İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ

tarafından 5 Ağustos 2018, Pazar 18:49 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Redmi Note 5'i kullandık: Kutu açılışı ve ilk izlenimler
Cep Telefonları Erdi Özüağ 15 11210 00:17:46
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Xiaomi'nin fiyat/performans konusunda iddialı olan akıllı telefon modellerinden Redmi Note 5'i kullandık. Bu videoda kutusundan çıkartıyor ve öne çıkan özelliklerini teker teker masaya yatırıyoruz.
 
Xiaomi'nin fiyat/performans odaklı iddialı telefon modellerinden Redmi Note 5 elimize ulaştı. Snapdragon 636 işlemci, 4000mAh kapasiteli pil ve öne çıkan diğer özellikleriyle mercek altında. 
URL
Embed
Şu anda 1 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 11210 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
zwanzig 18.8.2018
2 gün önce aldım. Google Maps ve Playstore da sıkıntı yaşıyorum. Bu sorunları çözebilirsem keyfim yerine gelecek. Konu açtım zaten bununla ilgili. Onun haricinde gerçekten güzel. Gesturelar ile geri home son uygulamalar fonksiyonlarını yapabiliyorsunuz. Hem ön hem arkada portre modu mevcut. Pili güzel gidiyor. Altın rengi biraz pembeye kaçıyor gibi ama.
0
AC@DC Cumartesi, 23:11
Bu telefonu aldık bakalım gelince görecez.
0
muammer816 8.8.2018 20:24:24
bu telefon güzel fakat çok pahalıya satılıyor maalesef.benim için pahalı en azından.4000-5000 mah pil kapasiteli fiyatı uygun orta seviye cihaz bulmak epey zor.
0
astegon 6.8.2018 18:55:21
Hocam elinize bu cihaz gelmediği zaman nasıl bir inceleme yapabilirsiniz ki?

Xiaomi'nin reklamı da yapılabilir. Bu tür sitelerin ana gelir kaynağı Google Adwords değildir. Nasıl instagram ve youtube da ki çok takipçili kişilerin olmadığı gibi.

Bu site de para karşılığı bu tür reklamlar yapabilir. Kim yapmıyor ki.

Zaten bu cihaz eğer dikkat ettiyseniz Global alana daha yeni çıkıyor. Ağırlık uzakdoğu asya içindi.
0
SPaCeLoRD 6.8.2018 16:55:35
Martta satışa çıkmış telefon, 5-6 ay sonra inceleme videosu çekmek pek mantıklı gelmedi :) he tabi sözde xiaminin resmen gelmesi ile piyasada haberleri çıkın diye yapılmış paralı inceleme değilse :)
0
damn2u 6.8.2018 16:21:18
Genel için bir karmaşa mevcut fakat benim için değil çünkü bu platformdan alışveriş etmeyeceğim elimdeki cihazın yeterliliğinden dolayı. Fakat şu an bu platformlardan alışveriş etme imkanı olup soruları olanlar için soruların cevapları sadece Xiaomi yönetiminde saklı. Benim konuda ki ilk mesajımın sebebi ise Chatin62 nickli kişinin daha önce farklı platformlarda ki mesajlarını bolca gördüm, Delta/Mys/MiuiTR ile yakın ilişkisinden dolayı Xiaomi ile ilişkisi olan diğer firmalara sataşma durumundan kendini alamıyorlar. Hatta bu platformun kişileri kendilerini öyle kaptırmışlar ki bu ülkede Xiaomi distribütörü olacaksa o da Delta/MYS olacaktır, bizden başkası yalan kafasıyla hareket ediyorlar.
0
astegon 6.8.2018 15:35:32
Bu konuda bir karmaşa mevcut. EVOFONE (eski adı ile EVO BT) Xiaomi Türkiye resmi distribütörü. Buraya kadar OK. Ama servis tarafını EVOFONE değil Genpa yapacakmış (öyle diyorlar)

Xiaomi TR küçük bir temsilcilik ile gelmiş TR'ye.

2 adet mağazayı açacak olan EVOFONE. Yani satıcı EVOFONE, servis Genpa.
+1
damn2u 6.8.2018 00:04:47
Delta, MYS iletişim, Miui Türkiye olmadığı kesin Türkiye Distribütörünün. Geri kalan bilgileri belki Erdi Özüağ açıklayabilir, belki mağaza açılışı ve satışlarından sonra Xiaomi Global açıklama yapar ama sizin bu telaşınız ve agresifliğinizi teskin etmeyeceği kesin, boşuna ortalığı karıştırmaya uğraşmayın. Ha amacım bilgi almak diyorsanız ki buna zerre kadar inanmıyorum, muhattabınız Erdi Özüağ ve bu forum değil Evofone ile Xiaomi firmasıdır.
+3
SPaCeLoRD 5.8.2018 22:54:54
telefon eskidi 6 sı çıktı yeni mi inceliyorsunuz
+7
s. paul jobs 5.8.2018 22:06:13
Doğum gününde bile video atmayı ihmal etmeyen editör :)
+5
chatin_62 5.8.2018 20:42:53
Tam olarak anlayamadım. Evofone kim, Xiaomi Türkiye kim, Genpa kim? Garantisini Genpa mı veriyor, Xiaomi Türkiye mi? Videoda hem Xiaomi Türkiye garantili diyorsunuz hem de Genpa garantili diyorsunuz. Xiaomi Türkiye garantili ise bu Xiaomi Türkiye servisleri nerededir?
+8
TIME 5.8.2018 20:41:34
Anneme aldik 1000tlye.o fiyata daha iyisi olcagini sanmiyorum.
Pardon bizimki redmi5 plus
0
DH Misafiri 5.8.2018 20:20:43
Yok canım o zaman tamam oo bırt
0
King Stannis 5.8.2018 20:17:01
SD 636 ve arkada çift kamera kullanan versiyonu Redmi Note 5 Pro veya Note 5 AI olarak geçmiyor muydu? Düz Note 5 SD 625 kullanıyordu.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj