Son dönemde oldukça ilerleyen yapay zeka çalışmaları kendisini oyunlarda da göstermeye başladı. Blitzkrieg 3 oyunu için geliştirilen yapay zeka tabanlı bir oyuncu rakiplere adeta nal toplatıyor.
Liderlik tablosunda zirvede
Boris adındaki yapay zeka oyuncu, hamlelerini analiz ederken nöral ağ sistemimizi örnek alıyor. Oyuncu düzenli olarak oyun oturumlarını analiz ediyor ve nöral ağ tabanlı algoritmaları ile düşmanın hamlelerini tahmin ediyor.
Bu tahminlere göre de karşı hamleler yapıyor. Birimlerini düşmanlardan gizlemeye çalışıyor, düşman ateşinin yerini tahmin ederek hızlıca üsse saldırıyor veya kendi savunma çemberini oluşturuyor.
Boris çevrimiçi oyunda şimdiden liderlik tablolarında zirveye yerleşmeyi başardı. Üstelik düşman ile ilgili herhangi bir gizli bilgiye de sahip değil. Blitzkrieg 3 oyuncuları Boris ile karşılaşmak için Özelleştirilmiş Oyun bölümünden yapay zeka oyuncusunu rakip olarak ekleyebiliyorlar.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
7273 kez okundu.
10 kişi, toplam 10 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
blitzkrieg 3, blitzkrieg 3 boris ve Yazılım