TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 22972 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Bilkom, iPad Mini'nin dağıtımına başladı Yahoo, 2012 yılının en çok aranan terimlerini açıkladı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (58) YORUM YAZ

tarafından 4 Aralık 2012, Salı 15:28 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iTunes Store Hediye Kartları, ülkemizde satışa sunuldu
Günlük Haber Mazhar Taylan
58
 
Dün itibariyle iTunes Store'u Türkiye'deki kullanıcıların hizmetine sunan Apple, iTunes Store Hediye Kartlarını Türkiye'de de satışa sunmaya başladı.

iTunes Store üzerinden yer alan ücretli içerikleri alımında kredi kartını kullanmak istemeyen veya farklı bir hediye arayışı içinde olan kullanıcılar için oldukça iyi bir alternatif oluşturan hediye kartları, 25 TL ve 50 TL'lik iki farklı tutar seçeneğiyle sunuluyor. Kredi kartı olmaksızın kullanılabilen bu kartlarda yer alan kod kullanılarak Apple hesabına kartın tutarıyla eş değerde bakiye sağlanıyor .

iTunes Store Hediye Kartlarına yetkili satıcılar veya Apple'ın ülkemizdeki çevrimiçi mağazası üzerinden erişilebiliyor.

En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Amedra 04.12.2012 15:32:46
Türkiye'ye olan ilgi git gide yayılıyor, güzel haber. +18
SaB0 04.12.2012 18:09:36
Apple sonunda ülkemize layık bir girişimde bulunabildi. Seneye 5s almak için geceden kuyruklara girip magaza önünde sabahlıcagımız kesindir. Apple'ın hala burda sözüm ona çok pahalıya satış yapacagını
...
Yorumun devamı ▼
+10
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Amedra 04.12.2012 15:32:46
Türkiye'ye olan ilgi git gide yayılıyor, güzel haber. +18
Harpooner 04.12.2012 15:57:34
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra

Türkiye'ye olan ilgi git gide yayılıyor, güzel haber.

Aynen ya varsın olsun elimizin altında herşey kullansakta kullanmasakta olsun artık bazı şeyler.
+1
crazymafya 04.12.2012 17:08:38
Apple Store da açıldığında neredeyse her şey tamamlanmış olacak. Fiyatların çok aşağılara düşmesinden bahsetmiyorum. Ama düşünsenize Malta'da bile olan Apple Store, sonunda Türkiye'de de açılacak. Online Store'dan alışveriş yapabileceğiz. Garanti hizmeti dünya çapında geçerli olacak. Ve bunun gibi birçok irili ufaklı artılar. +1
Zordion 04.12.2012 17:15:40
Çok iyi. İTunes Store & iTunes hediye kartları, bir Apple Store umuz eksik. 0
robin scherbatsky 04.12.2012 17:21:41
Kredi kartım yok o yüzden benim için çok iyi bir haber 0
playmaker10 04.12.2012 17:26:23
Google Play için de bu hizmet Türkiye'ye gelse çok iyi olur, ben kredi kartı numarası kullanmak istemiyorum şahsen 0
smdkm 04.12.2012 17:35:08
Walmart'ın kampanyası gibi $100 lık hediye kartını $80 a veren çıkarsa değerlendirilebilir. 0
enohpİ 04.12.2012 17:42:16
Tüm bu yaşanan olumlu gelişmeler Çok yakında Appsore mağazalarına kavuşacağımızın habercisidir arkadaşlar. 0
Themetedun 04.12.2012 17:53:47
Kartlar US Store alişverişlerinde kullanılıyormu acaba 0
*GameOver* 04.12.2012 17:55:21
alıştık artık kredi kartı daha mantıklı geliyor bu kartları kullanacağımı hiç sanmıyorum, tabi kredi kartı olmayanlar için mükemmel bir haber 0
blcksprt 04.12.2012 17:58:20
quote:

Orijinalden alıntı: metedundar

Kartlar US Store alişverişlerinde kullanılıyormu acaba

Kullanılamıyor sanırım.
0
KinZhull 04.12.2012 17:59:09
Türkiye Hak ettiği değeri bulmaya başladı sonunda 0
SaB0 04.12.2012 18:09:36
Apple sonunda ülkemize layık bir girişimde bulunabildi. Seneye 5s almak için geceden kuyruklara girip magaza önünde sabahlıcagımız kesindir. Apple'ın hala burda sözüm ona çok pahalıya satış yapacagını ve beklemenin boş oldugunu savunanlar -ki onlar kendini biliyor. Apple ne kadar pahalı satarsa satsın, ben yurt dışından alıp pasaport kaydını yapıp satan adamdan alacagıma, gerekirse onların sattıgı fiyatın üzerine 100-200 tl koyma pahasına gider store'dan alırım. Hiç olmazsa ülkem kazanır. Bilkom ve illegal satıcılar degil. +10
Certhas 04.12.2012 18:10:36
bunlar ne güzel haberler. +1
a.f.y. 04.12.2012 18:16:27
oldu mu oluyormuş demekki. 0
kmesne 04.12.2012 18:26:26
Ben tam çözemedim heralde bu gift kode ları da internetten kredi kartıylan almıyormuyuz ne faydası var aynı şey 0
mad power 04.12.2012 18:32:27
Merhaba
konuyla ilgili oldugu icin soruyorum.
hollanda dan aldigim itunes hediye kartini turkiyede aktif edilmis bir iphone 5 te kullanabilirmiyim acaba ?
tesekkurler..
0
Krone 04.12.2012 18:36:54
quote:

Orijinalden alıntı: crazymafya

Apple Store da açıldığında neredeyse her şey tamamlanmış olacak. Fiyatların çok aşağılara düşmesinden bahsetmiyorum. Ama düşünsenize Malta'da bile olan Apple Store, sonunda Türkiye'de de açılacak. Online Store'dan alışveriş yapabileceğiz. Garanti hizmeti dünya çapında geçerli olacak. Ve bunun gibi birçok irili ufaklı artılar.

Apple Store açılır açılmasına ama ortalık apaçi kaynıyor bunlari nasil içeri almayacaklar ?
0
Zımparasız Pinokyo 04.12.2012 18:37:56
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne

Ben tam çözemedim heralde bu gift kode ları da internetten kredi kartıylan almıyormuyuz ne faydası var aynı şey

Mağazalarda da satılacak.
0
kmesne 04.12.2012 18:45:42
hangi magazalarda 0
JMalkovich 04.12.2012 19:20:09
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne

hangi magazalarda

MM ve Satürn'de bugün satılmaya başlandı. Teknosa ve diğerleri de yakında satmaya başlar sanırım.
0
applem26 04.12.2012 19:21:52
kredi kartı kullanmadığım için iyi olmuş apple kulanan arkadaşlar için iyi bir doğum günü hediyesi de olur umarım apr bulunmayan şehirlerde de mediamarkt gibi yerlerde hemen satışa başlanır da kurtuluruz free-demolardan 0
Zordion 04.12.2012 20:28:55
Olan ulkelerde marketlerde vb. satiliyor, burda da oyle olur herhalde.
Satildigini goren arkadaslar satis fiyati tutari ile aynimi belirtirse sevinirim.
0
Biyturs_OnSr 04.12.2012 20:34:04
Google'da hala uyuyor. Daha gift card'ı bile yok. Anca Amerika'nın 2-3 şehrinde.. +2
Kadirhan96 04.12.2012 20:35:21
Şimdi app store un satışları ciddi oranda artar işte 0
HeyyMayk 04.12.2012 20:47:17
Bugun mecidiyekoy duraginin orada ki teknosada gordum gif kartlari 20 tl ve 50 tl lik vardi bayada bi coktu uzerinde fiyatlari 20tl 50tl yaziyordu ama nekadar diye sormadim uzerinde yazan fiyattir heralde 0
cengizhan1903 04.12.2012 21:40:48
ohoh iyi haberler peş peşe geliyor 0
tek hakkın VAR..! 04.12.2012 23:34:25
Güzel haber almak istediğim 2-3 uygulama var.Kredi kartı kullanmak istemiyordum.Bide link te satiş mağazaları arasında avea da yazıyor. 0
pyrotoxin 05.12.2012 00:23:22
Bu kartları itunes match ile kullanabiliyormuyuz? 0
LawLess437 05.12.2012 01:14:39
İphone 5 ucuzlasada alsak.Şöyle 750 TL'ye düştüğünde kesin alacağım.Şaka bir yana İphone 5 alacağıma SGS3 + Asus TF700 alırım. -4
mad power 05.12.2012 01:23:07
quote:

Orijinalden alıntı: iphonefan

quote:

Orijinalden alıntı: mad power

Merhaba
konuyla ilgili oldugu icin soruyorum.
hollanda dan aldigim itunes hediye kartini turkiyede aktif edilmis bir iphone 5 te kullanabilirmiyim acaba ?
tesekkurler..

Hediye kartın cihazla ilgisi yok. Kart hangi ülkede satılıyorsa, ancak o ülkeye ait apple kimliğinde kodu kullanabilirsiniz. Yani hollandadan aldığınız bir gift card'ı Türkiye'ye bağlı bir Apple kimliğinde kullanamazsınız.

Detaylı bilgi için: [link=http://www.iphoneturkey.biz/2012/12/itunes-hediye-kartlari-gift-cards-nasil-kullanilir.html]http://www.iphoneturkey.biz/2012/12/itunes-hediye-kartlari-gift-cards-nasil-kullanilir.html[/link]

tesekkurler.bende oyle tahmin etmistim..
0
Nétwork 05.12.2012 02:58:54
O "hak ettiği değeri" ve "ilgiyi" ürünlerin fiyatlarına da yansıması temennisiyle... 0
kmesne 05.12.2012 07:29:06
magazalarda ne kadarmıs aynı mı fiyatları 50 tl lik 50 tl mi 0
muticoo 05.12.2012 07:51:59
millet paralı içerik diye indirmiyordu şimdi kontör gibi ön yükleme eş zamanlı bakiye daha ne olsun ;) 0
bdurmus 05.12.2012 14:49:20
quote:

Orijinalden alıntı: kmesne

magazalarda ne kadarmıs aynı mı fiyatları 50 tl lik 50 tl mi

tabiki aynı fiyat
0
ozngns 05.12.2012 16:29:57
TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ? 0
kmesne 05.12.2012 17:24:39
Evet arkadaş haklı TR de neye yarıyacak ki kredi kartsız hesap açamıyoruz 0
bdurmus 05.12.2012 17:26:08
quote:

Orijinalden alıntı: ozngns

TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ?

Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?

Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi
+1
Zımparasız Pinokyo 05.12.2012 17:28:19
Pcde tüm hesaplardan çıkış yapıp, ücretsiz bir uygulama indirin. Orada giriş yapma penceresi çıkacak. Yeni hesap oluştura tıklayın. Orada kredi kartsız açma seçeneği gelecek. 0
dwain 05.12.2012 17:51:12
Ben bir tanıdığım için hediye almak istiyorum. Ama internetten kredi kartımla alıp ona mail atacağım. TR için bu hizmet var mı? Yoksa illa mağazadan mı almam lazım? 0
ozngns 05.12.2012 17:56:56
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: ozngns

TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ?

Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?

Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi

Hocam ben acilmiyor diye biliyorum uye olurken kredi kardi istiyordu tr de
0
bdurmus 05.12.2012 18:03:34
quote:

Orijinalden alıntı: dwain

Ben bir tanıdığım için hediye almak istiyorum. Ama internetten kredi kartımla alıp ona mail atacağım. TR için bu hizmet var mı? Yoksa illa mağazadan mı almam lazım?

vat tr için, kredi kartınızla alıp mail olarak gönderiyorsunuz yada çıktısını alıp elden veriyorsunuz.. itunesdan "itunes hediyeleri satın al" bölümünden yapılabiliyor
0
bdurmus 05.12.2012 18:05:52
quote:

Orijinalden alıntı: ozngns


quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: ozngns

TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ?

Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?

Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi

Hocam ben acilmiyor diye biliyorum uye olurken kredi kardi istiyordu tr de

bütün ülke hesapları için evet hesap açmak istendiğinde kredi kartı istiyor.. ama kredi kartsız hesap açma tekniğide var..

onun için herhangi bi hesap açık değilken app storedan ücretsiz bi uygulama indiriyoruz, o anda hesabımız olmadığı için hesap açın diyor ve o şekilde kredi kartsız hesap açabiliyoruz
0
ozngns 05.12.2012 18:44:35
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: ozngns


quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: ozngns

TR de kredi kartsiz hesap acamiyoruz ama nasil kullanicaz bunlari o zaman ?

Açılabiliyor, açılamadigını nerden çıkardınız?

Ayrica bizim türkler bu kartlari biraz yanlis algiliyor :) bunlar aslinda adi ustunde hediye karti, yani alip arkadasina hediye ediyosun adam onunla istedigini alsin diye.. Haa tabiki kredi karti olmayan ve kullanmak istemeyenler icin de guzel bi yontem ama bizler bunu genelde sanki amaci karti olmayanlar icin yapilmis bi olay gibi algiliyoruz :D ama asil amaci hediye edilebilir olmasi

Hocam ben acilmiyor diye biliyorum uye olurken kredi kardi istiyordu tr de

bütün ülke hesapları için evet hesap açmak istendiğinde kredi kartı istiyor.. ama kredi kartsız hesap açma tekniğide var..

onun için herhangi bi hesap açık değilken app storedan ücretsiz bi uygulama indiriyoruz, o anda hesabımız olmadığı için hesap açın diyor ve o şekilde kredi kartsız hesap açabiliyoruz

Tr de bu islem oluyorsa cok güzel o zaman
0
ozgurcan29 05.12.2012 20:21:33
Evet arkadaşlar ben satın aldım ve harika . 0
YvonneStrahovski.9 Çarşamba, 17:39
Kredi kartı karştırmaktansa bu yolla alışveriş yapmak daha mantıklı gibi.. 0
Baran. Çarşamba, 17:45
25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim. 0
AlliedSL Çarşamba, 18:41
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?
0
Baran. Çarşamba, 18:42
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.
0
AlliedSL Çarşamba, 21:03
quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?
0
Baran. Çarşamba, 21:10
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

Sitesinde link yok zaten.Magazalarinda var sadece.
0
bdurmus Çarşamba, 21:11
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..
-3
FERFEROS Çarşamba, 21:14
Eşe, dosta güzel bir hediye olabilir.Dileriz yakın zamanda Amazon ve Google'da ülkemize gereken önemi gösterir.

Mesela otobüs duraklarında Win 8 ve yeni çıkan Ultrabook-tablet melezlerinin reklamlarını görüyorum.Hoşuma gidiyor.
0
AlliedSL Çarşamba, 22:00
quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..

ağzıma etmediğin kalmış reis.
0
bdurmus Çarşamba, 22:07
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..

ağzıma etmediğin kalmış reis.

o anda biraz sinirliydim kusura bakmayasın dostum
0
Shift41 Cumartesi, 13:20
Çok iyi haber benim için... +1
Muhammet 04.05.2013 21:37:26
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..

ağzıma etmediğin kalmış reis.

0
Hurts 04.05.2013 22:05:50
quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: bdurmus

quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.


quote:

Orijinalden alıntı: AlliedSL


quote:

Orijinalden alıntı: Baran.

25'lik aldim ve 12 tl kaldi suan bence gayet mantikli.Google'inda boyle seyler yapmasi lazim.

Nereden aldınız?

Teknosa.

Ben sitesinde bulamadım link atar mısınız?

sitesinde yoksa nasıl link atsın? mağazalarda satılıyor.. teknosadan aldım demiş, tekosanın internet sitesinden aldım dese anlarım..

ağzıma etmediğin kalmış reis.

0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla