TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24604 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
HTC kablosuz içerik aktarım aksesuarı Media Link HD'yi satışa sundu AMD Trinity: İkinci Nesil Fusion işlemci ailesine ön bakış HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (143) YORUM YAZ

tarafından 9 Mayıs 2012, Çarşamba 04:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Volkswagen Passat TDI tek depo yakıt ile uzun mesafe rekoru kırdı
Ekspres Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
143
 
Alman otomotiv devi Volkswagen'ın bol ödüllü TDI motor teknolojisi tek depo yakıt ile yeni bir dünya rekoruna daha imza attı. John ve Helen Taylor çifti tarafından kullanılan standart bir Passat TDI ile kırılan rekor kapsamında çift, gerçek dünya sürüş koşulları çerçevesinde 54.4 Kg yük ile 2,616.9 Km giderek yine Passat'a ait olan bir önceki rekoru geliştirmiş oldular. 
 
Ortalama yakıt tüketimleri 100Km'de 2.8 Litre olarak kaydedilen çiftten John Taylor, "Tek depo yakıt ile uzun mesafe sürüş rekorunu kırdığımız için heyecanlıyız. Passat TDI yolculuklar için mükemmel bir otomobil. Geniş bir iç hacim ve büyük bir bagaj alanı sunuyor. Ayrıca bu rekora ulaşmamızı sağlayacak kadar da tutumlu..." dedi. Bu arada merak edenler için bir önceki rekorun Avrupa konfigürasyonundaki bir Passat 1.6 BlueMotion ile 2,456,8 Km olarak kaydedildiğini de haberimizin sonuna gelirken son bir bilgi notu olarak hatırlatmış olalım. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
Du Hast 9.5.2012 05:00:21
km yi ileri çekmişlerdir +14
sakiri 9.5.2012 04:16:12
Bende 2007 model passat variant var. 1.9 tdi 105 ps disel 70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur. Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 l
...
Yorumun devamı ▼
+13
jack_daniel's 9.5.2012 05:48:50
quote:

Orijinalden alıntı: BehramX

Ee Saate kaç km ile gitmişler önemli olan nokta bu.

peygamber sabrıyla gitmişlerdir...
+11
haluk 23 9.5.2012 11:00:56
1. Bu tarz bir kullanımla muhtemelen 2. depodan itibaren DPF ışığı yanar ve onu söndürebilmek için 10-15 dk 3000 devirde aracı kullanınca bu menzil hayal olur. 2. Eğer bu şekilde kullanıma devam edil
...
Yorumun devamı ▼
+8
erci501 9.5.2012 08:59:36
yokuş aşağı vurdurarak gitmişlerdir :) +6
Herzt 9.5.2012 06:41:41
Bombanın pimi çekilmiş diyorum ve beklemeye geçiyorum birazdan passat TDI ile 3000km yol yapan arkadaşlarda gelir +5
ncrdbl 9.5.2012 05:52:50
Az yakıt kullanma tekniğini %70'i biliyor ama sabredemedikleri için en fazla %1'i uyguluyor...
...
Yorumun devamı ▼
+5
kralsamo06 9.5.2012 09:21:39
ödülü aldiktan sonra kapiya vurup
DAS AUTO demistir
+4
peugeot-406 9.5.2012 11:03:33
Arabaların bu kadar az yaktığını duymasınlar arada ki açığı ZAM olarak kapatırlar aman ha...
...
Yorumun devamı ▼
+4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
jack_daniel's 9.5.2012 04:07:37
2,616.9 km...

maşallah...
+1
baysan240 9.5.2012 04:08:04
way anasını bide passat ile demekki poloya taksalar o motoru şehir içinde 3-3.5 litre yakar -3
MrDj 9.5.2012 04:09:50
Dizel otomobilleri severim.Türk markasi bir otomobil yapsalar veya herhangi bir teknoloji ama tamamen kendimize ait olacak.etox vs gibi degil. -1
sakiri 9.5.2012 04:16:12
Bende 2007 model passat variant var.
1.9 tdi 105 ps disel
70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur.
Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 litre ile 1600 km yapabilirim. Bu adamlarin yaptigi sey en düsük devirde en yüksek viteste gitmekdir.
Örnegin 60 km hizda ilerlerken vites 6. basamakta olmasi gibi.
Bu arada almanyada yollar genelde hep düzdür. Yokuslu ve inisli yol bulmak biraz zor oluyor. Daha dogrusu benim yasadigim yer öyledir.
+13
erdem3113 9.5.2012 04:33:03
Ülkemizde benzin çok pahalı böyle çözümlere ihtiyacımız var. 0
S.BLaSTeR 9.5.2012 04:39:05
eminim 3bin deviri hiç görmemiştir o araba ve @sakiri nin dediği gibi yollar düz ve güzel 0
Nz9 9.5.2012 04:56:54
quote:

Orijinalden alıntı: sakiri

Bende 2007 model passat variant var. 1.9 tdi 105 ps disel 70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur. Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 litre ile 1600 km yapabilirim. Bu adamlarin yaptigi sey en düsük devirde en yüksek viteste gitmekdir. Örnegin 60 km hizda ilerlerken vites 6. basamakta olmasi gibi. Bu arada almanyada yollar genelde hep düzdür. Yokuslu ve inisli yol bulmak biraz zor oluyor. Daha dogrusu benim yasadigim yer öyledir.


Gerekeni söylemiş arkadaş. Az yakıt kullanma taktiğidir ülkemizdeki şoförlerin %70 inin bildiğini düşünmekteyim.
+1
Du Hast 9.5.2012 05:00:21
km yi ileri çekmişlerdir +14
CavaLieR-G 9.5.2012 05:09:27
e tabi ülkemizdeki yolları düşününce bu testlerin sürtünmesiz ortamda yapıldığını düşünmemek elde değil . şaka bi yana gerçekten muhteşem rakam . +1
BehramX 9.5.2012 05:29:24
Ee Saate kaç km ile gitmişler önemli olan nokta bu. 0
jack_daniel's 9.5.2012 05:48:50
quote:

Orijinalden alıntı: BehramX

Ee Saate kaç km ile gitmişler önemli olan nokta bu.

peygamber sabrıyla gitmişlerdir...
+11
ncrdbl 9.5.2012 05:52:50
quote:

Orijinalden alıntı: Nz9

quote:

Orijinalden alıntı: sakiri

Bende 2007 model passat variant var. 1.9 tdi 105 ps disel 70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur. Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 litre ile 1600 km yapabilirim. Bu adamlarin yaptigi sey en düsük devirde en yüksek viteste gitmekdir. Örnegin 60 km hizda ilerlerken vites 6. basamakta olmasi gibi. Bu arada almanyada yollar genelde hep düzdür. Yokuslu ve inisli yol bulmak biraz zor oluyor. Daha dogrusu benim yasadigim yer öyledir.


Gerekeni söylemiş arkadaş. Az yakıt kullanma taktiğidir ülkemizdeki şoförlerin %70 inin bildiğini düşünmekteyim.

Az yakıt kullanma tekniğini %70'i biliyor ama sabredemedikleri için en fazla %1'i uyguluyor...
+5
technogen 9.5.2012 06:39:35
Tasarruf için o kadar yavaş gidemem bendede 1.6 tdi passat var ve bir depo ile 1330 km çok rahat gidiyorum. Tabi depo 70 lt bunu unutmamak lazim. Hız 90-140 arası degisken. -2
Herzt 9.5.2012 06:41:41
Bombanın pimi çekilmiş diyorum ve beklemeye geçiyorum birazdan passat TDI ile 3000km yol yapan arkadaşlarda gelir +5
K.B.R.O 9.5.2012 06:57:56
Bircok dizel aracla bu degerler asagı yukarı yapilir. Vw mi tutuyor bu adamlari anlamadim. Hep passat dunya rekoru kırıyor nedense. Gunumuz dizellerinin artık hepsi asagi yukari ayni -2
Barracud@ 9.5.2012 06:58:03
Bulantı geldi bu konulardan, bir süre foruma girmesem iyi olur. -19
ahmet izmirli 9.5.2012 07:32:34
dağlarda açmış lale yollara dökülmüş hale gökyüzünde bir bulut bile yok nu ne biçim bir haberdir böyle? ne yapalım yani 93 model şahini satıp bir daire fiyatına olan passat tdı mı alalım yani? 0
baybars_ 9.5.2012 08:07:07
bence önemli bir başarı değil.Almanya gibi düz ve otobanın bol olduğu bir yerde daha düşük değerlerde yapılabilir
Eğer aynı yakıt sarfiyetını Türkiye'de inişli çıkışlı yollarda yaparlarsa şapka çıkartırım
0
WiZeNTe 9.5.2012 08:33:29
Motor iyi olduğu kadar yollarda iyidir 0
salagil 9.5.2012 08:37:45
test amerikada yapılmış sanırım. zenci bir polisi almanya kaldıramaz :D ayrıca dükkan yazıları ingilizce... +2
yetkilibiabi 9.5.2012 08:53:16
ben 1.4 hdı 45lt 206 ile istanbulda şehir içi bir depo ile 950km zor yapıyorum :D
ve 5. viteste 2bin devri geçmiyorum
ama bizim otobanımız hem trafik ve hemde inişli çıkışlı virajlı çukurlu olduğu için bana kalırsa fazla bile yol yaptığımı düşünüyorum...
0
erci501 9.5.2012 08:59:36
yokuş aşağı vurdurarak gitmişlerdir :) +6
StreamRolleR 9.5.2012 09:03:38
biz anca 350km gidelim full depo ile :(((( 0
playstyle 9.5.2012 09:11:11
istanbula gelde, istanbul trafiğinde göreyim seni ! :) +1
mladenbmv 9.5.2012 09:18:47
bende 1999 model audı a4 tdı dizel var aynı motoru kullanıyorlar 30 litre mazotla 700 km yol geçiyorum 120 km geçmeyince 90 giderken 4,2 lt yakıyor 120 giderken 5 litre yakıyor bir depo 60 litre alıyor ortalama uzun yol oldumu 1500 km yol gidiyor.bir depo 240 tl civarı doluyor gaz daha ekonomik diyenler aldanıyor gazla aynı km 3+4 sefer doldurman gerek gaz ucuz ama mazot en az yakan yakıt. 0
kralsamo06 9.5.2012 09:21:39
ödülü aldiktan sonra kapiya vurup
DAS AUTO demistir
+4
canvarol 9.5.2012 09:38:44
Düzlüğün bol olduğu fazla yokuş çıkışının olmadığı bir güzergah kullanmışlardır.

Türkiye yollarında 2.8 ortalama tutturmak Passatla çok zor.

Ancak Celal Pir yapar cc ile 170 km hızla giderken 2.7 litre tükettirdim diyor adam.
0
optiarc 9.5.2012 09:40:11
Bu bir depo ile şu kadar km olayı kadar saçma birşey yok.

Sanki uçak alıp, okyanus üzerinden ABD'ye gideceğiz. 500km'de bir petrol istasyonuna girseniz ne olur? Zaten dinlemeniz lazım. Önemli olan km. başına tüketilen yakıt...
-5
emrys3535 9.5.2012 09:46:19
aynı arabayı ben de kullanıyorum. Ankara-konya arası gibi düz bir yolda yüksek viteste 110-120 geçmeden kullandım ama bendeki sonuc 4.5 oldu. sorun bende mi acaba? 0
zeytinkoy 9.5.2012 09:59:26
Arkadaşlar 1.5 tonluk bir araçla 2.8 ortalamayı tutturmanın sırrı nedir?

Sakın "çok düşük devirle, düz yolda gidiyorlar" demeyin.

Ben Passat'tan daha hafif Bravo 1.6MJet aracımla düz yolda son derece kasarak yaptığım denemelerde en düşük 3.5-3.6 ortalamayı görebiliyorum.

Burda "Bana Passatı ve düm düz yolu versinler, 2.8 ortalamayı tuttururum" diye iddia edebilecek birisi var mı?
+1
canvarol 9.5.2012 10:03:57
quote:

Orijinalden alıntı: zeytinkoy

Arkadaşlar 1.5 tonluk bir araçla 2.8 ortalamayı tutturmanın sırrı nedir?

Sakın "çok düşük devirle, düz yolda gidiyorlar" demeyin.

Ben Passat'tan daha hafif Bravo 1.6MJet aracımla düz yolda son derece kasarak yaptığım denemelerde en düşük 3.5-3.6 ortalamayı görebiliyorum.

Burda "Bana Passatı ve düm düz yolu versinler, 2.8 ortalamayı tuttururum" diye iddia edebilecek birisi var mı?



Düzlük ne kadar uzun olursa tüketim yolu gittikçe düşüyor ama 3.0 litrenin de altına düşebileceğimi sanmıyorum çok zor yani en fazla 2300 km yol yaptırabilirim ben.
0
Nightmare70 9.5.2012 10:22:19
ya bırak amerikada 10-15 bin dolar olan passat'ın aynısı türkiye'de 50-60 bin nasıl binelim biz o arabaya forever lpg :D +4
Nightmare70 9.5.2012 10:29:43
tahminim 2200-25000 devir çivarında giderek ve asla ani hızlanmalar yapmadan sürmüştüm ve bu sıkıcı işe kolay kolay kimse dayanamaz 0
K.B.R.O 9.5.2012 10:45:33
quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

Bu bir depo ile şu kadar km olayı kadar saçma birşey yok.

Sanki uçak alıp, okyanus üzerinden ABD'ye gideceğiz. 500km'de bir petrol istasyonuna girseniz ne olur? Zaten dinlemeniz lazım. Önemli olan km. başına tüketilen yakıt...

Şu düsünce bitirdi beni yalniz ;) dogru demissiniz ;)
-2
3rgin 9.5.2012 10:46:36
Depo kaç litre mazot alıyor ondan haber versinler :) megane 2 dci 100 hp ile çakılı araç 130km/h ortalama hızla istanbuldan trabzona 1 depo (60-65 lt)ile gidiyorum.80-90 ile giderken anlık yakıt tüketimi zaten 2,8 -3,4 arası gösteriyor bu tarz haberlerde daha detaylı bilgi vermeleri gerekir.İlk bakışta yanıltabiliyor insanları. 0
batkent 9.5.2012 10:54:21
Türkiyedeki bayırları 15bin devirle çıksında görem :D -1
4Crumby 9.5.2012 10:55:12
quote:

Orijinalden alıntı: vipmail123

Bu bir depo ile şu kadar km olayı kadar saçma birşey yok.

Sanki uçak alıp, okyanus üzerinden ABD'ye gideceğiz. 500km'de bir petrol istasyonuna girseniz ne olur? Zaten dinlemeniz lazım. Önemli olan km. başına tüketilen yakıt...

Dunyaya 100yilda bir gelen ender beyin bulundu !
Eger bi depoyla 2600 kilometre gidiliyosa bu ayni zamanda yakit tuketimi de maksimum demektir. Anlamazsan ilk okula geri donduruyim seni simdi 2 kardes var bunlardan biri okuldan eve gidene kadar 100 elma digeri 50 elma yiyo bu durumda nolur 50 yiyen kardes tasarruflu olur yani tasarruflu kardes 100 elmayla 2defa okuldan eve gider. Anlasildi mi ;)
+3
desoto 9.5.2012 10:55:26
Kesin ip var arkasında.... -1
haluk 23 9.5.2012 11:00:56
1. Bu tarz bir kullanımla muhtemelen 2. depodan itibaren DPF ışığı yanar ve onu söndürebilmek için 10-15 dk 3000 devirde aracı kullanınca bu menzil hayal olur.

2. Eğer bu şekilde kullanıma devam edilirse yaklaşık olarak 5. depodan itibaren yetkili serviste 250-300 TL (yani 1 depo euro dizel fiyatı) karşılığında DPF temizliği yaptırılır.

3. Eğer bu şekilde kullanıma devam edilmeye devam edilirse yaklaşık olarak 10. depodan itibaren 2500-4000 TL civarına (yani 10-15 depo euro dizel fiyatı) karşılığında DPF değişimi yapılır.


CR TDI motorlar kalitesiz yakıta ve devirsiz kullanıma hassastırlar.
+8
peugeot-406 9.5.2012 11:03:33
quote:

Orijinalden alıntı: erdem3113

Ülkemizde benzin çok pahalı böyle çözümlere ihtiyacımız var.

Arabaların bu kadar az yaktığını duymasınlar arada ki açığı ZAM olarak kapatırlar aman ha...
+4
optiarc 9.5.2012 11:03:53
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby
Dunyaya 100yilda bir gelen ender beyin bulundu !
Eger bi depoyla 2600 kilometre gidiliyosa bu ayni zamanda yakit tuketimi de maksimum demektir. Anlamazsan ilk okula geri donduruyim seni simdi 2 kardes var bunlardan biri okuldan eve gidene kadar 100 elma digeri 50 elma yiyo bu durumda nolur 50 yiyen kardes tasarruflu olur yani tasarruflu kardes 100 elmayla 2defa okuldan eve gider. Anlasildi mi ;)

Dünya'ya 1000 yılda bir gelen "muhalefet" bulundu! Sayın süper zeka, durduk yere adamın ashabını bozmaya çalışmayın. Yeterince matematiğim var.


Kimi aracın deposu 120L olur, kimininki 30-40L olur. "Bir depo ile şu kadar yapıyorum." diye zil takıp oynamak, akılsızcadır. Önemli olan MPG, GPHM, L/100 km... vs. gibi somut tüketim verileridir...
-1
Recharged 9.5.2012 11:04:02
Ne şekilde kullanmıştır vs. bilmiyorum ama bu yapılan km inanılmaz. 0
playumb 9.5.2012 11:04:32
Gerçekten Vw dizel motorda hayran olunacak bir marka. Yıllardır dizelde hep söz sahibi oldu. Hatta çoğu marka doğru düzgün otomobil yapamazken Vw in bir sürü dizel motorlu aracı vardı.
tebrikler Vw.
0
G@LGE 9.5.2012 11:10:21
quote:

Orijinalden alıntı: Nz9

quote:

Orijinalden alıntı: sakiri

Bende 2007 model passat variant var. 1.9 tdi 105 ps disel 70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur. Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 litre ile 1600 km yapabilirim. Bu adamlarin yaptigi sey en düsük devirde en yüksek viteste gitmekdir. Örnegin 60 km hizda ilerlerken vites 6. basamakta olmasi gibi. Bu arada almanyada yollar genelde hep düzdür. Yokuslu ve inisli yol bulmak biraz zor oluyor. Daha dogrusu benim yasadigim yer öyledir.


Gerekeni söylemiş arkadaş. Az yakıt kullanma taktiğidir ülkemizdeki şoförlerin %70 inin bildiğini düşünmekteyim.

İyi hoş diyorsunuzda, şimdi ben 6 ileri DSG li golf kullanıyorum araç dediğiniz gibi daha sürat 60 a varmadan 6 ya atmış oluyor fakat devir çok düşük olduğu için arabanın süratini korumak veya biraz hızlanmak için gaza biraz dahi bassam 13-14 lt yi görüyorum, çünki devir çok düşük oluyor. Şİmdi düşük hızda yüksek viteste nasıl yakıt daha olumlu kullanılıyor?
+1
blood.army 9.5.2012 11:39:23
quote:

Orijinalden alıntı: G@LGE

quote:

Orijinalden alıntı: Nz9
quote:

Orijinalden alıntı: sakiri Bende 2007 model passat variant var. 1.9 tdi 105 ps disel 70 litre mazotla saatte ortalama 180 kilometre hiz yapinca 960 km yol yaptigim olmustur. Fakat Bu adamlarin yaptigi gibi bir deneme ile 70 litre ile 1600 km yapabilirim. Bu adamlarin yaptigi sey en düsük devirde en yüksek viteste gitmekdir. Örnegin 60 km hizda ilerlerken vites 6. basamakta olmasi gibi. Bu arada almanyada yollar genelde hep düzdür. Yokuslu ve inisli yol bulmak biraz zor oluyor. Daha dogrusu benim yasadigim yer öyledir.
Gerekeni söylemiş arkadaş. Az yakıt kullanma taktiğidir ülkemizdeki şoförlerin %70 inin bildiğini düşünmekteyim.
İyi hoş diyorsunuzda, şimdi ben 6 ileri DSG li golf kullanıyorum araç dediğiniz gibi daha sürat 60 a varmadan 6 ya atmış oluyor fakat devir çok düşük olduğu için arabanın süratini korumak veya biraz hızlanmak için gaza biraz dahi bassam 13-14 lt yi görüyorum, çünki devir çok düşük oluyor. Şİmdi düşük hızda yüksek viteste nasıl yakıt daha olumlu kullanılıyor?


Bendede var golf o senin dediği olay anlık oluyor sadece ortalama örneğin 4.3 yakıyorsun diyelim sadece ortalamayı 4.4 yapar anlıkta bakarsan 23lere kadar cıktıgını bile görürsn püskürtme odasına giren yakıt artınca dogal olarak bilgisayar devir hızı ile miktarı oranlayıp ona göre bir veri veriyor sonucta sen vites sen hızlanamaya baslayınca devirine dikkat edersen 2 binden 3bine 4 bine cıkar. buda o odada aniden hızlanması icin normalden cok yakıt bulundugu anlamına gelir her hızda arac aynı yakıtı yakmaz sonucta o yüzden değişkenler cok önemlidir. gaza bastıgın anda zaten fazla yakar ama saniyelik saliselik olarak dusun ama sonra turbolar turbo sarjlar giren hava miktarını artırır yakıtı daha az kılarak zengin hale getir ozmn arac saliseler icinde yakıt oranını dusurur bir ters orantı dusun yakıt artınca giren hava sıkıstırma oranı arabanın torku vites dislisinin önemi hersey bunu etkiler kısaca onun hiic kafana takma o saniylerle yakıt verimliliğine birsey olmaz ki ki verimlilik değerleri belirli hızlarda sabit olarak yapılır anlık değişimler hicbir zamn plana katılmaz..
+1
DH Misafiri 9.5.2012 12:36:58
Arkadaşlar yeni teknolojide ivmelenmeniz gerekmiyorsa ve torka ihtiyacınız yoksa tdi ve tsi motorlarda bilgisayar sistemi bir hidrolik sistemle ortadaki 2 pistonu kapatıp 4 pistonla değil de 2 pistonla motoru çalıştırıyor. Yani hızınızı sabit tuttuğunuz sürece bu yeni sistemler özellikle uzun yolda 2.5 litreye kadar düşürüyor tüketimi. Hele ki dsg 7 varsa dadından yinmez :D 0
real_kuru 9.5.2012 12:48:26
arkadaşlar ne kadar yavaş o kadar az yakıt diye bişey yok, araçların en az yakıt tüketimi 90 km/h hızdadır, 20-30 km/h ortalama ile 15 litre yakıt tüketirsiniz :) +2
DH Misafiri 9.5.2012 13:04:08
ulen dakkada bir frene basmamışlar vites küçültmemişler iki moruk basmış boş alaman yollarında gitmiş işte... kanadada aynı rekoru 3bin km ile yaparım... -2
K.B.R.O 9.5.2012 13:15:03
Abartılan ne var onu anlayamadım. Passat yerine latitude yada x bir arac olsa eminim bu kadar konusulmazdı. -1
murdocklawless 9.5.2012 13:54:31
@haluk 23

o zaman ne anlamı var dizel alıp devirsiz kullanıp ekonomi yapmanın?
0
haluk 23 9.5.2012 14:00:25
quote:

Orijinalden alıntı: murdocklawless

@haluk 23

o zaman ne anlamı var dizel alıp devirsiz kullanıp ekonomi yapmanın?

Valla ben tdi gibi çoğu yeni nesil turbo dizel motoru devirsiz kullanılınca gerçekleşecek muhtemel senaryoları yazdım arkadaşım. :)
0
cihanair 9.5.2012 14:02:31
quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23

1. Bu tarz bir kullanımla muhtemelen 2. depodan itibaren DPF ışığı yanar ve onu söndürebilmek için 10-15 dk 3000 devirde aracı kullanınca bu menzil hayal olur.

2. Eğer bu şekilde kullanıma devam edilirse yaklaşık olarak 5. depodan itibaren yetkili serviste 250-300 TL (yani 1 depo euro dizel fiyatı) karşılığında DPF temizliği yaptırılır.

3. Eğer bu şekilde kullanıma devam edilmeye devam edilirse yaklaşık olarak 10. depodan itibaren 2500-4000 TL civarına (yani 10-15 depo euro dizel fiyatı) karşılığında DPF değişimi yapılır.


CR TDI motorlar kalitesiz yakıta ve devirsiz kullanıma hassastırlar.




Eline sağlik abi cok guzel yazmissin
Uzun bir arastirma sonucunda

Cr tdi motorlar icin en iyi yakitin total excelium ve opet euro dizel oldugunu ogrendim

Standartlara en yakit yakit bunlar imis bir ara seninlede konustuk diye hatirliyorum ::))
0
Krandei 9.5.2012 14:07:40
O kadar yakıta az para ödeme delisiysek 80e passat almak yerine 30a herhangi bir araç alır, 50yi bankaya faize yatırır yakıtı beleşe getiririz? kmde 2.8 değil 0 yaktırmasını biliriz. +3
SAİM. 9.5.2012 14:08:22
amerika sanırım passatın arka profili değişik geldi 0
VETTEL99 9.5.2012 14:11:11
PASSAT bu tüketimleri ABD de yakalamış arka tasarımından bellı oluyor e bırde polısden ve unıformasından
türk insanı için gerçek rekor budur diye düşünüyorum .
http://haber.gazetevatan.com/Peugeot_308den_rekor_yakit_tuketimi_176696_44/176696/44/Haber

ortalama 3.5 lt bence çok daha bize uygun sonuçlar gidiş dönüş
0
qdry 9.5.2012 14:15:10
quote:

Orijinalden alıntı: Krandei

O kadar yakıta az para ödeme delisiysek 80e passat almak yerine 30a herhangi bir araç alır, 50yi bankaya faize yatırır yakıtı beleşe getiririz? kmde 2.8 değil 0 yaktırmasını biliriz.

+
0
Du Hast 9.5.2012 14:16:01
quote:

Orijinalden alıntı: playumb

Gerçekten Vw dizel motorda hayran olunacak bir marka. Yıllardır dizelde hep söz sahibi oldu. Hatta çoğu marka doğru düzgün otomobil yapamazken Vw in bir sürü dizel motorlu aracı vardı.
tebrikler Vw.

yok artık ya gözlerinize üzerinde vw arması olan perdeler inmiş
0
playumb 9.5.2012 14:23:51
quote:

Orijinalden alıntı: Du Hast

quote:

Orijinalden alıntı: playumb

Gerçekten Vw dizel motorda hayran olunacak bir marka. Yıllardır dizelde hep söz sahibi oldu. Hatta çoğu marka doğru düzgün otomobil yapamazken Vw in bir sürü dizel motorlu aracı vardı.
tebrikler Vw.

yok artık ya gözlerinize üzerinde vw arması olan perdeler inmiş

Bkz: anti fanatik v.12867865
Ama yazdığın hoşuma gitti.
0
Du Hast 9.5.2012 14:29:39
quote:

Orijinalden alıntı: playumb

quote:

Orijinalden alıntı: Du Hast

quote:

Orijinalden alıntı: playumb

Gerçekten Vw dizel motorda hayran olunacak bir marka. Yıllardır dizelde hep söz sahibi oldu. Hatta çoğu marka doğru düzgün otomobil yapamazken Vw in bir sürü dizel motorlu aracı vardı.
tebrikler Vw.

yok artık ya gözlerinize üzerinde vw arması olan perdeler inmiş

Bkz: anti fanatik v.12867865
Ama yazdığın hoşuma gitti.

yapacak birşey yok
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla