İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (54) YORUM YAZ

tarafından 12 Mart 2017, Pazar 23:34 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

General Mobile GM6 mercek altında: Tüm detaylar
Cep Telefonları Erdi Özüağ 54 12359 00:06:56
YouTube Kanalımıza Abone Olun
General Mobile yeni nesil Android One telefonu GM6'yı duyurdu. Bu videomuzda General Mobile GM6'nın detaylı ön incelemesini yapıyor, telefonu tasarım-donanım-özellik çerçevesinde değerlendiriyoruz.
 
Android One programının en yeni telefonu olan General Mobile GM6'yı detaylıca mercek altına aldık. Yazılım güncelleme garantisi olan telefon, bakalım tasarım ve donanım olarak bizlere neler sunuyor? 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 12359 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
3arbar 15.3.2017 05:46:21
o değilde memleket ne hale gelmiş arkadaş.çoh enteresan

videolar reklam alttaki yorumlar reklam 105 dolar olan telefon olmuş sana 320 dolar.ve milleti aldatarak para kazanmak için atılan taklalar.

işin kötüsü yeni nesli saçma sapan eğitim sistemiyle harcadılar .bu alemde güvenilecek insan neredeyse kalmadı aga.

bu işlerde bir berkin bozdoğan var güvenilir onunda takipçisi sınırlı.
0
3arbar 15.3.2017 05:19:03
arkadaşlar bu arada şöyle bir bilgi vereyim.
youtube da ürün inceleme videolarının altındaki yorumlara sakın aldanmayın.yüzde 90 ı şirket yorumları.aman dikkat.
misal:
https://www.youtube.com/watch?v=dtLCXrV83VA
7-8 yorum okuyun ne demek istediğimi çözersiniz
işte buradan anlaşılacağı üzere sosyal medya dediğimiz şey aslında bazı grupların bir anda konuyu aynı beyinden çıkmış yorumlarla doldurması vakıasıdır.net
onunçün herkes güzel yorumlar yapmış falan deyip tongaya düşmeyin.
işte bunlar hep bilgi
0
3arbar 15.3.2017 04:46:50
gene araştırmacı yazar olarak küçük çaplı geçmişe dönüş yaptım.

yıl 2013 discovery efsanesi ortaya çıkıyor.dönemin uygun fiyatlı telefonu diye. 699 lira.

dolar tam o sırada yani 3 ekim 2013 te 2 lira. böl ikiye.neetti. 350 dolar.p11seart ne kadar 320 dolar.

çaktın köfteyi.

kaynak:

http://www.teknokulis.com/haberler/mobil/2013/10/03/16-gblik-general-mobile-discovery-satista

özetle bizim hesaplı dediğimiz telefonlarda da müşteriyi amiyane tabirle öpüyorlar.sadece marka basarak bunu yapıyorlar.

kıssadan hisse: markası belli olan telefonlardan almak daha mantıklı.gene vergilerden dolayı daha fazla para verirsin ama bu 3 katı hiçbir zaman olmaz.
0
3arbar 15.3.2017 04:27:31
türkiyede işlerin nasıl döndüğüne dair enteresan bir araştırma yaptım küçük çaplı.

reeder p11 se art modeli var. resmi satış fiyatı 1200 lira. hemen dolara çevirdim 320 dolar yapıyor.

şurada:

http://mage.reeder.com.tr/akilli-telefonlar.html/

telefonun orjinali ise DOOGEE Shoot

fiyatı ne peki? 105 dolar

bakınız:

http://www.geekbuying.com/item/DOOGEE-Shoot-1-2GB-16GB-Smartphone---Gray-375002.html

telefon türkiyede tam 3 katına çıkmış.çoh enteresan.

işte bu marka yapıştırıp satma olayında acayip karlar dönüyor aga.

gm de benzer diye yazdım.bu tür orjinal çin işi giriş seviyesi telefonların gerçek fiyatları 100-150 dolar bandında.

ve daha önceleride çok yazdım.telefon üretim maliyetleri oldukça düşük aga.105 dolara satanda vergi ödüyor kar sağlıyor.
0
firtinax 14.3.2017 22:02:36
Snapdragon 430 olsaydı bari...
0
kty28 14.3.2017 21:29:32
Yuh Vatana bak 1999 Lira.
En fazla fiyatı 899 lira olur daha da üstü olmaz.
0
fduz 14.3.2017 20:21:07
999 TL dir o 1999 TL olsa duramazsın
0
WaylandIZMIR 14.3.2017 17:00:07
Sevgili General Mobile firması, Discovery Elite için aldığınız 1299 TL para çoluğunuzun çocuğunuzun boğazında kalsın. Sürüm sürüm sürünün o haksız kazancınızdan dolayı. 1299 kez hastalıkla uğraşın. Hatta cehennem varsa onun en sıcak yerinde sonsuza kadar yanın. Boğazınızdan kezzap akıtılsın. Oh beeee
+2
-Uzumaki Naruto- 14.3.2017 10:08:21
Gm5 gibi buda tek kelime ile çöp.
+3
cosica 14.3.2017 09:53:04
quote:
Orijinalden alıntı: mkyb

Önceki model GM 5 Plus bundan daha iyiydi. Her sene ileriye gideceklerine geriye gidiyorlar.

bu model " PLUS " değil yalnız.
+1
xattorneyx 14.3.2017 01:07:12
Benim bildiğim millet ucuz diye alıyordu bu telefonu havanız kime :g
+1
man utd 14.3.2017 00:57:33
Çerçevenin telefonu var...
+3
3arbar 13.3.2017 15:20:12
vasat malzeme kalitesinden dolayı en fazla 699 lira ederi var.

işte bunlar aslında gerçek anlamda çinli telefonlar diyebiliriz.discovery de böyleydi ve kronik sorunlar çıkardı.

huawei lenovo ve hatta zte falan çinli olmaktan çıktılar.

kimin ürettiği belli olmayan cihazlardan uzak durmakta fayda var
+2
kesbi 13.3.2017 13:57:36
799dan bir kuruş fazla etmez. Eğer bu fiyat doğruysa olay ayıbı günahı aşar direk küfür boyutuna girer.
+1
likeablex 13.3.2017 13:54:06
800 TL maksimum olmalı. Daha fazlasına değmez telefon.
+2
edirneli86 13.3.2017 11:54:53
quote:
Orijinalden alıntı: haktan24

2000 bin tl derken hakikatten 2000 bin türk lirasımı ? şaka gibi linki e bakim dedim vatanda hakikatten 1999 tl gibi komedi bir fiyat gördüm bu gercek olamaz heralde yok yok şakadır lg g5 gibi cihazlar 1800 1900 arası satılırken afedersinde bu cihaz neyin nesidir ??? donanım yok birşey yok kalite yok servis agı yok 2000 tl sadece bir güncelleme için mi verilicek general mobile hic kusura bakma maksimum 1000 tl gidecek zar zor telefonu burda 2000 tl gibi astronomik hiç bir dayanagı kaynagı olmayan bir şekilde satma girişinde dahi bulunuyorsa hakikatten artık kim kimi düdüklerse misali gercekten fiyat inanılmaz gülücem gülemiyorum hakikatten 2000 tl demi arkadaslar bu neyin kafası ???

Vestek ile GM yerli deyip deyip kitliyor. Z10 diye saçmalık model yapmış vestel cihazdan anlayan güler geçer.
+3
mbs02 13.3.2017 11:27:28
DH standart site görünümüne tıkladığınızda baya bir süre açılmadı. Performansı nasıl olacak az çok belli oluyor.
+1
FIRAT_G_ 13.3.2017 11:12:19
Öncesinde kullanmama rağmen şu an çok gıcık aldığım bir marka. Herkesinde benim gibi gıcık aldığını görmek beni mutlu etti. Böyle bir insan değilim ama forumdan uzaklaştırma almama vesile oldukları günden beri accayip gıcık duygular besliyorum. Çin'in çöpü 58 mp kamera diyorlar bir bakıyorsun vga dan hallice kamera çıkıyor. Almayın aldırmayın her gördüğüm yerde yereceğim böyle.
+1
agah07 13.3.2017 10:36:40
899tl en fazla ederi
0
MrChame 13.3.2017 10:17:11
999tl dir o yanlis yazilmistir. Yoksa 199tl mi yazacaklardi ????????
0
mcebi001 13.3.2017 10:11:02
Stoklara girmemiş cihaz için vatan böyle saçma sapan fiyatlar yazabiliyor büyük ihtimal öyledir...ha gerçekten fiyat bu ise İtinayla sövünüz
+2
cosica 13.3.2017 09:21:08
çok tatmin edici gelmedi görüntüsü ama yerinde görmek lazım canlı. moto g-5 bunu döver ama o da ne zaman çıkar belli değil. öte yandan android one çatır çatır güncelleme alması da güzel. şu gm-5'in arkasını bir elden geçirseler yeterliydi bence. böyle premyımsı görüntüleri plus modeline saklasınlar.
0
Ayva 13.3.2017 09:19:24
Çerçeveler yüzünden izleyemedim, sinirim bozuldu.
0
dreambox271980 13.3.2017 09:07:56
Vatanin tezgahindan baska bise degil bu 2000 tl fiyat
5inc 1280x720 ekran mediatek islemci ile
Iphone 6 fiyatuna gm 6 sudan ucuzmus resmen birileri ya gm ya vatan resmem milleti keriz yerine koyuyor.
0
PurposeLess sinan 13.3.2017 08:32:32
Bu işlemciyle neleri yapamayız? bellek ve hafıza max. 900 TL. için gayet iyi.
0
wolkan60 13.3.2017 07:44:27
100 TL bile olsa almayın beş para etmez bir firma
+1
DubSteq 13.3.2017 05:50:46
Bahsi geçen Vatan Bilgisayar adresindeki fiyat sadece doldurma amaçlıdır. Gerçekte 899tl gibi bir fiyatı olucak
0
DH Misafiri 13.3.2017 05:04:23
alt üst boşlukları azaltmadığı sürece çekici gelmiyor bana akıllı dokunmatik telefonlar
0
adam olun 13.3.2017 04:37:48
quote:
Orijinalden alıntı: unpop

sadece 1999 tl
http://www.vatanbilgisayar.com/general-mobile-gm6-akilli-telefon.html

bu galiba vatan bilgisayarın uyanıklığı henüz piyasaya çıkmamış ürünü sıkıntıya girmemek için 2-3 kat pahalıya gösterip google aramalarda ilk sıralarda olup kendi sitelerinden satış yaptırmak btk nın bu işe el atması lazım stoğa girmeden ürünü yayınlamamalılar veya illa yayınlayacaklarsa fiyat bilgisi girmemeliler
+2
ensaronline 13.3.2017 03:26:01
MI5 e bak fiyata bak Leeco Pro3 e bak fiyata bak bide buna bak ve kus
0
benhuraxu 13.3.2017 02:13:15
2000 tl ye kesinlikle satamaz. Satılmasın da. Yerli telefona destek diyoruz adamlar vestelleşiyor. Android one olsa bile kesinlikle değmez. Ben her fırsatta devletimin ve yerli olanın yanında olmama rağmen söylüyorum.
+1
Flcnr 13.3.2017 02:11:18
Bahsi geçen fiyat doğruysa (1.999TL) bu ticari ahlaksızlıktır.
Ürünün ederi 100$ + vergi en fazla 600TL' dir.
Şuan kullandığım telefonun özellikleri ve bana maliyetini yazayım belki birileri utanır!
ZUK Z2 / Snapdragon 820 - 4GB Ram/64GB Rom - pasaport kayıtlı maliyeti 1000TL'nin altında, bu fiyatlarla nereye gidiyoruz?
+6
hakankabaoglu 13.3.2017 02:08:40
Açıkçası çöp yazanlara sinir olurdum bugüne kadar ama bu telefon için çöp ten başka kelime bulamıyorum gm nin zeki! mühendisleri bunun için çok çabalamış olmalılar insanlar almasın die
+1
skywalker06 13.3.2017 01:59:05
2000tl mi çıldırmış olmalılar bakalım bu sefer hangi sorunları olacak telefonun
0
DigitalWorld 13.3.2017 01:55:17
2000TL nereden çıktı ya.
800TL diyor videoda.
0
dr20mouse 13.3.2017 01:37:27
Are you joking me?
GM bitmiş
+1
haktan24 13.3.2017 01:35:02
2000 bin tl derken hakikatten 2000 bin türk lirasımı ? şaka gibi linki e bakim dedim vatanda hakikatten 1999 tl gibi komedi bir fiyat gördüm bu gercek olamaz heralde yok yok şakadır lg g5 gibi cihazlar 1800 1900 arası satılırken afedersinde bu cihaz neyin nesidir ??? donanım yok birşey yok kalite yok servis agı yok 2000 tl sadece bir güncelleme için mi verilicek general mobile hic kusura bakma maksimum 1000 tl gidecek zar zor telefonu burda 2000 tl gibi astronomik hiç bir dayanagı kaynagı olmayan bir şekilde satma girişinde dahi bulunuyorsa hakikatten artık kim kimi düdüklerse misali gercekten fiyat inanılmaz gülücem gülemiyorum hakikatten 2000 tl demi arkadaslar bu neyin kafası ???
+4
tekin-71 13.3.2017 00:58:01
2000 lira ne abi şaka mı bu en fazla 749 lira bekliyordum. Demek ki kan emici sülük gm de Türkiye halkını enayi yerıne koydu vay be
+11
eP_362 13.3.2017 00:43:56
Siyah çerçeveleri görmemek elde değil! Her tarafta.
+1
pranis 13.3.2017 00:39:47
2000 lira mı ? desene general mobile de milletin cebindeki para için avuçlarını ovuyor.
+1
Curb 13.3.2017 00:38:25
O çerçeve ne öyle pimapen gibi.
+7
stalker(1979) 13.3.2017 00:27:43
GM 5 Plus aldım eşime. Pişmanım :D
0
Giresunlufuk 13.3.2017 00:27:04
Yok bu telefon olmamış. 3 GB RAM neye yarar? Saf Android için 2 GB rahatça yetiyor.
Parmak izi okuyucusu akıl çelmiyor değil tabi. 500 lira olsun bizim olsun.
0
kasamak5656 13.3.2017 00:25:14
en basitinden işlemciye bakabilirsin mesela.720p falandan başlarsak çok uzun sürer saymakla bitmez çöplüğü
0
norton772 13.3.2017 00:24:13
Biraz amaca hizmet etmeyen bir model olmuş. Geri mi gitmiş ileri mi belli değil. Micro usb yakışmamış. Kenar çerçeveler olmamış. Arka kapak çok ucuz duruyor, olmamış. Bir önceki model daha şık bence.
+1
veteriner69 13.3.2017 00:09:23
Çok ucuz olmazsa alınacak bir telefon değil gibi.
800-900 olacaksa Lenovo K5Plus veya Motorola G4 veya XİAOMİ REDMİ NOTE 2 tercih edilir.
+2
mkyb 13.3.2017 00:04:20
Önceki model GM 5 Plus bundan daha iyiydi. Her sene ileriye gideceklerine geriye gidiyorlar.
+4
varol7 12.3.2017 23:54:44
uf 2.000 TL satsa ne tutar be.
+2
trollmaster 12.3.2017 23:53:46
quote:
Orijinalden alıntı: kasamak5656

bu detaylı ön inceleme furyasında son zamanlarda başladı
bu arada telefon çöp trush garbage

Neden çöp deme gereğini belirtseydin daha iyi olurdu. Hayır, ukalaliktan değil almayı düşünenler için faydalı bilgi olurdu. Ya da ne bileyim yorumun çöp olduğunu anlardık. Seçenek çok...
+4
the fall of max payne 12.3.2017 23:49:01
Trush gm
+1
kasamak5656 12.3.2017 23:45:16
bu detaylı ön inceleme furyasında son zamanlarda başladı
bu arada telefon çöp trush garbage
+8
fx57 12.3.2017 23:45:10
quote:
Orijinalden alıntı: Colouse

Detaylı ön inceleme mi? Zaten ön incelemenin mantığı detaysız olması değil mi?

Merhaba,

Klasik ön inceleme mantığı ile bakarsanız, bizim videomuz için ön inceleme ifadesinin yetersiz kaldığını görebilirsiniz.

Teşekkür ederim.
+8
Colouse 12.3.2017 23:38:59
Detaylı ön inceleme mi? Zaten ön incelemenin mantığı detaysız olması değil mi?
+9
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
ASUS ZenBook Flip S ön inceleme
29.5.2017, 19:07 - Mesut Çevik
ASUS'un sınıfının en ince 2si1 arada dizüstüsü olarak lanse ettiği ZenBook Flip S'i sizler için inceledik.