Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Vestel'e sorduk: Yeni nesil Venus V3 telefonlar ve vergi tartışması

    17 Kasım 2015, 17:46
    12,5b
    1
    Cep Telefonları
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Vestel yeni akıllı telefon ailesi Venus V3'ü bugün duyurdu. Şirketin icra kurulu başkanı Turan Erdoğan'a hem yeni telefonları hem de kamuoyunda "Vestel Vergisi" olarak bilinen vergi tartışmasını sordu
    Vestel yeni telefon ailesi Venus V3'ü duyurdu. Yeni telefonlar ve kamuoyunda Vestel Vergisi olarak bilinen ithal telefonlara vergi tartışmasını Vestel İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan'a sorduk.
      


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    jizzy quatily 6 yıl ( Mesaj Silindi ) en beğenilen
    2 gb ram, 1.5 ghz işlemci, 2400 mAh pil 1299 tl ha ? zuahahaha

    ulan burdaki vestel şakşakçıları zenfone 2; 4 gb ram, 3000 mAh pil, 2.3ghz işlemci ile 1299 liraya çıkınca omo bo çok poholo demişlerdi hahaha

    abi yerli üretim olsun olsun da adamlar ithal telefona %25 ötv ödeyip daha iyisini 1299 liraya satıyorsa senin bazı vergileri ödemeden daha düşük telefonu çok çok daha ucuz fiyata satman lazım.

    #VestelAlmaAldırma
    2 gb ram, 1.5 ghz işlemci, 2400 mAh pil 1299 tl ha ? zuahahaha ulan burdaki vestel şakşakçıları zenfone 2; 4 gb ram, 3000 mAh pil, 2.3ghz işlemci ile 12...
    Devamını Gör
    Kefelon (Onur Emre KARADAĞ) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Her şeyin bir bedeli varmış



    Bazı modellerinde niye ucuz çıktılar diye eleştirilmişler



    Yeni V3'de teknolojinin son ne varsa koymuşlar



    Daymınd cut mış, personaylınd aytım mış, fiçur muş, adamın kendisi yerli değil telefon yerli diye bağırıp duruyorlar



    Android'le çok yakın ilişkileri varmış







    Erdi Bey'in o an içinden geçenleri düşünebiliyorum, oda sinir olmuştur zaten röpartajı kısa kesmiş. Sonuçta basın ahlakı var arkadaşlar adamın çok üzerine gitse sorun olurdu Erdi Bey için, onuda anlamak gerek...
    Her şeyin bir bedeli varmış [resim] Bazı modellerinde niye ucuz çıktılar diye eleştirilmişler [resim] Yeni V3'de teknoloji...
    Devamını Gör
    plexus_09 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    erdi özüağ: fiyatlandırma sanki biraz fazla gibi

    vestel: her şeyin bedeli var...

    ...teknolojinin son ne varsa hepsini koyduk



    sesli güldüm
    erdi özüağ: fiyatlandırma sanki biraz fazla gibi vestel: her şeyin bedeli var... ...teknolojinin son ne varsa hepsin...
    Devamını Gör

    Yorumlar (116)

    Yorum Yaz Forumda Gör
    Hirotaro 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Telefon bildigin çöp , ederi 700tl
    Whippoorwill 5 yıl (düzenlendi) ( Mesaj Silindi )
    Nokia'nın 230 adında metal kasalı bir cihazı çıktı. Seçenek çok. Bilmem anlatabildim mi ?
    ltrg (Emin Çimen) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Vestek sen telefon yapma ....cikariyosun
    BrockLyn (Tuna Gür) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Neden bütün türk firmaları vatandaşını düdüklemeye çalışıyor beyler biri açıklasın lan bana
    C.CEMİL (cemal cemil) 5 yıl ( Mesaj Silindi ) BrockLyn
    sadece firmalar mi . peki onlarin at oynatmasini destekleyen siyasilere ne demeli
    D DH Misafiri 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    VESTEL i ocağıma sokmam . VESTEL marka ne aldıysak 1 hafta içinde en geç 1 sene içinde kesinlikle bozuldu. Tamirden sonrada düzenli olarak bozuluyor Normalde aynı arıza 3 defa tekrarlanırsa para iadesi olması gerekir Cihazlardaki sorunlar hep aynı ama nedense arıza hep farklı bi yerden oluyormuş servisin dediğine göre :D VESTEL yerli değil bence insan vatandaşına bunu satarmı yahu ... Aldıklarımın parası haram olsun..
    Mr.Legend (Berkin ) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Aklı başında olan insan vestel almaz. Çöp demem çöpe hakaret olur iğrenç bir cihaz. Konuşmayı yapan da bir o kadar bilgisiz. Her şeyin bedeli varmış yav he he
    t-con (tayfun öztürk) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Tayyip gibi konuştu .
    .Aslan. (... ...) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Teknolojide ne varsa hepsini koyduk
    Wi Fi (Özay Demir) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bu konuyu okuyan insanlarda sanacakki Türkiye'de telefon piyasasını burdaki ergenler belirliyor. Buradakiler general mobile kötü der adamlar satış patlaması yapar, vesteli kötüler gene aynı.





    Yok gözden düşmüşmüş yok amuda kalksa bi daha vestel almazmış yok alan kitle belliymiş.



    Yav siz kimsiniz sizi kim yakıyor, bide uzun uzun yazmışlar, her şeye maydonoz oluyorsunuz ama hiç bir işe yaramıyorsunuz! Ne bir şey üretmek için bir çabanız var nede bir hayaliniz, anca dır dır dır...
    MahalleAndroidi (samed şen) 5 yıl ( Mesaj Silindi )
    Çöp firmanin yeni çöpü
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim