Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim

    GPU-Z'nin 0.2.9 sürüm numaralı yeni versiyonu yayınlandı

    04 Aralık 2008, 07:13 (12 yıl)
    7,5b
    1
    9
    Diğer
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Oy Ver

    Ekran kartları için hazırlanan GPU-Z uygulamasının 0.2.9 sürüm numaralı yeni versiyonu yayınlandı. Kullandığı ekran kartı veya entegre grafik işlem birimi hakkında detaylı bilgi sunabilen uygulamanın yeni versiyonunda Nvidia'nın GeForce NVIDIA 9800 GT, 9600 GS/GSO, 9300 GS, Quadro FX Go1400, 9800M GTX, 9600M GT, 9650M GT, Quadro FX 770M, 9200M GS, 9300M GS ve Quadro NVS 160M modellerine ek olarak AMD-ATi'nin Radeon HD 4350, HD 4550, HD 4650, HD 4830, HD 4850 X2 ve RV670 0x9504 modellerine destek sunuluyor. Diğer yenilik ve güncellemeler ile birlikte GPU-Z v0.2.9 uygulamasını indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.



    Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (1) Yorum Yaz Forumda Gör
    C Castle Bravo 12 yıl (düzenlendi) ( Mesaj Silindi )






    GTX 260'ların doku birimi sayısını hâlâ 70 adet sanıyor bu yazılım. Doğru olan 64 rakamı kaydedilmiş olsa, "Texture Fillrate" için 36,9 yazacaktı.





    Sanırım yapımcıya bir şekilde bildirmek gerekecek. Bu hatanın farkında değil, belli ki. En başından beri böyle, GPU-Z'nin 260'taki durumu; bilse elbette düzeltirdi (e bir zorunluluktan dolayı öyle bırakmış olma ihtimâli yok, değil mi? Hani 70'miş gibi algılama durumu doğuran yazılım içi bir zorunluluk, olabilir mi?[nasıl olacaksa artık?]).



    Ki GTX 280 için bu tür bir hata yok GPU-Z'de. 260'lara özgü.



    Yazılım, 260 192/64 için de, 260 216/72 için de 70 doku birimliymiş gibi davranıyor. Evet, 216/72 için de aynı bir durum söz konusu. O da 70 doku birimliymiş gibi gözüküyor, 72 yerine.



    Yani, 576 MHz'deki 260 - G200-100 için 36,9 olması gereken "texture fillrate" 40,3; 576 MHz'deki 260 - G200-103 için 41,5 olması gereken "texture fillrate" ise 40,3 olarak görünmekte.



    Bildireyim bu hatayı. Hataların da bildirildiği bir forum vardı, GPU-Z için. Yazmalı oraya.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sorgu:
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim