ekran kartına ayırırım o bütçeyi.
Ultimate FX lerde yine çekirdek aşırtma olsun . 2 den 4e aşırttık, 6 dan 8e de isteriz.
Nevi şahsına münhasır 02.01.2011 05:36:23
Bu saatten sonra inteli geçeceğini sanmıyorum ama terletse kafi.
vamp 02.01.2011 04:29:08
Rekabet olsun artık yeter. Amd ekran kartlarında bayrağını çekti gidiyor. Nvidia zorlasada geçemiyor. 5970 halen lider ve daha kötüsü 6990 geliyor :(. Amd liderliği ele geçirdi fiyatlar pek düşmedi açıkçası.

İntele bakarsak yüzsüzlüğün sınırlarını çoktan aştı. Her yeni çıkan işlemcisi 1000$. Rekabet yok diye bu fiyatlar olurmu? Daha sonra bir bakıyorsun intele bir gün içinde %50 indirim yapıyorlar. Olcak işmi arkdaşlar. Artık AMD nin bir cevap verme zamanı geldi fakat sürekli olarak liderlikte kalmamalı. Ekran kartı piyasasından ne olduğunu görebildik iyi kötü. Mutlaka 2 firmadan birisi diğerini geçebilmelidir. Yoksa olanlar bizim için pek iç açıcı olmuyor.. Rekabet şart.
alacakll 01.01.2011 22:46:15
quote:

Orijinalden alıntı: musandia

Intel' i geçmesini isterim ama geçincede fiyat bakımından Intel den farkı kalmıyor :D o yüzden performans bakımından Intel in çok az gerisinden takip etmesini istiyorum..

bence şımarık çocuk intel i geçmeli,aksi takdirde fiyat kırması imkansız.amd fiyat olarak her zaman farkını ortaya koymuştur.FX serisi kendi prestiji var olma sebebi olacak.
Man From Atlantis 01.01.2011 20:30:16
FX'i tekrar kullanmaya başladıklarına göre performansına oldukça güveniyorlar demektir..
MetronoM 01.01.2011 09:12:08
helal olsun... 2002'den beri AMD kulanıyorum bu güne kadra yüzümü kara çıkartmadılar...
killnOd 01.01.2011 02:41:04
Oncelikle herkesin yeni yili kutlu olsun saglik mutluluk sans ve bol kazanc diliyorum herkese.

FX serisinin geri donmesi harika umarim opteron serisinide gene masaustune uyarlarlar zamaninda FX serisiyle birlikde , masaustu opteronlarda ozellikle OC yetenekleriyle efsaneydi.

Birde su 9x den sonra cikacak yeni seri bordlar ile 3 veya 4 kanal ddr3 kullanimina gecerler.

Bunlarin haricinde geriye donuk islemcileri desteklemeside buyuk avantaj.
musandia 01.01.2011 01:33:18
Intel' i geçmesini isterim ama geçincede fiyat bakımından Intel den farkı kalmıyor :D o yüzden performans bakımından Intel in çok az gerisinden takip etmesini istiyorum..
poweredbyofk 31.12.2010 23:48:29
FX yeniden doğuyor desene 2011 savaş kızışacak intel - amd düellosundan bakalım kim galip çıkıcak
Nyiragongo 31.12.2010 23:38:01
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

işte budur, yakında AMD intele bilezik gibi geçirecek koçum benim


ahahahah :)

Yeni yıla girerken iyi güldüm.
DH Misafiri 31.12.2010 23:33:28
olursa harikaaaaaaaa
CrySystem 31.12.2010 21:21:46
quote:

Orijinalden alıntı: -dehşet-

Liderliğe oynamayacaksa efsaneyi uyandırmasınlar.


AMD agresif davranıyor, Çok güveniyor, yeni mimarisine
Sandy Bridge ile nasıl bir oyun oynayacak göreceğiz...
Intel sert vurmaya başladı, AMD sessizliği bozacak mı?
-dehşet- 31.12.2010 19:23:34
Liderliğe oynamayacaksa efsaneyi uyandırmasınlar.
fz18 31.12.2010 19:13:40
şuan evde Atlon 6000 iş yerinde 7750 kullanmaktayım. bir sonraki işlemcim "Vision Ultimate FX" olacak büyük ihtimal :)
Inalough 31.12.2010 18:33:50
fx70 ile özüne dönmeye geliyor. bulldozer konusunda iddialı durumda AMD
DH Misafiri 31.12.2010 18:26:21
işte budur, yakında AMD intele bilezik gibi geçirecek koçum benim
renklem 31.12.2010 18:21:02
FX-60 işlemcisinin birkaç sene önceki yurtdışı fiyatı 1000$ üzeriymiş, en hızlı çift çekirdek olarak lanse edilmiş netten baktım da, Orochi de Bulldozer tabanlı çıkacak ilk işlemci olacak ve 8 çekirdek muhtemelen bu işlemci Vision Black FX olarak lanse edilecek, fiyatı şuanki i7 980X fiyatıyla aynı olacak.
theyapici 31.12.2010 18:16:06
ya bu amd ye bişeyler oluyor coştu iyice.Demek baya performanslı ki fx ismine layık süper ama fx olursa ucuz olmaz ben bunu bilirim bunu söylerim fxler hep pahalı olmuştur
Hobar 31.12.2010 17:56:21
FX adında gelirse büyük ihtimalle performans liderliğine oynar.
fz18 31.12.2010 17:51:51
heyecanla bekliyoruz...
Prinergy 31.12.2010 16:29:02
i7 lere inşallah artık dişli bir rakip olurlar.
renklem 31.12.2010 16:07:37
Keşke en geç Şubat'a yetiştirilseydi, Nisan'da daha çıkacak, Mayıs gibi Türkiye'ye gelmesi ve Haziran gibi fiyatların son manevralarını alıp düşmesi beklenir bizim piyasamız için... Haziran'da da "kim öle kim kala" durumları söz konusu olur...
orçotüsi5 31.12.2010 15:34:49
Nihayet!!!!!!!!!
yimmasabi 31.12.2010 14:40:43
Haberi veren haber olmus. Bak şu ise :) Bende de FX-57 var, tek cekirdek de olsa hala çok memnunum. Zamanında Türkiye'de 2000 TL'nin üzeri bir paraya alınmıştır.
MrKhAn o7 31.12.2010 14:40:43
başka şey bulamadılar
FCK® 31.12.2010 14:22:19
bir zamanlar FX serisine ne kadar özenerek bakardık... :)
aydogdu1453 31.12.2010 14:07:08
Amd iyişallah beklentileri karşılar.Tabii f/p oranını sağlaması lazım.İntel gibi cilala parlat yaparsa 955 b.e'ye devam ederim.
t3 31.12.2010 13:50:17
O zaman AMD Bulldozer'ın performansına çok güveniyor demek ki. AMD'nin yeniden performans lideri olmasını isterim açıkcası.
RCox 31.12.2010 13:45:45
bulldozer serisinin performansı hakkında nette hiçbir haber yok. @fx57, size gelen herhangi bir duyum var mı, testler ne zaman piyasaya düşer?
RockConn 31.12.2010 13:30:04
Tabi yaaa!!