İLANDIR

-
Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (41) YORUM YAZ

tarafından 12 Şubat 2018, Pazartesi 20:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia 2 Türkiye’de satışta! Nokia 2 özellikleri ve fiyatı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
41 4382
Nokia'nın giriş seviyesi akıllı telefonu Nokia 2 ülkemizde bugün satışa sunuldu. Yakın zamanda Android Oreo 8.0 güncellemesi alacak Nokia 2 özellikleri ve fiyatı:

HMD Global tarafından yeniden ayağa kaldırılan Nokia’nın giriş seviyesi telefonu Nokia 2 ülkemizde satışa sunuldu. Yüksek pil kapasitesi ile iki gün kullanım süresi vadeden telefon yakın zamanda Android Oreo güncellemesi alacak.

 

Nokia 2 fiyatı

Nokia 2, ülkemizde 699 TL fiyat etiketi ile raflarda yerini aldı. İlk etapta Teknosa mağazalarında satışa çıktı. Siyah ve beyaz olmak üzere iki renk seçeneği ile kullanıcıların beğenisine sunuldu. Telefonun teknik özelliklerine baktığımızda fiyatının yüksek kaldığını söyleyebiliriz. Özellikle işlemcisi ve 1 GB RAM’i günlük kullanımda sıkıntı çıkarabilir.

 

Nokia 2 özellikleri

  • İşlemci: Snapdragon 212
  • RAM: 1GB DDR3
  • Depolama Alanı: 8GB e-MMC (MicroSD kartı ile 128GB'e kadar)
  • Ekran: 5.0” HD 1280 x 720 LTPS LCD, Corning® Gorilla® Glass 3
  • Birincil kamera: LED flaşlı 8MP otomatik odak
  • Ön kamera: 5MP sabit odak
  • Pil: 4100 mAh
  • Girdi/çıktı: Mikro USB (USB 2.0), 3,5mm ses jackı
  • Boyutlar: 143,5 x 71,3 x 9,30 mm

 

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4382 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
hanımneder 12.2.2018 20:46:52
1GB ram derken? Aptal Nokia, seni salak, seni manyak... bari 1000mb yaz da büyük görünsün demi... vay Nokia iban ver de sadaka atalımSnapdıragon 212 istanbul edition bravo nokya
...
Yorumun devamı ▼
+37
0MG90 12.2.2018 22:25:05
S212, 1GB RAM, 8GB dahili hafıza ve 700TL
ÇÖP
+11
KaranlıktaYaşayanAdam 12.2.2018 23:29:19
S212 fazla olmuş, arduino falan koysalardı keşke maliyet düşerdi. +6
SeagateWD 12.2.2018 22:13:00
Snapdragon 212SNAPDRAGON 212 +6
ardicli2000 12.2.2018 22:08:54
Gel gör ki bu da çin malı...
...
Yorumun devamı ▼
+5
mustafasc 12.2.2018 22:05:58
2018 yılında 1 gb ramli telefon = 3310 +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
nightsoldier Salı, 17:29
Nokia, sektörü iyi okumuş ve üreticilerin en çok bocaladıkları ve rezil oldukları "yazılım güncelleme " konusunda sağlam bir ekip kurmuş. Zira bu ekip, nokia 3-5- ve 6ya sorunsuz bir büyük güncellemesi vermeyi başardı. Arayüz hafif, kasmayan donmayan bir yapıda. Zaten nokia'nın kendisi de stok arayüz diyor. Tabiki kendine göre özelleştirmeler var zira gmin arayüzü kadar rezalet değil.

Nokia, buradan yürür gider diye düşünüyorum, zira dediğim gibi sektörün en kronik sorunu olan yazılım güncellemesi konusunda yıllardır bu sektörde olan üreticilere (Apple dahil) ders verir niteliğinde bir performans sergiliyor.
0
Lumibrite Salı, 11:52
"Telefon yakın zamanda Android Oreo güncellemesi alacak"

Bu cihaz bile oreo guncellemesi alıyor...

4gb ram'lı,quadcore islemcili,görece eski de sayılmayacak cihazlara "Sistemsel sorunlar nedeniyle guncelleme veremiyoruz" diyen yalanci üreticilere kapak olsun...Bilincli eskitme yapılıyor.
+1
HLLBN Salı, 11:19
Ben nokia 2 proyu beklicem
0
haberelectro Salı, 09:35
RAM isteyenler telefonda napıyor acaba. O fiyata başka ne bekliyorsunuzki.
0
nightsoldier Pazartesi, 17:35
quote:
Orijinalden alıntı: Kanatlarım Var Ruhumda

https://www.hepsiburada.com/nokia-3-nokia-turkiye-garantili-p-HBV000006G61J

699 tl'ye nokia 3 var. 2 gb ram, 16 gb hafıza.

Model isimlendirmede bir saçmalık var. Nokia 3 giriş seviyesi olarak, 5 orta seviye ve 6 üst seviye olarak lanse edildi. Ama donanım anlamında 3üde düşük cihazlar.

Nokia 2 de büyük bir pil var ve gps anlamında çok güncel. Yani öyleki a gps yanında glonass ve beidu desteği bile var. Bunu al, arabada gps cihazı olarak kullan.

Nokia 3te aynı fiyat olmasına rağmen pusula yok, gps anlamında sadece a gps desteği var ve pili nokia 2den düşük.

Nokiayı anlamak, kadınları anlamaktan zor vallaha
0
INumber1OneI Pazar, 13:10
abi nokia ölmedi mi ya :D
0
Kenan Koper 14.2.2018 12:08:36
geçen seneden beri bu telefonu takip ediyorum ama o zamanlar,fiyatı 400 tl olacak deniyordu.ama 700 tl ye satışı çıktı.1 gb'lı telefonun ederi 400 den fazla etmez
0
DH Misafiri 14.2.2018 11:54:25
nereye gidiyoruz birader
giriş seviyesinin dibini sıyıran bir telefona ne koyacaktı başka ddr5 16 gb rammi yanına ne istersin temizinden bi gtx 1060 ?
0
astegon 13.2.2018 15:44:51
Hani orta+ yaşlara hitap etsin diyeceğim de 3 gün sonra "Vay benim facebook neden yavaş, vay pinterest'te pin yapamıyorum, vay benim instagram açılmıyor, vay whatsapp çok ağır" cümleleri duymamak için ALMAYIN!
0
redferrari 13.2.2018 14:48:18
çöp tenekesininde bir hassasiyeti var, bunu kabul etmez,,
+2
Kanatlarım Var Ruhumda 13.2.2018 14:46:08
https://www.hepsiburada.com/nokia-3-nokia-turkiye-garantili-p-HBV000006G61J

699 tl'ye nokia 3 var. 2 gb ram, 16 gb hafıza.
+2
Saint Ralph 13.2.2018 12:10:09
Adına güvenerek çöp çıkarsam satarım mantığı Nokia yı batıracak.
+2
themky 13.2.2018 11:01:32
Mi, Snapdragon 800 serisini 1300 civarından satarken bunlar neyin kafasını yaşıyor. Markaya da bu kadar güven olmaz.
+1
kaptanos 13.2.2018 10:14:21
Hunharca güldüm, burada ne kadar anlamayan varsa kitlemeye geliyorlar
0
vurkach 13.2.2018 10:05:35
Sanki bootloader kilidini açmaya izin vermemesi ve GPL lisansını çiğnemesi yetmezmiş gibi bir de böyle çöpler üretiyor. HMD veya Nokia dinlemez bu piyasa, bir bakmışsın battığın yerden kurtulmaya çalışırken daha da batmışsın. Çöp üretmesini geçtim, bootloader kilidini de geçtim ama GPL'yi çiğnemek ne demek Nokia? Çinliler bile kernel kaynak kodlarını açarken sana ne oluyor? Madem ki kernel kaynak kodlarını açmayacaksın, o halde neden GPL v2 ile lisanslanmış Linux'u kullanıyorsun?
0
T Square 13.2.2018 09:32:03
İşlemciyi hiç koymasaydınız ya, işlemci olmadan da çalışırdı artık bir şekilde bu telefon. 1 gb ram fazla olmuş 0.50.gb iş görürdü. 8 gb hafıza da çılgınca olmuş.
Bir sonraki giriş seviyesi modeline şu işlemciyi koyun

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Allah belanı versin Hmd Global. Nokia tekrar dönüyor diye bir ton umut sahibi olduk bir sürü insandan küfür yiyorsunuz.
Bir kez daha siz batırdınız bu markayı, daha hayır gelmez.
+1
koreli41 13.2.2018 02:58:27
Birisi şu hmd global e telefon yapmayı öğretsin, nerede eski nokia malzeme kalitesi, karşı tarafa anında bağlanır, görüşme kalitesi çok iyiydi, dosya ve rehber i saymıyorum
+1
inexo 13.2.2018 01:14:18
700e alternatifler var keza nokia 3...
bunun da ederi taş çatlasın 500 o da vergilerin durumundan yoksa 500bile etmez
+1
tobepeople 13.2.2018 01:00:37
1 GB ram koymak ile 2 gb ram koymak arasında neredeyse hiç fark yok aynı fiyat niye böyle ki bu aptallar 3310'da da önce boş versiyonunu yenilediler sonra biraz ekleme ile tekrar sürdüler :D Bir işi yapacaksan adam gibi yap arkadaş 5 yıl evvel LG G2 2 GB ile giriş yaptı hala 1 GB ram ile telefon satmaya kalkıyorlar ne diyelim devam edin battığınız gün yakındır :D
0
Mianfei 13.2.2018 00:33:46
1 gb ram heuhueuheu krdşm neremle gülüeyimofkefoeğkge euheuh??
+2
BRNSpawn 13.2.2018 00:10:41
Daha küçük boyutlarda 500? civarında olsaydı yedek veya 2. telefon diye alınabilirdi.
+1
Rachsuchtig 13.2.2018 00:10:34
Bize göre çok elin Amerikalısi için 98 birim para yani ikincil telefon yapabilir ya da yedekte dursun diye
0
tavernac1 12.2.2018 23:54:43
Eskiden her yeni çıkan telefon haberinin altında defalarca nokia değilse almam görürdük hey gidi günler... Hatırlarım da siemens ve benq birleştiğinde nokia CEO su iki horoz bir hindi etmez demişti :))
+2
Adem Simit 12.2.2018 23:38:40
Nokia 7 plusu bekliyoruz...
0
KaranlıktaYaşayanAdam 12.2.2018 23:29:19
S212 fazla olmuş, arduino falan koysalardı keşke maliyet düşerdi.
+6
mladenbmv 12.2.2018 23:15:27
nokia da ki yöneticiler uyuyor her halde.1 gb ram le kime satış yapıcaklar.ayrıca depolamada 8 gb zaten sistem kullanıyor 5 gb whatshap face ınstagram al sana kafıza doldu.hiç ticari kafası yok bu insanlarda.
0
AdmGdk 12.2.2018 23:03:06
Aynı paraya 2 GB ramli, 16GB hafızalı Venüs alınabiliyor.
+2
zero fear 12.2.2018 22:54:34
Distribütör garantili Xiaomi gibi F/P gelmez boşuna çabalamayın.
0
a_y_k_u_t 12.2.2018 22:49:46
Nokia 3'ün fiyatı zaten 699 liraya düştü. Bu telefonu kim alır ki :)
+1
0MG90 12.2.2018 22:25:05
S212, 1GB RAM, 8GB dahili hafıza ve 700TL
ÇÖP
+11
mert1907 12.2.2018 22:23:47
Çok düşük bir fiyattan girseydi belki çok fazla birşey beklemeyen insanlar alabilirdi ama bu şekilde tercih dışı kalır.
+1
mabovski 12.2.2018 22:14:16
bu nokıa adam olmaz.
+1
SeagateWD 12.2.2018 22:13:00
Snapdragon 212

SNAPDRAGON 212

+6
ardicli2000 12.2.2018 22:08:54
quote:
Orijinalden alıntı: Ch4ylak

4100mah

Arama ve mesaj, yeri gelince resim/video çekeyim, sarja takmayı unutayım diyenler için çin mallarının yerine alinabilir..

Gel gör ki bu da çin malı...
+5
mustafasc 12.2.2018 22:05:58
2018 yılında 1 gb ramli telefon = 3310
+5
Whippoorwill 12.2.2018 22:04:16
Neresi çöp bu cihazın? Elbette fiyatı daha uygun olabilirdi ama Android Go uygulamaları ile beraber daha verimli çalışacaktır.
0
Ch4ylak 12.2.2018 21:49:09
4100mah

Arama ve mesaj, yeri gelince resim/video çekeyim, sarja takmayı unutayım diyenler için çin mallarının yerine alinabilir..
0
CheErnesto 12.2.2018 21:04:19
1 gb ram sadece arama msj atma anne baba telefonu olur ancak!!
+1
KoşanBalık 12.2.2018 21:03:51
Elimde kaç yıllık lumia 532 var. Onda sd210 var, neyin kafası bu nokia??? Windows phone android gibi donanım duşmanı değil adam gibi çalışıyor da bı nokia 2 aldıktan 3 gün sonra kasmaya başlar, whatsapp açamaz.

400₺ olsa alınır anca 😑
+1
Grkwnxs 12.2.2018 21:03:29
Çöp
0