Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Netflix'in amacı ne? Türk süper kahraman dizisi nereden çıktı?

    18 Nisan 2018, 16:58
    36,9b
    1
    Televizyonlar
    Genel Yayın Yönetmeni
    Netflix'in daveti üzerine Roma'ya geldik. Firmanın vizyonu ve amacı hakkında bilgi aldık. Ciddi anlamda emek harcanan ilk Türk süper kahraman dizisi olacak The Protector'ün başarı şansı ne?
    Donanım Haber olarak Netflix'in Roma'da düzenlediği See What is Next etkinliğinden ilk izlenimlerimizi aktarıyoruz.


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    brshr (erhan karadağ) 3 yıl ( Mesaj Silindi ) en beğenilen
    Onu bunu boş verin de RTÜK, Netflix'i denetlemeye başladığında Netflix ne yapacak? Ondan konuşalım.
    T Tendürek (---- ----) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Arka fondaki kardeşimiz ablayı ayarlayabildi mi merak ettim.
    Return to Monke (Stigin DHli kuzeni ) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Çağatay'ın oynadığı diziden mi bahsediyorsunuz?



    Neyse Mesut hocam hazır oraya varmışsınız Allah aşkına şu içerik kıtlığını bir dile getirin NetflixUS'de her şey varken ne hikmetse NetflixTR'de içerik çok kısıtlı. Para vermek dert değil de parayı veriyorsam hakkımı da isterim. Doğrusu hep böyle kalacaksa ben malum yollarla devam ederim.
    Çağatay'ın oynadığı diziden mi bahsediyorsunuz? [resim] Neyse Mesut hocam hazır oraya varmışsınız Allah aşkına şu içerik kıtlığını bir dile get...
    Devamını Gör
    Yorumlar (18) Yorum Yaz Forumda Gör
    1BilimAdamı (Hakan Altay) 1 yıl ( Mesaj Silindi )
    Enisbeye yaramasa da saç operasyonu Mesut beye devrimi yaşatmıştır.
    xbox2 (Hakan UĞURLU) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Başlık tam bir yobaz sorusu gibi 😀
    cceviz (cenk cenk) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bir oyuncu sürekli oynadığı karakter tarzlarının dışında bir karakter oynadığı zaman insanlar tarafından yadırganıyorsa, zaten o oyuncu değildir. Oyuncu dediğin adamı karaktere yakıştırmazsın, o zaten büründüğü karakter olur. Biz oyuncularımızı süper kahraman olarak düşünemiyoruz yaklaşımı şiddetli derecede yanlış bir yaklaşımdır.
    Eric Cartmann 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Abi gözlüğünün sapı mı kırık sürekli düzelttin 😂
    Y yunusaticioglu (Yunus ATICIOĞLU) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    kardeş payı çeksinler belki abone kazanırlar
    AMC (Alper ) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Şu ulkede netflixe para veren var
    T turktacettin (Tacettin TÜRK) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Lütfen kameranın AUTO EIS özelliğini her çekim öncesi kontrol ediniz. Vertigo olmuşcasına izliyorum.
    yasin350 ('''' '''') 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Kardeşim ne anlatıyorsun büyük oyun falan.
    FerdosParadise (Hadi Eftekhari Far) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    Mesut baba acaba ps4 ile God of War oyununu yanına alıp Roma'da hotel de oynamışmıdır?!
    A asdasdqwertyveyaalxyvance (???? ??????) 3 yıl ( Mesaj Silindi )
    netflix işi bilmiyo ya olacak o kadar gibi bi seri yapsalar çok güzel izlenir
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim