Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    AMD'den Intel'e sert yanıt geldi

    13 yıl
    12,8b
    1
    62
    Diğer
    Abone ol
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Oy Ver
    İşlemci dünyasının iki devinden biri olan Intel devam etmekte olan ve düzenli olarak gerçekleştirdiği IDF yani geliştiriciler forumunda genellikle yeni teknolojilerinden bahseder ve yönetici bazında AMD'ye göndermeler yapmaktan da geri kalmaz. Devam etmekte olan IDF'de Intel başta 45nm Peryn işlemcileri olmak üzere merakla beklenen Nehalem mimarisinden ve diğer pek çok yeni teknolojisinden bahsederlen rakip AMD'ye dokundurmayı da ihmal etmedi. Bu noktada AMD'nin de yönetici bazında 3 yeni videosu ortaya çıktı. AMD rakibi Intel'i imitasyon yapmak ve kendi kullandığı teknolojileri taklit etmek ile suçluyor. Bunların başında Intel'in duyurduğu ve AMD'nin DirectConnet teknolojisine son derece benzer QuickPath teknolojisi bunun yanı sıra Intel'in 45nm üretim teknolojisine geçiş ile birlikte native yani doğal çok çekirdek tasarıma geçmek istemesi ve yine Intel'in Fusion'a benzer şekilde Larrabee teknolojisini geliştirmesi üstüne üstlük Nehalem ile birlikte işlemci üzerine entegre IGP gömmek istemesi gibi planları AMD, taklitçilik ile suçluyor. Tabi videolardan bir diğerinde ise AMD ve Intel'in sunduğu grafik çözümlerinin karşılaştırılması yapılıyor. İşte videolar


    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Daha Fazla Video
    Yorumlar (5) Yorum Yaz Forumda Gör
    tokatli6061 (ismail durmus) 13 yıl
    biriside bu adamların dediklerini tercüme ederse iyi olur. ama AMD dediklerinde son derece haklı. intel'in tek yaptığı AMD yi aynen kopya etmek. kopya etmeden kendi başına yaptığı işler ortada değilmiydi zaten? p4 gibi? intel'in ar-ge'ye para harcadığınada inanmamaya başladım ben. ar-ge çalışması yaptığında ortaya çıkan işlemci müsvetteleri ortada, şimdi AMD nede olsa parlak fikirlerle ortaya çıkıyoya ar-ge ye ne gerek var, AMD bulsun ben kopyalayım ismimi üstüne yazayım yeter diye düşünüyo bence
    artiery (alen sarraf) 13 yıl
    intel işini bilir herturlu gider amd ye...
    cat_power (Cem Filiz) 13 yıl
    AMD pek çok yenilikçi ve yaratıcı teknolojiye imza atıyor. Bazılarının Intel'e esinlenme kaynağı yarattığına da şüphe yok.



    Ama AMD bunları hayata geçirmekte maalesef ağır kalıyor. Teknolojiyi geliştirip ürünü üretene kadar Intel onlardan esinlenerek imalata geçiriyor neredeyse...



    Bu arada, smiley'ler güzelmiş
    -MoDeStUs- 13 yıl
    ewt cidden artık intel olayı abarttı..amd nin tüm teknolojisini taklit eder oldu..artık linkleride akşama izlerim..
    UgurSuval (UĞUR SUVAL) 13 yıl
    AMD YAPAR İNTEL SATAR diyelim biz bu taklitçilige ozaman
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim