İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (53) YORUM YAZ

tarafından 19 Mart 2017, Pazar 22:39 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Hayalleri süsleyen ince ve hafif oyun bilgisayarını inceledik: MSI GS63 VR
Taşınabilir Bilgisayarlar Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 53 9699 00:17:38
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Yıllarca hem yüksek performanslı hem de kolay taşınabilir bilgisayar hayali kurduk durduk. Yeni nesil teknolojilerle bu hayal de gerçekleşti. MSI GS63 VR detaylı incelemesiyle ekranlarınızda.
 
Yıllarca hayalini kurduğumuz hem ince hem hafif ama aynı zamanda yüksek performanslı oyun dizüstü bilgisayarı nihayet geldi. MSI GS63 VR, birinci nesil ultrabooklar kadar taşınabilir ama kaslı bilgisayarlar kadar da güçlü ve oyun dostu. Tüm detaylar incelememizde. 
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9699 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
5EVEN Pazar, 09:01
Erdi bey lütfen artık girişte çalan şu müziğin adını yazın. Kendimi kesicem şimdi.
0
lapry Perşembe, 13:56
Hocam bu fan sesi gerçekten beni sinir etti.Almadan önce araştırmıştım ingilizce youtube inceleme videolarını falan incelemiştim.Ses ve Isındığını bilerek aldım bu cihazı. Ancak bu kadar fan sesi geldiğini tahmin etmemiştim.Bu verdiğin bilgiler çok değerli çok teşekkür ederim. Bir sorum olursa seninle irtibata geçeceğim.
Saygılar
0
CoxeD Perşembe, 10:31
Yazılımın ilk versiyonları GS60 6QE'yi desteklemiyordu, şimdi desteklemeye başlamış...

SVET's Tool ise advance sekmesindeki ayarları direk EC içerisine gömdüğü için ekstra bi yazılım çalıştırmanızada gerek kalmıyor, sizin ayarlar makinenin default ayarları haline geliyor.

Bu yazılımı bile arayıp forumlardan bulmak gerektiği için insan MSI'a bir kez daha sinirleniyor...
0
TimFx Perşembe, 06:38
quote:
Orijinalden alıntı: lapry

Ben 3 gün önce bir sitede indirime denk gelerek GS40 aldım.Haftada 2-4 kez uçağa binerim.Oyun oynamayı küçüklükten berri çok severim bu yüzden ultraportable ve gamingbook arayışımda GS40 oldu artı bütçemi zorlayarak GS40 alabildim.Ülkemizde teknolojiyi maalesef geriden takip etmek zorunda kalıyoruz.Kaldıki böyle giderse 1 sene değil 3-5 sene geriden takip etmeye gidecek iş.
GS63 hernekadar güçlü perrformans sunsada 4K çözünürlük için 1060 GPU alınmaz.Zaten bu laptopların fiyatları 10K TL'ye yaklaşmış,satsa satsa Türkiye'de 50-100 adet satar bu cihaz.

Güle güle kullanın bende aynı ürünü son bir senedir kullanıyorum (GS40). Bir şeyler danışmak isterseniz sormanız yeterli. Bir tüyo vereyim fan'lar üzerinde tam kontrol saĞlamak için msi'in şu yazılımını indirip kurun. Sürücü download sayfasında bu yazılım yok. Msi bunu sadece forumlarında paylaşılıyor. bilgi: https://forum-en.msi.com/index.php?topic=255972.0
Yazılımın indirme linki http://download.msi.com/uti_exe/SilentOption_v1.0.1603.3101.zip

Pil maksimum 4 saat dayanmakta kendim bizat test ettim. Tasarruf moduna alarak 4 saat 3 dakika boyunca wifi üzerinden canlı yayın video izledim. [:'(]

Eğer kulaklık çıkışından 5.1 digital ses çıkışı almak isterseniz. Msi sitesindeki driverler işe yaramıyor. Sanırım bir çeşit lisans probleminden kaynaklanıyor. Sitedeki orginal driver digital olarak sadece 2 kanal ses veriyor. Hacklenmiş eski bir driver ile 5.1 digital ses çıkışı alınabiliniyor. İhtiyacınız olursa driver dosyasını gönderirim.

quote:
Orijinalden alıntı: CoxeD
4- Cihazın fan kontolleri tamamen problemli, tüm serinin içerisindeki FW kontrolcü yaklaşık 50 dereceye kadar fanı %48'de çalıştırıyor, bu oranda fanın minumum RPM'i. Fan kesinlikte tam olarak susmuyor. fan %80'lere geldiğinde zaten dayanılamayacak bir gürültü alıyor odayı.. Bunun önüne geçmek mümkün para vererek satın alacağınız msi svet's tool ile FW kontrolcünün içerisinde değerleri elle değiştirebiliyorsunuz ve fanı 60 derece altında tamamen kapatabiliyorsunuz. Kısaca sorun serinin termal donanımında değil tamamen yazılımsal acizlik..

https://forum-en.msi.com/index.php?topic=255972.0
Yukarda linki verdiğim yazılım ücretsizdir ve fan'lar üzerindeki %100 hakimiyet sağlıyor.(sadece msi laptoplar içindir)
0
cngzmls Çarşamba, 20:23
Dinlerken yoruldum, adam konuşurken yorulmadı. 15.6 inç te oyun ne kadar zevkli olabilir ki?
0
JoeyBane Çarşamba, 19:38
sahane bir inceleme olmus kalite akiyor :)
Bu denli ince bir kasaya 4K, 1060 ve 7700 koymalari harika olmus.

Malzeme kalitesi cok dusuk gorunuyor. Her an dagilacakmis gibi bir his var.
Bu bilesenlere mekanik harddisk olmamis.
3 adet fan konumlandirilmis ve agir yuk durumunda 5000 devri bulan hiza ulasiyor. Bu da haliyle ince fan olmasindan dolayi kulak tirmalayan ince ugultular cikartacagini gosteriyor. Bu ugultuyu yuksek islemci gucu gerektiren uygulamalarda duymak mumkun. Oyun amacli olacagi icin islemciye %50'den fazla yuk binecegini dusunmuyorum. Ustelik cozunurluk yukseldigi zaman islemciye binecek olan yuk azalacagi icin kullanim miktari %25-40 arasinda seyredecegini dusunuyorum.

Sonuc olarak dokunmadan, malzeme kalitesine bakmadan tercih etmeyin. Onun disinda bir handikap goremiyorum.
0
tobepeople 21.3.2017 17:01:20
Şu bilgisayara adam gibi ssd koyamamışlar mı
0
lapry 21.3.2017 13:56:47
Ben 3 gün önce bir sitede indirime denk gelerek GS40 aldım.Haftada 2-4 kez uçağa binerim.Oyun oynamayı küçüklükten berri çok severim bu yüzden ultraportable ve gamingbook arayışımda GS40 oldu artı bütçemi zorlayarak GS40 alabildim.Ülkemizde teknolojiyi maalesef geriden takip etmek zorunda kalıyoruz.Kaldıki böyle giderse 1 sene değil 3-5 sene geriden takip etmeye gidecek iş.
GS63 hernekadar güçlü perrformans sunsada 4K çözünürlük için 1060 GPU alınmaz.Zaten bu laptopların fiyatları 10K TL'ye yaklaşmış,satsa satsa Türkiye'de 50-100 adet satar bu cihaz.
0
karmenug 21.3.2017 08:40:05
hiç düşünmeden Excalibur G805 alırdım. Cihazın dizaynı mükemmel mükemmel ötesi. Gamer olsam veya yüksek performansa ihtiyacım olsa direk Excalibur
0
skywalker06 21.3.2017 02:54:22
Güzel inceleme olmuş ama Türkiyede gtx 1060lı laptoplar çok fazla gelmedi gelenlerde hep dolar yüzünden yüksek fiyatlara satılıyorlar.Ama uzun zamandır izlediğim en iyi laptop incelemeseydi.Bide asus'un gtx1050'li modelini inceleseniz çok güzel olacak.
0
Muguroz 21.3.2017 00:08:50
Dh kalitesine yaraşır harika bi inceleme olmuş, elinize sağlık. Player da çok pratik olmuş, bekletmeden takılmadan başladı video. İerikle ilgili olarak da keşke bu modele rakip diğer marka/modeller de dillendirilseymiş güzel olurmuş. Umarım Erdi abi yeni editörler yetiştirir de notebookcheck kalitesinde ve türkçe incelemeler olur. Tebrikler!
+1
burrnn 21.3.2017 00:08:12
erdi emmi yine hikaye tadinda giris yapmis :D bi an wonderland deyim gibi hissettim
0
sendemail 20.3.2017 23:44:56
He , Arkadaşlar ,

Laptopun fiyatı pahalı evet ,ancak fazla dert etmemek lazım .Zira artık herşey pahalı.

Bendeniz müze gezer gibi " bir incelemeden bir incelemeye " yol alıyorum.

Sadece bakıyoruz malum cihazlara...
0
Infinitum 20.3.2017 22:07:15
Player düzelmiş inanamıyorum gözlerim yaşardı . Durumu tiye almıyorum yanlış anlamayın, uzun süredir düzelmediğini görünce o kadar bıktım ki 2si1 falan ne varsa izlemeyi bırakmıştım, sadece arada Erdi abinin incelemelerine kalitesinden dolayı bakıyordum, onu da MX Player'dan stream ederek. Lütfen daha da oynamayın abi, böyle kalsın.
+1
CoxeD 20.3.2017 20:05:03
quote:
Orijinalden alıntı: kreat



Hocam msi alacaktım, yazdıklarından sonra oldum.
Herşeyi geç yazılımsal destek niye bu kadar erken kesiliyor?

Soğudum resmen

Bu durum benim de çok canımı sıkmıştı, bir dünya para verip aldığınız ürünün driverlarını asus'un dell'in sitesinden indirmek gerçekten koyuyor insana...

MSI'ın yaptığı aslında şu, PC sitedeki ürünler kısmından kaldırılmasıylası ile birlikte ürünün yazılım desteği de kesiliyor...

Üstelik ben aldığım ürünleri hep iş amaçlı kullandım ve killer lan driverları yüzünden olan BSOD problemi gibi sorunlar acayip derecede markaya lanet okutuyor, problemin çözümünü bulmakta zaten 2-3 hafta sürüyor, çözüm derken MSI'ın sitesinden driver indirmeyi kastetmiyorum :) direk killer'ın sitesinden driver indirmeyi kastediyorum..
+1
lawyer77 20.3.2017 19:59:19
Bu paralar verilmez şu laptoplara.
0
A.B.D(azimBora) 20.3.2017 18:46:25
hem çok pahalı hemde acayip esnek kırılacak gibi.
0
akengin69 20.3.2017 17:38:52
Şu an kullandığım bilgisayarımı 2012 yılında 2000 tl ye almıstım.Bu laptopun fiyatı 9 bin liraymış ki içinde 1060 ekran kartı var 1070 veya 1080 değil.Artık bu fiyatlar konuşuluyor inanılmaz.Arkadaşlar bizim ekonomimiz bitmiş gerçekten bitmiş.Böyle yazınca bazı arkadaşlar kızıyor burası teknoloji sitesi siyaset konuşmayın diye ama işte artık alamıyoruz teknolojik ürünleri.Birçok insan artık ürünlerin incelemesini izliyor sadece çünkü satın alamıyor.Sadece laptoplar değil pahalı olan, artık herşey pahalı.Ben 2014 yılında o dönemin amiral gemisi telefonlarından biri olan HTC m7 yi 1500 liraya almıstım şimdi ise amiral gemisi telefonlar için 3bin-4bin rakamları telafuz ediliyor.Bunları yazdım çünkü artık sıkıldım bir ürünü beğenip fiyatını gördükten sonra incelemeyi kapatmayı.
+4
LOSSLESSGAME 20.3.2017 17:12:37
MSI GE72 7RD kullanıyorum. Genel olarak cihaz çok iyi. Garanti etiketine gelince, servisteki yetkiliden aldığım bilgiye göre cihaza zarar vermemek kaydıyla etiket yırtılıp cihaz açılabiliyor. Bunun cihazı garanti dışı bırakmadığını söyledi. Bu arada cihazın içini açacaklar tüm vidaları söktükten sonra DVD kısmını çekip çıkarsınlar. Sonra burada oluşan boşluktan tutarak korkmadan hızlıca çekin. Direkt çıkıyor. Başka şekillerde ve korkarak, yavaşça çekmeye çalışırsanız kapaktaki ve kasadaki tırnaklar kırılabiliyor. DVD'yi söküp yerine harddisk takacaklar ise DVD'ye denk gelen vidayı söküp DVD'yi çıkarabilirler. Bu vidada etiket yok zaten. Çıkarırken biraz takılma yapabiliyor. Hafif aşağı doğru baskı yapıp içerideki tırnaktan kurtararak kolayca çıkıyor. Alanlara hayırlı olsun İnşaAllah.
0
kreat 20.3.2017 16:55:04
quote:
Orijinalden alıntı: CoxeD

Çok uzun bir süredir (5 yıl) GS60 serisi kullanıyorum.

GS60 2PC
GS60 2QE
GS60 6QE

Video'da Erdi sanırım detayına bakmamış ama FN tuşu ile Windows tuşu biostan değiştirilebiliyor, fiziksel olarakta tuşları yer değiştirirseniz sıkıntı kalmıyor.

GS serisi bana göre çok çok iyi bir deneyim sunuyor fakat şunları belirtmeden geçemeyeceğim. Bu arada cihazın 10'larca güzel özelliğide var fakat önemli olan kötü yanlara değinmek..

1- MSI laptoplar piyasaya çıktan belli bir süre (6-12 ay) sonra yazılım desteğini tamamen kesiyor. Misal GS60 2PC'nin Windows 10 driverları MSI tarafından sunulmadı, sağdan soldan bula bula ilerlemek zorunda kalıyorsunuz veya kullanılan driverlar misal 6QE'de killer lan driverının belli bir sürümü BSOD problemine sebep oluyordu, forumları araştıra araştıra bu sorunu çözmek zorunda kalıyorsunuz zira MSI ne live update gibi bir yazılım sunuyor nede böyle sorunlarda size uyarı gönderiyor.

2- Tüm serinin hoperlörleri berbat, kesinlikle bu cihazın hoperlörlerini kullanacaksanız almayın veya önce bir yerde deneyip kendiniz karar verin.

3- Evet cihaz 2kg fakat yanında gelen adaptör yaklaşık 1 kg :) cihaz pilde dayansa dayansa 1-2 saat dayanıyor dolayısı ile Adaptörü taşıyacaksanız bunu göz önünde bulundurun. Adaptör boyutuda yaklaşık 6 kalıp hacı şakir sabununa eş :)

4- Cihazın fan kontolleri tamamen problemli, tüm serinin içerisindeki FW kontrolcü yaklaşık 50 dereceye kadar fanı %48'de çalıştırıyor, bu oranda fanın minumum RPM'i. Fan kesinlikte tam olarak susmuyor. fan %80'lere geldiğinde zaten dayanılamayacak bir gürültü alıyor odayı.. Bunun önüne geçmek mümkün para vererek satın alacağınız msi svet's tool ile FW kontrolcünün içerisinde değerleri elle değiştirebiliyorsunuz ve fanı 60 derece altında tamamen kapatabiliyorsunuz. Kısaca sorun serinin termal donanımında değil tamamen yazılımsal acizlik..

5- Serinin çerçeve kalınlığı rahatsız edecek boyutlarda, zira bu laptop 16'' cihazlardan daha büyük kasaya sahip..

Şimdilik aklıma gelen kronik sorunlar bunlar,
1. sorunu uğraşarak tüm serilerde halletim ama MSI bu konuda büyük ayıp ediyor.
2. sorun beni etkilemiyor zira hep kulaklık ve hoperlör ile kullanıyorum.
3. sorunu 2 adet şarj aleti alarak çözdüm, biri evde öbürü işte..
4. sorun için Svet's tool'u satın aldım.
5. Yapacak bir şey yok..


Hocam msi alacaktım, yazdıklarından sonra oldum.
Herşeyi geç yazılımsal destek niye bu kadar erken kesiliyor?

Soğudum resmen
0
kaskas123 20.3.2017 15:57:13
arkadaki müziği keşke daha fazla(!) verseydiniz de erdi beyin sesini daha net duyabilseydim.
0
sercan1096 20.3.2017 15:26:27
neden 15.6 ınç 4k ekran ve gtx1060
+2
yasinn68 20.3.2017 15:11:54
Güzel inceleme olmuş.
0
joven 20.3.2017 14:33:37
Öncelikle İnceleme güzel olmuş Erdi'nin eline sağlık
internetten diz üstünü fiyatlarına baktım gtx 1060 lı sisteme ben 10000 tl vermek istemem bunun yerine gtx 1070 li monster tulpar t7 v9.1 8500 tl biraz daha kalın ama hem fiyatı uygun hem ekran kartı daha iyi
Aynı zamanda 1060 lı sistemde 4k mönitör kullanmakta ne kadar mantıklı orası da ayrı bir konu o yüzden markaya çok takılmazsak monster daha iyi bir seçim olacaktır diye düşünüyorum.
0
Sean john 20.3.2017 14:02:57
ne olursa olsun laptoplarda ısınma sorunu hep var genelde bi süre sonra el yakmaya başlıyor oynarken .
0
zwanzig 20.3.2017 13:51:02
Erdi Bey yaptığınız inceleme gerçekten çok başarılı.Aklıma gelen bütün soruları videoda cevaplandırmışsınız.Sadece fiyat yok.Onu koymamanızı da anlıyorum.Zaten kur bağlantılı olduğundan sürekli değişiyor.Video için teşekkür ediyorum ve bu tür videoları daha sık görmek istiyorum :)
0
korsan58 20.3.2017 12:30:43
sonunda player iyileşmiş böylesi çok daha iyi
0
mehmetaksakal 20.3.2017 11:49:10
Abi, ellerine sağlık. Çok güzel incelemişsin. Çok beğendim.
0
mustafaaydemir 20.3.2017 11:11:24
MÜKEMMEL BİR PC DİYECEKTİM Kİ BENEC 2 SORUNU VAR KLAVYE VE TOUCH PAD KALİTESİZ OLMUŞLAR KLAVYEYE BASINCA NASIL BİR ESNEMEDİR O TOUCH PAC İSE GERİ BİLDİRİM KONUSUNDA BASMA HİSSİ UYANDIRMIYOR VE AYNI İŞLEMİ İKİ DEFA YAPMAMIZA SEBEP OLABİLİR BU İKĞİ SORUNU GÖZ ARDI EDERİM DİYENLER İÇİN İDEAL BİR SİSTEM OLMUŞ
0
CoxeD 20.3.2017 09:29:41
Çok uzun bir süredir (5 yıl) GS60 serisi kullanıyorum.

GS60 2PC
GS60 2QE
GS60 6QE

Video'da Erdi sanırım detayına bakmamış ama FN tuşu ile Windows tuşu biostan değiştirilebiliyor, fiziksel olarakta tuşları yer değiştirirseniz sıkıntı kalmıyor.

GS serisi bana göre çok çok iyi bir deneyim sunuyor fakat şunları belirtmeden geçemeyeceğim. Bu arada cihazın 10'larca güzel özelliğide var fakat önemli olan kötü yanlara değinmek..

1- MSI laptoplar piyasaya çıktan belli bir süre (6-12 ay) sonra yazılım desteğini tamamen kesiyor. Misal GS60 2PC'nin Windows 10 driverları MSI tarafından sunulmadı, sağdan soldan bula bula ilerlemek zorunda kalıyorsunuz veya kullanılan driverlar misal 6QE'de killer lan driverının belli bir sürümü BSOD problemine sebep oluyordu, forumları araştıra araştıra bu sorunu çözmek zorunda kalıyorsunuz zira MSI ne live update gibi bir yazılım sunuyor nede böyle sorunlarda size uyarı gönderiyor.

2- Tüm serinin hoperlörleri berbat, kesinlikle bu cihazın hoperlörlerini kullanacaksanız almayın veya önce bir yerde deneyip kendiniz karar verin.

3- Evet cihaz 2kg fakat yanında gelen adaptör yaklaşık 1 kg :) cihaz pilde dayansa dayansa 1-2 saat dayanıyor dolayısı ile Adaptörü taşıyacaksanız bunu göz önünde bulundurun. Adaptör boyutuda yaklaşık 6 kalıp hacı şakir sabununa eş :)

4- Cihazın fan kontolleri tamamen problemli, tüm serinin içerisindeki FW kontrolcü yaklaşık 50 dereceye kadar fanı %48'de çalıştırıyor, bu oranda fanın minumum RPM'i. Fan kesinlikte tam olarak susmuyor. fan %80'lere geldiğinde zaten dayanılamayacak bir gürültü alıyor odayı.. Bunun önüne geçmek mümkün para vererek satın alacağınız msi svet's tool ile FW kontrolcünün içerisinde değerleri elle değiştirebiliyorsunuz ve fanı 60 derece altında tamamen kapatabiliyorsunuz. Kısaca sorun serinin termal donanımında değil tamamen yazılımsal acizlik..

5- Serinin çerçeve kalınlığı rahatsız edecek boyutlarda, zira bu laptop 16'' cihazlardan daha büyük kasaya sahip..

Şimdilik aklıma gelen kronik sorunlar bunlar,
1. sorunu uğraşarak tüm serilerde halletim ama MSI bu konuda büyük ayıp ediyor.
2. sorun beni etkilemiyor zira hep kulaklık ve hoperlör ile kullanıyorum.
3. sorunu 2 adet şarj aleti alarak çözdüm, biri evde öbürü işte..
4. sorun için Svet's tool'u satın aldım.
5. Yapacak bir şey yok..
+14
deoksiriboz1001 20.3.2017 08:57:37
bu sefer ben yapayım.

bu parayı vereceğime bi masaüstü pc toplarım.
+1
aysegul-dh 20.3.2017 08:52:22
Günaydın Erdi Bey,
hem laptop incelemeleri yaptığınızı hem de benim gibi premiere kullanıcısı olduğunuzu öğrenince çok sevindim.

Halihazırdaki asus 6500U i7 8gb ram 256 gb ssd olan laptopumun full hd çıktı alırken idare ettiği ama gene de yüksek veri çıkışlı videolarda yetersiz kalacağına inanıyorum.

örneğin ASUS GL553VD-DM030T i7-7700HQ/16 GB DDR4 RAM/1 TB+128G M.2 SSD/4 GB GDDR5/15.6"/W 10 NOTEBOOK

http://www.teknosa.com/urunler/125033434/asus-gl553vd-dm030t-i7-7700hq16-gb-ddr4-ram1-tb128
hakkında ne söyleyebilirsiniz, veya siz premier ağırlıklı laptop için en ideal hangisini önerirsiniz ?

Çok teşekkür ediyorum
0
Kerim5100 20.3.2017 08:49:16
Elinizi vicdanınıza koyun. Daha geçen hafta hb'de ASUS GL502VS vardı 1070'li. Kilo desen ha bu 2 kilo o da 2.4 mü ne. İyicene cılkı çıktı MSI fiyatlarının :/
+2
sendemail 20.3.2017 06:11:26
Bu cihaz 9000TL küsuratı da var...
1-Erdi Özüağ ne der bilmiyorum ancak , Mesut meraklısıdır diye tahmin ediyorum ufak mini-itx pc toplama rehberi videosu yapsalar ne iyi olurdu .Referans alınırdı hiç olmazsa...
2-Erdi bu işin 1 numarası bu denli doyurucu bilgiyi ,Türkçe'yi e zamanı bu kadar iyi kullanarak yapabilen başka bir editör yok memlekette...
+6
bersgurs 20.3.2017 05:25:36
Kablosuz performansına da değinilebilirmiş.
0
Adem Simit 20.3.2017 02:09:56
Bundan 2 yıl önce 4500-5000 liraya aldığımız dizüstü 10 bin lira olmuş yav yuh.
+5
Speed-Step 20.3.2017 01:40:12
quote:
Orijinalden alıntı: cryzboy43

sonunda adam gıbı bı player-umarım ad vs de sorun cıkarmaz

Valla bizim de tek temennimiz bu. Başımda saç kalmadı şu oynatıcıyı değiştirelim, millet bize saydırmaktan video izleyemez oldu diye diye. Sonunda değiştirdiler. Bakalım ne olacak.
+1
Speed-Step 20.3.2017 01:38:43
quote:
Orijinalden alıntı: lordlevent

Berbat video oynatıcı ve berbat site tasarımı için tebrik ediyorum. yıllardır dh daha iyi yerlere gelsin istedik ama olmadı ne yapalım. msi bu dizüstünü DH izleyicilerinden birine hediye ederse ozaman ooo yee yoksa çokta tın.

Ah be keşke verilen emeği bir çırpıda kenara atmadan önce bir baksaydınız videoya. Hem video oynatıcı değişti hem de site tasarımın video keyfi ile gram alakası yok
+8
Speed-Step 20.3.2017 01:37:40
quote:
Orijinalden alıntı: dostum kertenkele

Video da fiyat yok çünkü işin içinde reklam var

Merhaba,

Videoda fiyat yok çünkü verilecek fiyat 3 ay sonra izleyen için hiç bir şey ifade etmeyecek. Ürünün kategorisinde iyi olup olmadığı ile ilgileniyoruz biz, alım aşamasındaki adam zaten fiyatını istediği yerden görebilir. Burada o fiyatı vermeye değer mi değil mi onu bulsun istiyoruz.

Kaldı ki bizim hiç bir videomuzda fiyat yok :) Reklam vb şeyler diyerek yapılan emeği hiçe saymadan önce biraz düşünün, elinizi vicdanınıza koyun derim. Erdi, bu inceleme için çok uğraştı. Kaldı ki bence mükemmel bir iş çıkartmış. Türkiye sınırlarında bu kalitede iş yapacak adam 2 veya bilemediniz 3 kişidir.

Sevgiler,
Mesut Çevik
+23
WHITE_Wolf 20.3.2017 01:29:29
Başarılı inceleme laptopta güzel ama Türkiye şartlarında alıcı kitlesi çok küçük
0
Adoring 20.3.2017 01:07:12
Alamayacağım için izleme gereği duymuyorum senelerdir izliyorum baktım yine pahalı yine pahalı temennidede bulunmayacağım umarım dolar düşer diye neden bunu yazdın diyede sormayın yazdım işte.Hayallerdede olsa 1 dakika.
0
cryzboy43 20.3.2017 00:48:26
sonunda adam gıbı bı player-umarım ad vs de sorun cıkarmaz
+1
diplomalıamele 20.3.2017 00:43:34
ov ye evet abi sen normal gir videoya
+1
dostum kertenkele 20.3.2017 00:17:38
Video da fiyat yok çünkü işin içinde reklam var
+6
javaprof 20.3.2017 00:16:49
hayalimdeki pc olabilmesi için tam güçte 5 saat pil ömrü olması lazım birde ama sanmıyorum bunda olacağını yinede iyi pc.
0
lordlevent 20.3.2017 00:16:02
Berbat video oynatıcı ve berbat site tasarımı için tebrik ediyorum. yıllardır dh daha iyi yerlere gelsin istedik ama olmadı ne yapalım. msi bu dizüstünü DH izleyicilerinden birine hediye ederse ozaman ooo yee yoksa çokta tın.
+3
DoNaNıMcı 20.3.2017 00:11:29
9500 lira döviz kuru saolsun ben 2015 te 5.000 e almıştım 970m li gs60 kur 2.85 di 2014 te alienware getirdiğimde 4200 liraya geldiydi yakın arkadaşlarım o zaman sen manyakmısın o kadar paramı verilir diyodu şimdi keşke bizde alsaydık diye ağlıyolar
+5
mert1907 19.3.2017 23:58:13
Kasaya bastirinca icine gocecek gibi duruyor az daha iyi olabilirdi. Fena pc degil ama ekrani daha buyuk ve cercevesi daha ince olsa daha guzel olurdu.
+1
fasak 19.3.2017 23:28:48
msi gtx 1080 sli lı laptopa 1080p ekran koyar gtx 1060 lıya 4k ekran koymuş. Bir enteresan firma.
+3
MPT-76 19.3.2017 23:20:02
Bu laptop 18 mm kalınlığında, gerçekten müthiş bir başarı; bir de 17" lik versiyonu var gs73vr modeli. Bu modelde 19.3 mm kalınlığında, boyut incelik ve görünüş olarak çok güzel artı olarak 120 Hz bir panele sahip. Fakat ülkemizde doların durumundan dolayı sadece videolarda izleyebiliyoruz. Böyle ürünler inşallah hepimizin ulaşabileceği bir seviyede olur da kaliteli ürün kullanmayı herkes tadabilir ben dahil.
+4
diyalektik21 19.3.2017 23:11:24
fiyat konusuna hiç değinmemişsiniz!!
+8
ø 19.3.2017 23:06:05
şunlara neden hala 60hz panel koyarlar
0
fyfyfy1453 19.3.2017 22:43:08
''İnce ve hafif Oyun bilgisayarı'' Dedikleri şey geçtiğimiz yıllarda Ütopik gelsede bana Helal olsun Msi ancak bu kadarı yapılabilirdi, dedirtti.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.