Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Anlık Bildirim

    Nvidia: Geliştiricilerin hangi fizik motorunu kullandığıyla ilgilenmiyoruz

    11 yıl
    11,7b
    1
    34
    Diğer
    Abone ol
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü

    PhsyX teknolojisini endüstri standardı yapma yolunda büyük efor sarfeden Nvidia'dan Tony Tamasi ilginç açıklamalarda bulundu. Nvidia'da içerik ve teknolojiden sorumlu yönetici olarak görev yapan Tamasi açıklamasında geliştiricilerin, Nvidia GPU'larında da çalıştığı müddetçe hangi fizik motorunu kullandıklarıyla ilgilenmediklerini, özel bir öncelik tanımlamadıklarını ifade etti.

    AEGIA firmasını paralel işlem konusunda gerçekten güçlü bir SDK'ya (Yazılım Geliştirme Kiti) sahip olduğu için satın aldıklarını belirten Tony Tamasi, Bullet Physics motorunun geliştirme çalışmalarına da katkıda bulunduklarını, Nvidia'nın OpenCL örneklerini kullanan mühendislere motorun geliştirilmesi için donanım sağladıklarını da sözlerine ekledi.

    GPU üzerinden fizik çalıştırmak isteyen tüm yaklaşımların Nvidia adına olumlu olduğunu belirten Tamasi, Havok'un GPU üzerinden OpenCL hızlandırma gerçekleştirmesinin de firma adına iyi bir gelişme olacağını söyledi. Nvidia olarak daha fazla sayıda GPU tabanlı uygulama görmek istediklerini belirten Tamasi, PhysX'i yaptıklarını çünkü başlangıç adımını atmak istediklerini belirtti.



    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (8) Yorum Yaz Forumda Gör
    simplethinks (İsmail ERCAN) 11 yıl
    Physx diyozda BATMAN ARKHAM ARKHSYLUM oyununu kartım ati diye yüklemiyordum Neyse kurdum ve oynuyorum gayet iyi fps yle physx her oyun için gerekli değil .
    stradosphere (real osman) 11 yıl
    @dstk
    Intel de larabee olayı üzerine yoğunlaştığı için ve Nvidia da son zamanlarda CPU ya yönelik çalışmalarda bulunduğu için aslında Intel'in işine gelmeyen bir durum sadece stratejik ortaklık yapabilir bir süreliğine
    stradosphere (real osman) 11 yıl
    @rabbitweed
    Sende onlara mı dikkat ettin koskoca konu başlığı altında :D
    dstk (Gökhan Tınmaz) 11 yıl
    NVidia'nın AMD ile arasında sadece rekabet var ama intel'e baya bileniyor NVidia. Ne yapıyorsa intel'e göre yapıyor...
    yerroner (Evren ) 11 yıl
    Nvidia aç kalmaz merak etmeyin. Bullet'a da ucundan bulaşır ama Physx'i exclusive kullanmaya devam eder. Bence amacı GPU'ları mümkün olduğunca bir şekilde yazılımcılara kullandırtmak.
    sendomi (metin alkan) 11 yıl
    farkındamısınız nvidia ati yeni nesil kartlarını lanse ettiğinden beri gün aşırı yeni bir açıklama yapıyor tekelciliğin daniskasını yapan bir firmadan böyle şeyler duymak sizide şaşırtmadımı amaç ne sizce?
    rabbitweed (can canan cavidan) 11 yıl
    nerde physx,sli orada vaolur,timeguard ve holyone.yapisik 3uzler.
    Father Torque 11 yıl
    NVidia'dan beklemediğimiz tarzda ama bir o kadar da güzel haberler. NVidia'nın da desteğiyle DirectX11 bazlı fizik motoru standart hale gelebilir, oyunlarda yaşanan büyük bir sıkıntı da çözülmüş olur.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Sorgu:
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim
    Yeni Haber
    şimdi