İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (9) YORUM YAZ

tarafından 17 Mayıs 2018, Perşembe 16:52 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yapay zeka, hastalıkların erken teşhisi için çalışıyor
Diğer Bilim ve Teknoloji Erdi Özüağ 9 2395 00:05:32
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Google'ın yapay zeka teknolojisi insan sağlığı için de çalışıyor. Hastalıklarda erken tanı ve doğru teşhis için geliştirilen algoritmalarla, kaliteli yaşam ve daha iyi toplum sağlığı hedefleniyor.
 
Google'ın yapay zeka teknolojisi insan yaşamını daha sağlıklı, konforlu ve erişilebilir kılacak alanlarda da yoğun bir çalışma içerisinde. Hastalıklarda erken tanı ve doğru teşhis'den, engelli bireylerin toplumla iletişimde kalmasını sağlayacak yöntemlerde Google yapay zeka ile ciddi yol katemiş durumda. İşte tüm detaylar. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 3 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2395 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
dubbed 19.5.2018 15:06:42
Emin Çapa, Dünyanın 1001 Hali programında çok güzel bir bölüm yapmıştı bu konuyla alakalı. İzlemenizi tavsiye ederim.
0
arel.gr 19.5.2018 12:44:08
büyunce ne olcaksın çocuğum ?
.... doktor !
.....yapay zeka değilmi ?
.... hayır, doktor !
0
firat_kilic 18.5.2018 18:42:58
Bilim dünyası da bizim ülkeyi kapsamıyor herhalde.. bizimki bildirim dünyası :)
0
firat_kilic 18.5.2018 18:40:03
bizim burada ise doktor-bilgisayarcı iş birliği yok. Gidip adama algoritmaları gösteriyorum git hayatını yaşa takma hayat kısa fln diyor... diğeri başka yola sürüyor... uzatıyor bekletiyor sıkılıp gitmeni istiyor... öteki yalandan teşhis koyup cebe bakıyor... yüz hastane gezdim... hepsi hoşaf....
acildeki çocuk doktorlar ise yaşları genç.... algoritmik tedavi yerine kendi kafasının algoritmasını uydurmuş... ki fda yı bile takmıyor... sonuç damardan verilen ağrı kesiciden doğru kalp rahatsızlığı...
Başımıza gelen belli herkes tembel gelen ithal... otomobil cep tel.. hepsi aynı...
Bu ülke format yemeden olmayacak herhalde...
0
Şehmistan 18.5.2018 00:13:36
Bilişim dünyası tıp, hukuk, şoförlük,kasiyerlik gibi meslekleri yok edecek sanırım.
+2
cocainbar 18.5.2018 00:00:48
Yapay zeka ya insanligi hayal dunyasina cok kisa surede ulastiracak yada sonunu getirecek.
+1
Artunç 17.5.2018 23:51:42
Teknolojinin hep kötü taraflarını konuşacak değiliz ya. [:'(]

Bu tip faydalı amaçlar içinde teknolojinin kullanılması gerçekten sevindirici şüphesiz. Devamının da gelmesi temennisiyle..
0
AKTeknisyen 17.5.2018 23:03:26
IBM'in Watson'u bu işi yıllardır yapıyor galiba. Eğer tutarsa hastalıkta teşhis hızı ve oranı çok yükselecektir.
+1
likeablex 17.5.2018 19:58:23
Engelli kardeşlerimiz için daha fazla adım atılması sevindirici gelişme.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Meizu M6 Note ilk bakış: 1500TL altı sınıfta yarışıyor
27.5.2018, 19:31 - Erdi Özüağ
Meizu'nun ürün gamındaki fiyat/performans dengesi en yüksek cihazlardan biri olan M6 Note elimize ulaştı. Metal gövdeye, çift arka kameraya ve 4000mAh kapasiteli pile sahip olan telefon, Snapdragon 625 platformundan güç alıyor ve 1500TL altı fiyatla kullanıma sunuluyor. Kutu açılışı, detaylar ve ilk izlenimlerimiz bu videoda.