Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Sıradaki Video

    İşte en kaslı GeForce GTX 1080 ekran kartı ve 4GHz'de çalışan oyuncu RAM'leri

    4 yıl
    18,6b
    1
    Ekran Kartı
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Galax'ın yeni amiral gemi ekran kartı modeli olan GeForce GTX 1080 Hall of Fame gerek sahip yüksek bileşen kalitesi ve tasarımı gerekse de yüksek saat hızlarıyla dikkat çekiyor.
    Merhaba arkadaşlar, ekranlarınıza gelmekte olan Galax GTX 1080 Hall of Fame, kendi sınıfında şu ana kadar gördüğümüz en kaslı ekran kartı. Gerek yüksek saat hızları gerekse de özelleştirilmiş detaylarıyla dikkat çeken kartı gelin daha yakından bakalım. Galax mühendisleri, daha önceki modellerden alıştığımız üzere kartın bileşen kalitesi üzerine ciddi mesai harcamış gibi görünüyor.
    Galax'dan altıştığımız üzere beyaz renkli baskılı devre kartı üzerinde şekillenen ekran kartı 90mm çapında üç adet fana sahip özel soğutma sistemi kullanıyor ve anakart üzerinde üç slotluk alan işgal ediyor. Yani bu ekran kartının iki tanesini standart soğutucularıyla birlikte SLI modunda kullanabilmek için üst segmentte yer alan özel anakartlardan birine sahip olmak gerekiyor.
    Bileşenlerin daha stabil çalışabilmesi için 12 katmanlı özel baskı devre kartı kullanılan ekran kartı güç besleme tasarımıyla hayli iddialı. Referans tasarım olan GTX 1080 Founders Edition 5+1 fazlı VRM ile gelirken, Galax'ın amiral gemisi 12+3 ve iki adet 8pin PCIe güç konnektörüyle çok daha fazlasını veriyor. Yani voltaj limiti kaldırılan ekran kartına, hız aşırtma için daha fazla ve dalgalanmadan bağımsız voltaj verebilmek mümkün kılınmış. Bileşenlerin özenle dizildiği ekran kartında gelişmiş ana soğutma sistemine ek olarak baskılı devre kartını boydan boya örten ikinci bir ısı dağıtım bloğuna ve arka plakaya yer verildiğini görüyoruz.
    İlginizi Çekebilir Avatar Galax'ın havalı ekran kartı | 10. Yıl özel RTX 2080 Ti HOF
    Galax'ın bir başka geleneksel özelliği olan HyperBoost butonu da yerini koruyor. Bu butona basarak tanımlanmış hızlar çerçevesinde performans artışı yaşamak mümkün. Soğutucusu üzerinde Hall of Fame yazısının ışıklandırıldığı ekran kartının saat hızları da dikkat çekici. Standart olarak 1809MHz'de çalışan ekran kartı, Boost özelliği devreye girdiğinde 1961MHz'e çıkan ekran kartı sınıfında liderliğe oynuyor.
    Ufak bir kıyaslama yapmam gerekirse Asus GTX 1080 Strix 1936MHz, Gigabyte Xtreme Gaming 1080 1936 MHz, MSI GTX 1080 Gaming Z 1911MHz, Inno3D GTX 1080 X4 1898MHz ve Zotac GTX 1080 AMP Extreme 1911MHz ve EVGA GTX 1080 Classified ise 1860MHz'de çalışıyor. Bu kartlar arasında özellikle EVGA'in modeli önemli çünkü 12+3 fazlı VRM'ye sahip Galax modelinden farklı olarak 14+3 fazlı VRM ile kendisine ayrı bir yer ediniyor.
    Konuştuğum Galax yöneticileri, kartın kendi soğutucusu ile 2.1GHz'i gördüğünü söylüyor, açıkçası bahsi geçen saat hızları gerçekten heyecan verici. Açıkçası bir tanesini test etmek için sabırsızlandığımı söylemem gerekiyor. Galax kendisinden daha fazlasını bekleyenler için yüksek performanslı yeni bellek kitlerini de tanıttı. 2x 4GB ve 2x 8GB olmak üzere iki farklı kapasite seçeneği ile sunulan çift kanal DDR4 bellek kitleri 4000MHz'de görev yapıyorlar.
    Laboratuvar ortamında yüksek hız garantisini verebildiği tespit edilen DRAM yongalarının kullanıldığı bellekler, 1.4 voltta 19-25-25-45 erişim süreleriyle çalışıyor. Açıkçası G.Skill başta olmak üzere diğer firmalarda daha agresif bellekler olsa da Galax'ın ilk modeli olduğunu unutmamak gerekiyor. Üstelik beyaz renkli baskı devre kartı ve ışıklandırmaya sahip beyaz soğutucusu  da ayrıştırıcı özlellikler olarak dikkat çekmeyi başarıyor. Yeni bellek kitlerinin yıl içerisinde piyasaya çıkması bekleniyor.
    Evet arkadaşlar ben Erdi Özüağ, bu videomuzda Galax'ın GTX 1080 Hall of Fame ekran kartına ve Intel platformu için geliştirmiş olduğu hız aşırtma ve performans odaklı 4000MHz hızındaki ilk bellek kitine yakından bakmış olduk. Bir sonraki videoda görüşene kadar hoşçakalın ve kendinize çok iyi bakın.
     


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    Celonfix (Celonfix Cfx) 4 yıl en beğenilen
    Bakalım bu "yüksek kaliteli bileşenli" kartta coilwhine çıkacakmı.
    konsoldede 4 yıl
    HIC BIR ÖNEMI YOK 3 AY SONRA 1080 TI ciktiginda iner havasi
    rockymarlboro (hakan grmn) 4 yıl Celonfix
    hocam benım 2k monıtorle karıştırdım arkadaşdakı modelı sorucam yazarım
    Yorumlar (24) Yorum Yaz Forumda Gör
    boss06 3 yıl
    Bu ekran kartlarında maximum limit 2.1ghz zaten 2.2 gören yok custom bios da çıkmadığı sürece faz yapisininda bir önemi yok.
    _Dominic_Toretto_ 3 yıl
    Oyuncu Ram'iymiş, her şeyi oyuncu yaptılar milleti kazıklamak için



    4000 Mhz C19



    3200 C14 varken hiç ilgi çekici değil
    aynen, artık oyuncu ile başlayan ürünlerden irite oldum. hiçbir farkı olmayıp parayı itelemek için saçma sapan söylemler, pazarlama hileleri. oyuncu rami nedir ya,,,ram ramdir, hele hele günümüzde fps ye hiç etkisi yok, en kral rami de an paspal rami de alsan oyunda alacağın fps aynıdır.3-5bile oynamaz.
    theVATANSEVER (Hakan VATANSEVER) 3 yıl
    Iyi de aga 6ay once aldigim Asus 1080 strix 2140mhz de calisiyor.bu hof neye kime gore en hizliymis.cok gec kaldilar millet 1080lerini aldi ekmegini uzun zamandir yiyorlar...
    afulkem (Anıl ülkem) 4 yıl
    hersey iyi güzel bir inceleme ancak galax ve veya samsung için kullanılan glaxy kelime telaffuzunu değiştirebilirsin.
    DH Misafiri 4 yıl
    konsoldede

    DH Misafiri Arkadaşlar allah sizi inandirsin 2 gün önce vatandan 2 tane msi gtx 1070 aldım 2 sin dede coil whine problem i çıktı zaten mağaza ya 2 adet gelmisti.ama sağolsunlar vatandakiler geri aldılar su an bekliyorum hediye çekimle sizden tavsiye ve fikir almak isterim saygılarımla
    hocam konuyu biraz acarmisiniz nasil bir ses ve ne sekilde oluyordu ,yani oyundami geliyordu sesler yoksa masaüstündemi bizdede var ayni kartdan bir sorun cikmadi


    hocam oyuna girince başlıyor ötmeye bazen gıcırdama bazen ise ötme sesi ile gösteriyor kendini.yani 1 gün arayla aldığım 2 karttada aynısının olması bu kadarda şansızlık olurmu deidirtti bana .hatta vatana kasayı götürdüm onlarda görsün diye onlarda gördü.dediğim gibi çok talihsiz bir durum sizin kartınızda varmı ayrıca sizden bilgi almak istiyorum nasıl ulaşabilirim size.
    Php 4 yıl
    Full beyaz kasa dizme isteği doğuruyor bende
    Patren 4 yıl
    isminin hakkını vermiş KALAS gibi ekran kartı olmuş
    rockymarlboro (hakan grmn) 4 yıl
    arkadaş gtx 1080 sli yaptı yıne 100 fpsyı geçmiyor boşuna 4k 144 hz aldım dıyor peki buna ne dıyeceksınız
    Psycho_MAN (Oğuzhan Çözer) 4 yıl
    4 Ghz belleğin oyunlarda ne katkısı olabilirde oyuncu belleği diye bir şey çıkartmışlar benim bildiğim bellek hızları renderlarda daha ciddi performans sağlarken oyunlarda etkisi pek yok diye biliyorum. Biri beni bilgilendirsin.
    AC_Hawker (Koray Çakır) 4 yıl
    benim acayip canım çekiyor bunları.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz? Üye Girişi Yaparak
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim