Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu

    Nvidia'nın Triple-SLI teknolojisi ile 3DMark 2003'de yeni dünya rekoru

    12 yıl
    8,5b
    1
    28
    Diğer
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Nvidia'nın geçtiğimiz günlerde anons ettiği 3 kartlı SLI teknolojisi kendini skorlarda da göstermeye başladı. GeForce 9 serisi öncesinde şu an için sadece nForce680i SLI / 780i SLI yonga setleri üzerinde GeForce 8800GTX ve GeForce 8800 Ultra ekran kartları ile gerçekleştirilebilen Triple-SLI teknolojisinin katkısı ile elde edilen yeni 3DMark dünya rekoru Finlandiya'nın ünlü hız aşırtmacılarından biri olan Sampsa'dan geldi. Sampsa farklı üreticilere ait 3 adet GeForce 8800 Ultra ile kurduğu ve Intel'in 45nm üretim teknolojisine sahip Core 2 Extreme QX9650 işlemcisinin arttırılmış saat hızları ile destek verdiği Triple-SLI sistemiyle işlemci için kullanılan cascade soğutma ve ekran kartı için kullanılan sıvı soğutmanın (Swiftech Stealth) da sağladığı serin atmosferi arkasına alarak 3DMark 2003'de 103888 puanlık yeni dünya rekorunun altına imza atmayı başardı. Sistem detayları; - İşlemci: Intel Core 2 Extreme QX6850 @ 4706 MHz - Ekran Kartı: EVGA, MSI & Leadtek GeForce 8800 Ultra @ 720/1760/1180 MHz - Anakart: EVGA nForce680i SLI - Bellek: 2 x Kingston KHX6400D2ULK2/2G @ 3-3-3-3 1T - Güç Kaynağı: Silverstone 1200W PSU - Yazılım: Windows Vista 32-bit & ForceWare 169.25 WHQL

    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (2) Yorum Yaz Forumda Gör
    ozkrmz (Ozan OZKIRMIZI) 12 yıl
    İlgi çekici bir haber! Aklıma takılan neden 3DMark 2006'da denemediği. Yoksa etkileyici bir sonuç çıkmamış mı? Bu arada bir soru: Ekran kartlarının üzerindeki çapraz bağlama köprüleri ilgi çekici. Yani 1. 2. ile bağlı iken 3. de 1. ile bağlı olması gerekiyor mu? Çok ilginç. 1, 2'ye ve 2, 3'e şeklinde olmuyor demek.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz? Üye Girişi Yaparak
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim