Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Nokia XL video ön inceleme "Nokia'nın en büyük ekranlı Android telefonu"

    25 Şubat 2014, 14:18
    40,4b
    1
    Cep Telefonları
    Genel Yayın Yönetmeni
    Nokia, Mobil Dünya Kongresi'nde Android işletim sistemli akıllı telefonlarının duyurusunu yaptı. Yeni telefonların en büyüğü olan Nokia XL hakkında merak edilen her şey, İspanya'dan bildirdiğimiz özel ön inceleme videomuzda.
     


    En Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz
    hukuksever (AHABSAHV dnzdgnzdn) 7 yıl ( Mesaj Silindi ) en beğenilen
    Yorumlarımızı sormuşsunuz ben hemen cevap vereyim; üçüde çöpün vucüd bulmuş halleri...
    Guaire (Tayfun ) 7 yıl ( Mesaj Silindi ) mu5tafa
    Bu şekilde Android çakmasıyla yaparsa avucunu yalar.
    hi im bsavr (Burak ) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Nokia X Android olarak çıktı ancak WP8 Arayüzü ile nedeni ise WP8'e kullanıcı çekmek. Androide önem verseydi iyi donanımlı ve Google Playstore kullanırdı.

    Yorumlar (49)

    Yorum Yaz Forumda Gör
    D DH Misafiri 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Hayatımda bu kadar kötü telefon görmedim. Resmen çöp. Verdiğimiz paraya yazık ya.
    D DH Misafiri 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    telefonun kullanıcısıyım haytımda böyle book gibi telefon görmedim alal 7 ay falan oldu kilit düğmesi 2 defa bozuldu.hd video oynattamıyor çok yavaş hemen ısınıyor.sonra bi gün bi uyandım telefonun içi ful su dolu nemi içine alıyormuş ekranı sürekli ıslak gibi oluyor bide.telefon bi defa düştü ekranı hal çalışıyodu ama ekranı tuzla buz oldu.yaptırması 180 lira servisleri de berbat ayrıca 1 ayda gelmiyor telefon sarjı çabuk bitiyor.istediğiniz oyunları indiremiyorsunuz ramı 1 gb değil 720 mb falan dahili tepolama birimi de 2 gb yazıyor ama 1 gb yani tamamen fiyasko bi telefon bu arada arayüzü launcher indirilip değiştirilebiliyor..ARTIK NOKİA KOKTU....
    D DH Misafiri 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    noki xl modelinde skpe ve benzeri programlar kullanmadan sadece şebeke üzerinden görüntülü görüşme yapılabilir mi?
    D DH Misafiri 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Arkadaşlar ben aldım ve kullanıyorum ve de çok memnunum yani tek sorunum telefonun kasası çok değişik kirlendiği an geri dönüş yok sanırım yani ben ne yapacağımı bilemiyorum sizce orjinal kasası satılıyormudur ya da nasıl temizleyebilirim ? :( yardım please..
    zx6r (Kawasaki zx6r) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bildiğin çöp alsan alamazsın satsan satamazsın. Ya birilerini kandırmaya çalışıyorlar yada dalga geçiyorlar ya tutarsa hesabı..
    dead307 (Yigit Fındıklı) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Nokia satmayacağının bilincindeyken bu telefonu çıkardıSadece kullanıcıyı oyalamak için.Genel müdürdü sanırım zaten fazla heyecanlanmayın gibisinden şeyler söylemeişti.
    turker03 (cafer cafer) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    nedir bu arayüz inadı..
    Kaplan261 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    youtube yok instagram yok... ne var hocam nokianın geliştirdiği... tamam tamam hocam.
    byguray (Güray Eğribük) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Nokia'nın kendi geliştirdiği market adamı öldürür, istediğiniz oyunlara uygulamalara erişemezsiniz. Ne kadar geliştirmişlerdir bilmiyorum ama bide android tabanlı olması yine kendi geliştirdiği saçma uygulamalarla dolacaktır. Ancak pek telefon meraklısı değilim, üstüne fiyatı da iyi olsun diyenlerin cebine yönelik olmuş.
    Yusuf Saracen (Yusuf Saracen) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Çoğu kullanıcı boş konuşuyor herkes kazandığı 2 kuruşu her 2 3 ayda bir telefon almaya harcayamaz ve nokia alt segmentten

    Güzel bi başlangıçla telefon üretmiş devamı gelir inşallah
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim