İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (75) YORUM YAZ

tarafından 26 Aralık 2012, Çarşamba 21:16 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Avermedia Live Gamer HD "Oyunlara kayıtsız kalmayın!" video inceleme
Ekran Kartı Mesut Çevik 75 21006 00:10:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Avermedia Live Gamer HD ile oynadığınız oyunu Full HD çözünürlükte kayıt altına alırken aynı zamanda internet üzerinden de canlı yayın yapabiliyorsunuz. En güzel yanı ise tüm bu işlemleri yaparken bilgisayarınızın performansından hiç bir şey kaybetmiyorsunuz.. Bu videomuzda türünün tek örneği olan donanımsal oyun video kayıt cihazı Avermedia Live Gamer HD'i inceliyoruz.
 
 
 
URL
Embed
Şu anda 1 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 21006 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
zam123 1.6.2016 15:49:23
quote:
Orijinalden alıntı: zam123
bir şey sorucam bir yardımcı olun lütfen @donanımhaber bu kart canlı yayın yaparken benim oyunu oynarken ekranda gördüğüm görüntüyü izleyiceleri daha sağlıklı net bir şekilde aktarır mı? yayın yaparken yayını izleyenler biraz buğulu bir görüntü alıyor ve merak ediyorum bu kart yayın kalitesini daha net yapar mı?
0
zam123 1.6.2016 15:48:03
bir şey sorucam bir yardımcı olun lütfen @donanımhaber bu kart canlı yayın yaparken benim oyunu oynarken ekranda gördüğüm gördüğüm görüntüyü izleyiceleri daha sağlıklı net bir şekilde aktarır mı? yayın yaparken biraz buhulu bir görüntü alıyorum ve merak ediyorum bu kart yayın kalitesini daha net yapar mı?
0
DH Misafiri 17.1.2015 19:05:53
arkadaslar bende bu aleti ben calistirmadim bi turlu daha dogrusu bunun giris ve cikislari hdmi ama benim pc nin ecrani G-SYNC turunden ve sadece displaport girisi var bir turlu basaramadim. yaptiklarim displayport girisli hdmi cikisli erkek/disi tipinden ek kablo ile denedim ekran calismadi ekran ne tur ise kende kablosu disinda baska bir kablo eklendigi zaman acilmiyor ekran AOC" G-SYNC destekleyen oyun icil tasarlanmis ozel diyebilecegimiz ekran bana yardimci olursaniz sevinizim
0
muratsargin50 22.8.2014 17:35:01
teşekkürler
0
r_ress 21.8.2014 19:01:34
quote:
Orijinalden alıntı: muratsargin50

arkadaşlar bu kartın hdmi girişine uydu alıcısı bağlanıp görüntü alınabilir mi bilen varsa cevaplaması mümkün mü şimdiden teşekkürler


Alırsın... kayıt da yaparsın...
0
muratsargin50 21.8.2014 14:30:34
arkadaşlar bu kartın hdmi girişine uydu alıcısı bağlanıp görüntü alınabilir mi bilen varsa cevaplaması mümkün mü şimdiden teşekkürler
0
aRnOaLd 29.10.2013 17:41:56
Mesut Çevik Bey,
Yanda bir reklam var exper markasını önerdiğinizi söylüyor. Siz gerçektende bu videoda bahsettiğiniz gibi "profesyonel" olarak mı tavsiye ediyorsunuz yoksa "duygusal" olarak mı?
0
Hadouken06 4.4.2013 15:30:47
millet bu aleti hep fraps la karşılaştırmış , fraps yada başka capture programlarında 720p live steam yapabiliyor musunuz
(upload hızınız yüksekse tabi )
0
MrBeyaz 19.3.2013 18:06:53
SATILIK AVerMedia AVerTV CaptureHD H727 DVB-T Digital TV
http://forum.donanimhaber.com/m_72974610/mpage_1/f_/key_//tm.htm#72974610
0
fatihkub007 1.1.2013 17:26:37
easycap tek geçerim :D
0
Tanoy1 1.1.2013 08:19:56
streamerlarin vazgeçilmezi
0
ekostros 31.12.2012 01:03:11
Konsol kaydı yapıcaksanız 2 ürüne bakın

1-hauppauge
2-Elgato
0
Rubellite 30.12.2012 21:49:11
quote:
Orijinalden alıntı: yavuzdesign

videoda konsol kaydı yaptığından bahsedilmiş ancak cihazda komponent giriş göremedim. bildiğim kadarıyla ps3 hdmi üzerinden kayda izin vermiyor

Nereye vermiyor ? Bal gibide veriyor. Avermedia'nın ürünleri son derece dandik oluyor. Geçiniz.

Hauppauge HD PVR 2'yi inceleyin en kısa zamanda. Bizzat kullanıyorum. HDMI üzerinden PC'ye capture oluyor. Özel PS3 için kablosu beraber geliyor Hauppauge HD PVR 2 ile.
0
yavuzdesign 30.12.2012 21:01:05
videoda konsol kaydı yaptığından bahsedilmiş ancak cihazda komponent giriş göremedim. bildiğim kadarıyla ps3 hdmi üzerinden kayda izin vermiyor
0
Recharged 29.12.2012 12:13:29
Ürün gerçekten iyi düşünülmüş ve her hangi bir performans kaybı yaşatmıyor.Fakat satmak istiyorlarsa fiyat politikalarını tekrar gözden geçirmeleri gerekiyor.
0
Mesut bey Benim gibi Youtuberlar için iyi bir ürün fakat Fraps kullanıp programlar kötü demenizi , Videolar büyük demenizi üzücü buldum.Youtubeda 300den fazla videom Yüzlerce saat uzunluğa ulaşıyor bunların bir çoğunu başta Fraps ile çektim dediğiniz gibi Kasmalar hatta seskaymaları oluyordu.Fakat Bandicam adlı programda performans düşüşü çok çok az oluyor 3-5fps kaybediyorsunuz en önemli özelliği ise video boyutu çok çok küçük oluyor.
Ayrıca Twitch.tv nin ücretli olduğunu ilk kez sizden duyuyorum onlarca saat yayın yaptım Twitchden herhangi bir ücret ödemedim. Tabi ki Premium gibi sürümleri var ama direk "Twitch ücretli" demek olmuyor.Kanalımın falan linkini vermiyorum zaten beni forumda bilen biliyor.
Ürün gayet güzel ama malesef Laptop kullandığım için bu ürünü kullanamam Masaüstü kullansaydım kesinlikle alırdım.
Ayrıca bir yanlışınız var sanırsam tekrar edeyim o 3aylık key Twitch için değil Xsplit programı için.Xsplit programı canlı yayın yapmayı salıyor ücretsiz alternatifleri var ama tabi ki Xslipt gibi esnek şeyler sağlamıyor.Tabi bu esnekliği kullanmak için premium üyelik lazım.Oradaki keyde xsliptin Premium keyi.
Twitch dediğim gibi ücretsiz bir servis fakat ücretli kısımlarıda mevcut.
+3
alito 27.12.2012 23:34:34
quote:
Orijinalden alıntı: Affliction




Uzun süredir PC'de kullanıyorum bu programı. Enfes birşeydir. Kullanacaklar için herşeyi mevcut nette açıklamalı download sitelerinde mevcut bu program. :)

evet gerçekten müthiş ama anlamadığım birşey var G19 klavye kullanıyorum bu programın G19 uyumluluğu var ama ekranda alt alta iki farklı ölçüm yapıyor, bunların hangisi fps ölçümünü gösteriyor tam anlayamadım. üstteki ne, alttaki ne bilen varmı acaba?

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


[ek]
tamam çözdüm üstteki anlık fps, alttaki avaraj fps durumunu gösteriyormuş. bu arada oyunda kayıt denedim ve fps düşüşü göremedim. program çok iyi [:'(]
0
demo22 27.12.2012 23:00:10
Ağzım Açık kaldı resmen tam aradığım bir cihaz!
0
users.info 27.12.2012 22:37:42
O tuşa öyle basılmaz Mesut Çevik oynarken yumruğunla basacaksın aksiyon bittiğinde tekrar yumruğu koyacaksın ;)
+3
kont_andre 27.12.2012 22:25:14
Kısacası editörler için yapılmış boş bir kart!
0
kont_andre 27.12.2012 22:23:05
Teknoloji geliştikçe boş işler mühendisleri de çoğalır elbette.
Evlenip çoluk çocuğa karışınca anlaşılır bu boşlamalar ama yinede üreten de para kazanmalı elbet!
-1
Japon.Türk.San 27.12.2012 22:15:11
quote:
Orijinalden alıntı: serkanhiziroglu

Lütfen yanlış anlamayın kesinlikle hakaret falan değil ama, Fraps'in "Freps" diye okunması gerekmiyor mu ?



çok güzel eksilemişler.
-1
FERFEROS 27.12.2012 21:59:01
Daha önce takip ettiğim 2-3 YouTube kanalında görmüştüm bu ve diğer capture card'ları ama hepsi bir nevi tanıtım niteliğindeydi. Mesut Çevik'in yaptığı inceleme harika olmuş.

Ne zamandır bu tarz bir şey almak aklımda. Uygun fiyata bulursam, almayı düşünüyorum.

Bu arada ekranın sadece bir kısmını kaydetmek için xSplit kullanılabilir. Yanlış biliyor olabilirim :)
0
Rubellite 27.12.2012 20:11:15
quote:
Orijinalden alıntı: alito

Mirillis Action deliymiş gerçektende bu programı görünce, bu cihaza para verilmeyeceğini daha iyi anlamış bulunuyorum.

Uzun süredir PC'de kullanıyorum bu programı. Enfes birşeydir. Kullanacaklar için herşeyi mevcut nette açıklamalı download sitelerinde mevcut bu program. :)
0
Evivva 27.12.2012 19:48:38
Konsolu nasıl kullanacağız ?
0
alito 27.12.2012 19:41:31
Mirillis Action deliymiş gerçektende bu programı görünce, bu cihaza para verilmeyeceğini daha iyi anlamış bulunuyorum.
0
alemburda34 27.12.2012 19:24:38
quote:
Orijinalden alıntı: ToxicinFectioN

@Misafir
Aynen Mirillis Action'u keşfedene kadar herşey kötüydü.
Fraps zaten rezil rüsvaydı. Sonra Actionu buldum Fifa 13'ü Hd kaydetmeye çalıştım 60 fps kayıt ile devam etti.
Call of duty serilerini hiç söylemiyorum, kaydettiğinizin farkında bile olmazsınız.
Ancak kayıt için ayrı bir harici disk veya sistemin yüklü olduğu diskten ayrı dahili bir disk kullanıp kayıtı ona yaparsanız performans daha da artacaktır.
Actionu bulunca dünyalar benim oldu ötesi yalan :)

Bak merak ettim şimdi fraps'dan memnunum ama mirillis action bir deneyeceğim umarım övdüğün kadar iyidir
0
Naneli Larry 27.12.2012 17:41:53
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri
mirilis action denilen şey hakkında bi bilginiz yok heralde


quote:
Orijinalden alıntı: alemburda34
Fraps varken kim bakar ona, ayrıca 2 programda çekim yaparken performansı etkiliyor bizim aradığımız pc vb kaydederken yormayacak bir sistem çünkü çoğu kişi fraps ile kayıt yaparken grafiklerden kısmak sorunda kalıyor.

@Misafir
Aynen Mirillis Action'u keşfedene kadar herşey kötüydü.
Fraps zaten rezil rüsvaydı. Sonra Actionu buldum Fifa 13'ü Hd kaydetmeye çalıştım 60 fps kayıt ile devam etti.
Call of duty serilerini hiç söylemiyorum, kaydettiğinizin farkında bile olmazsınız.
Ancak kayıt için ayrı bir harici disk veya sistemin yüklü olduğu diskten ayrı dahili bir disk kullanıp kayıtı ona yaparsanız performans daha da artacaktır.
Actionu bulunca dünyalar benim oldu ötesi yalan :)
0
GoldPunch 27.12.2012 17:21:40
'' Oyunlara kayıtsız kalmayın! '' sloganı güzelmiş.
0
Hiper-Nova 27.12.2012 16:33:09
Fiyatı 100 tl gibi br civarda olsaydı alınabilirdi ama bu fiyatla zor.
0
alemburda34 27.12.2012 16:30:18
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

mirilis action denilen şey hakkında bi bilginiz yok heralde

Fraps varken kim bakar ona, ayrıca 2 programda çekim yaparken performansı etkiliyor bizim aradığımız pc vb kaydederken yormayacak bir sistem çünkü çoğu kişi fraps ile kayıt yaparken grafiklerden kısmak sorunda kalıyor.
0
DH Misafiri 27.12.2012 15:55:34
mirilis action denilen şey hakkında bi bilginiz yok heralde
0
cengizhan1903 27.12.2012 15:46:55
Fiyat cidden pahali ya :(
0
alemburda34 27.12.2012 14:58:35
evet biraz aradım taradım buldum. AverMedia bu modelinde hdd isterseniz cihazın içine takılıyor isterseniz cihazın dış tarafında bulunan USB portundan harici hdd bağlayabiliyorsunuz ve bu şekilde pc bağımsızda kullanılabiliyor. Üstelik uzaktan kumandası da var. 10 numara 5 yıldız duruyor fakat cihazın kasasında hiç bir albenisi yok.

Ürün:
http://www.avermedia.com/product/ProductDetail.aspx?Id=556



http://www.youtube.com/watch?v=Rd5jDcp1ffs
0
chatin_62 27.12.2012 14:55:54
quote:
Orijinalden alıntı: Pyloge

500 TL dolaylarında olacağına inanmıyorum. 199 Dolara satılan bi şeyin 500 tl'ye satılması sadece bazı kendilerini akıllı sanan kazıkçıların işidir.

Pardon nerede yaşadığınızı öğrenebilirmiyim? Böyle yazdığınıza göre Türkiye'de yaşıyor olamazsınız.

İnceleme için teşekkürler.
Ekrandaki belli bir pencere yada bizim işaretleyeceğimiz belli bir bölümünü de kaydedebiliyor olsa, belki bu parayı hakedebilirdi.
0
Hiper-Nova 27.12.2012 14:55:33
quote:
Orijinalden alıntı: GoldPunch

Bu ürünün alt versiyonunu kullanıyorum, herkese de tavsiye ederim. Fakat Avermedia'nın yazılımı üzerinden PS3'den görüntü aktarırken Fraps gibi program kullanmak zorundasınız. (HDMI ile bağlı ise) Çünkü HDCP koruması nedeni ile Avermedia yazılımı kaydedemiyor.

http://www.eksenbilgisayar.com/store/ProductDetails.aspx?productid=93494

Şöyle çektiğim video da paylaşayım. Tabii ki youtube kaliteyi düşürüyor + fraps dan kaydettikten sonra ben de kaliteyi düşürdüm. Ama gayet de yetiyor.




Vay arkadaş sen nerelerdeydin Youtube kanalın var ve böyle videolar çekiyorsun sonrada gizleyip saklıyorsun. Hemen abone olalım daha fazla video bekliyorum senden.
+1
adilazimdegilx 27.12.2012 14:35:17
Öncelikle inceleme için teşekkürler.
Ancak her ne kadar çok kullanıyor olsa da Fraps'ın başarısız bir program olduğunu zaten biliyoruz. Onun yerine Afterburner tarzı ücretsiz programların video kayıt özelliğiyle (de) test edip kıyaslasaydınız hem daha dolu olurdu hem de Fraps kullanan arkadaşlar yeni ve daha iyi bir program da tanımış olurdu. Asıl önemli olan Fraps'ı düz çekim özelliklerine nazaran Afterburner'ın ayrıntılı kalite ayarlama ve donanımsal sıkıştırma özelliğiyle kıyaslanabilirdi bu alet. Ayrıca Afterburner Avermedia'ya ya yakın boyutta çekim yapacak şekilde ayarlanıp görüntü farkı da incelenebilirdi.
Elbette Afterburner işlemci kullanan program, farklı oyunlarda farklı sonuçlar verecektir bu sebeple. Ancak Fraps gibi dandik ve bir de ücretli olan bir program yerine benzer özellikleri ile Avermedia'nın bu aletiyle karşılaştırılmak için çok daha uygun bir program. 180 dolardan satılan bir aletin ücretsiz bir program ile arasındaki farkın gözükmesi adına da güzel bir inceleme olurdu.
0
alito 27.12.2012 14:22:23
ne kadar pratik olursa olsun, sadece ekran yakalamak için fazla pahalı.
0
Speed-Step 27.12.2012 14:21:47
quote:
Orijinalden alıntı: IO

Flashback Capture özelliği var mı acaba?

Çok iyi bir fikir umarım eklerler sonuç olarak yazılımsal bir şey :)
+1
alemburda34 27.12.2012 14:09:40
Bişey soracağım bu cihaz gibi pc desteği olup pc den bağımsız da çalışan bir çözüm yok mu ? (İlla pc bağlantısı yapmamı gerektirmeyen) Lütfen biri cevap versin !
0
hece_he 27.12.2012 13:18:22
quote:
Orijinalden alıntı: Speed-Step

Arkadaşlar Merhaba, Bir kaç soru var hemen cevaplayalım :) Cihaz Windows ekranını da kaydedebiliyor, ekran kartından monitöre ne aktarılıyor ise bu cihaz ile kayıt altına almanız mümkün :) Kayıt esnasında ekranın tamamını kayıt altına alıyor. Sadece belli bir bölümü işaretleyip kayıt altına almak şu an için mümkün değil. Sevgiler, Mesut Çevik


cevap için çok teşekkürler.

ekranın bir bölümünü kaydedebilmek benim için önemmli idi. umarım kısa zamanda bunu yapabilecek bir özellik eklerler.
0
IO 27.12.2012 13:11:15
Flashback Capture özelliği var mı acaba?
0
Speed-Step 27.12.2012 12:22:43
Arkadaşlar Merhaba,

Bir kaç soru var hemen cevaplayalım :)

Cihaz Windows ekranını da kaydedebiliyor, ekran kartından monitöre ne aktarılıyor ise bu cihaz ile kayıt altına almanız mümkün :)

Kayıt esnasında ekranın tamamını kayıt altına alıyor. Sadece belli bir bölümü işaretleyip kayıt altına almak şu an için mümkün değil.

Sevgiler,
Mesut Çevik
+2
erhanacars 27.12.2012 12:13:32
güzel inceleme tebrikler..
0
hece_he 27.12.2012 12:05:45
inceleme için çok teşekkürler.

merak ettiğim bir konu var. bu cihaz ekranın tümünü mü kaydediyor yoksa istersek ekran üzerinde belirlenen bir pencere ya da alanı kaydedebiliyor muyuz. yani sadece oynun çalıştığı pencere kaydedilsin diğer alanlar kaydedilmesin diye belirtebiliyor muyuz?
0
Bayraktar42 27.12.2012 11:29:41
Guzelmis Valla kart 4 gb nere 200mb nere bu karti alinca render etmedende kurtuluyorsun fraps a bakarak
0
aeq2NRE3 27.12.2012 10:07:11
Fakat o fiyata şuan alınmaz gibi hatta %400 pahalı desek yeridir,550ye çok iyi ekran kartları alınıyor çünkü.
+2
syesil 27.12.2012 09:20:51
Almak için fiyata baktım ama bu fiyata böyle ürün olmaz.tamam mükemmel cihaz, ağzım falanda sulandı ok.. 170-200tl den fazla ederi yok.
0
61efe61 27.12.2012 03:56:00
Videonun sonunda tam 10 dakikayı yakalamak için sanırsam çok hızlı bir şekilde '' bir sonraki videoda görüşmek üzere hoşçakalın'' demişsin Mesut Abi :)
+1
mako3e 27.12.2012 02:13:43
quote:
Orijinalden alıntı: OneTreeHill




Sadece video kaydederken bu kadar düşüyor.


Onun haricinde şöyle bir dipnotta fayda var.Dirt Showdwon en yüksek ayarlarda en çok kasan 3 4 oyundan biridir aşşagı yukarı.

beni güneş gibi aydınlattın resmen. bundan sonra hayata daha farklı bakacağım.

saygılar...
-2
OneTreeHill 27.12.2012 02:11:07
quote:
Orijinalden alıntı: mako3e

her şey eyi gözelde bu güne gadar forumdaki bir çok argadaşın fraps gullanarah verdiği fps değerleri hep yannışmıydı?

aboooww

Sadece video kaydederken bu kadar düşüyor.


Onun haricinde şöyle bir dipnotta fayda var.Dirt Showdown en yüksek ayarlarda en çok kasan 3 4 oyundan biridir aşşagı yukarı.
0
mako3e 27.12.2012 02:08:07
her şey eyi gözelde bu güne gadar forumdaki bir çok argadaşın fraps gullanarah verdiği fps değerleri hep yannışmıydı?
aboooww
0
dreamblue35 27.12.2012 01:31:09
500 tl bu alete vereceğime gider gtx 660 yerine 1100 tl ye gtx 680 alırım ve fraps ta 30fps de oyunu kaydederim sistemimde kasılmaz
+16
killnOd 27.12.2012 01:16:05
Urun ve inceleme harika.TR fiyati yuksek ayrica sadece masaustu sistemlerde kullanilabilmesi kotu olmus.Harici bir versiyonu yapilirsa harika olur.Ayrica sirf oyunlar icin degil umarim masaustunude kaydedebiliyordur.Birde stream yapabilirse hakikaten eksiksiz olacak.
0
SIL3NC3R 26.12.2012 23:47:20
bu cihaz ile stream de yapılabilirse tadından yenmez
0
turhill 26.12.2012 23:46:30
Mesut bey ellerinize sağlık. Gerçek sistemde ki kayıt olayıda açıkça performansı gösteriyor. Bu tip incelemelerle aslında daha sağlıklı kullanıcıya bilgi aktarılıyor.
İnceleme için teşekkürler.
0
FreeRun 26.12.2012 23:46:10
güzel bir inceleme olmuş teşekkür ederiz.
0
CILGIN_TURK_96 26.12.2012 23:18:21
Video incelemesi için tesekkürler
0
CagriErcan 26.12.2012 23:14:19
Güzel ama çooook pahalı :(((
0
rtsbora 26.12.2012 22:52:09
ürün çok güzel am türkiye fiyatı pahalı. 500 lira ne yahu? amazonda şu an 179 $ fiyata satılıyor. bizdeki fiyat max 400 lira olmalı.

[link]http://www.amazon.com/AVerMedia-C985-Gamer-1080p-Capture/dp/B007UXJ6LE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1356554946&sr=8-1&keywords=avermedia+live+gamer+hd[/link]

[link]http://www.sanalmarketim.com/urun/d13fcbb4097401294fc6e91646c9920c/AVERMEDIA-Live-Gamer-HD-C985-Pci-Ex-Capture-Karti[/link]
-2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
OnePlus 5 inceleme videosu: Bu telefon çok hızlı, çok iddialı
18.7.2017, 23:59 - Erdi Özüağ
Son dönemde kullanırken bu kadar keyif aldığım ve performansına şaşırdığım az telefon olmuştur. İşte onlardan biri de OnePlus 5. 8GB RAM'i ve 128GB depolama kapasitesiyle Android dünyasındaki rakiplerini gözdağı veren telefon, hem performansı hem de pil ömrüyle şaşırtmayı başarıyor. OnePlus 5'in tüm detayları inceleme videomuzda.