Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    AMD Stream SDK güncellemesi ile DirectX 11'e destek vermeyi Planlıyor

    12 yıl
    10,8b
    1
    26
    Diğer
    Abone ol
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Oy Ver
    Nvidia'nın GPGPU planlarına paralel olarak AMD-ATi cephesinde de Stream Computing çalışmaları yapılıyor. Bilindiği üzere firma bu çalışmalar ekseninde bilimsel araştırmalar, video dönüştürmeler, fizik uygulamaları, güvenlik ve finansal analizler başta olmak üzere pek çok uygulama ve kullanım alanında grafik işlemci mimarisinin sahip olduğu yüksek işlem gücünü kullanmayı hedefliyor. AMD-ATi'nin Stream Computing çalışmaları doğrultusunda hazırladığı Stream Yazılım Geliştirme Kitinin (SDK) gelecek versiyonlarında DirectX 11'e destek verebilir. Zira yapılan açıklamalara göre önümüzdeki 18 ayık süreç içerisinde hazırlanacak yeni güncellemelerde DirectX 11 ve OpenCL gibi yeni API'leri de kapsayan gelişmiş C/C++ desteğinin sunulması hedefleniyor. Daha önceki haberlerimizde de belirttiğimiz üzere DirectX 11'in GPGPU ve grafik işlem birimleri üzerinden uygulama hızlandırma konusunda bazı avantajlara sahip olması bekleniyor.

    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Daha Fazla Video
    Yorumlar (4) Yorum Yaz Forumda Gör
    RCox 12 yıl
    @fx57 haber için teşekkürler

    C/C++ desteğinden brook+ derleyicisi kastediliyor sanırım, Directx 11 desteği nvidia nın physx driverına benzer şekilde oyun içi fizik hesaplamalarını kapsayan bir destek mi oluyor?

    Bildiğim kadarı ile Nvidia nın cuda projesi ve AMD nin Stream projesi çıkmadan önce de shaderların programlanması (örneğinHLSL) ile GPU lar bilimsel hesaplamalar için kullanılıyodu ama CUDA ve Stream gibi gpu nun programlanmasını kolaylaştıran yöntemlerin çıkması ile bu yaklaşım kullanılmıyor artık. Tekrar shader programlanması yöntemine geri dönüş mü var bu Directx11 desteği ile?
    tolgaciik 12 yıl
    işte budur abi yaa.. Düşünsenize 4.7GB lık DVD yi DivX e çevirmek için işlemciyle 2 saat harcıyorsan GPU ile 30 Dakika sürecek...
    DISTURBED 12 yıl (düzenlendi)
    güzel haberler
    DcD-Semih (Semih Karadağ) 12 yıl
    amd bir doğru karar daha vermiş
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim