Giriş
DH ile Giriş
Üye değil misiniz? Yeni Hesap Oluştur Sosyal Ağ ile Bağlan
Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
Header'ı Tuttur
Header'da Teknoloji Gündemi
Anasayfa
Döşeme Stili Ana Akış
Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
İçerikleri Yeni Sekmede Aç
Detay Sayfaları
Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
Renk Seçenekleri
Gece Modu (Koyu Tema)
Sadece Videolar için Gece Modu
Sıradaki Video

iPhone 6s ailesi ne kadar hızlı: Apple A9 işlemci performans analizi

3 yıl
48,8b
1
İphone 447
İnceleme, Test ve Analiz Editörü
Apple'ın yeni nesil iPhone 6s ve iPhone 6s Plus telefonlarında kullandığı A9 işlemcisi ne kadar hızlı. Bu videomuzda, ortaya çıkan ilk test sonuçları çerçevesinde A9 işlemcisi için performans analizi yapıyoruz, iyi seyirler.
 

Yorum Yaz
En Beğenilen Yorumlar
Ersin ÇAKI 3 yıl önce en beğenilen
Ağır Samsung hayranıyım ama görülen köy klavuz istemez. Apple 2 çekirdekli işlemciyle ben en iyisiyim diyen 8 çekirdekli işlemcilere kök söktürüyor. Tebrik etmekten başka yapacak birşey yok.
Ağır Samsung hayranıyım ama görülen köy klavuz istemez. Apple 2 çekirdekli işlemciyle ben en iyisiyim diyen 8 çekirdekli işlemcilere kök söktürüyor. Tebrik etm...
Devamını Gör
celaldk 3 yıl önce viper17
Almaması için bir sebep yok geekbench saf kas gücüne bakan bir uygulama . Asıl sorulması gereken Apple hem bu kadar güçlü bir işlemciye hem de bu kadar iyi bir yazılıma sahipken rakiplerinin nasıl yetişeceği . Metal gibi bir yazılımın Android tarafında gelmesi imkansız çünkü hiç bir geliştirici uğraşmaz 3-4 telefon modeli için . Mesela örnek olarak App Store'da 64 bit desteklemeyen uygulama şuan yok bu pek bilinen bir şey değil, uygulamanızın yayınlanması için 64 bit desteği zorunlu aynısı eski uygulamanızı update ederkende geçerli . Android gibi sistemlerde bunun yapılması imkansız zaten uygulama mağazasında adam akıllı denetim yok . Geçenlerde bir uygulamam yan ekrana çevrildiğinde 1 tane butonun yeri kayıyor diye red yedi Apple'dan . Düşünün 1 dakikada düzelticeğim kadar basit bir hata yüzünden adamlar onaylamıyor işte App Store'un ve iOS'un kalitesi buradan geliyor .
Almaması için bir sebep yok geekbench saf kas gücüne bakan bir uygulama . Asıl sorulması gereken Apple hem bu kadar güçlü bir işlemciye hem de bu kadar iyi bir...
Devamını Gör
viper17 3 yıl önce
Tek merak ettiğim şey, a9 işlemciyi android platformunda çalıştırırsak aynı sonucu alacak mı ?
Yorumlar Forumda Gör
Black_sky 2 yıl önce
Kesinlikle gördüğüm en hızlı işlemcilerden bir tanesi A9 işlemcili iPhone 6S bu performans diğer telefonlardan ayıran en önemli faktörlerden birisi iPhone 5S de performans bakımından fena sayılmaz.
ADANAL1 3 yıl önce
Arka planda çalan müziğin ismi nedir ?
OSECAN 3 yıl önce
valla kendimi bildim bileli şu iPhone telefonlarını hiç sevmedim yeni telefonlarida hep aynı özelliklerle geliyor en fazla 1 veya 2 yenilik.koyup güya yeni. model. cikariyo ama yaptıkları en yenilik fiyatlarda bir iki yenilik koyup araba fiyatına satışa cikariyo e tabi keriz millet çok zaten iPhone alanların en az yüzde 60 filan hiç bi özelliğine adam akıllı bakmadan sadece gösteriş için aliyo neyse uzatmaya gerek yok enayi çok durmak yok almaya devam tabi anlayana
silversmith 3 yıl önce
Henüz pek deneyim yok ama teoride Android'te; Sony Z5 serileri, Htc'yi ise göreceğiz. Samsung iyi atılımlar yapmaya başladı!

6s'i yakından takip edilecekler arasına almalıyız! Daha önce kızıyordum çünkü Air2 2GB gelince uygulamalarında ona göre gelişeceği ileride en az 2GB Ram'in standart olacağı belliydi. En geç geçen sene olması gerekenler bu sene olmuş. Android (Htc) kullanıcısı olarak ilk defa iPhone ilgimi çekti. Yalnız iPad Pro'nun 4GB ile gelmesi 6S'in rahat kullanım ömrü için yine aklımda bir mandal oluşturmadı değil. Air 2'deki üç çekirdek olayını da seneye 7'de görecek gibiyiz.
BekirTemel 3 yıl önce
Bu cihaz tamamdır yahu,ram kamera ,işlemci hepsi gelişimi aldı.
kadirirdem 3 yıl önce
Tebrik Etmek lazım güzel iş çıkarmışlar fakat ben en azından 820 ve exynos m1 işlemcisinin tek çekirdekte bu farkı yakalayacağını düşünüyorum....
WB 3 yıl önce
6s kendinden bekleneni her yonden veren bir cihaz, tebrikler Apple..
kule_genclik 3 yıl önce
seneye ip7 de bu islemciyle devam eder mi acaba? cunku snap 820 de ciksa buna yaklasamicak gorunen o ki.
Yalandan Korkan Adam 3 yıl önce
İosun tek sıkıntısı içe kapanık olması ama bu sayede stabil güvenli falan filan
Tolgá 3 yıl önce
sanırım arm'ın x86 mimarisinin yerini alması apple sayesinde olcak.
asaltek 3 yıl önce
Videonun 1:35 - 2:15 arası, kendimi taş devrindeki mağara adamları gibi hissetmeme neden olmuştur, evet.
Curb 3 yıl önce asaltek
asaltek
Videonun 1:35 - 2:15 arası, kendimi taş devrindeki mağara adamları gibi hissetmeme neden olmuştur, evet.


Yorum Yaz Forumda Yanıtla
B I U " İçerik Göm DH Video Twitter YouTube Instagram Vine Künye BSC Oyun IMDb - url img @
Nasıl eklemek istersiniz?
Sıradaki
Bitince Sıradakine Geç

05:10
Amazon Go'yu kandırmayı denedik
170 izlenme · 1 saat önce yeni video
02:07
Bunu kimse bilmiyor | Samsung Led Kapak
126 izlenme · 1 saat önce yeni video
54:35
2si1 | Ucuz benzin ve mazot yolda
14,6b izlenme · 2 hafta önce
03:26
Uygun fiyat? Samsung Galaxy 10E ön inceleme
5,5b izlenme · 22 saat önce yeni video
07:02
Samsung Galaxy S10 ön inceleme
5,1b izlenme · 23 saat önce yeni video
39:39
Xiaomi Mi 9 geliyor | Mobilite
12,5b izlenme · 2 hafta önce
Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
Alternatif Görünümler Geri Bildirim