İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (44) YORUM YAZ

tarafından 8 Ağustos 2018, Çarşamba 23:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

MediaTek Helio P60 incelemesi l Casper VIA A3 Plus ile
Cep Telefonları Erdi Özüağ 44 10450 00:17:35
YouTube Kanalımıza Abone Olun
MediaTek'in süper orta sınıf telefonlar için geliştirdiği 8 çekirdekli yeni işlemcisi Helio P60'ı, Casper VIA A3 Plus üzerinde test ettik. Bakalım bu işlemci, Snapdragon 660'a rakip olabiliyor mu?
 
MediaTek'in donanımsal yapay zeka hızlandırma özelliğine sahip olan yeni nesil 8 çekirdekli işlemcisi Helio P60 güçlü özelliklere sahip. Peki bu işlemci, Qualcomm'un Snapdragon 660 platformuna rakip olabilir mi ? Casper'ın yeni amiral gemisi VIA A3 Plus, Helio P60 ile gelince biz de hemen bir test örneği edindik ve detaylı incelemesini yaptık, üstelik Snapdragon 660 ve Snapdragon 636 ile kıyasladık.
URL
Embed
Şu anda 1 üye, 2 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 10450 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
alper-tgn Perşembe, 08:34
Yeni zamlarla öyle o eski fiyatlar yok yalnız dikkatini çekerim.Bırak pahalıyı bu telefon bu fiyatlara ucuz bile kalıyor.
0
shaq t 4.9.2018 14:20:24
Telefon oem üretim, dolar olarak üreticiden çok daha ucuza alıyorlar, Blu firmasının da satış karı var, amerikadaki eyaletlerde de farklı vergi oranları var onlar da vergisiz almıyor. Bir ürünün ucuzu pahalısı yoktur ederi vardır; aynı paraya sd845li 64 gblık mi8'i alabiliyorken bu cihaz donanımı itibarı ile o para etmiyor. Elin yabancısı 1500tlye sattı mı, sattı; senin 2699tl fiyatın nedir Allah aşkına.
Edit: An itibarı ile 3139tl Oha be, o paraya 128gb mi8, hatta samsung s8 alınıyor; şaşırmış bu firma. Yakında Oppo Find X parası isterler
0
EknCn 1.9.2018 20:34:34
Telefonu dün satın aldım Teknosa'dan uygun fiyata denk geldi, şu an için iPhone 7 Plus kullanıyorum X alacaktım fakat bana göre yetersiz olduğu için 12 Eylül de duyurulacak yeni çerçevesiz modellerden birisini alacağım.
Telefonu almak isteyip faydalı yorum bulamayanlar için bir kaç bilgi vereyim, cihaz güzel kullanımı olsun ekran kalitesi olsun kamerası olsun fiyatına göre yeterli bence. Cihaz da hoşuma gitmeyen bir özellik yok şu an da sadece bu portre modu karanlıkta bi' iphone gibi çalışmıyor ama bunu da fiyatına verdim diyebiliriz. Yüz tanıması çok hızlı çalışıyor, parmak izi keza öyle özellikle ekrana iki kere dokununca ekranı açma özelliğini ekstra olarak ekleyebiliyor olmamız da iyi bir avantaj.
Yerli olması ayrı bir avantaj güncel dolar kuruyla fiyatı oynanmamış bir ürün var karşınızda yüklemedim ama PUBG gibi ağır mobil oyunları da kasmadan oynatabildiğini inceleme videolarında görmüştüm.
Tavsiyem telefonu teknoloji marketine gidin inceleyin satış yapan arkadaşı bir dinleyin özelliklerini anlatsın size, dinlerken şunu da bilin daha saymadığı size bir çok özelliği var detay olarak geçen.
Ben beğendim Android'e olan soğukluğumu bir nebze giderdi ama şunu zaman gösterecek; iphone kadar uzun süreli götürür mü bu telefon?
0
Leand 31.8.2018
İyi geceler size cevap olarak değilde fikrimi söyleyeceğim sadece ürünün fiyatı yüksek bir kere ben yok şurda şu kadar üstüne dolar kuru imiş filan bilmem pahalı dedim ve hala aynı düşüncedeyim siz bunu anlamadınız.

İkinci mevzuda genelde savunan onlar oluyor o konuda özür

Yineliyorum 2200 civarı nokia 8 ve xz1 gibi cihazlar varken bu alınmaz demek istediğim bu yanlış anlaşıldı bana isterse amerikada ki fiyat dan versin almam.
0
Twenty.One.Pilots 31.8.2018
Oncelikle; bir seyi herkes begenecek diye bir kaide yok ancak US satis fiyati $270 olan bir telefonun dolar kuru, ekstra vergileri, sirket kari vb. de eklendiginde daha dusuk bir fiyata satilmasini talep ediyorsan cok safsin. :D Ak troll meselesine de gelince; emin ol bunu soyleyebilecegin en son kisiyim. Ulkenin yarisi dindar cahil, diger yarisi da senin gibi daha kendi dilini duzgun kullanmaktan aciz ama kendini yukarda goren egitimsiz hayalperestlerden olustugu icin bu daha iyi gunleriniz maalesef.
+1
Leand 30.8.2018
Şu güvenlik zafiyeti ile gündemden düşmeyen blu mu doğruysa aman aman kalsın uzak durun böyle şeylerden hocam o kadar marka var sony xz1, nokia 8 falan uzak durun
0
Leand 30.8.2018
Boş ver kardeş uğraşma ak trollerle bir şey kendi taraftarlarından oldumu bol bol yağlarlar gerçekler zorlarına gider
0
shaq t 30.8.2018
Gionee üretimi (reeder p10 telefonumdan biliyorum arayüzden hemen tanıdım) daha önce de bu üreticiden telefonları vardı (a1-a1 plus-f1-f2)

Gelelim bombaya, telefonu Condor Allure M3 ve Blu Vivo XI+ olarak da internette bulabilirsiniz. Blu versiyonu 6gb ram 128gb hafıza ve kablosuz şarj destekli olarak limitli satışta 250$ olarak satışa çıktı dün, şu an 279$. Doların ortalama 6tl kurunda bile 1500tlye geliyor; elin amerikalısı 250 birim paraya aldı.

Yerli telefon üreticimiz bize 2699tlden iteliyor(!) Yukarıda bir arkadaş yazmıştı, evet doğru ederi 1000tl (mübalağa değil) p60 işlemci, dizayn, malzeme/işcilik kalitesi vs ederi bu! Bu arada phonearena.com incelemesine göre kamera felaket...

https://www.phonearena.com/reviews/BLU-Vivo-XI-Review_id4557
+1
cumhurfatih 28.8.2018
Gozun aydin amacina ulasmissin..ne guzel..yakisir.
+1
Twenty.One.Pilots 28.8.2018
Aynen hocam. Magazaya gittim bu telefonun hakki 1000 tl dedim, vayyy sonunda bi akilli cikti dediler hemen o fiyata sattilar.
0
cumhurfatih 27.8.2018
Bu telin hakki 1000tl..ustu haram...
+1
Zimmerit 27.8.2018
Mediatek kötü işlemci değil performans olarak sd ile yarışır sadece biraz pil kullanımı özürlü onun dışında mtk işlemcili cihazlar güncelleme almıyor diye bir kaide yok iş üretici firmada bitiyor eşimde mtk işlemcili gm6 var daha yeni ağustos güncellemesi aldı yakında 9'u da alacak.

mtk işlemcilerin imei işlemleri ek özellikleri açıp kapama daha açık bir platform olması da avantajı.
0
Leand 27.8.2018
Hocam 636 4 a73 ve 4 a53 den oluşuyor.sd 660ın performansı düşürülmüş halidir, yanlızca özelleştirilmiş a53 değil. Mediatek firmasını küçük görmek haddimize değil ama cep piyasasında gördüğümüz meizu dışında düzgün kullanabilen olmadı ki bu geçmiş bundan sonra değişim olabilir tabi
0
seckinsahin 27.8.2018
Bu telefon gerçekten başarılı görünüyor. Ama hakettiği ilgiyi görmüyor. Daha yeni Huawei p20 pro aldım. Severek aldım çokta memnunum Allah utandırmasın. Ama bilsem via a3 plus alırdım. Memnun eder diye düşünüyorum
0
burakizmr 25.8.2018
Casper Via A3 plus. Ben de bayramda eşime aldım, çok hoş ve yeterli bir telefon
0
Bu telefonun orijinal adı ne?
0
Krone 17.8.2018
Yerliler arasında en beğendiğim bu oldu. En yakın zamanda gidip bakacağım.
0
Gravaze 17.8.2018
O değil de neden iphone x kopyası tasarım? Yani marka takıntım yok, Casper de olsa Samsung da olsa şahsen ben umursamam lakin bir telefonun kopyasıymış gibi olan telefonu kullanmam. Yazık özgünlük ölmüş. Android dünyasında bir tek Samsung ile Sony kaldı geriye.
+1
01halil 17.8.2018
Yüksek elbette haberin yok galiba sd işlemci aynı kategoride yer alan redmi note 5 var misal Huawei p20 lite var mtk işlemci için bu fiyat yüksek burada bizim sözde yerli firmalar makul tutabilirdi.
+1
leventdln 17.8.2018
Max. 2000 mi? Sen ne içtin kardeş :) Markalara karşı bu kadar acımasız olmayın. Güncel kura göre çok ucuz bile kalıyor. Bu ürün piyasaya çıktıktan sonra her marka %20-%25 zam yaptı.
+1
mSilver Dün (02:56)
Bu telefonun ağır çekim özelliği olduğu belirtilmiş ama detay vermemişler. Kaç fps ve çözünürlük olarak bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim.
0
01halil 2 gün önce (14:05)
İşlemci güzel fena değil ama piyasası çok yüksek cihazın max 2000 tl olmalıydı.
+1
leventdln Pazartesi, 02:23
MTK şeytanın bacağını kırmış artık. Casper'a da tebrikler böyle bir teknolojiyi ilk sunan marka oluyor.
+1
kntrli 9.8.2018 14:22:21
Güzel inceleme olmuş
0
Tengrist 9.8.2018 14:01:04
Casper mi ? evlerden ırak mazallah
0
zehirlimadde 9.8.2018 13:34:57
İşlemci özellikleri ve performansı baya başarılı demek ki Barselona'da boşuna ödül almamış. Erdi ağızına sağlık.
0
Bay Robot 9.8.2018 12:15:01
Mediatek pişmanlıktır
0
kill_billal 9.8.2018 09:07:57
Erdi reyiz döktürmüş yine
0
huseyincarnege 9.8.2018 08:46:14
bu telefona paraverene evine başın sağolsuna giderim :(
+1
criminalay 9.8.2018 01:36:34
Bu chip performansına birde modelde olduğu gibi 6gb eklenince baya iyi işler çıkarır. Özellikle android işletim sistemlerinde 4'ten 6'ya gözle görülür bir performans farkı oluyor.
0
DH Misafiri 9.8.2018 00:58:58
Benchmarklar iyi gözüküyor ciddi rekabetçi seviyede. Oyun performansı da aynı keza.
0
rtsbora 9.8.2018 00:30:57
Mediatek geçmiş yıllardaki çipsetleri ile kötü bir şöhrete sahip oldu. Şimdi bunun cefasını çekiyor. Bu saatten sonra bu kötü şöhreti temizlemek de kolay değil.
+3
eralpbaskan 8.8.2018 23:58:51
Başarılı anlatım için teşekkürler hem modeli hem de işlemciyi iyi tanımış olduk. Bu videodan sonra SD fanatikleri üzgün :/
0
bjkyener 8.8.2018 22:57:01
casper kasasına altın koysanız altının değeri düşer olay bu kadar basit
+14
dostum kertenkele 8.8.2018 22:33:31
Telefon tanıtımları keyif vermiyor artık,.
0
intel7mix 8.8.2018 22:05:59
İnternet'ten fiyatına bakayım dedim fiyatı acayip bir şekilde uçuk. Nokia 8 alın yola devam edin daha iyi. En azından 10nm ile üretilen 835 kullanırsınız paşa paşa.
+5
aglarm 8.8.2018 21:45:29
fanboy mesut tanıtsaydı P yi M yi burakın da A11 cipsetli telefonlar alın derdi marka vermezdi
+2
High Sierra 8.8.2018 21:27:46
Mediatek çöp diyen arkadaşların özellikle görmesini istediğim bir konu.
Televizyondan telefona akıllı hoparlörden modemlere ve eğlence cihazlarına (en basitinden koltuk arkası televizyonlar Rockchip ve Mediatek ikisinden alıyor gücünü) oldukça geniş bir yelpazede fabless (fabrikasız) bir şekilde çalışıyorlar.
İşleri kesinlikle kolay değil. Helio X serisini askıya aldılar rekabet edemedikleri için ama P serisinde de durum Mediatek lehine. P60'ın rakipleri S626 ile S636 değil. 636 özelleştirilmiş A53 lerden 626 da normal Cortex A53 lerden oluşuyor. Onlar P22 ile P25 in rakipleri. P60 öte yandan A72 (x4) + A53 (x4). Tanıdık gelmiştir diye düşünüyorum S65xx serisinden dolayı.
Çin'de Oppo (Realme / f7) ile Nokia (x5) stokları dakikasında erittiler bu işlemciye sahip cihazları.
Umarım biz de görürüz bu cihazları. Casper de ciddi anlamda biraz daha fiyat düşürmesi umuduyla mükemmel bir cihaz sunmuş diyebiliriz.
Direkt S660 ile S710 rakibi P60.
+11
canguler917 8.8.2018 21:10:56
mt6589 ve mt6752 gibi mediatek efsanelerinin yanına bir üçüncüsü gelmiş, p60.
+2
murat-smsk 8.8.2018 19:47:27
S-660'ın-S-835'e kafa tuttuğu göz önüne alınırsa P60'ı performans olarak beğendim.
0
intel7mix 8.8.2018 19:32:55
İşlemci güçlü olsa ne olacak mediatek yıllardır arayüzü stabil yapamadı. Mediatek kullanan çoğu kişiden de duyuyorum.
+1
Greylights 8.8.2018 19:29:18
P60 Sd626 ile Sd636 arasına koyuluyor MediaTek tarafından, gayet güzel iş çıkarmışlar, birde güncellemelere destek çıksalar..
0
DH Misafiri 8.8.2018 19:22:52
Kesinlikle başarılı bir işlemcili model olmuş 6gb ve yapay zeka birleşimi AnTuTu puanı fln baya iyi
0
kemak 8.8.2018 19:02:14
P60 İşlemci olarak şaşırtı derecede iyiymiş.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj