Giriş
DH ile Giriş
Üye değil misiniz? Yeni Hesap Oluştur Sosyal Ağ ile Bağlan
Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu

    ATi Radeon HD 2950XTX 3.çeyrekte ??

    13 yıl
    10,2b
    1
    38
    Diğer
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Bilidiğiniz gibi son gelen haberlere göre AMD-ATi, Radeon HD 2900XTX modeli çıkarmayacak onun yerine ise 1024MB GDDR4 bellek ile gelecek Radeon HD 2900XT modelini piyasaya sürecek ama firma "XTX" sevdasından vazgeçmiş değil. Gelen bilgilere göre, AMD-ATi yılın 3. çeyreğine özellikle yaz aylarına sıkı bir şekilde hazırlanıyor. Konuşulanlara göre, 3. çeyrek için firma 65nm üretim teknolojisine sahip R650 grafik işlemcisinin can vereceği ve 1024MB GDDR4 bellek ile gelecek yeni model Radeon HD 2950XTX ile performans segmentinin zirvesine yerleşmeyi planlıyor. Tabii şu an için GeForce 8800 Ultra modeli ile dünyanın en hızlı DirectX 10 destekli ekran kartına sahip olan Nvidia'nın yaz aylarına yönelik planları neler tam olarak bilinmiyor ama önümüzdeki yaz ayları hem klimatolojik olarak hemde donanım firmaların rekabeti açısından çok sıcak geçecek gibi.

    Yorum Yaz
    side_effect 12 yıl
    Sapphire X1900XTX kullanıyorum. Alalı daha iki sene olmadı bile. Hala canavar bir kart. Tek eksiği dx10 ve ps 4.0 desteğinin olmaması. zaten bütün olayda bu değil mi???



    piyasa öyle bir rekabet içinde gidiyor ki, olan bizlere yani son kullanıcılara oluyor. zamanında 900ytl para verdim ben karta. memnun değilmiyim?? hayır çok memnunum. şu ana kadar sadece lcd ekran kullandığım için 1680x1050 çözünürlükte tek oynayamadığım oyun crysis. bir oyun için ekran kartı almaya değermi şimdi??? bütün oyunları teklemeden, takılmadan çatır çatır oynarken



    piyasayı ufaktan araştırdım. alacak olmasam bile kartlara şöyle bir baktım... evet 2900XTX 3. çeyreğe kalmış.. yani nisan-mayıs ayları arasında çıkacak deniliyor. yani yaklaşık 4-5 ay kadar var. söylenilen GDD4 ram'li 2900XT şu an power color markasında çıkmış. saat hızı 2Ghz. olmuş...



    şimdi asıl soru şu, 4 ay bekleyip, gene XT modelinin fiyatının düşmesini beklemek lazım? yoksa 4 ay bekleyip üstüne bi 4 ay daha bekleyip XTX modelinin hem çıkmasını hemde fiyatının düşmesinimi beklemek lazım???



    işte ispatı... olan bizlere oluyor.hem cebimiz zarar görüyor, hemde çıkan teknolojiye yetişmek ne mümkün??



    bazılarının sitelerde yaptığı yorumlar ise şöyle, 32bit işletim sistemi kullanmayın, xp 2gb ram üstüne izin vermiyor... 64 bit takın min. 3gb ram yapın, alın XT modelini paşalar gibi senelerce kullanın... hani bunun ispatı nerde??
    ıspanak 12 yıl


    Orjinalden alıntı: side_effect



    Sapphire X1900XTX kullanıyorum. Alalı daha iki sene olmadı bile. Hala canavar bir kart. Tek eksiği dx10 ve ps 4.0 desteğinin olmaması. zaten bütün olayda bu değil mi???



    piyasa öyle bir rekabet içinde gidiyor ki, olan bizlere yani son kullanıcılara oluyor. zamanında 900ytl para verdim ben karta. memnun değilmiyim?? hayır çok memnunum. şu ana kadar sadece lcd ekran kullandığım için 1680x1050 çözünürlükte tek oynayamadığım oyun crysis. bir oyun için ekran kartı almaya değermi şimdi??? bütün oyunları teklemeden, takılmadan çatır çatır oynarken



    piyasayı ufaktan araştırdım. alacak olmasam bile kartlara şöyle bir baktım... evet 2900XTX 3. çeyreğe kalmış.. yani nisan-mayıs ayları arasında çıkacak deniliyor. yani yaklaşık 4-5 ay kadar var. söylenilen GDD4 ram'li 2900XT şu an power color markasında çıkmış. saat hızı 2Ghz. olmuş...



    şimdi asıl soru şu, 4 ay bekleyip, gene XT modelinin fiyatının düşmesini beklemek lazım? yoksa 4 ay bekleyip üstüne bi 4 ay daha bekleyip XTX modelinin hem çıkmasını hemde fiyatının düşmesinimi beklemek lazım???



    işte ispatı... olan bizlere oluyor.hem cebimiz zarar görüyor, hemde çıkan teknolojiye yetişmek ne mümkün??



    bazılarının sitelerde yaptığı yorumlar ise şöyle, 32bit işletim sistemi kullanmayın, xp 2gb ram üstüne izin vermiyor... 64 bit takın min. 3gb ram yapın, alın XT modelini paşalar gibi senelerce kullanın... hani bunun ispatı nerde??





    buraya bir bak hocam



    Farabî 12 yıl
    Orjinalden alıntı: side_effect



    Sapphire X1900XTX kullanıyorum. Alalı daha iki sene olmadı bile. Hala canavar bir kart. Tek eksiği dx10 ve ps 4.0 desteğinin olmaması. zaten bütün olayda bu değil mi???



    piyasa öyle bir rekabet içinde gidiyor ki, olan bizlere yani son kullanıcılara oluyor. zamanında 900ytl para verdim ben karta. memnun değilmiyim?? hayır çok memnunum. şu ana kadar sadece lcd ekran kullandığım için 1680x1050 çözünürlükte tek oynayamadığım oyun crysis. bir oyun için ekran kartı almaya değermi şimdi??? bütün oyunları teklemeden, takılmadan çatır çatır oynarken



    piyasayı ufaktan araştırdım. alacak olmasam bile kartlara şöyle bir baktım... evet 2900XTX 3. çeyreğe kalmış.. yani nisan-mayıs ayları arasında çıkacak deniliyor. yani yaklaşık 4-5 ay kadar var. söylenilen GDD4 ram'li 2900XT şu an power color markasında çıkmış. saat hızı 2Ghz. olmuş...



    şimdi asıl soru şu, 4 ay bekleyip, gene XT modelinin fiyatının düşmesini beklemek lazım? yoksa 4 ay bekleyip üstüne bi 4 ay daha bekleyip XTX modelinin hem çıkmasını hemde fiyatının düşmesinimi beklemek lazım???



    işte ispatı... olan bizlere oluyor.hem cebimiz zarar görüyor, hemde çıkan teknolojiye yetişmek ne mümkün??



    bazılarının sitelerde yaptığı yorumlar ise şöyle, 32bit işletim sistemi kullanmayın, xp 2gb ram üstüne izin vermiyor... 64 bit takın min. 3gb ram yapın, alın XT modelini paşalar gibi senelerce kullanın... hani bunun ispatı nerde??





    6 aylık konu dışında başka konu yok muydu bunu yazacağın
    mgurgen 12 yıl


    Orjinalden alıntı: side_effect



    evet 2900XTX 3. çeyreğe kalmış.. yani nisan-mayıs ayları arasında çıkacak deniliyor. yani yaklaşık 4-5 ay kadar var. söylenilen GDD4 ram'li 2900XT şu an power color markasında çıkmış. saat hızı 2Ghz. olmuş...



    şimdi asıl soru şu, 4 ay bekleyip, gene XT modelinin fiyatının düşmesini beklemek lazım? yoksa 4 ay bekleyip üstüne bi 4 ay daha bekleyip XTX modelinin hem çıkmasını hemde fiyatının düşmesinimi beklemek lazım???



    bazılarının sitelerde yaptığı yorumlar ise şöyle, 32bit işletim sistemi kullanmayın, xp 2gb ram üstüne izin vermiyor... 64 bit takın min. 3gb ram yapın, alın XT modelini paşalar gibi senelerce kullanın... hani bunun ispatı nerde??







    ..Hocam sen geç kaldın valla yılın 3. çeyregi geçeli çok oldu...Neyse sen sıkma canının elindeki kartın çok iyi kullanmaya devam et...
    atilgan26 13 yıl
    ya fx 57 abicim sende resim olsun illa boş kalmasın diye 2900xt nin resimleri koyuyorsun hep. neyse yinede sağol. . konuya gelince ya bu nereye kadar bu atının dx10 olarak en tepe modeli olacak sanırım. çünki bu şekilde gidiyor. 1900xt 1900 xtx 1950xtx 1950xt 2900xt 2900 xtx 2950 xtx 2950 xt 2950 pro 2950 pro dual. ....... 4900xt ....
    EXPANDER 13 yıl
    8800gtx ultra bu kart karşısında ne hallere düşecektir kimbilirki...... forever X2950XTX ......
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    B I U " İçerik Göm DH Video Twitter YouTube Instagram Vine Künye BSC Oyun IMDb - url img @
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim