Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    AMD'den önemli adım: FreeSync teknolojisi artık HDMI üzerinde de çalışıyor video ön inceleme

    6 yıl
    18,4b
    1
    Ekran Kartı
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    AMD'nin FreeSync teknolojisi artık HDMI arabirimi üzerinde de çalışıyor. AMD'nin uzun süredir üzerinde çalıştığı bu gelişmenin tüm detayları videomuzda, iyi seyirler.
     


    En Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz
    Turkforce (.. ..) 6 yıl ( Mesaj Silindi ) en beğenilen LGatakan
    Aynı yazıldığı şekilde de okuyabilir bunun konuyla alakası ne?

    Kaldı ki förmveır diye de okunmaz fürmveır veya firmveır diye okunur.
    MALTHAEL 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    NVİDİA nın yazılım ile G-SYNC sunmasını bekliyorum ben ...
    Yorumlar (18) Yorum Yaz Forumda Gör
    furcin (furkan cingöz) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Orijinalden alıntı: bonser24

    Orijinalden alıntı: playstyle yaw hangi çıkıştan ne verirsen TV veya monitör onu verir ! bu açıdan bu konu başlığı editörlerin ne kadar eksik bilgisi olduğunu gösteren güzel bir başlık olmuş :)
    Geldi sivri zeka : )) Cahilsin ama bu kadar belli etme istersen. @alito Gsync destekli monitörler pahalı ona zaten birşey diyen yok.Benim kastettiğim şey free sync isteyen her türlü monitör değiştirmek zorunda kalacak ayrıca 280x ve öncesi kart olanlar faydalanamayacak.İlla 290-290x veya 285 gibi belli kartları almak zorunda kalacak.Misal bende 27 120 hz samsung monitör var ama şimdi freesync istediğimde faydalanamayacam.Böyle bir monitörü bile bırakmak zorunda kalacam.Yok yok monitörde.Bunu kastediyorum ben.Freesync monitörler biraz daha uygun muadili gsync ye göre.Sonuçta nvidia farkı devreye giriyor.Eğer freesync tüm monitörlere gelirse satış grafiği çok artacaktır muhakkak amd nin.Ekran kartı konusunda gene politikası aynen devam edebilir.


    R7 260,R7 260X ve 5-6 tane apuda destekliyor ama r9 270 hariç bilgin olsun.
    Sealine (Doğukan TOPÇU) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bu anlamda Nvidia'nın G-Sync teknolojisi'nin pek bir farkı kalmadı ileride bu teknoloji nvidia kartlarınada gelecektir diye tahmin ediyorum.
    magrofon (Unnamed Player) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    G-SYNC FreeSync i fazla abarttılar yaw alt tarafı nadir olan ekran kırılmalarını önleyecek, bir fps daha görecez belki olsada olur olmasada. ben şahsen bunun için 100 lira fazla ödememem herhangi bir cihaza..
    serafon 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    aslında mantık çok basit bu güne kadar yapmamaları enteresan ve nvidia nın bunu atla deve gibi sunması da enteresan
    SEO19ProjectManager (EEEE 55555) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    yaw hangi çıkıştan ne verirsen TV veya monitör onu verir ! bu açıdan bu konu başlığı editörlerin ne kadar eksik bilgisi olduğunu gösteren güzel bir başlık olmuş :)
    -MoDeStUs- 6 yıl ( Mesaj Silindi ) SEO19ProjectManager
    Geldi sivri zeka : )) Cahilsin ama bu kadar belli etme istersen.





    @alito



    Gsync destekli monitörler pahalı ona zaten birşey diyen yok.Benim kastettiğim şey free sync isteyen her türlü monitör değiştirmek zorunda kalacak ayrıca 280x ve öncesi kart olanlar faydalanamayacak.İlla 290-290x veya 285 gibi belli kartları almak zorunda kalacak.Misal bende 27'' 120 hz samsung monitör var ama şimdi freesync istediğimde faydalanamayacam.Böyle bir monitörü bile bırakmak zorunda kalacam.Yok yok monitörde.Bunu kastediyorum ben.Freesync monitörler biraz daha uygun muadili gsync ye göre.Sonuçta nvidia farkı devreye giriyor.Eğer freesync tüm monitörlere gelirse satış grafiği çok artacaktır muhakkak amd nin.Ekran kartı konusunda gene politikası aynen devam edebilir.
    crossmatch (Musa Yeldan) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Valla AMD her hamlesi böyle detaylı vuruşlar yapsa, intel ve nvidia yı rahatlıkla idare edebilecek bir rakip olurdu.
    gtx295 (RnC ) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Hdmi girişli apu laptop larda destekliyecekmi? Amd güzel gidiyor şu laptop larada el atsa çok güzel olacak. Çünkü çok stabil ve isinmiyor. Elime o kadar laptop geçti kullandigim ürün kadar stabil cihaz görmedim
    selmand (SELMAN DİNÇ) 6 yıl ( Mesaj Silindi ) fx57
    Saat gece yarisi zaten video izlemeyi sevmem iki satir özet geçseydiniz keşke
    redoracle (yıldırım coolboy) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Helal erdi abiye valla,adam bizim için kendini ateşe atmış gibi kıpkırmızı çıkarmıyım çıkmazmıyım demeden görevini yapmış :)
    Valla Amd çalışıyor millete ne kadar az parayla ne kadar iş yapılırmış gösteriyor,keşke nvidia intel tarafındada görsek diyecemde nerde o günler.
    İnşallah her hdmi destekli monitöre ve tüm gcn içeren gpu ve apulara bu desteği driverla verebilirler,bi seferde oyuncular kazansın.
    Nevfel (T. I. ) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Monitörünüzün zamanlayıcısı firmware aracılığıyla ayarlanmaya izin veriyorsa hdmi üzerinden free synch açabileceksiniz. Aksi durumda açılmayacak. Her durumda amd işi bedavaya getirmeye çalışırken Nvidia milleti söğüşlemeye çalışıyor.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim