TTNET
TTNET Destek, şu ana kadar 30672 TTNET kullanıcısına hizmet verdi.
Asus Casper İş İlanları
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 4 Aralık 2012, Salı 15:28 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iTunes Store Hediye Kartları, ülkemizde satışa sunuldu
Günlük Haber Mazhar Taylan
58 2440
 
Dün itibariyle iTunes Store'u Türkiye'deki kullanıcıların hizmetine sunan Apple, iTunes Store Hediye Kartlarını Türkiye'de de satışa sunmaya başladı.

iTunes Store üzerinden yer alan ücretli içerikleri alımında kredi kartını kullanmak istemeyen veya farklı bir hediye arayışı içinde olan kullanıcılar için oldukça iyi bir alternatif oluşturan hediye kartları, 25 TL ve 50 TL'lik iki farklı tutar seçeneğiyle sunuluyor. Kredi kartı olmaksızın kullanılabilen bu kartlarda yer alan kod kullanılarak Apple hesabına kartın tutarıyla eş değerde bakiye sağlanıyor .

iTunes Store Hediye Kartlarına yetkili satıcılar veya Apple'ın ülkemizdeki çevrimiçi mağazası üzerinden erişilebiliyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

İlgimi Çekti 0 İlgimi Çekmedi
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
..dEnZeL.. 4.5.2013 22:05:50
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL









ağzıma etmediğin kalmış reis.



0
Muhammet 4.5.2013 21:37:26
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL









ağzıma etmediğin kalmış reis.



0
Shift41 15.12.2012 13:20:54
Çok iyi haber benim için... +1
bdurmus 12.12.2012 22:07:54
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL









ağzıma etmediğin kalmış reis.



o anda biraz sinirliydim kusura bakmayasın dostum
0
AlliedSL 12.12.2012 22:00:24
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus







sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..



ağzıma etmediğin kalmış reis.
0
FERFEROS 12.12.2012 21:14:32
Eşe, dosta güzel bir hediye olabilir.Dileriz yakın zamanda Amazon ve Google'da ülkemize gereken önemi gösterir.



Mesela otobüs duraklarında Win 8 ve yeni çıkan Ultrabook-tablet melezlerinin reklamlarını görüyorum.Hoşuma gidiyor.
0
bdurmus 12.12.2012 21:11:42
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL









Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?



sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..
-3
Seered 12.12.2012 21:10:42
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL








Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?



Sitesinde link yok zaten.Magazalarinda var sadece.
0
AlliedSL 12.12.2012 21:03:43
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.








Teknosa.



Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?
0
Seered 12.12.2012 18:42:40
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL








Nereden aldınız?



Teknosa.
0
AlliedSL 12.12.2012 18:41:08
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.



25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.



Nereden aldınız?
0
Seered 12.12.2012 17:45:11
25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim. 0
Celeste 12.12.2012 17:39:20
Kredi kartı karştırmaktansa bu yolla alışveriş yapmak daha mantıklı gibi.. 0
ozgurcan29 5.12.2012 20:21:33
Evet arkadaşlar ben satın aldım ve harika . 0
ozngns 5.12.2012 18:44:35
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus







bütün ülke hesapları için evet hesap açmak istendiğinde kredi kartı istiyor.. ama kredi kartsız hesap açma tekniğide var..



onun için herhangi bi hesap açık değilken app storedan ücretsiz bi uygulama indiriyoruz, o anda hesabımız olmadığı için hesap açın diyor ve o şekilde kredi kartsız hesap açabiliyoruz



Tr de bu islem oluyorsa cok güzel o zaman
0
bdurmus 5.12.2012 18:05:52
quote:

Orijinalden alıntı: ozngns









Hocam ben acilmiyor diye biliyorum uye olurken kredi kardi istiyordu tr de



bütün ülke hesapları için evet hesap açmak istendiğinde kredi kartı istiyor.. ama kredi kartsız hesap açma tekniğide var..



onun için herhangi bi hesap açık değilken app storedan ücretsiz bi uygulama indiriyoruz, o anda hesabımız olmadığı için hesap açın diyor ve o şekilde kredi kartsız hesap açabiliyoruz
0
bdurmus 5.12.2012 18:03:34
quote:

Orijinalden alıntı: dwain



Ben bir tanıdığım için hediye almak istiyorum. Ama internetten kredi kartımla alıp ona mail atacağım. TR için bu hizmet var mı? Yoksa illa mağazadan mı almam lazım?



vat tr için, kredi kartınızla alıp mail olarak gönderiyorsunuz yada çıktısını alıp elden veriyorsunuz.. itunesdan "itunes hediyeleri satın al" bölümünden yapılabiliyor
0
ozngns 5.12.2012 17:56:56
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus







Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?



Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi



Hocam ben acilmiyor diye biliyorum uye olurken kredi kardi istiyordu tr de
0
dwain 5.12.2012 17:51:12
Ben bir tanıdığım için hediye almak istiyorum. Ama internetten kredi kartımla alıp ona mail atacağım. TR için bu hizmet var mı? Yoksa illa mağazadan mı almam lazım? 0
Zımparasız Pinokyo 5.12.2012 17:28:19
Pcde tüm hesaplardan çıkış yapıp, ücretsiz bir uygulama indirin. Orada giriş yapma penceresi çıkacak. Yeni hesap oluştura tıklayın. Orada kredi kartsız açma seçeneği gelecek. 0
bdurmus 5.12.2012 17:26:08
quote:

Orijinalden alıntı: ozngns



TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ?



Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?



Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi
+1
kmesne 5.12.2012 17:24:39
Evet arkadaş haklı TR de neye yarıyacak ki kredi kartsız hesap açamıyoruz 0
ozngns 5.12.2012 16:29:57
TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ? 0
bdurmus 5.12.2012 14:49:20
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne



magazalarda ne kadarmıs aynı mı fiyatları 50 tl lik 50 tl mi



tabiki aynı fiyat
0
muticoo 5.12.2012 07:51:59
millet paralı içerik diye indirmiyordu şimdi kontör gibi ön yükleme eş zamanlı bakiye daha ne olsun ;) 0
kmesne 5.12.2012 07:29:06
magazalarda ne kadarmıs aynı mı fiyatları 50 tl lik 50 tl mi 0
Nétwork 5.12.2012 02:58:54
O "hak ettiği değeri" ve "ilgiyi" ürünlerin fiyatlarına da yansıması temennisiyle... 0
mad power 5.12.2012 01:23:07
quote:

Orijinalden alıntı: iphonefan







Hediye kartın cihazla ilgisi yok. Kart hangi ülkede satılıyorsa, ancak o ülkeye ait apple kimliğinde kodu kullanabilirsiniz. Yani hollandadan aldığınız bir gift card'ı Türkiye'ye bağlı bir Apple kimliğinde kullanamazsınız.



Detaylı bilgi için: [link=http://www.iphoneturkey.biz/2012/12/itunes-hediye-kartlari-gift-cards-nasil-kullanilir.html]http://www.iphoneturkey.biz/2012/12/itunes-hediye-kartlari-gift-cards-nasil-kullanilir.html[/link]



tesekkurler.bende oyle tahmin etmistim..
0
TearsForFears 5.12.2012 01:14:39
İphone 5 ucuzlasada alsak.Şöyle 750 TL'ye düştüğünde kesin alacağım.Şaka bir yana İphone 5 alacağıma SGS3 + Asus TF700 alırım. -4
pyrotoxin 5.12.2012 00:23:22
Bu kartları itunes match ile kullanabiliyormuyuz? 0
tek hakkın VAR..! 4.12.2012 23:34:25
Güzel haber almak istediğim 2-3 uygulama var.Kredi kartı kullanmak istemiyordum.Bide link te satiş mağazaları arasında avea da yazıyor. 0
cengizhan1903 4.12.2012 21:40:48
ohoh iyi haberler peş peşe geliyor 0
HeyyMayk 4.12.2012 20:47:17
Bugun mecidiyekoy duraginin orada ki teknosada gordum gif kartlari 20 tl ve 50 tl lik vardi bayada bi coktu uzerinde fiyatlari 20tl 50tl yaziyordu ama nekadar diye sormadim uzerinde yazan fiyattir heralde 0
Makaroncu 4.12.2012 20:35:21
Şimdi app store un satışları ciddi oranda artar işte 0
Biyturs_OnSr 4.12.2012 20:34:04
Google'da hala uyuyor. Daha gift card'ı bile yok. Anca Amerika'nın 2-3 şehrinde.. +2
Zordion 4.12.2012 20:28:55
Olan ulkelerde marketlerde vb. satiliyor, burda da oyle olur herhalde.

Satildigini goren arkadaslar satis fiyati tutari ile aynimi belirtirse sevinirim.
0
applem26 4.12.2012 19:21:52
kredi kartı kullanmadığım için iyi olmuş apple kulanan arkadaşlar için iyi bir doğum günü hediyesi de olur umarım apr bulunmayan şehirlerde de mediamarkt gibi yerlerde hemen satışa başlanır da kurtuluruz free-demolardan 0
JMalkovich 4.12.2012 19:20:09
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne



hangi magazalarda



MM ve Satürn'de bugün satılmaya başlandı. Teknosa ve diğerleri de yakında satmaya başlar sanırım.
0
kmesne 4.12.2012 18:45:42
hangi magazalarda 0
Zımparasız Pinokyo 4.12.2012 18:37:56
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne



Ben tam çözemedim heralde bu gift kode ları da internetten kredi kartıylan almıyormuyuz ne faydası var aynı şey



Mağazalarda da satılacak.
0
Krone 4.12.2012 18:36:54
quote:

Orijinalden alıntı: crazymafya



Apple Store da açıldığında neredeyse her şey tamamlanmış olacak. Fiyatların çok aşağılara düşmesinden bahsetmiyorum. Ama düşünsenize Malta'da bile olan Apple Store, sonunda Türkiye'de de açılacak. Online Store'dan alışveriş yapabileceğiz. Garanti hizmeti dünya çapında geçerli olacak. Ve bunun gibi birçok irili ufaklı artılar.



Apple Store açılır açılmasına ama ortalık apaçi kaynıyor bunlari nasil içeri almayacaklar ?
0
mad power 4.12.2012 18:32:27
Merhaba
konuyla ilgili oldugu icin soruyorum.
hollanda dan aldigim itunes hediye kartini turkiyede aktif edilmis bir iphone 5 te kullanabilirmiyim acaba ?
tesekkurler..
0
kmesne 4.12.2012 18:26:26
Ben tam çözemedim heralde bu gift kode ları da internetten kredi kartıylan almıyormuyuz ne faydası var aynı şey 0
a.f.y. 4.12.2012 18:16:27
oldu mu oluyormuş demekki. 0
Certhas 4.12.2012 18:10:36
bunlar ne güzel haberler. +1
SaB0 4.12.2012 18:09:36
Apple sonunda ülkemize layık bir girişimde bulunabildi. Seneye 5s almak için geceden kuyruklara girip magaza önünde sabahlıcagımız kesindir. Apple'ın hala burda sözüm ona çok pahalıya satış yapacagını ve beklemenin boş oldugunu savunanlar -ki onlar kendini biliyor. Apple ne kadar pahalı satarsa satsın, ben yurt dışından alıp pasaport kaydını yapıp satan adamdan alacagıma, gerekirse onların sattıgı fiyatın üzerine 100-200 tl koyma pahasına gider store'dan alırım. Hiç olmazsa ülkem kazanır. Bilkom ve illegal satıcılar degil. +10
KinZhull 4.12.2012 17:59:09
Türkiye Hak ettiği değeri bulmaya başladı sonunda 0
blcksprt 4.12.2012 17:58:20
quote:

Orijinalden alıntı: metedundar



Kartlar US Store alişverişlerinde kullanılıyormu acaba



Kullanılamıyor sanırım.
0
*GameOver* 4.12.2012 17:55:21
alıştık artık kredi kartı daha mantıklı geliyor bu kartları kullanacağımı hiç sanmıyorum, tabi kredi kartı olmayanlar için mükemmel bir haber 0
Themetedun 4.12.2012 17:53:47
Kartlar US Store alişverişlerinde kullanılıyormu acaba 0
enohpİ 4.12.2012 17:42:16
Tüm bu yaşanan olumlu gelişmeler Çok yakında Appsore mağazalarına kavuşacağımızın habercisidir arkadaşlar. 0
smdkm 4.12.2012 17:35:08
Walmart'ın kampanyası gibi $100 lık hediye kartını $80 a veren çıkarsa değerlendirilebilir. 0
playmaker10 4.12.2012 17:26:23
Google Play için de bu hizmet Türkiye'ye gelse çok iyi olur, ben kredi kartı numarası kullanmak istemiyorum şahsen 0
robin scherbatsky 4.12.2012 17:21:41
Kredi kartım yok o yüzden benim için çok iyi bir haber 0
Zordion 4.12.2012 17:15:40
Çok iyi. İTunes Store & iTunes hediye kartları, bir Apple Store umuz eksik. 0
crazymafya 4.12.2012 17:08:38
Apple Store da açıldığında neredeyse her şey tamamlanmış olacak. Fiyatların çok aşağılara düşmesinden bahsetmiyorum. Ama düşünsenize Malta'da bile olan Apple Store, sonunda Türkiye'de de açılacak. Online Store'dan alışveriş yapabileceğiz. Garanti hizmeti dünya çapında geçerli olacak. Ve bunun gibi birçok irili ufaklı artılar. +1
Harpooner 4.12.2012 15:57:34
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra



Türkiye'ye olan ilgi git gide yayılıyor, güzel haber.



Aynen ya varsın olsun elimizin altında herşey kullansakta kullanmasakta olsun artık bazı şeyler.
+1
Amedra 4.12.2012 15:32:46
Türkiye'ye olan ilgi git gide yayılıyor, güzel haber. +18
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla