Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Sıradaki Video

    Akıllı telefonlar için 3GHz'de çalışan işlemci geliyor! "Özel Video"

    7 yıl
    17,4b
    01
    İşlemci
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    ST-Ericsson hız rekorunu kırdı ve akıllı telefonlar için geliştirdiği 3GHz hızındaki işlemcisini tanıttı. Yeni işlemciyi yerinde denedik ve detayları sizler için anlattık.
     


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    Emrah Tunçel (@Menow) 7 yıl en beğenilen
    The Executioner

    Bence çok gereksiz bu Android telefonlarının donanımları gelecekte nasıl bi yere gelir bilemiyorum kim bilir belki 10ghz hızında çalışan 16 çekirdekli işlemci, 16 gb ram Vs Vs Vs.. Bu kadar donanıma ne gerek var yani.? Altı üstü bi telefon. İosta daha düşük donanımlara rağmen anroidten çok daha stabil.. Neden o kadar para verip paramız karşılığını alamıyoruz merak ediyorum.


    Bu nasıl bir yorum. Yorumunuzda tek kayda değer olan cümle son cümleniz.

    Altı üstü bir telefon diyorsunuz ama değil. Telefonlar artık birer medya oynatıcı ve mini oyun konsolları! Aynı zamanda artık cep telefonları, bazen ofis işlemlerimizi dahi halletmek zorunda olduğumuz birer bilgisayar!

    Şimdi siz gelmiş ne gerek var bu performansa diyorsunuz. Apple firmasını geride bırakmak da kötü bir şey olmaz heralde dimi...

    Demek istediğiniz işletim sisteminin yazılım ile düzgün optimize olmasının daha önemli olduğunu vurgulamak farkındayım ama tek taraflı bakmanızı da anlayamıyorum.

    Yazılımı optimize etmek Google'ın veya ceptelefonu üreticilerinin görevi. Donanımın hızlanmasını sağlamak ise mobil işlemci üreticilerinin görevi diyebiliriz. Elbette cep telefonu üreticileri de donanımın hızlanmasını sağlayabiliyor.

    Şimdi siz gelmiş diyorsunuz ki mobil işlemci üreticilerin daha hızlı işlemci üretmesine ne gerek var :), Bunun yerine Google ve cep telefonu üreticileri işletim sistemini optimize etsin.

    İyi de bu iki konunun bir biriyle alakası yok farkındaysanız! İşlemci üreticisi bırakda işlemcisini ürtsin performansını arttırsın!

    İşletim sistemi ve cep telefonu üreticileri de işletim sistemini optimize etsin!
    The Executioner Bence çok gereksiz [resim] bu Android telefonlarının donanımları gelecekte nasıl bi yere gelir bilemiyorum kim bilir belki 10...
    Devamını Gör
    Yorumlar (25) Yorum Yaz Forumda Gör
    Kemal Kula (@Kemal K.) 7 yıl
    İlk önce pil sorunu cozsun telefon üreticileri.
    DH Misafiri 7 yıl
    pil yetmez ona en az 5Ah yani 5000mAh olmalı
    DH Misafiri 7 yıl
    Toplama pc alındığı gibi yakında toplama telefonlar ortaya çıkacak gibi gozukuyor.
    Muhammed (@-)KraL(-) 7 yıl
    ucacak yakinda tel
    N. b. (@hollowman_) 7 yıl
    referans cihazdan soğutucu bakır çubuklar mı, sarkıyordu banamı öyle geldi :)
    Emre ŞİNANAY (@Jacobıan) 7 yıl
    rekabet iyidir 3ghz şu an için çok gerekli olmasa da
    DH Misafiri 7 yıl
    pil kaç mah?

    2000 in altıysa çöp
    DH Misafiri 7 yıl
    pil istiyozz pilllll

    4000mah pil koysunlar artık telefonlara
    Alparslan (@Guest) 7 yıl
    pc işlemcileri tdp azalta azalta telefona kadar girdi; mobil işlemciler performans uğruna telefonlara sığmaz oldu [>:]
    @Mihrali Bey 7 yıl
    Erdi Abi seni bayağı yormuşlar yaa... Bırak biraz Mesut Abi gezsin.. İnceleme yapsın.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    B I U " İçerik Göm DH Video Twitter YouTube Instagram Vine Künye BSC Oyun IMDb - url img @
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim