Türk Donanım sitelerinden HardwareMania Asus'un en üst seviye ekram kartı ürününün testini yapmış. Bunun nedeni bu ürünün Ge-Force 3 grafik işlemcisi içermesi ve sonunda Deluxe simgesinin olması. İşte Hardwaremania'dan hem anlatımlı hem yeni bir haber içeren bir alıntı
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin:"V8200’ün sonundaki “Deluxe” ismi ise artık Asus ekran kartlarından bildiğimiz gibi Video I/O ve VR-3D gözlük çıkışına sahip bir model anlamında. İlginç olan husus Asus'un bu sefer önce Deluxe modelini çıkarması ve yaklaşık 3 ay sonra “Pure” yani sadece standart VGA monitör çıkışı olan modelini üretmeyi planlaması. "
