Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Uygun Fiyatlı Kablosuz Klavye Mouse Seti - Dexim KM0012

    10 Aralık 2018, 13:37
    29,9b
    1
    Çevre Birimleri
    Video Editörü
    Bugünki videomuzda sizlere uygun fiyatı ile öne çıkan ve kablosuz özelliği bulunan Dexim DAKSKM0012 model Multimedia Klavye Mouse setini inceleyeceğiz. Evde TV ve MediaBox kullananlara tavsiye üründür
    Yoğun istek üzerine link eklenmiştir.
    Bu ürünü piyasada en uygun 69.TL  fiyat ile aşağıdaki linkten satın alabilirsiniz.


    Yorumlar (9) Yorum Yaz Forumda Gör
    Rindaman ( -) 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    50 liraya a4 tech klavye aldım idare ediyor.
    D DH Misafiri 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    69.90 TL'ye n11'de satışta en uygun fiyat olarak.


    https://urun.n11.com/klavye-ve-mouse-setleri/dexim-km0012-505-kablosuz-multimedya-klavye-mouse-set-P281980646
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) DH Misafiri
    Aynen ben o fiyatı görmemiştim. Video altına link ekledim şuan :)
    dostum kertenkele (İnsan Sadece insan ) 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bi kullansaydın da görseydik tepkime süresini kullanımını. Fiyatı da 100 tl n11 de
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) dostum kertenkele
    Bu klavyede öyle tepkime süresine falan bakmak ne kadar mantıklı olur. Standart uygun fiyatlı membran klavye yani. Oyuncu klavyesi falan değil.
    gurkanse (gurkan sevinc) 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    fiyat ve nereden alabiliriz
    RaptorFX 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    A101 A4Tech kablosuz klavye fare seti 55TLye sattı, 3 set aldım. Yine gelsin kaçtane gelirse hepsini alırım. Kesinlikle f/p.

    Merak edenler için öğretmenim ve okulda kullanıyorum. Stokçu değilim ben değiiiiliiimmm...
    OverClocK1ng (Tuluğ ) 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    Allah Allaaaaah. Videoyu nasıl izliyorsunuz anlamıyorum. Adam fiyatı söylemiş ya. Tam olarak nereden almanızı söylemesini falan mı istiyorsunuz. 80-90-100. Bundan ne anlıyorsunuz? 80 e de var, 90 a da, 100 e de. Hangi siteye güveniyorsanız, tercihinize göre alın işte.
    İllâ nokta atışı mı yapsın yani...
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) OverClocK1ng
    Yani sonuçta her incelediğimiz ürün öyle sponsorlu değil. İstediğiniz yerden alırsınız. Bizler öyle belli bir yere yönlendirme yapamayız.
    E elektrontan 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bence 10 numara oyun klavye+mouse.
    B bluedevil866 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    Almanya da renkforce markasinin urettigi klavye fare aldik 19.99 euroya. 2.4 ghz boyutunda. standby modu var ikisinde de. boylece pil omru cok fazla artiyor.



    sanirim Turk yapimi. bu firmaya da destek saglayin.
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) bluedevil866
    Aynen. Buda öyle o kısmına değinmeyi unuttum. Kullanmayınca 5-10 dakka sürmeden kendini standby kısmına alıyor. Tuşlara basınca aktif oluyor.
    M mahsur kalan adam (V ) 2 yıl ( Mesaj Silindi )
    Abi fiyat fiyat dedin fiyatı söylemedin
    E elektrontan 2 yıl ( Mesaj Silindi ) mahsur kalan adam
    Ben atıyorum, 20€
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) mahsur kalan adam
    Video sonunda söyledim ya :) bazı yerler 80 bazı yerler 90 bazı yerlerde 100tl ye satıyor. Fiyatına göre çok iyi :)
    moslevon (Levon Turaç) 2 yıl ( Mesaj Silindi ) mahsur kalan adam
    20 euro değil. O çok fazla :) Şu an 69tl n11 de link ekledim video altına.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim