TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26115 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Asus çıkartılabilir klavyeye sahip tablet bilgisayarı Eee Pad Transformer'ı satışa sunuyor Firefox 4.0'ın Final sürümü indirilebilir durumunda HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (60) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2011, Pazartesi 10:18 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Dünyanın en hızlı ofisi; Brabus'un iPad 2'li yeni Mercedes'i, 3.9 saniyede 100 Km hıza ulaşıyor
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
60

Mercedes-Benz otomobilleri üzerine uzmanlaşan modifiye firması Brabus, Apple'ın ikinci nesil tablet bilgisayarı iPad 2'yi pazara sunmasıyla birlikte, Mercedes'in S-Class otomobilleri için hazırladığı araç-içi bilgi-eğlence sistemi iBusiness'ı güncelleyerek iPad 2'li yeni iBusiness 2.0 donanımını seçenek olarak sunmaya başladı.

Adeta Apple ürünleri ile donatılan iBusiness 2.0 sisteminde bir veya iki adet iPad 2 ile birlikte aynı zamanda Mac Mini'ye ve Apple'ıon Bluetooth klavyesine de yer veriliyor. Yolcuların Wi-Fi veya internete bağlı Mac Mini üzerinden internete çıkabildiği sistemde ayrıca arkadaki yolcular için koltuk ekranlarına ek olarak 15.2-inç büyüklüğünde 16.9 TFT ekrana da yer veriliyor. Dijital TV yayınlarını alabilen sistemin internet bağlantı altyapısı ise UMTS ve HDSPA üzerine şekillendirilmiş durumda.

Trafikte kalan ancak telekonferansa katılması gereken yöneticiler için araçiçi kameraların da dahil edildiği sistemde, müzik arşvini her zaman her yere götürmek ve seyahatlerinde en sevdiği şarkıları dinlemek isteyen yolcular için 64GB kapasiteli iPod Touch'a yer verilen sistemde kulaklık tercihi ise Sennheiser Noise Gard'dan yana yapılmış.

Brabus yeni iBusiness 2.0 sistemini S-Class altındaki tüm modellere uygulayabiliyor. Firmanın en yüksek teknolojiyi en yüksek performansla harmanladığı çözüm olan modelde, modifiye edilmiş 800 V12 Biturbo motor kullanılıyor ve bu sayede en yüksek konfora sahip olan model, 3.9 saniyede 100 Km hıza ulaşabiliyor. 800 beygir güç ve 2100 devir/dakikadan itibaren 1420 nm tork üreten bu canavar, elektronik olarak 1100nm ile sınırlandırılırken, 0'dan 200 Km sürate çıkması ise sadece 10.3 saniye alıyor.

En yüksek hızı elektronik olarak 350 Km/saat sınırında tutulan araç, iBusiness 2.0 sistemiyle dünyanın en hızlı ofisi unvanını da ele geçiriyor.

Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dievas 22.04.2011 20:48:01
fiyatı da iimiş de buna bu kadar para verecek kişi az daha verir maybach alır benim tercihim öyle olurdu
tahsin053 22.04.2011 18:54:52
quote:

Orijinalden alıntı: loneliness61

sanırım şanzımanın sağlığı açısından torku sınırlamışlar... acaba 1420 nm torkta nasıl bir performans açığa çıkardı...


Ona göre dişli grubu ve yürüyeni vardır, 1420 nm torkluk motorun gaza vereceği tepkiyi düşünecek olursak aracı güvenli zaptedebilmek babında kısıtlama yapılmış gibi..
bizhy 21.04.2011 13:16:51
Kartal slx ile takasa girmeyi düşünüyorum, ama çok yakar bu araba tirsiyorum açıkcası , kararsız kaldım,
turkishcanadian 21.04.2011 13:07:37
ipad 3 çıkınca at arabayı çöpe
webislander 21.04.2011 10:04:14
bu arabayla ne piyasa yapılır neonları da takmışlar zaten agalar işi biliyor kızları atarız birlikte ipadde pul koleksiyonuna bakarız
Arınç 21.04.2011 10:01:53
Çok gereksiz o kadar verilen paraya yazik.
Volkanbaba 21.04.2011 09:53:11
Güzel ama çok karıştırmışlar.Verseler parçalarım tabi.
Yafoo 20.04.2011 19:05:45
quote:

Orijinalden alıntı: aero1

arabanın içine apple store açmışlar ya

Eski Günler 20.04.2011 15:18:17
Gereksizlik abidesi
S10ERM 20.04.2011 13:29:39
araba benim olsa ordan cıkmam
d.eray 20.04.2011 13:20:43
quote:

Orijinalden alıntı: Zakk Wyld


quote:

Orijinalden alıntı: Darkstrom



Tüm arka koltukları söktükten sonra iki katlı ranza, arka üst kısıma genişçe bir buzdolabı (full bira yüklü), mini bir mutfak ve içeriye de sağlam bir döşeme (halı, yastık, minder, perde vs) çekildikten hemen sonra, cemiyeti toplayıp, kendimizi klasik rock'n roll'a verip dünyayı dolaşmak isterdim...

Bu gerizekalı son model metal parçasıyla bakkala bile gitmem.


AL benden de o kadar...
cturna 20.04.2011 13:17:10
ayranımız yok içmeye brabus la gideriz sıçmaya
zathura93 20.04.2011 11:29:02
Gereksiz fazlalıkta ekran var bence. Ayrıca üstteki ekran açıkken şöför arkayıda göremez.
Abartılmış.
Ian Moone 20.04.2011 11:24:24
quote:

Orijinalden alıntı: Darkstrom



Tüm arka koltukları söktükten sonra iki katlı ranza, arka üst kısıma genişçe bir buzdolabı (full bira yüklü), mini bir mutfak ve içeriye de sağlam bir döşeme (halı, yastık, minder, perde vs) çekildikten hemen sonra, cemiyeti toplayıp, kendimizi klasik rock'n roll'a verip dünyayı dolaşmak isterdim...

Bu gerizekalı son model metal parçasıyla bakkala bile gitmem.


AL benden de o kadar...
South Korean 20.04.2011 11:17:07
quote:

Orijinalden alıntı: aero1

arabanın içine apple store açmışlar ya


Cremiesto 20.04.2011 11:15:31
Güzelde ne gerek var ? istanbul haricinde şehir içi en fazla taş çatlasın 45dk sürer yolculuk böyle arabası olan şehir dışına bunla çıkmaz zaten evinde macbook vardır ipad vs. bence gereksiz ama parası olan güle güle kullansın ne diyim.
-Dominic- 20.04.2011 08:34:10
Long olayını abartmaya başlamışlar bu herifler.Muazzam :)
webislander 20.04.2011 08:17:02
lastikler kaç inç miş bunun
Darkstrom 20.04.2011 06:53:22


Tüm arka koltukları söktükten sonra iki katlı ranza, arka üst kısıma genişçe bir buzdolabı (full bira yüklü), mini bir mutfak ve içeriye de sağlam bir döşeme (halı, yastık, minder, perde vs) çekildikten hemen sonra, cemiyeti toplayıp, kendimizi klasik rock'n roll'a verip dünyayı dolaşmak isterdim...

Bu gerizekalı son model metal parçasıyla bakkala bile gitmem.
fuckulteli 20.04.2011 06:11:55
Koltuk yerine akıllı klozeti olmalıydı, ayrıca konudaki habere yönelik yorumlar mükemmel..

Modifiye edilen minibüsler süper oluyor.. Arka yukarı doğru açılan kapıya veya sürücü ve ön koltuk arkasına 40" bir ekran koyacaklar uff be.. Bir köşeye buzdolabı vs. ortaya masa..
Master_Evil 20.04.2011 04:36:53
quote:

Orijinalden alıntı: tomb.raider


quote:

Orijinalden alıntı: cnryldz

Kaçbin dolarlık arabaya vites koymayı unutmuşlar.


Vites direksiyon kısmında olmasın

özgür_yaşam 19.04.2011 12:16:52
bozuk para olsaydı alırdık bir kaç tane
gokmavı 19.04.2011 11:30:25
Hemen gidip yaptırayım.
cagdastyana 19.04.2011 11:25:53
quote:

Orijinalden alıntı: bizhy


quote:

Orijinalden alıntı: napolyon94
ipadi alır arabayı çöpe atarım

Silecekleri 2 iPad oluyor, önce onları al sonra iPad i alırsın

bizhy 19.04.2011 11:13:19
quote:

Orijinalden alıntı: napolyon94
ipadi alır arabayı çöpe atarım

Silecekleri 2 iPad oluyor, önce onları al sonra iPad i alırsın
napolyon94 18.04.2011 23:11:38
ipadi alır arabayı çöpe atarım
DH Misafiri 22.03.2011 16:33:24
gereksiz lüks.bıtırdınız dunyayı be.
aero1 22.03.2011 15:59:12
arabanın içine apple store açmışlar ya
Talbot Lago 22.03.2011 15:55:56
ipad lafı duyunca kusasım geliyo artık yeter be
NeilArmstrong 22.03.2011 15:33:26

MÜKEMMEL
ZZ RAT 22.03.2011 15:29:47
ancak hayallerimde görürüm,
o kadar param olsa da zaten arabaya vermem gider ev alırım.
(Klasik Anadolu insanı misali)
ThisisaNightmare 22.03.2011 14:23:05
200 le giderken UMTS'in verecegi performans yerlere yaticagindan bu hizin gereksiz oldugunu belirtmekte yarar var...
DeLiCe_DoLuCa 22.03.2011 12:22:24
mercedes pimp my ride yapınca böyle yapıyor demek ki ..
MinPayne 22.03.2011 10:59:21
şu arabayı görsem ipadleri çalardım arabayı taşımak zor olurdu puauhuahaha
MinPayne 22.03.2011 10:57:37
şu arabayı görsem ipadleri çalardım arabayı taşımak zor olurdu puauhuahaha
Tekne Kazıntısı 22.03.2011 02:32:52
bu arabada son kullanıcı desteği vermek isterim

burak beeey outlookum donduuuuuu

msn im kitlendiii
umutarslan.com 22.03.2011 01:56:10
ne biçim ofis bu? hani zımba hani kalemlik :D:D
aslanemre58 22.03.2011 01:49:26
quote:

Orijinalden alıntı: EMRES754

Arabada vites var ses komutlu.

Bakın şöyle değiştiriyor setupta ni nick yapıyosunuz buna.Misal Black olsun

Sürücü şöyle diyor : "Black 3 e tak"

Direksiyon üstünde kulakçıklar vardır.

Benim ilgimi 800HP ve 1420nm torq çekti.Araba gerçekten muazzam.Sanırım bize 1milyon ile 1.5 milyon arası gelir.Tabi gelirse.

Bize gelmez orası kesin de dediğine benzer bir olayı Mercedes yapmıştı
Twitter ile çalışan Mercedes
http://www.facebook.com/video/video.php?v=497420046011&oid=126678990675825&comments
FRAPS 22.03.2011 01:38:03
Arabanın reklamı mı yapılıyor yoksa ıpadin mi ? ıpad bağlama seçeneği olduğu için neredeyse araçtan çok tabletin reklamı yapılmış

Gizli reklam böyle olmaz dh Dersinize iyi çalışın.
EMRES754 21.03.2011 23:41:28
Arabada vites var ses komutlu.

Bakın şöyle değiştiriyor setupta ni nick yapıyosunuz buna.Misal Black olsun

Sürücü şöyle diyor : "Black 3 e tak"

Direksiyon üstünde kulakçıklar vardır.

Benim ilgimi 800HP ve 1420nm torq çekti.Araba gerçekten muazzam.Sanırım bize 1milyon ile 1.5 milyon arası gelir.Tabi gelirse.
sefayksl 21.03.2011 23:23:13
verseler parçalarım
VIVA 21.03.2011 23:05:53
Bizim araba
tütü 21.03.2011 23:00:16
Üff be dibim düştü
T®an©e Addi©T 21.03.2011 22:42:20
olmamış diyeyim de dövün beni

vay anasını neler yapıyorlar
bizhy 21.03.2011 21:57:30
Brabus a mail attım Kartal slx e de yaptiricam aynı sistemden. dedim mercedes de vites bile yok napiym ben iPadi. Adamlar olgunlukla karşıladılar, muameleleri baya hoş
tgezer 21.03.2011 21:31:52
Ufak tefek aparatlarla herkesin kendi aracına uygulayabilecegi seyler. O arabayı alan adamın iPad la vs uğraşacak vakti olmaz bence çoluğa cocuğa yarar.
Phantoka 21.03.2011 21:21:58
Altindaki isiklarda ne oyle? Yakit deposunun kapagina iseyen cocukta koysalarmis.
XPerience 21.03.2011 21:17:35
@bizhy

Allah iyiliğini versin hocam:)
JonnyCaqe 21.03.2011 21:09:25
Ter basti
bizhy 21.03.2011 21:01:38
quote:

Orijinalden alıntı: cnryldz
Kaçbin dolarlık arabaya vites koymayı unutmuşlar.

Mercedes bu arabaları toplatti hocam haberin yok sanırım.
sasa_iliç 21.03.2011 20:54:52
quote:

Orijinalden alıntı: cnryldz

Kaçbin dolarlık arabaya vites koymayı unutmuşlar.



Ofise ne gerek var araba ofis gibi olmuş zaten :)
tomb.raider 21.03.2011 19:33:13
quote:

Orijinalden alıntı: cnryldz

Kaçbin dolarlık arabaya vites koymayı unutmuşlar.


Vites direksiyon kısmında olmasın
cnryldz 21.03.2011 18:47:56
Kaçbin dolarlık arabaya vites koymayı unutmuşlar.
serhanuygur 21.03.2011 18:38:03
Super :D arabadan inilmez böyle bişey olsa
HackAv 21.03.2011 16:12:28
Biz böyle araba göremiyoruz bide içini apple la donatalım...Ama manyak bişey olmuş...
TechZone 21.03.2011 13:21:55
hakkini vermek lazim 10 numara olmus...
Reddemon35 21.03.2011 12:40:54
arabanın bagajına sunucu gommusler
loneliness61 21.03.2011 10:46:12
sanırım şanzımanın sağlığı açısından torku sınırlamışlar... acaba 1420 nm torkta nasıl bir performans açığa çıkardı...
Erasmus78 21.03.2011 10:44:41
Bir fiyat tahmininde bulunmak istiyorum;

Avrupa satış fiyatı : 450.000€
AhmedKaymakcı 21.03.2011 10:25:13
Çok güzel ya fiyati hakkinda bilgi varmı?
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla