İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (18) YORUM YAZ

tarafından 10 Temmuz 2018, Salı 18:03 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi Mix 2S kutu açılışı ve ilk izlenimler
Cep Telefonları Erdi Özüağ 18 10268 00:16:54
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Xiaomi'nin amiral gemi akıllı telefon sınıfındaki iddialı modellerinden Mi Mix 2S'i kutusundan çıkartıyor aynı zamanda kullanıyor ve ilk izlenim seviyesinde değerlendirmesini yapıyoruz.
 
Xiaomi'nin en iddialı telefon modellerinden Mi Mix 2s elimize ulaştı. Bu videomuzda telefonu kutusundan çıkartıyor, detaylarına bakıyor ve ilk izlenim seviyesinden değerlendirmemizi yapıyoruz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10268 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Bloodin Cuma, 00:05
Ya afedersiniz de ne bekliyorsunuz? 2500 TL mı? 64 GB'ın yurtdışında en ucuz fiyatı 470 dolar (Aliexpress)
%25 ÖTV
%18 KDV
%6 TRT
Yani Türkiyede resmi satmak isteyenin ülkeye telefonu sokması 735 dolar ki buna nakliye dahil değil.
Şu anki kurdan 735 dolar=3600 TL
Mi Türkiye RESMEN kârından kısmış bu telefonu satabilmek adına, ülkeye vergilerle girişi 3600 TL olan telefonu 3200 TL ya satıyorsa bence bu muhteşem bir şey, gönül isterdi 2000 TL olsun ama olmuyor işte...
+6
ÇöldekiSonVaha Çarşamba, 15:43
Arkadaşlar okuduklarıma anlam veremiyorum Evo ile ilgili distribütör değil vs. yazan arkadaşlara ithafen yazmak isterim.
Teknosa'dan Redmi 5 Plus cihaz aldım eşime (Ben hali hazırda mi 6 kullanıyorum). Kutuda Evofone yapışkanı (Evo'nun firma ismi değişmiş),kutu üstünde kösede 'Mi' yapışkanı ve Xiaomi Türkiye ibaresi var ve garantili belgesinde Xiaomi Türkiye garantilidir yazıyor. Yani artık Xiaomi'nin resmi Türkiye distribütörü Evofone Bilgi Teknolojileri. Bu hareketleri büyük ses getirecektir. Bu Evofone için başarı bence çünkü Xiaomi bir çok kişinin yakından takip ettiği (benim gibi), dünyanın da en büyük cep telefonu markalarından.
+1
DH Misafiri Çarşamba, 15:36
mi yi kötülemeden önce bir kullanın derim mi6 kullanıcısı olarak bu telefonun üstüne telefon daha üretilmedi kullanmadan yorum yapmayın bence.
0
spacenet Çarşamba, 13:05
Her videonuzda elinizi kolunuzu gereksiz yere ve aşırı şekilde hareket ettiriyorsunuz. Bu davranışınız dikkatimi dağıtıyor, anlattıklarınıza konsantre olamıyorum.
+4
marsli61 Çarşamba, 10:46
Şaaooomiii balon .
0
DH Misafiri Çarşamba, 10:27
Bugüne kadar Xiaomi'nin Türkiye'de herhangi bir firmaya distribütörlük verdiği ile ilgili hiçbir yerde birşey görmedik. Daha önce de defalarca gördüğümüz gibi önüne gelen ben distribütörüm diye ortaya çıkıyor. Evo da bunlardan birisi. Xiaomi'nin bir distribütörünün distribütörü olmak kimseye Xiaomi Türkiye distribütörü kimliği vermez. Evo da bu durumda sadece bir ithalatçı statüsündedir. Lütfen bu konuyu açıklığa kavuşturunuz.
+1
DH Misafiri Çarşamba, 10:27
way be. efsane ürün geldi. xiaomi türkiye garantili ürün geldiğini görmekte gözlerimizi yaşarttı. Evo isimli firma sanırım resmi dist olmuş.
heyecanla ürüne kavuşacağımız günü bekliyoruz
0
a_y_k_u_t 10.7.2018 23:04:07
3000 lira veriyorsun, adaptör ve telefon farklı renklerde geliyor tam çin işi :)
+2
chatin_62 10.7.2018 21:24:33
@fx57 Xiaomi'nin Türkiye'de herhangi bir firmaya distribütörlük verdiği ile ilgili hiçbir yerde birşey görmedik. Daha önce de defalarca gördüğümüz gibi önüne gelen ben distribütörüm diye ortaya çıkıyor. Bana göre Evo da bunlardan birisi. Sadece kelime oyunu yapıyorlar. Çünkü aldığım bilgilere göre Evo Xiaomi'nin değil, Xiaomi'nin bir distribütörünün yetkilendirmiş olduğu bir firma. Yani diğer ithalatçı firmalardan hiçbir farkları yok. Onlar da ithalatçı statüsündeler. Xiaomi'nin bir distribütörünün Türkiye'deki bir firmaya distribütörlük vermesi onu Xiaomi'nin Türkiye distribütörü yapmaz. Bu konuyu açıklığa kavuşturmanız gerekmektedir. Bilmediğimiz başka bir durum varsa bilelim.
0
mladenbmv 10.7.2018 21:09:36
evoy sa yandık bir aydır sitesi yenileniyor para yatırcaksan site çalışıyor ama başka hiç bir şey yapamıyorsun.kullanıcı hatası der tlf insanların elinde kalır.lg g4 hala serviste.
0
silversmith 10.7.2018 20:50:07
Herkes gereksiz pahalı demiş ama aynı zamanda maaşlar da gereksiz ucuz! :)
0
WoXeD 10.7.2018 20:24:06
JDI panel.... allah sabır versin kullanıcılarına. o firmanın ekranları kenarlardan sarı çıkar, yan yana getirildiğinde hepsinin beyaz tonu farklıdır. Alana mutluluklar :)
0
yolyordam35 10.7.2018 20:00:01
sahsen en guzel sd845 li telefon oldugunu dusunuyorum.
+1
s_s64 10.7.2018 19:24:34
yanlız o kılıf silikon değil erdi hocam ruber dediğimiz kadifemsi kılıflardan...
şuan mix2 kullanıyorum keşke 2s alabilseydim sanırım uzun süre 2 ile devam
ayrıce eklemek gerekirse sis denemediniz ama o kılıfı taktıgınız zaman dısarıdan bakan birisi o kılıfı telefonun kendi kasası sanıyor okadar ince işçilik yapmışlar ki telefonca cuk diye oturuyor ancak takığ cıkarırken kırılıyor köşelerden bilginiz olsun
+3
taha102010 10.7.2018 19:21:39
3200 tl ye Türkiye garantili cepport gittigidiyorda göründü fakat şu an kaldırıldı. Fiyat yüksek asus 5z ile yakin fiyatları ,2900 tl ye çekmek şart Mi8 i 3500 tl altına Türkiye garantili göremeyiz.Fiyat politikasını acilen güncellemeli ve Xiaomi nin yaptıgı gibi % 5 kar ile satışa devam etmeli, eğer fiyatlari yüksek tutacaksa yanliş bir temsilci seçmiş olurlar hem biz kullanıcılara hemde kendilerine yazık etmis olurlar ve pazardaki marka algısıni kaybederler.Şimdiden hayırlı olsun.Lütfen sende bizi üzme!...
+3
alpert86 10.7.2018 19:17:22
Fiyat nedir Erdi bey?
+1
Bloodin 10.7.2018 18:18:20
Xiaomi hiç mi araştırmamış "Bu EVO BT kimdir acep" diye de lak diye vermiş distribütörlüğü yoksa EVO BT bizi mi yiyor? Bu yorumun anlamını merak edenler google'a EVO BT yazarak çıkan sonuçlardaki 2. sıra ve sonrasından sırasıyla şikayetvar, DH Forum ve ekşi'deki EVO mağdurlarını okuyabilirler...
Ayrıca sayın Erdi bey, yaptığınız işi takdir ediyor ve yine ülkemizde bu işi sizden iyi yapanın olmadığını vurguluyorum fakat silikon kılıf için kılcal çiziklerden koruma amaçlı demişsiniz, testere ile bile kılcal çizik almayan seramik gövdeyi çizebilirseniz helal olsun derim anca belki kırılmaya karşı nispeten bir miktar daha direnç katma ve parmak izlerinden koruma olarak düşünebiliriz.
+2
caneryendi 10.7.2018 18:10:50
gereksiz pahalı
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi Mi Band 3 mercek altında: "Kutu açılışı ve ilk bakış"
16.7.2018, 21:09 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin milyonlarca satarak büyük başarı elde eden Mi Band serisi akıllı bileklik ailesinin yeni nesil temsilcisi Mi Band 3 konuğumuz oldu. Bu videoda Mi Band 3'ü mercek altına alıyor detaylarına ve özelliklerine yakından bakıyoruz.