İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (26) YORUM YAZ

tarafından 9 Haziran 2018, Cumartesi 16:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

2si1 | Güldürmeyen yorumlar, sizden gelenler
2si1 Mesut Çevik 26 5617 00:26:19
YouTube Kanalımıza Abone Olun
2si1'in yine özel bir bölümüyle sizlerleyiz. Bu bölümde sizden gelen yorumları yorumluyoruz. Bakalım Tunahan'ın bizler için seçtiği en acımasız, güldürmeyen yorumlar neler?
 
Ne yazık ki bir süre yurt dışındayız. Bu süreçte sizleri 2si1'siz bırakmamak adına sizden gelen yorumları yorumladığımız özel bölüm ile karşınızdayız. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5617 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
FightFor1 Salı, 12:58
Uzun yıllardır 2si1 takip ederim, ne erdi, ne gökhan ne diğerlerinin olduğu videolardan hiç zevk almadım ama enis geldiğinden beri çoğu videonuzu yüzümde bir tebessümle izliyorum. Mesut Çevik ve Enis Kirazoğlu iyi bir ikili oldu, Allah muhabbetinizi artırsın.
0
cemal85 11.6.2018 08:21:44
(:
0
Sansa Stark 10.6.2018 12:12:28
He kardeş,süper kahramanlar çocukca he
0
expressimo 10.6.2018 12:01:47
Erdi reyiz candır.
0
lvlono 10.6.2018 02:59:41
Siteye gir, bakın, takıl, can sıkıntını gider, haber al. Burası; komplexleri unutturmak için yahut insanların deşarj alanı olarak kurulmadı ki! lakayt mı oldu:))
0
dostum kertenkele 10.6.2018 02:26:10
Video olmamış. Ayrıca mesut yine aynı pantolonu giyiyor.
0
Krethuss 10.6.2018 02:02:03
Meğerse örgüte üyeymişiz beyler. DEHAŞ
0
tobepeople 10.6.2018 01:06:10
Ben Tony Stark ve Bruce Wayne fanı olduğunu tahmin ediyorum Birisi Ironman-diğeri Batman diğeri de Spiderman(Bu fakir gerçi)favori karakterleri olduğundan ve kanlı canlı bu kişiler gibi paraya harcayabildiğinden şahsen benim de favori karakterlerimden birisidir Elon Musk. Başkasının icat etmesi önemli değil adam gerçeğe dönüştürüyor ve kolayca pazarlıyor.
0
yimmasabi 10.6.2018 00:27:17
Güldüren yorumları da alalım :)
0
sosisvesalam 9.6.2018 23:42:16
amacım eleştirmek değildi sadece zihnimdeki canladığı şekili söyledim ilkokuldaki yaptığımız muhabbetlerine rast geldim birkaç kez ayrıca üyelere vitaminsizler demesi hoşuma gitmişti herkese iyi görüneceğim diye yapmacık hallere bürünmüyor benim gözlemlediğim
+2
RaptorFX 9.6.2018 23:20:03
Çerezlik güzel bir programdır. Mesut Bey de benim gibi ne yapıp Edip parasal kısma getiriyor konuyu. Sanırım bu geçmişteki istediğine geç sahip olma kaynaklı.
0
fasak 9.6.2018 23:18:34
Bence mesutsuz versiyonu bir kereliğine koyun. Mesut çevik videoda hep olsun ama sesi kapalı olsun hep. Değişik ve enteresan bir video olur :D.
0
Requizm 9.6.2018 23:11:35
Mesut Çeviği eleştirmek için bir sürü sebep bulabilecekken örümcek adam superman demen ne kadar dar bir pencereden baktığını gösterir. Aynen süper kahraman şeyleri boş. Yetişkin insanlar çizgi film-anime izleyemez. Neyse ben atom parçalamaya devam edeyim.
0
sosisvesalam 9.6.2018 22:32:28
mesut çevik otuzlu yaşlara gelmiş ama hala evde ben örümcek adamım diyip fuçu fuçuu diye evde duvarlara ağ atmaya çalışan bir kişilik olarak zihnimde canlanıyor bunun nedeni çokça süper kahramanlı filmlerden bahsetmesi veya ömrümcek adamdan bahsetmesi ve ömrümcek adam vs batman vs superman gibi çocukça muhabbetlere girmesi olabilir.
+4
ratch 9.6.2018 21:01:40
Bunca yıldır dh üyesiyim. Hiç dehaş diye okumadım.
+3
Eeltorm 9.6.2018 20:39:04
Video çok iyi. Siz de iyisiniz.
0
machinarium 9.6.2018 19:15:26
filan tarzında.. falan tarzında..
+2
Virinom 9.6.2018 19:04:40
Mesut Çeviğin God of War incelemesi gibi olmuş arkadaşın yorumu
+2
Virinom 9.6.2018 18:57:34
"Dehe" diye telafuz eden tek ben miyim yoksa herkes Mesut gibi "Dehaş" mı diyor?
+20
javaprof 9.6.2018 18:00:23
dh yorumları varken youtube yorumlarını okumanıza hayran kaldım.işte gerçek değerimiz.
edit:videonun sonunu izlemeden sinirlenip yorum yapmıştım.özür
+1
Kefelon 9.6.2018 17:33:51
14:55'de bahsettiğiniz terör örgütünü ilk defa duydum. "DeHaş" nedir
Dipnot: Maksat bir daha çekilirse bu tarz video onda yer almak, lütfen beni de tatile göndermeyin
0
eulogy 9.6.2018 17:24:36
Vallaha samimi olmak istiyorsanız;
Sizi ciddi anlamda eleştiren (örneğin ben) bir üyenizi yayına alın veya muatap alın
şu Apple ve Tesla iş ortaklığınıza açıklık getirin.
Şu yorumda en ufak bir abartı yok veya kızgınlık yok.
Ben gerçekten, eskiden Apple şimdilerde ise Tesla Motors ve Elon Musk için her şeylerini satacak bir site ve Editör grubu görüyorum. Gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum.
Yav sorun değil, istediğinizi yapın, kendinize yakışanı yapın. Bizim tek olayımız merak.
Gerçekten merak ediyoruz. İlk aşamada heralde çok tıklandığı için Tesla haberi yapılıyor diye düşünüyoruz. Fakat şöyle bir gerçek var ki asla Tesla'yı eleştirmiyorsunuz. Asla Elon Musk'ı eleştirmiyorsunuz.
Foxconn, Apple ve Amazonda daha bir çok firmada işçilere yönelik haksız çalışma koşullarını eleştiriyorsunuz ama asla Tesla'yı eleştirmiyorsunuz.
Tesla ile ilgili bir kaza haberi varsa sürücüyü eleştiriyorsunuz ama asla Tesla'nın yıllardır yaptığı aldatmaca dolu reklam politikasını eleştirmyorsunuz.
Elon Musk'ın kötü giden veya içinde kandırmaca olan tek bir projesinden dahi laf konuşmuyorsunuz.
Bugün ubisoft süper bir trailer hazırlasa en az 8 saat "oyun böyle olmayacak" diye ubisoft'u haklı olarak eleştirirsiniz.
2010-2015 yılları arası anlamsız bir apple, 2015 ve 2018 arası anlamsız bir tesla taraftarlığınız var. Objektifliği bir kenara bırak subjektifliğin dibine vuruyorsunuz.
Durduk yere de tarafsız okuyucuyu sinir ediyor çileden çıkartıyorsunuz.
Tek sorum var. Neden? Neden böyle birşeye ihtiyacınız var?
Mesela Mesut Çevik "Ekrem71 en çok makale hazırlayan çalışanımız ve 3000 makale olsa %10 hata yapsa 300 makale hatalı olur, doğal karşılamak gerekir" demişti.

İyi de Ekrem71 o zamanlar hata yapmıyordu ki. Ekrem71 bilerek, isteyerek, tamamen bilinçli bir şekilde haberleri Apple lehine eksik veriyordu veya sinir bozucu kişisel görüşünü haber olan bir makaleye kişisel görüşü değilmiş haberin bir parçasıymış gibi ekliyordu.
Hata böyle olmaz. Bu bilinçli bir şey.
Neyse sorum şu:
Neden?
Amaç bilerek yanlı haber yapıp bilerek taraftar olup kullanıcıyı birbirine düşürüp yorumların daha çok gelmesini sağlamak ise bunu Tesla aleyhine konuşarak da yapabilirsiniz.
Fakat Dh'ın tesla haberlerini yapalı 4 yıl oldu, hala baş editörden bir tane Elon Musk'a kişisel eleştiri görmedik. Bir tane.
Mesut Çevik'in en büyük eleştirisi şu (eleştrimesi gereken noktada yaptığı)
"Adam öyle bir sağlam imaj yarattı ki..."
Bu kadar.
Örnek vereyim;
Örneğin hyperloop için neden tesknoloji uzmanı olarak kendinizi nitelendirip bir tane dahi eleştiri yapmıyorsunuz?
Yani 14 yıldır bu forumdayım, hala Dh'ın yayın politikasını ve ilkelerini anlamakta zorlanıyorum. Çok anlamsız geliyor.
Tesla eleştirirseniz bir sizi tehdit falan mı ediyor?
Ya nerden nereye;
Creative Zen vision W incelemesini yapan sevdiğimiz mesut çevikten, anlayamadığımız bambaşka bir noktaya evrildi Dh.
Dünya Trump'ı eleştiriyor, Coca Cola Volkswagen eleştiriliyor. Dinler bile eleştiriliyor ama bizim editörlerimiz ısrarla Elon Musk eleştirmekten kaçınıyor.
3 hafta boyunca tonla Tesla üzerine olumsuz haber çıktı hepsini es geçtiniz. Sonra bir tane kaza haberini yayına ekleyip onda da sürücüyü suçlu buldunuz.
Amazon'da tuvalete gitme olayını ise dakikalarca konuştunuz.

Lütfen bu yorumu "biz olumsuz haberler de yapıyoruz diyerek geçiştirmeyin" İsterseniz sizin yapabileceğiniz veya yapmanız gereken ama asla yapmadığınız bir 30 tane eleştirel yorum buraya yazayım.
En basitinden bir teknoloji uzmanı olarak Tesla otomobillerin yenilenebilir enerji kullanmadığını söyleyebilirsiniz. Forumun yarısı bunu yanlış biliyor. Nasıl ki ekran kartında bellek tek önemli parametre değildir diye kullanıcıları bilgilendiriyorsunuz, bunda da bilgilendirin. Bu sadece bir örnekti.
+25
Serkan_Yılmaz 9.6.2018 17:13:32
Bütün kötü yorumları çok yumuşak karşıladınız , hiç umduğumu bulamadım. Ben "bu yorumu yapanın" diye başlayan cümleler bekliyorum :D
0
zibidi gonzales 9.6.2018 16:59:12
+2
Torbjorn 9.6.2018 16:57:10
2 dakikada nasıl 26 dakikalık videoyu izledin la
+10
Moving On 9.6.2018 16:49:19
Güzel video olmuş
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: SSD fiyatları düşüyor!
18.6.2018, 21:28 - Mesut Çevik