Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    FarCry'ın Smart Shader 3.0 desteği açıldı Nvidia arayı kapattı

    16 yıl
    4,8b
    1
    23
    Diğer
    Abone ol
    gun
    Kurucu ve Yayın Direktörü
    Oy Ver

    Şimdiye kadar Ati üstünlüğü ile bilinen FarCry'da versiyon 1.2 yaması ve Nvidia'nın 61.45 sürücüsü ile gerçekleştirilmiş. Sonuçta bazı testlerde %30'lara varan (GT versiyonunda) hızlanmalar yaşanırken genelde %10 civarında bir artış olmuş. Bazı testlerde ise farkedilen bir hızlanma olmamış zira her yerde SM 3.0 kullanılmıyor.

    Hızlanmaların böylesine yüksek olmasının altında yatan tek neden SM 3.0 değil Nvidia'nın yaptığı sürücü iyileştirmeleri ve oyun uyumluluğunun arttırılması Ati'yi geçmesine yetmiş.

    İlerki tarihlerde çıkacak oyunlarda SM 3.0 bolca kullanılacağından Ge-Force 6800 serisi giderek daha çok avantaj kazanacak gibi hele Nvidia'nın üretim tekniğini ve verimini arttırarak daha yüksek mhz'li GPU'lar üretebilecekken.



    http://techreport.com/etc/2004q3/farcry/ Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Daha Fazla Video
    Yorumlar (1) Yorum Yaz Forumda Gör
    tahrikmili 16 yıl
    Orjinalden alıntı: gun



    <table width="99%" border="0" cellspacing="5" cellpadding="0"><tr><td valign="top" width="2"></td><td valign="top"><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2" color="#000000"><span class="spnMessageText" id="msg"><p>Şimdiye kadar Ati üstünlüğü ile bilinen FarCry''da versiyon 1.2 yaması ve Nvidia''nın 61.45 sürücüsü ile gerçekleştirilmiş. Sonuçta bazı testlerde %30''lara varan (GT versiyonunda) hızlanmalar yaşanırken genelde %10 civarında bir artış olmuş. Bazı testlerde ise farkedilen bir hızlanma olmamış zira her yerde SM 3.0 kullanılmıyor. </p><p>Hızlanmaların böylesine yüksek olmasının altında yatan tek neden SM 3.0 değil Nvidia''nın yaptığı sürücü iyileştirmeleri ve oyun uyumluluğunun arttırılması Ati''yi geçmesine yetmiş. </p><p>İlerki tarihlerde çıkacak olan Doom III veya Half-Life 2 oyunlarında SM 3.0 bolca kullanılacağından Ge-Force 6800 serisi giderek daha çok avantaj kazanacak gibi hele Nvidia''nın üretim tekniğini ve verimini arttırarak daha yüksek mhz''li GPU''lar üretebilecekken. </p></span id="msg"></font></td></tr></table><br><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="2" color="#000000"><span class="spnMessageText" id="msg"><b>Sayfanın Linki : <a href="harici.asp?haberno=3119" target=harici> techreport.com/... </a></b></span id="msg"></font><br><br>





    1. Half Life 2 bir Shader Model 2.0 oyunui

    2. Doom 3'te Shader Mode 3.0 yok, zaten oyun OpenGL oyunu ve hersey ARB_vertex_program gibi ARB path'leri uzerinden yapIlIyor. Bu ARB path'leri de SM2.0'a falan degil SM1.4'e benziyor zaten.

    3. Far Cry'da SM3.0 desteginin hicbir fayda getirmedigini oyunu 61.45'ten onceki suruculerle calIstIrarak gorebilirsiniz. 61.45 de WHQL testlerini gecebilmis bir surucu degil, bu da demek ki IQ konusunda sorunlarI var.







    Yalaz Ozkanli
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim