İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (32) YORUM YAZ

tarafından 8 Ocak 2017, Pazar 17:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Logitech G533 7.1 kablosuz kulaklık testte "CES 2017 ilk izlenim"
Çevre Birimleri Mesut Çevik 32 5431 00:03:25
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Logitech'in yeni nesil G533 7.1 kablosuz kulaklığını test etme şansı bulduk ve baştan söyleyelim çok beğendik. Çevresel sesleri algılama ve baslar çok iyi. Detaylar videomuzda.
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5431 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Gencbeyiin 1.2.2017 21:49:03
Süngerli yapı beni kahretti harika duruyor
0
himan 12.1.2017 18:14:26
Cloud 2 kullanan biri olarak çok memnunum ama logi nin sesi nasıl imkanım olursa bakmak isterim
0
ferit34 9.1.2017 23:20:12
g430 var takınca sanki kafamın üstüne birisi taş koymuş okadar ağır yani, bide kablosu çok uzun elime ayağıma dolanıyo sürekli, kablonun ortasına vol açma kapama koymuşlar heryere çarpıyo sürekli ama ses 10 numara, belki amazondan bunu alırım :/
0
Mr.ED 9.1.2017 20:52:15
Logitech ürünlerini kullanan biri olarak malzeme kalitesinde pek iyi olduklarını söyleyemem. Daha doğrusu işçilik olarak iyi değiller. Bazı küçük aksilikler olabiliyor. Kulaklıkları olarak yeni g633 ve g933 başarılı olan kulaklıklar ama çok rahat değiller. Ayrıca tasarım yüzünde bazı kişilerde kafalarından düşebiliyor ama ses kalitesi olarak eski seriye göre daha iyi durumdalar. Mikrofon ses kalitesi de yine aynı şekilde iyi durumda. Fakat satış fiyatlarına göre rakibi olan çok iyi kulaklıklar var. Sennheiser hd598 + modmic vb gibi kombinasyon ile daha iyi ses kalitesi alınabilir.
0
Umutcan 9.1.2017 20:23:31
Sanal 7.1 stereo kulaklıkların 3d yön efektleri pek iyi olmuyor, en iyi surround deneyimi için ön ve arka için ayrı hoparlörleri olan
gerçek surround kulaklık öneririm. Roccat kave ve bütçesi daha yüksek olanlar için Razer tiamat elite 7.1 en iyi surround seçenekler.
+1
The Incredibles 9.1.2017 20:21:12
cloud 2 yi 10 saat de kullansanız rahatsız etmiyor eğer almayı düşünyürosanız bilginiz olsun
+1
volkie 9.1.2017 20:10:20
hyperx cloud 2 çok dengeli ses konusunda 150 dolara kadar alınacak en iyi kulaklık sadece oyun değil müzikte de mükemmel
+1
KaleyDeskop 9.1.2017 20:08:05
reis birde garmin standına gitsene garmin fenix 5 sergileniyor, birde türk biri incelesin.
0
crazyofc1 9.1.2017 19:39:27
quote:
Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey

Cloud 2 gibi bir şahane varken böyle leğen plastiklerine iş düşmez

kesinlikle cloud 2'yi tercih ederim. yanlız ses kalitesinden değil. hafifliği ve ergonomisi açısından.
logitech liste fiyatı yüksek olabiliyor ama black friday vs. indirimlerde high-end kulaklıkları çok ucuza geliyor. mesela amazon.de g633'ü 60 küsür euro'ya sattı(cloud 2 de 50 küsür euoroya düşmüştü). amazon.com g430'u 35 usd'den sattı. bu fiyatlara kesinlikle hem ses kalitesi daha iyi hem de ucuz oluyor. bassları çok güzel logitech'in. ama yarım saatten fazla logitech kullanmadığım için(leş gibi ağır) cloud 2 kullanıyorum şuan.
0
Biyturs_OnSr 9.1.2017 16:04:12
quote:
Orijinalden alıntı: efemelih

Şuan bir g930 kullanıcısı olarak mutluyum hatta ilkini bir sinir anımda kırmıştım risk almayıp bir tane daha almıştım ama suan bir kulaklık alıcak olsam corsair vuid i denemek isterim özelikle sarısı hosuma gitmişti. Yorumlarına baktım olumsuz birşey görmedim pek.

Logitech'in kulaklıklarında kullandığı mikrofonlara kimse yetişemedi henüz. Skype, TS vs. kullanıyorsanız Logitech'ten başka kulaklık taktığınız takdirde sesinize alışmış kişilere başka birisi gibi gelirsiniz. Youtube'da mic testlere göz atın derim, en temiz, doğal ses Logitech'lerden geliyor. Diğerlerinin mikrofonlarından robot gibi ses çıkıyor.
0
V4LKyR 9.1.2017 12:58:36
Şimdi ben de bi kulaklık almak istiyorum... Logitech G633 mü alayım yoksa buradaki yorumlardan yola çıkarak Cloud II mi alayım? (Cloud II'yi daha önce duymamıştım?)
0
UncleGrndpa 9.1.2017 08:48:28
Tasarim kotu gibi geldi bana
0
Project Scorpio 9.1.2017 08:10:09
quote:
Orijinalden alıntı: techniquest35

Tablet modunda haber videolarının hiçbirin açamıyorum maalesef. Masaüstünde tablet modunu kullanıyorum çok alıştım. Tam sürüm forum modu karışık ve kalabalık geliyor konular, yazılar bakımından. Tablet modunda videolar neden açılmıyor acaba bakabilir misiniz?

Ipad kullanıyorum sorun yok!
0
Hoca 9.1.2017 02:25:03
Söz meclisten dışarı;
Profile bakılamayacak kadar insanlar meşgul.
0
sniper23 9.1.2017 00:42:55
quote:
Orijinalden alıntı: Hoca

Sevgili Mesut;
O kulaklığı orada satanlara, malzeme kalitesini de sorabilir misin ?
Mevcut G-930 kulaklığı 600 Tl ( 4-5 yıl önce ) almıştım. 7.1 + kablosuz vs..
Aşırı terletiyordu. (Malum bizim İzmir sıcak) 3 yıl sonra üstünde kaplı olduğu malzeme, dökülmeye başladı. Süngerler, ortaya çıktı. Kulaklık hala çalışıyor, ses kalitesi de iyi. Bataryası ise çabuk bitiyor ve pillerini nasıl değiştireceğimi, ya da nereden alıp takacağımı bilmiyorum.
Arkadaşlar denemek istiyor. Kulaklıktan geriye sünger kalmamış ki, (plastik ve tel) artık kulaklarımı fiziksel olaraktan acıtıyor.
Ben mesaj atarken de hala internet kesilip duruyor, wifi sümgesi üzerinde sarı ünlem işareti çıkıp duruyor. İnterneti artık sorunsuz bir cihaz demekten sıkıldım yoruldum, bari daha az problem çıkartan bir teknoloji varsa, senden (kabalaştım kusura bakmayın) onu görüntülemeni bekliyorum.
Saygılar Türkiye'den Hoca'n,

Malzeme kalitesi banada çok kötü gibi geldi.

Bu arada benim profilime bakarsanız, G930 için kulaklık süngeri ve kafa bandı sattığımı görebilirsiniz

Bataryayı amazon.com'dan satın alabilirsiniz. İnternette nasıl batarya değiştirilir diye videolar var.
0
alito 8.1.2017 23:39:32
Ses konusunda G633 ve G933 ile hemen hemen aynı özelliklere sahip, sadece G633 ve G933 den farklı olarak Dolby dijital seçeneği yok sanırım. Bunun dışında RGB aydınlatma gibi görselliği güçlendiren bir tasarım kullanılmamış. Bu büyük ihtimalle pil performansına olumlu şekilde etki edecektir.
0
osdorp 8.1.2017 23:37:40
Neden tv incelemesi yapmiyorsunuz böyle tırıt şeylerle uğraşıyorsunuz anlamiyorum her tv markasi yeni seri tv lerini tanitmişken yabanci siteler ces den ağırlikla tv haberleri geciyor siz hurdalarla meşkulsunuz yine
0
CoreXXX 8.1.2017 22:08:09
500 serisi alt seri. 900 serisini tek geçerim 933 çok iyi
0
techniquest35 8.1.2017 22:01:17
Tablet modunda haber videolarının hiçbirin açamıyorum maalesef. Masaüstünde tablet modunu kullanıyorum çok alıştım. Tam sürüm forum modu karışık ve kalabalık geliyor konular, yazılar bakımından. Tablet modunda videolar neden açılmıyor acaba bakabilir misiniz?
0
DH Misafiri 8.1.2017 21:53:52
Abi çok yakından televizyon izleme geri çık biraz.
0
Hoca 8.1.2017 21:48:15
Yorumlarınızı nihayet Videonuzu tam olarak izledikten sonra(Malum ülke koşulları); bazı cevapları alabildim; (Videonuzun tam anlaşılamadığını düşünmeyin diye ekleme ihtiyacı hissettim; )
Ses kalitesi OK
Ergonomi OK
Tasarım OK
Sunum Ok
Fiyat :(
Malzeme kalitesi :((

Logitec görünüşe ve teknolojiye önem firma
Müşteri derdi ise;
Yedek parçası yok;
3 yıllığına al, sonrasın boşver, yenisini al diyen bir firma.

İncelemeniz, için teşekkürler, kafamızdaki bazı soruları aydınlattı. Özellikle şu şarj kablosu sorunu, (şarja takarken, ağzını büküp eğrilttiğimiz kablodan vazgeçmeyecekler anlaşılan) daha basit çözülebilirdi.

Ben anladım. Bizim sokağa atacak paramız yok, bizim sokağa attığımız ekmeklerle bile, beslenen bir sürü canlı var buralarda.
0
Guhong01 8.1.2017 21:25:00
Tasarım olarak daha kötüsünü yapamazlardı sanırım. Şuana kadar gördüğüm en kötü tasarıma sahip logitech oyuncu kulaklığı...
0
MALTHAEL 8.1.2017 19:39:58
Malzeme kalitesi çok düşük düşük duruyor . Çıt kırılacakmış gibi bir görüntüsü var .
0
Lana-Del-Rey 8.1.2017 19:31:43
Cloud 2 gibi bir şahane varken böyle leğen plastiklerine iş düşmez
+5
Dr. X 8.1.2017 19:28:39
Kırdın kırdıııın
+2
Hobar 8.1.2017 19:12:37
Gözlük takınca amca olmuşsun mesut.
+7
Hoca 8.1.2017 18:39:12
Sevgili Mesut;
O kulaklığı orada satanlara, malzeme kalitesini de sorabilir misin ?
Mevcut G-930 kulaklığı 600 Tl ( 4-5 yıl önce ) almıştım. 7.1 + kablosuz vs..
Aşırı terletiyordu. (Malum bizim İzmir sıcak) 3 yıl sonra üstünde kaplı olduğu malzeme, dökülmeye başladı. Süngerler, ortaya çıktı. Kulaklık hala çalışıyor, ses kalitesi de iyi. Bataryası ise çabuk bitiyor ve pillerini nasıl değiştireceğimi, ya da nereden alıp takacağımı bilmiyorum.
Arkadaşlar denemek istiyor. Kulaklıktan geriye sünger kalmamış ki, (plastik ve tel) artık kulaklarımı fiziksel olaraktan acıtıyor.
Ben mesaj atarken de hala internet kesilip duruyor, wifi sümgesi üzerinde sarı ünlem işareti çıkıp duruyor. İnterneti artık sorunsuz bir cihaz demekten sıkıldım yoruldum, bari daha az problem çıkartan bir teknoloji varsa, senden (kabalaştım kusura bakmayın) onu görüntülemeni bekliyorum.
Saygılar Türkiye'den Hoca'n,
0
patren 8.1.2017 18:28:37
Cloud 2 yi tek gecerim
+2
Brky 8.1.2017 18:12:30
Leğen plastiği gibi duruyor. Kablolu g633 çok daha iyi.
0
efemelih 8.1.2017 18:10:49
Şuan bir g930 kullanıcısı olarak mutluyum hatta ilkini bir sinir anımda kırmıştım risk almayıp bir tane daha almıştım ama suan bir kulaklık alıcak olsam corsair vuid i denemek isterim özelikle sarısı hosuma gitmişti. Yorumlarına baktım olumsuz birşey görmedim pek.
0
Barni Moloztaş 8.1.2017 18:01:13
Teşekkürler
0
9600_G_T 8.1.2017 17:52:38
Abi o buyuk ekranda gozlerin bozulur
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
EVGA GeForce GTX 1070 FTW2 inceleme videosu "Türünün en yakışıklısı"
27.4.2017, 19:20 - Erdi Özüağ
EVGA'nın yeni nesil GeForce GTX 1070 FTW2 ekran kartı, sahip olduğu 9 sensör ve gelişmiş soğutma sistemi başta olmak üzere kaslı duruşu ve detaylarıyla şimdiye kadar gördüğümüz en yakışıklı GeForce GTX 1070 modeli.