İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (35) YORUM YAZ

tarafından 9 Nisan 2017, Pazar 23:41 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mobilite: LG G6 ve Huawei P10'un ülkemiz fiyatları...
Mobilite Erdi Özüağ 35 22074 00:31:35
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Mobilite'nin bu haftaki bölümünde LG G6 ve Huawei P10'un ülkemiz satış fiyat fiyatlarıyla birlikte 6GB RAM'li Galaxy S8'ler ve yeni nesil Xiaomi modellerine ilişkin gelişmeler yer alıyor.
 
Mobilite'nin yeni bölümünde bu hafta ağırlıklı olarak yeni nesil üst seviye telefonların ülkemiz fiyatlandırmasını, ön-sipariş fırsatlarını ve 6GB RAM'li Galaxy S8 ile yakında çıkacak üst seviye Xiaomi telefonlar gibi gelişmeleri yorumluyoruz.
 
Not: İlk defa bir Mobilite programı için görüntü sorunu yaşadığımızdan, sesimiz var ama görüntü olarak ekranda değiliz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 22074 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
burayk 13.4.2017 10:08:32
mp3 ses dosyası indirilemiyor!
0
tugares 11.4.2017 08:28:51
Abi çıta falan hikaye, şirketlerin yeni ürünlerini pazarın ilgisine binaen attıkları kazıklar şahane, uydurdukları vergi kılıfı da muazzam bi bahane ;)
0
Xenom 10.4.2017 21:51:15
OOOO. DH uygulaması TestFlight ile betada galiba.
Hadi çıksın bakalım bekiyoruz.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
matmuhendisi 10.4.2017 19:47:09
hediyeler boş iş .. 1 ay kullanıp rafa kaldıralacak ürünler .. 2000 üstü telefonları kabul edemiyorum ...
+1
DH Misafiri 10.4.2017 19:28:42
LG'ye bak hele. 1 sene sonra çöp olacak telefonunu iphone fiyatına satıyor. Arkadaşlar bir sene sonra anakart arızası sebebiyle çöp olacak bir telefon istemiyorsanız LG'den uzak durun. Paranıza yazık edersiniz.
0
DH Misafiri 10.4.2017 19:28:39
honor 8 pro yu inclerrmisniz
0
yattarali 10.4.2017 18:01:23
Ters tıklayın nedir
0
psychicsaw 10.4.2017 17:28:26
Yeni bir intro iyi olabilir.
0
Cosster 10.4.2017 17:21:07
P10 yerine G6 almazdım. Huawei sırf servis kalitesi için bile tercih edilebilir bi marka. LG servisi Ghosting'e normal der Huawei kapından telefonu aldırtır kapına bıraktırır ekran kırılma garantisi verir vs... Yemişim çerçevesini...

Bu arada XZ Premium'da Quick Charge 4.0 yazılımsal olarak sınırlanıyor Qnova teknolojisi için. Pilin uzun ömürlü olmasını hızlı dolmasına tercih ediyorlar.
+5
N3DV3D11 10.4.2017 16:40:35
Her sene çıkıyor bir tane beğendiğiniz alın 2-3 sene kullanın en az sorun çıkmadıkça hersene bir model çıkıyor zaten tüketim çılgınlığına gelmeyin bu fiyatlara şaka gibi telefonla uzaya çıkmıyoruz sonuçta
0
likeablex 10.4.2017 13:36:33
Hediye vereceklerine indirim yapsınlar daha iyi olur. Bir şekilde uygun fiyata başka marka akıllı saat bulunur.
0
likeablex 10.4.2017 13:35:52
Yüzünüz niye gözükmedi acaba?Görüntü üzerine mi kayıt yaptınız?
0
mipa90 10.4.2017 12:57:40
ben bu chipsetli tel alacaksam xperia xz alırım 2200 tl f/p ürünü resmen bunlara göre.
+2
lordakrep 10.4.2017 11:48:38
Telefon fiyatları uçmuş.
0
Dertlim 10.4.2017 11:02:14
Eşime 2 ay önce 900 TL ye iyi durumda (1 yıllık garantisi kalmış) 2.el Note 4 aldım. Kendimde de Note 3 var. Eşime aldığım telefon da gayet iyi. Çalıştıramadığı veya sorun teşkil edecek performans kayıpları yok. Bu telefonları alınca bizi farklı dünyalara götürmeyecek. O yüzden sıfır telefon bu fiyatlarla alınmaz...
0
kucukyenici 10.4.2017 10:37:53
Araba ile takas ilanlarına eskiden gülüyorduk. Şimdi gülemiyoruz. İstikrar Sürsün!
+5
oturan 10.4.2017 09:27:47
Selamlar, Huawei watch 1. versiyonu 4 aydır aktif kullanıyorum çok memnunum. Samsung gear s3 ile arada kalmıştım fakat Samsung'un s-voice unun türkçeyi almaması yüzünden kararımı android weardan yana kullandım. Türkçe desteklemiyor derken aslında biraz yanlış yönlendiriyorsunuz, evet menüler türkçe değil fakat google asistan desteğini türkçe kullanabiliyorsunuz. Örnek whatsapp'ta gelen mesaja "speech to text" olarak türkçe konuşarak cevap yazabiliyorsunuz. Keza "ok google" deyip sonrasında söylediğiniz cümlenin sonuna "almanca çeviri" dediğinizde translate anında almancasını söylüyor. Onun dışında da samsung tizen işletim sistemine göre kat kat fazla uygulama var. Evet tizen daha akıcı çalışıyor ama bu yeterli değil. Görsel olarak da kişiye göre değişecek şekilde huawei watch bence çok güzel.
Sonuç olarka diyeceğim o ki huawei watch 2 versiyounun hediye veren ve kamerada çok eğlenceli seçenekleri olan bir telefonu (hepsi burada saatin 1. versiyonunu 1600 TL'den satıyordu) almak çok mantıklı olur. Sevgiler...
+2
shadowtr 10.4.2017 09:20:39
Sırf G6 fiyatını öğrenmek için video izlemek istemiyorum.
+1
YediGüzelAdam 10.4.2017 08:45:25
Mesut ve Erdi abi @Speed-Step @Fx57
Sony de tanıdıklarınız yok mu acaba bu konuyu soramaz mısınız sd835 paketinden quickcharge 4.0 ı gerçekten çıkarmışlar mı? Bu soruya cevap verilse gerçekten çok iyi olur.
0
Rezn0v.dll 10.4.2017 04:38:57
Çinden 1600 Liraya Xiaomi Mi5s Plus getirttim; 5.7 inch, çift kamera, Snapdragon 821, ultrasonic parmak izi, sharp üretimi kaliteli ips ekran, %74 ekran kasa oranı, kızılötesi IR kumanda sensörü, 3800mah pil, dolu dolu paket. Rakipleriyle aynı şeyleri yapıyor. Gidipte 3500 liraya ne G6 nede p10 alırım. Kusura bakmasınlar fakiriz ama enayi değiliz çok şükür.
+20
damn2u 10.4.2017 03:51:35
Aklı olan Lenovo P2 yada Xiaomi modellerinden birini alır, bu +3000 TL çeken markalar iyice sapıttı.
+7
Fatic 10.4.2017 03:02:56
Çift kameralı İP7+ 3.800 lirayken sırf kamera için bunlara bu para verilmez.
0
metalmuzik 10.4.2017 02:55:43
asgari üçretler ortada iken bu fiyatlarla bırakın tel almayı gidin araba alın..
ben lg g4 aldım 2300 liraya 1 sene önce gizli ekran sorunu yüzünden telefonu lg g5'le değiştirdiler şimdi verdiğim paraya ana değdi diyorum ama tabi genede her ay 150 tl vermek biraz zor olsada en azından performanslı telefon kullanıyorum diyorum ama bundada gizli ekran var korkudan getiremiyorumda acarlar içini diye ne yapacam şaştım ama bu fiyatlarla iyiki almışım diyorum teefonu zamanında daha telefon alınmaz bence 2 sene önceki tepe modelleri alınır dahada bir şey alınmaz..
0
Piddy 10.4.2017 02:29:51
Huawei P10 güzel telefonda 3700 tl kim verir o telefona maksimum 2800 tl olursa alınır yoksa kimse yüzüne bile bakmaz.
+3
uzgoren90 10.4.2017 02:10:57
bu fiyatlara telefon alinmaz. 1400 tl asgari ucretli bir ulkede bu kadar pahali yapiyolar ki yerli firmalara yonlendiriyolar insani... simdi neden yerli firmalarin amiral gemileri yk anladiniz mi... Casper vestel vs...
+2
By_higH 10.4.2017 01:52:13
kamerayı açmayı mı unuttunuz?
+1
alcest 10.4.2017 01:49:52
Fotoğraf bölümü okuyan birisiyim. Şahsen p10 ve g6 arasında kalsam bokeh efekti yüzünden p10'u seçmezdim. Çünkü arka planı öldürme yeteneği çok gerçekçi değil. Çektiğiniz kişi sanki sonradan photoshop ile konmuş gibi duruyor. Anlamayan birisinin hoşuna gidiyor fakat slr makine kullanmış bir insanın ilgisini çekeceğini sanmıyorum. G6'daki geniş açı modu benim için daha faydalı.
+2
klawye 10.4.2017 01:39:08
Sayın editörler LÜTFEN BANA YARDIM EDİN. Telefon fiyatları uçtu gitti.Daha önce bir lg mağduru olarak lütfen bana yardımcı olun.Kasmadan yavaşamadan bozulmadan beni 3 4 yıl götürebilecek 2000 2500 tl aralığında hangi telefonları önerirsiniz.I phone 6 sizce iyimi. S6 edge düşünmüştüm ama oda piyasada yok Yada bir süre beklemelimiyim. Telefon fiyatları düşermi. Şayet bir telefona 2500 tl den fazlasını veremem.
0
Ussuz 10.4.2017 01:20:43
Tele-konferans ile çektiniz herhalde programı:D ya da kamera bozuktu
0
___Lawyer___ 10.4.2017 01:12:36
LG G6 fiyat olarak diğerlerine göre nispeten iyi ancak sonuç olarak yine pahalı ve bununla beraber snap 821 kullanması yani snap 820'den daha hızlı ama daha fazla güç tüketen bir işlemciden bahsediyoruz bir dezavantaj olarak görüyorum.

iPhone konusuna gelirsem ise şuan halen 7 Plus en uzun ömürlü telefon olacaktır. 3 yıl sonra 7 Plus halen gpu ve cpu anlamında güzel sonuç verecekken s8'de bunu göremeyeceğiz. Gerçekten şaka gibi bu sene ülkeye neredeyse Snap 835 gelmeyecek. Exynos bugün daha iyi görünüyor olabilir ama snap835 optimizasyon ve gpu anlamında gelecek senelerde daha iyi olduğunu gösterecektir.
0
bugrayeyer 10.4.2017 00:33:56
Düzeltme :Huawei 3.699 tl değil 3.599 tl olacak
+1
tctstcts 10.4.2017 00:24:40
Mobilde alternatif oynaticiya basinca mx yada vlc player varsa ugrasmadan direk aciyor
0
Cem 10.4.2017 00:18:18
Huawei nin bu seneki saati tasarım olarak geriye gitmiş. Tam istediğim kampanyayı yapmışlar ama saat Gear S3 ün yanından geçmiyor.
0
ERIKCI 9.4.2017 23:49:29
hızı artırıp izlemek isteyenler için:
m.donanimhaber.com adresine gidin
videoya gelip çözünürlüğü seçin
"alternatif oynatıcı ile görüntüle" ye sağ tıklayıp bağlantı adresini kopyalayın
gom player açıp F8 ile listeyi açın
Sağ tıklayıp "url ekle" adresi yapıştırıp tamam a tıklayın
video oynatırken C'ye basarak hızı artırabilirsiniz :))
+8
stalker-190e 9.4.2017 23:48:59
elinize sağlık çok teşekkürler
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: DJI Spark, Far Cry 5 ve AMD Ryzen'dan haberler ve dahası...