TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24951 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
"Lenovo, Ağustos ayından bu yana satın almak için HTC ile görüşüyor" Apple, App Cue'nin geliştiricisi Cue'yu satın aldı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (207) YORUM YAZ

tarafından 10 Ekim 2013, Perşembe 15:26 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

En yetkili isim açıkladı: Apple Store İstanbul, Ocak 2014'de açılıyor
Günlük Haber Shady
207

Her ne kadar resmi açılışı yapılmasa da içerisindeki birçok mağazanın faaliyete geçtiği Zorlu Center’da yer alacak olan, ancak diğer mağazaların aksine faaliyet geçmeyen Apple Store Istanbul üzerindeki belirsizlik yavaş yavaş ortadan kalkıyor.

Gayrimenkul sektörünün dünyaca ünlü danışmanlık firmalarından olan Jones Lang LaSalle’nin Türkiye operasyonunun başındaki isim Avi Alkaş, Apple Store Istanbul hakkında Wall Street Journal Türkiye’ye önemli açıklamalarda bulundu.  

Apple yetkililerinin geçtiğimiz günlerde mağazayı ziyaret ettiğini söyleyen Alkaş, mağazanın normalde aralık ayında açılmasının planlandığını ancak mimariye gösterilen özenin açılışı ocak ayına ötelenmesine neden olduğunu söyledi. Alkaş, Apple’ın mağazadaki yer kaplamalarını dahi özenle seçtiğini belirtirken;  mağazanın New York 5.Caddedeki Apple Store gibi kübik cam tavana sahip 3.mağazası olacağını ve bu açıdan Apple için İstanbul mağazasının ayrı bir önem taşıdığını ifade etti.

Alkaş, ayrıca, Apple’ın Türkiye için Istanbul mağazasından sonra 3 mağaza daha açmayı planladığını açıkladı.

Hali hazırda kübik cam tavanın inşaasının sürdüğü öğrenilen Apple Store Istanbul, Zorlu Center’ın zemin katı ya da bilinen adıyla lüks katında yer almakta. Bu katta Louis Vuitton ve Burberry gibi dünyaca ünlü markaların özel mağazaları yer alırken; Apple’ın mağazası 2000 metre karelik alanıyla Zorlu Center’ın en büyük mağazalarından biri olacak.

Kaynak: Ayşegül Akyalı Güven / The Wall Steet Jounal

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 23.4.2014 08:42:31
Apple'ın Türkiye'ye Gelmesi Çok Güzel Birşey Fakat Türkiye Premium Reseller Diye Adlandırdığı ve Yetkili Satıcı Ünvanı Verdiği Mağazalardan Aynı Ürünleri Daha Ucuza Almak Çok Daha Mantıklı. Bakınızı pupa bilişim pupadankapiniza.com Hem Bu Adamların Türkiyede Yaygın Şube Ağına Sahip Fiyat Olarakta Baya Farkediyor. Ayrıca Pazarlık Yapma Şansınızda Fakat Apple Store'da Sabit Fiyat Bilmem Anlatabildimmi ..
7gün25saat 4.2.2014 17:07:42
yanlış hatırlamıyorsam ocak ayını geçtik ama?
beter.böcek 22.1.2014 01:06:14
simdi aklima geldi bisey sormak istiyorum bilen soylesin; haziran sonuna kadar mobiltel garantili 3gs im var olasi ariza durumunda apple store dan hizmet alabilecek miyim?
ste1n 21.1.2014 23:48:09
açıldı mı?
halog 6.1.2014 22:09:30
Uzun zamandır bu kadar geyik yapılan bir başlık görmemiştim. İyi güldüm.
speedman 5.1.2014 23:05:04
quote:

Orijinalden alıntı: _Lotus_

quote:

Orijinalden alıntı: Shady

quote:

Orijinalden alıntı: kadirgumusay

http://9to5mac.com/2013/10/10/apples-first-retail-store-in-turkey-set-to-open-in-istanbul-in-january/ Buyrun en saglam kaynaklardan haber. :)


Kaynak: Donanımhaber :)




_Lotus_ 5.1.2014 22:59:17
quote:

Orijinalden alıntı: Shady

quote:

Orijinalden alıntı: kadirgumusay

http://9to5mac.com/2013/10/10/apples-first-retail-store-in-turkey-set-to-open-in-istanbul-in-january/ Buyrun en saglam kaynaklardan haber. :)


Kaynak: Donanımhaber :)


Bradley Cooper 5.1.2014 20:33:38
bim in içine açlmamış mıydı. yanlış mı hatırlıyorum
Gustavo Fring 5.1.2014 20:23:41
Açılmazz
sharky25ant 9.12.2013 01:13:59
online store geldi ya o yeter. Herşeyi aldık zaten (rMBP, apple TV, time capsule, magic mouse, wireless klavye).
Oraya da açılınca gezinti amaçlı gideriz artık
emregök 9.12.2013 00:22:02
Yüreğinizi serin tutun ;)
eyoruk 8.12.2013 22:54:02
Yok artık ya
ulaslaslas 8.12.2013 22:10:43
yürüyen merdiven olmazsa sıkıntı yaşarlar istanbulda , herkes engelliler yaşlılar için ayrılan asansör sırasına girer .

açılış için indirim yaparlarsa aşağı düşüp sakatlanma rekoru kırarız
Since1903 8.12.2013 18:50:50
Vay arkadaş , ne Store'ymiş be.
karti 8.12.2013 18:30:27
Aldigim bilgilere gore nisan basina ertelenmis arkadaslar
cos179 5.12.2013 17:52:57
Açılmasa daha iyi Türkiye'de ki hemen hemen tüm teknoloji şirketleri zarar açıklayıp çıktılar.

Sanırım sadece mediamarkt şu an için iyi gidiyor.

Eğer o da çıkarsa benim bildiğim batı kaynaklı teknoloji şirketi kalmayacak.

Çin kaynaklılara ise birşey olmaz daha da artabilirler :)
WB 5.12.2013 17:08:05
Apple store tr sanirim ocak ta da acilamayacak..
tsender 5.12.2013 12:48:25
quote:

Orijinalden alıntı: SiNaPSiS


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bu mağzanın açıl tarihi belli oldumu?



Ben Amerikadan Iphone 5 almıştım, ama cihaz sorunlu. Ekranın sol tarafında yukarıdan aşağıya olmak üzere 2 tane kırmızı çizgi çıkıyor. Bariz bir hata bu. Ama cihazı Amerikadan aldığımız için hiç birşey yapamıyoruz. Son zamanlarda da şarj olmamamaya ve açılmamaya başladı. Açılır açılmaz götürmek istiyorum. İnşallah değişim yaparlar. Okadar para verdik yazık günah.

Garantiniz bitene kadar açılmayacak olursa apple tr müşteri hizmetlerini arayın. Garanti süresi içinde sorun oluştuğu için mağaza açılana kadar garantinizi uzatıyorlar

Var mı gerçekten böyle garanti uzatma?
SiNaPSiS 5.12.2013 12:28:11
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bu mağzanın açıl tarihi belli oldumu?



Ben Amerikadan Iphone 5 almıştım, ama cihaz sorunlu. Ekranın sol tarafında yukarıdan aşağıya olmak üzere 2 tane kırmızı çizgi çıkıyor. Bariz bir hata bu. Ama cihazı Amerikadan aldığımız için hiç birşey yapamıyoruz. Son zamanlarda da şarj olmamamaya ve açılmamaya başladı. Açılır açılmaz götürmek istiyorum. İnşallah değişim yaparlar. Okadar para verdik yazık günah.

Garantiniz bitene kadar açılmayacak olursa apple tr müşteri hizmetlerini arayın. Garanti süresi içinde sorun oluştuğu için mağaza açılana kadar garantinizi uzatıyorlar
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla