TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26145 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Bloomberg : Windows 8 Ekim ayında raflardaki yerini alacak AMD'nin yeni amiral gemisi Radeon HD 7990 detaylanıyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (51) YORUM YAZ

tarafından 20 Mart 2012, Salı 10:54 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

DH Özel: Intel Core i7-3610QM işlemcisinin ilk test sonuçları
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
51
 
Intel'in 29 Nisan'da lanse etmeye hazırlandığı Ivy Bridge kod adlı üçüncü nesil Core işlemci ailesinin dizüstü bilgisayarlar için hazırlanan en güçlü temsilcilerinden birine ait ilk test sonuçları elimize ulaştı. Ivy Bridge Mobil serisinin dört çekirdekli temsilcilerinden biri olan ve standart olarak 2.3GHz'de çalışan Core i7-3610QM işlemcisinin SuperPi ve Cinebench sonuçları göründü.
 
22nm üretim teknolojisiyle geliştirilen 3D transistör teknolojisinin kullanıldığı Core i7-3610QM, Hyper-Threading teknolojisi ile her çekirdek için çift izlek desteği sunuyor. Entegre bellek kontrolcüsü 1600MHz'e kadar DDR3 desteği sunan ve 6MB Seviye 3 bellek ile gelen Core i7-3610QM işlemcisine Intel'in DirectX 11 destekli HD 4000 grafik birimi eşlik ediyor. 16 adet uygulama ünitesine sahip olan entegre grafik birimi standart olarak 650MHz'de çalışıyor ve Turbo özelliği ile ile 1250MHz'e kadar otomatik olarak çıkabiliyor. Isıl tasarım gücü 45 Watt olan Core i7-3610QM işlemcisi, rPGA paket yapısına sahip olup, BGA-1224 soket formunda hazırlandı.
 
Intel'in Ivy Bridge platformu kapsamında pazara sunacağı "en yavaş" dört çekirdekli model olacak Core i7-3610QM'nin elimize ulaşan ilk test sonuçları SuperPi 1M ve 2M sonuçları ile Cinebench R11'deki performans değerleri içeriyor. Bu noktada kuşkusuz çok çekirdek desteği içerdiği için Cinebench performansını yoğunlaşmak daha isabetli olacaktır. Ekran görüntüsünden de anlaşılabileceği üzere Core i7-3610QM, 6.09 puan olan Cinebench sonucu ile AMD'nin en hızlı işlemcisi olan 8 çekirdekli FX-8150'den daha hızlı olmayı başarıyor ki merak edenler veya hatırlamak isteyenler için FX-8150'nin 5.90-5.95 civarında sonuç aldığını söyleyebiliriz.
 
SuperPi sonuçlarına baktığımızda ise 2.3GHz'de çalışan ve Turbo ile çekirdek hızını otomatik olarak yükseltebilen Core i7-3610QM, 1M testini 11.669 saniyede, 2M testini ise 26.678 saniyede tamamlıyor ki bu açıdan da FX-8150'den hızlı olduğunu söyleyebiliriz. Intel, Ivy Bridge platformu ile hem mimari bazda bir takım güncellemeler hem de yeni özellikler ile kullanıcılar daha fazla katma değer sağlamayı hedefliyor. 22nm üretim teknolojisi ile aynı performans seviyesinde daha az güç tüketimi ve aynı güç tüketim seviyesinde daha yüksek performans vaad eden Intel, yukarıda da belirttiğimiz üzere yeni platformunu 29 Nisan itibariyle sektörün beğenisine sunmuş olacak.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 23.03.2012 08:13:19
Ya arkadaşlar Donanım haber gtx 680 haberi yaptıda benmi görmedim? tüm sitelerde bu gün gtx 680 vardır donanım haberde neden yok?
tec 22.03.2012 14:15:49
render stream in sitesinden aldığım bir haberi paylaşayım :)

GTX 680 is almost here!
NVIDIA’s latest consumer GPU, the GTX 680 has some very impressive specs and we think it will be very well received by the 3D industry. The GTX 680 is said to have an amazing 1536 CUDA cores compared to the 512 CUDA cores of the popular GTX 580! Based on our previous benchmarks we anticipate the GTX 680 to be about 3X faster at GPU rendering compared to the GTX 580.

Linkide vereyim :)
http://blog.renderstream.com/
Hobar 21.03.2012 12:09:11
quote:

Orijinalden alıntı: spaydix


quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

Bu durumdan memnun olan dangalaklar olmasına şaşıyorum hakikaten. Rekabet olsa oldukça küçük zar alanı olan ve ucuza mal olan 2600k yı 180$ a alabileceklerinin farkındalar mı acaba?

bunu bize degil amd ye soylemen lazim adam gibi guclu kasli islemci yapsin fiyatida uygun olsun rekabet olsun yoksa durum ortada intel mahkumiyeti

Amd ye söylesem ne olur? Arge bütçeleri intel ile kıyaslanamaz boyutta. Amd adına başarıdan bahsedebilmek için 130w altı tdp ye sahip cinebench den 10 civarı skor alabilen bir işlemcisi olması gerekiyor ama yakın gelecekte pek de mümkün görünmüyor. Bir sürpriz olmazsa Fx next işlemcilerin alabileceği de en fazla 8. İntelin çok daha iyi işlemcileri hazırda bekliyor şu an. 22nm ye geçtiğinde 8 çekirdek ve cinebench testinden 15 skor alabilen işlemciyi çok rahat yapabiliyor olacak. Üstelik 4 kanal bellek denetleyicisi var.
cagataykoroglu 21.03.2012 12:07:59
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

Bu durumdan memnun olan dangalaklar olmasına şaşıyorum hakikaten. Rekabet olsa oldukça küçük zar alanı olan ve ucuza mal olan 2600k yı 180$ a alabileceklerinin farkındalar mı acaba?

Millete dangalak deme hakkını nereden buluyorsun?
spaydix 21.03.2012 11:48:16
quote:

Orijinalden alıntı: Hobar

Bu durumdan memnun olan dangalaklar olmasına şaşıyorum hakikaten. Rekabet olsa oldukça küçük zar alanı olan ve ucuza mal olan 2600k yı 180$ a alabileceklerinin farkındalar mı acaba?

bunu bize degil amd ye soylemen lazim adam gibi guclu kasli islemci yapsin fiyatida uygun olsun rekabet olsun yoksa durum ortada intel mahkumiyeti
mertxxxkan 21.03.2012 11:14:17
bende bi tane P.4 işlemci var ht li onunla bile hala rahat rahat günlük işlerimi yapıyorum yok 3D markmış yok cine bench miş hayatta işim olmaz ayrıca şuan elimde AMD PHENOM II X6 1100T var babalar gibi MAŞALLAH bi tanede ASUS EAH 6850 DİRECKTCU VAR canavar bütün oyunları full de onuyorum ne ısınma ne kasma nede en ufak bı donma takılmayın testlere diyorum amaç sadece bırılerını zengın etmek KASMAYIN BOŞVER
Hobar 21.03.2012 10:55:09
Bu durumdan memnun olan dangalaklar olmasına şaşıyorum hakikaten. Rekabet olsa oldukça küçük zar alanı olan ve ucuza mal olan 2600k yı 180$ a alabileceklerinin farkındalar mı acaba?
berkcombil 21.03.2012 02:18:59
Bende şimdi şunu düşündüm.Hani bu 3.nesil Core i7'ya,acaba bunun 4.nesili olmayıp da toptan yeni versiyon bir işlemci teknolojisi ne zaman çıkar?Seneye mi?i7 ilk çıktığında almıştım hatta kullanıyorum da.1 yıl içinde değiştirmeyi düşünüyorum ve almışken de son teknolojiye yakın olsun istiyorum.Daha beklemeli miyim,yoksa 3.nesil de çok iş görür mü?
söny 21.03.2012 02:03:13
Amd buna karşı ne sürücek cok merak ediyorum
OverClocK1ng 21.03.2012 01:12:48
quote:

Orijinalden alıntı: intel1111

Hay ben senin İşe bak ya testlerde Amd işlemci kullanılmış yani İntel Amd işlemciye para ödeyip satın almış

Bunun parası bizlerden çıkıyor!

Artık hayatta İntel işlemci satın almam çünkü param Amd`ye gidiyormuş işe bak


Zuhahahahaha. Neyin kafası bu yawww.
JohnLord 21.03.2012 00:38:01
Intel'in Ivy Bridge platformu kapsamında pazara sunacağı "en yavaş" dört çekirdekli model olacak Core i7-3610QM'nin elimize ulaşan ilk test sonuçları SuperPi 1M ve 2M sonuçları ile Cinebench R11'deki performans değerleri içeriyor. Bu noktada kuşkusuz çok çekirdek desteği içerdiği için Cinebench performansını yoğunlaşmak daha isabetli olacaktır. Ekran görüntüsünden de anlaşılabileceği üzere Core i7-3610QM, 6.09 puan olan Cinebench sonucu ile AMD'nin en hızlı işlemcisi olan 8 çekirdekli FX-8150'den daha hızlı olmayı başarıyor ki merak edenler veya hatırlamak isteyenler için FX-8150'nin 5.90-5.95 civarında sonuç aldığını söyleyebiliriz.







AMD AĞLIYODUR KESİN
aziz77 20.03.2012 23:12:31
İlemcide intel her zaman amdyi tokatlıyor maaalesef,kendimde amd kullnıyom eskiden kullandığın q6600 zevkini şimdi amd x955 ile alamıyorum.
isyankar_emre 20.03.2012 22:41:19
Bu işlemciyi sangi yani hatırladığım kadarıyla Sony Vaio bir laptop'da görmüştüm 3D özlelliği ve gt 5550M ekran kartı taşıyordu hatırladığıma göre ayrıca en yavaş olmasına rağmen bu veriler ve bu başarıysa işte INTEL'İ KUTLAMAK LAZIM..
DH Misafiri 20.03.2012 19:55:49
Intel'in işlemcileri son 4 yıl AMD'den çok daha iyi. Bu son işlemcinin test sonuçları bunu bir kez daha gösteriyor. Yalnız gözden kaçan bir şey var. Dizüstü işlemci olarak entegre grafik birimine bakıldığında (Intel HD 4000) AMD'nin en az bir nesil önde olduğu görülüyor. HD 4000 AMD'nin Llano serisinin entegre grafik birimini bile henüz yakalayamadı. AMD'nin Trinity serisi dizüstü işlemcilerinin grafik birimi testlere göre Llano'dan yüzde 56 daha hızlı. Yani çok hızlı bir ek grafik işlemcisine ihtiyaç yoksa AMD'nin işlemcilerinin paket olarak hala bir çekiciliği var.
el_jericho 20.03.2012 18:47:07
quote:

Orijinalden alıntı: Hotel California


quote:

Orijinalden alıntı: el_jericho

FX-8150 kalmış olan asaletini de bu test ile kaybetmiş bulunuyor.

Asaleti hicbir zaman oldu mu ki? Ciktigindan beri basarisizlik abidesiydi. Sadece ucuza satarak bir kazanc yapabilirler

Revizyon lazım. Yoksa bu gidişle bu işlemci 5 para etmeyecek. Bu arada fanboylar sarmış 4 bir yanımızı.
Drakoid 20.03.2012 18:40:46
quote:

Orijinalden alıntı: el_jericho

FX-8150 kalmış olan asaletini de bu test ile kaybetmiş bulunuyor.

Asaleti hicbir zaman oldu mu ki? Ciktigindan beri basarisizlik abidesiydi. Sadece ucuza satarak bir kazanc yapabilirler
tec 20.03.2012 18:16:08
Evet bende gördüm o dedikoduları kepler mimarisi altında geliştirilmiş vs. vs. çalışan örnekleri duyurulmadan önce görmek güzel oldu bu bağlamda, son yaptıkları sunumda çalışan örnek gösterememiş olmalarından sonra gayet güzel bir gelişme. o yüzden öyle yazmıştım zaten 600 serisinin kepler olacağını bekliyoruz yada keplerin 600 serisi ile gelmesini bekliyoruz diyeyim :) Nvidia performans çıtasını iyice yukarı çıkarsada 2-3 tane alıp render işlemlerinde artık ekran kartına geçsek iyice. şu an o kadar kullanışlı olmuyor tek gtx 580 var bende de... gerçi bunuda 2 yada 3 yapabilirdimde, 600 serisi gelecek diye bekliyorum işte. 1.5 gb ram yerine 3 lük çıksın hatta 6 lık özel versiyonları çıksın bizde alalım böylelikle kartı. neyse konu işlemci için açılmış onada yorum yazayım, mobil işlemci için gayet iyi bir skor fakat asıl iş için masa üstü kullanmanın yararını üstteki skorlardan anlayabiliyoruz, hız herşey demektir sonuçta...
multeci 20.03.2012 16:55:25
quote:

Orijinalden alıntı: jay jay justified

quote:

Orijinalden alıntı: multeci

oo bi alıntı daha varmış ıskalamışım ben bunu. hastamısınız gençler siz sen ve jay jay bilmemne yazacak bişeyde bulamamışsınız bumu yani ne kadar zekiymişsiniz öyle.
adamlar 3d mark ile kıyaslama yapıyorlar %40 daha hızlıyız diye sunum yapıyorlar haberler yayınlatıyorlar ayıkabiliyormusunuz acaba ne ayaksınız böyle baya yorumlar smileler felan derdiniz ne acep

Yahu entegre grafik işlemci senin neyine? Takıl sen 3Dfx ile mis gibi. Uzak sana bunlar.

rahatsızmısın sen acep bilemedimki? bi yorum yapta zeka kırıntısı varmı biraz bi bilelim böyle boş postlarla anlaşılmıyorki. kendimi oksijensiz bırakarak senin seviyende düşünmeye çalışıyorum yinede niye saçmaladığını anlayamıyorum. sen bi yaz bişeyler bakem alıntıda da siyahlamışın ne bu entegre muhabbeti?
jay jay justified 20.03.2012 16:26:42
quote:

Orijinalden alıntı: multeci

oo bi alıntı daha varmış ıskalamışım ben bunu. hastamısınız gençler siz sen ve jay jay bilmemne yazacak bişeyde bulamamışsınız bumu yani ne kadar zekiymişsiniz öyle.
adamlar 3d mark ile kıyaslama yapıyorlar %40 daha hızlıyız diye sunum yapıyorlar haberler yayınlatıyorlar ayıkabiliyormusunuz acaba ne ayaksınız böyle baya yorumlar smileler felan derdiniz ne acep

Yahu entegre grafik işlemci senin neyine? Takıl sen 3Dfx ile mis gibi. Uzak sana bunlar.
alpa07 20.03.2012 16:01:16
intel alır
multeci 20.03.2012 15:49:33
quote:

Orijinalden alıntı: turbo-powwer

quote:

Orijinalden alıntı: multeci

amd fusionları ve bunları 3d mark ta test eder bakın şu kadar hızlıyız der. tamam ezikler bu yüzden sempatim var amd ye ama entegre grafiği iyi diye tutup 3d mark ile işlemci kıyaslaması yapıyorlarya kerizde değilizki arkadaş sempatide bırakmıyor insanda. laptopta oyun oynaycak adamın ne işi var entegre gpu ile arkadaş hastamısınız. masaüstü neysede dizüstünde gerçekten reziller ya. hani tamam bazı işlemciler verimsiz oluyor çok ısınıyor laptopta bu şans işi en ısınmayacak intel işlemcide bile ısı sorununa denk gelinebiliyor ama amd nin mobil işlemcilerinde bu oran o kadar fazlaki zaten ısnıyorlar kabul ama dediğim gibi verimsiz ve kendi standardının üzerinde ısınan işlemci gelme olasılığı çok fazla hiçmi test etmiyorsunuz arkadaş direkmi etiketliyorsunuz bilmemki laptop bu başka bişey değil masaüstü değil..



oo bi alıntı daha varmış ıskalamışım ben bunu. hastamısınız gençler siz sen ve jay jay bilmemne yazacak bişeyde bulamamışsınız bumu yani ne kadar zekiymişsiniz öyle.
adamlar 3d mark ile kıyaslama yapıyorlar %40 daha hızlıyız diye sunum yapıyorlar haberler yayınlatıyorlar ayıkabiliyormusunuz acaba ne ayaksınız böyle baya yorumlar smileler felan derdiniz ne acep
_G_K_N_ 20.03.2012 15:20:19
şimdi bu işlemci 2500K dan iyi mi ? 2500K 5.40 alıyor cine.11,5 den ??

edit :

ayrıca i7-3610QM 2.3 den 3.3 e çıkıyormuş TB ile
Hobar 20.03.2012 15:16:56
Amd mimari olarak geride olduğu gibi üretim tekniğinde de inteli 1 yıl geriden izliyor. 32nm işlemcileri yeni çıkardığını düşünürsek 22nm leri 1 yıldan önce çıkaramaz gibi görünüyor. Bu faktörlerin ikisi birden Amd nin belini büküyor iyice.
jay jay justified 20.03.2012 15:11:35
quote:

Orijinalden alıntı: tec

geforce gt 650M yazıyor yaw??? :D cpu dan çok bu dikkatimi çekti benim :)

Şuradaki dedikodulara göre GT 640M, GT 650M ve GTX 680M modelleri Kepler mimarisine sahip olacak.

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=6418&news=nvidia+kepler+graphics+for+notebooks
ChangeOrBeCrushed 20.03.2012 15:04:30
Benim early-2011 model macbook pro'daki 2.3 GHz i7-2820QM islemci ve ati 6750m harici ekran kartiyla aldigim sonuclar sirasiyla 4.55 pts ve 38.91 fps. Bu programi daha onceden bilmiyordum, calistirdigimda safari/mail vb uygulamalar acikti ama sonucu etkiler mi bilmiyorum. Bu ivy bridge islemciler performansi oldukca artiracak gibi gorunuyor, ama ne kadar ihtiyacim var derseniz, acikcasi su anki konfigurasyonum her isimi oldukca hizli gerceklestiriyor (photoshop/premiere pro/after effects/handbrake vb).
tec 20.03.2012 14:59:05
geforce gt 650M yazıyor yaw??? :D cpu dan çok bu dikkatimi çekti benim :)
WinteR 20.03.2012 14:48:14
quote:

Orijinalden alıntı: jay jay justified
Kimi yerlerde düşecek, aynı zamanda performans artacak deniyor ve 35W lafı geçiyor. Kimi yerlerde de 45W yine aynı kalacak ama performans artacak deniyor.


Önceki söylentilerde aynı performansdaki SB ile IB arasında 20 civarı düşük tüketim veya aynı güç tüketiminde IV'nin 15-20 civarı daha hızlı olacağıydı. Bu testlerin güç tüketimi olmadan bir anlamı yok bana.
multeci 20.03.2012 14:40:00
quote:

Orijinalden alıntı: jay jay justified

quote:

Orijinalden alıntı: multeci

amd fusionları ve bunları 3d mark ta test eder bakın şu kadar hızlıyız der. tamam ezikler bu yüzden sempatim var amd ye ama entegre grafiği iyi diye tutup 3d mark ile işlemci kıyaslaması yapıyorlarya kerizde değilizki arkadaş sempatide bırakmıyor insanda. laptopta oyun oynaycak adamın ne işi var entegre gpu ile arkadaş hastamısınız. masaüstü neysede dizüstünde gerçekten reziller ya. hani tamam bazı işlemciler verimsiz oluyor çok ısınıyor laptopta bu şans işi en ısınmayacak intel işlemcide bile ısı sorununa denk gelinebiliyor ama amd nin mobil işlemcilerinde bu oran o kadar fazlaki zaten ısnıyorlar kabul ama dediğim gibi verimsiz ve kendi standardının üzerinde ısınan işlemci gelme olasılığı çok fazla hiçmi test etmiyorsunuz arkadaş direkmi etiketliyorsunuz bilmemki laptop bu başka bişey değil masaüstü değil..


Kafan güzelmiş, güle güle kullan.

aynı teveccühü gösteremeyeceğim senin kafada iş yok galiba
jay jay justified 20.03.2012 14:25:27
quote:

Orijinalden alıntı: WinteR

Güç tüketimi ne alemde merak ediyorum, 3D transistörün en büyük artısı güçte. AMd tarafında bu konuda gelişme yok,özellikle FX serisinin en korktuğu kıstas.

Kimi yerlerde düşecek, aynı zamanda performans artacak deniyor ve 35W lafı geçiyor. Kimi yerlerde de 45W yine aynı kalacak ama performans artacak deniyor.
WinteR 20.03.2012 14:08:54
Güç tüketimi ne alemde merak ediyorum, 3D transistörün en büyük artısı güçte. AMd tarafında bu konuda gelişme yok,özellikle FX serisinin en korktuğu kıstas.
söylediklerisallanmayan 20.03.2012 13:59:01
Hay ben senin İşe bak ya testlerde Amd işlemci kullanılmış yani İntel Amd işlemciye para ödeyip satın almış

Bunun parası bizlerden çıkıyor!

Artık hayatta İntel işlemci satın almam çünkü param Amd`ye gidiyormuş işe bak
OverClocK1ng 20.03.2012 13:37:13
Ohaaa diyorum, Çüüüşş'ü de Bonus olarak veriyorum.
Bir de bu en yavaş 4 çekirdekli modelmiş. SuperPi 1M den 11 küsür saniye gibi bir sonuç alıyor. Ne biçim mobil işlemci arkadaş. Bunun hızlı olan modelini düşünemiyorum bile...
Rubisco 20.03.2012 13:16:48
quote:

Orijinalden alıntı: renklem

dizüstü bilgisayar işlemcisine göre sentetik testlerden alınan puan çok çok iyi. edit: kendi dizüstümdeki i7 2630M işlemciyle 64bit cinebench11.5Rde denedim 3.90 Puan aldı; gerçi benimki 2.0 Ghz bu 2.3 Ghz, benimki 2.3 ghz olsa en fazla 4.20 civarı alırdı. 6.09 nerde 4.20 nerde. Ivy Bridgelerin dizüstülere yarayacağı kuşkusuz.


2630QM lerin ortalaması 4.5-5.05 arası bişey, sizinki baya düşük.
spaydix 20.03.2012 13:07:16
Anakartı ve işlemciyi sattım ivy bridge yeni intel işlemcileri i7 3770k ve asus formula v anakartı bekliyorum
turbo-powwer 20.03.2012 12:53:41
quote:

Orijinalden alıntı: multeci

amd fusionları ve bunları 3d mark ta test eder bakın şu kadar hızlıyız der. tamam ezikler bu yüzden sempatim var amd ye ama entegre grafiği iyi diye tutup 3d mark ile işlemci kıyaslaması yapıyorlarya kerizde değilizki arkadaş sempatide bırakmıyor insanda. laptopta oyun oynaycak adamın ne işi var entegre gpu ile arkadaş hastamısınız. masaüstü neysede dizüstünde gerçekten reziller ya. hani tamam bazı işlemciler verimsiz oluyor çok ısınıyor laptopta bu şans işi en ısınmayacak intel işlemcide bile ısı sorununa denk gelinebiliyor ama amd nin mobil işlemcilerinde bu oran o kadar fazlaki zaten ısnıyorlar kabul ama dediğim gibi verimsiz ve kendi standardının üzerinde ısınan işlemci gelme olasılığı çok fazla hiçmi test etmiyorsunuz arkadaş direkmi etiketliyorsunuz bilmemki laptop bu başka bişey değil masaüstü değil..

jay jay justified 20.03.2012 12:46:12
quote:

Orijinalden alıntı: multeci

amd fusionları ve bunları 3d mark ta test eder bakın şu kadar hızlıyız der. tamam ezikler bu yüzden sempatim var amd ye ama entegre grafiği iyi diye tutup 3d mark ile işlemci kıyaslaması yapıyorlarya kerizde değilizki arkadaş sempatide bırakmıyor insanda. laptopta oyun oynaycak adamın ne işi var entegre gpu ile arkadaş hastamısınız. masaüstü neysede dizüstünde gerçekten reziller ya. hani tamam bazı işlemciler verimsiz oluyor çok ısınıyor laptopta bu şans işi en ısınmayacak intel işlemcide bile ısı sorununa denk gelinebiliyor ama amd nin mobil işlemcilerinde bu oran o kadar fazlaki zaten ısnıyorlar kabul ama dediğim gibi verimsiz ve kendi standardının üzerinde ısınan işlemci gelme olasılığı çok fazla hiçmi test etmiyorsunuz arkadaş direkmi etiketliyorsunuz bilmemki laptop bu başka bişey değil masaüstü değil..


Kafan güzelmiş, güle güle kullan.
jay jay justified 20.03.2012 12:43:02
Bunlar da Core i7 3920XM'in test sonuçları:

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


CPU Benchmarks:

Fritz Chess Benchmark:

Core i7 3920XM (Stock): 12392 Kilonodes/s

Cinebench R10:

Single Thread: 5974 Points
MultiThread: 23187 Points

Winrar Benchmark:

Core i7 3920XM (Stock): 3293kb/s Average/2502kb/s Current

WPrime 32M:

Core i7 3920XM (Stock): 13.058 Sec

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Dahili Intel HD 4000 için test sonuçları:

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


HD 6990M ile birlikte test sonuçlar:

3DMark 11: 3618 Performance Marks
Just Cause 2 (1080P, Max Settings, DX10): 76.58 AVG FPS
GTA IV (1080P, Very High Settings): 40-45 AVG FPS
H.A.W.X (1080P, DX11, Maxed Out): 101 AVG FPS
Lost Planet 2 (1080P, DX11, Tessellation High): 34 AVG FPS

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


Kaynak: http://wccftech.com/intels-fastest-22nm-mobile-ivy-bridge-chip-core-i73920xm-tested/
multeci 20.03.2012 12:38:04
amd fusionları ve bunları 3d mark ta test eder bakın şu kadar hızlıyız der. tamam ezikler bu yüzden sempatim var amd ye ama entegre grafiği iyi diye tutup 3d mark ile işlemci kıyaslaması yapıyorlarya kerizde değilizki arkadaş sempatide bırakmıyor insanda. laptopta oyun oynaycak adamın ne işi var entegre gpu ile arkadaş hastamısınız. masaüstü neysede dizüstünde gerçekten reziller ya. hani tamam bazı işlemciler verimsiz oluyor çok ısınıyor laptopta bu şans işi en ısınmayacak intel işlemcide bile ısı sorununa denk gelinebiliyor ama amd nin mobil işlemcilerinde bu oran o kadar fazlaki zaten ısnıyorlar kabul ama dediğim gibi verimsiz ve kendi standardının üzerinde ısınan işlemci gelme olasılığı çok fazla hiçmi test etmiyorsunuz arkadaş direkmi etiketliyorsunuz bilmemki laptop bu başka bişey değil masaüstü değil..
vidoko 20.03.2012 12:32:31
amd kullanıcılarını çok üzdü çok .
.45 ACP 20.03.2012 12:26:45
quote:

Orijinalden alıntı: erkan0075

SuperPI ne zaman tedavülden kalkacak? Intel'den başka ciddiye alan var mıdır bu testi?

harbiden cok gereksiz bir test.intel markasini gordugunde daha iyi sonuc verdigini gosterdiler via islemciyi intel gibi gostererek.

notebook alan render gibi agir islem yapmaz genelde ama iyi notebook istenir oyun oynamak icin.boyle sentetik testler yerine oyun testleri yapsalarmis daha iyi olurmus.
xlmnt13 20.03.2012 12:23:13
grafik değerleri de olsaydı iyi olurdu.
erkan0075 20.03.2012 11:53:18
SuperPI ne zaman tedavülden kalkacak? Intel'den başka ciddiye alan var mıdır bu testi?
DemirAtlı 20.03.2012 11:53:10
çoğu masaüstü işlemcisinin tozunu attırır skor sağlam.
rastlantisal 20.03.2012 11:51:46
İntel ciddi manada kendini dahi aştı.
Ben AMD kullanıcısıyım. AMD K7 500mhz ile başladığım AMD maceram, süregelen tüm AMD serileri boyunca devam etti. Yavaş yavaş performans yönündeki başarımını fiyat / performansa düşürdü. Şimdi ise onu da kaybetti yada kaybetmek üzere. Üzülerek söylüyorumki İntel'in bu mükemmel işlemcilerine sağlam cevap veremezse bu sene bitmeden intel'e geçmiş olurum.
treko 20.03.2012 11:36:47
Yaklaşık 2 aydır bu yüzden bilgisayarsizim ama gördüğüm kadarıyla değecek
adilazimdegilx 20.03.2012 11:29:25
Bir laptop işlemcisinde bu kadar yüksek performans ve hesaplama gücü olması oldukça ilgi çekici. Intel izlekleri ve turboyu kullanmada çok iyi işler başarıyor. Genel masaüstü performansı olarak da eski Core 2 serisinden çok daha seri hale geldiler. AMD yerinde saymasının çok zararını gördü işlemci sektöründe.
Öte yandan Super PI'de AMD ile kıyaslamak biraz yersiz olmuş.
_kerem 20.03.2012 11:28:45
i7 3770k ne yapar acep :D
KingReis 20.03.2012 11:23:38
intel harbi kendini aşmış çok harika.
tzeberusx1 20.03.2012 11:13:54
oha diyorum sayın seyirciler intel bu sefer kendini aşmış ;) t5800 işlmecili laptopum var cinebencte 2.40 alıyor bunu görünce benim laptopun işlecyi söküp atasım geldi :S
el_jericho 20.03.2012 11:12:50
FX-8150 kalmış olan asaletini de bu test ile kaybetmiş bulunuyor.
renklem 20.03.2012 11:05:25
dizüstü bilgisayar işlemcisine göre sentetik testlerden alınan puan çok çok iyi.

edit: kendi dizüstümdeki i7 2630M işlemciyle 64bit cinebench11.5R'de denedim 3.90 Puan aldı; gerçi benimki 2.0 Ghz bu 2.3 Ghz, benimki 2.3 ghz olsa en fazla 4.20 civarı alırdı. 6.09 nerde 4.20 nerde. Ivy Bridge'lerin dizüstülere yarayacağı kuşkusuz.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla