Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu

    PowerColor pasif soğutmalı en güçlü ekran kartını hazırlıyor: Radeon HD 6850 SCS3

    9 yıl
    31,6b
    1
    24
    Ekran Kartı
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü

    AMD'nin önde gelen iş ortaklarından PowerColor, Radeon HD 6850 için dünyanın ilk pasif soğutmalı modelini hazırlıyor. SCS3 serisi altında sunulması beklenen ekran kartının, fansız soğutmaya sahip en güçlü ekran kartı olarak sunulması bekleniyor. AMD'nin 40nm üretim teknolojisiyle hazırladığı Barts Pro GPU'sunun güç verdiği ekran kartı, 256-bit bellek veri yolu desteğine, 960x paralel işlem birimine ve 1GB GDDR5 bellek kapasitesine sahip. L formunda tasarlanan SCS3 soğutucusu çok sayıda Alüminyum yaprak ve beş adet bakır ısı borusuna sahip olan yeni modein saat hızları henüz bilinmiyor ancak standart frekanslarda çalışması yani 775MHz GPU ve 4000MHz bellek hızlarıyla gelmesi bekleniyor.

    Yüksek performanslı HTPC'ler ve sessizliğe önem veren oyuncular için hazırlanan kartın fiyatı ve çıkış tarihi ise şu an için bilinmiyor.



    Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    Yorumlar (10) Yorum Yaz Forumda Gör
    raSe34 (salih topçu) 9 yıl
    powerlocor dan beklenmicek bi hata... zaten şuan bütün ortakları fan teknolojisini iyice geliştirerek en düşük sesle en iyi soğutmayı hazırlıyorlar. cansıkıntısımı yoksa hangi akla hizmet yapmışlar gerçekten ilginç. kasa soğutması ne kadar iyi olsada fanlı bi ekran kartı performansı almanız imkansız. inş. kimse böyle bişey alarak hata yapmazlar.
    Elektroterm 9 yıl
    Soğutucudaki yaprakların yönü ekranın kasadaki duruş pozisyonuna göre hatalı olduğunu düşünüyorum. Eğer yapraklar boyuna yerleştirilseymiş kasa içi hava akımı sayesinde oluşan ısı daha rahat bir şekilde kartın port larının yanındaki yarıktan çıkabilirdi bence.
    DH Misafiri 9 yıl
    Bende gT 9600 vardı, pasif soğutuculu ve cehennem gibi ısınıyordu hemencecik ama bunun hakkını vermek lazım diye düşünüyorum, soğutucu yapraklar oldukça sık ve fazla...
    selahattın ısık (Sélahattin Işık) 9 yıl
    kasa soğutması iyi olanlar için güzel kart.
    ozkan_tpc (Özkan T) 9 yıl
    Fansız 6850. Çok ilginç. Fan koymamak için kartı alüminyum manyağı yapmışlar :D
    mmnder16 (Ahmet Ahmet) 9 yıl
    sessizlik isteyenler için iyi bir gelişme diyeceğim ama zaten günümüz fan teknolojilerinde gürültü seviyesi minumum düzeyde.. yani fanın çalıştığı bile hissedilmiyor.. ki kaldı ki pasif soğutmalarda soğutmanın başarılı olabilmesi için iyi bir kasaya ihtiyaç vardır.. örneğin cooler master'IN haf serisi gibi.. ama yine de bana sorarsanız gereksiz bir gelişme..
    UzmaN345 (Serhan Dağdaşan) 9 yıl
    Çok fiyat farkı olur ne gerek var zaten karta oc yapmıcaksan fanın %30 kullanırsın ses çıkarmaz
    sadtneverdie (Cagatay Koroglu) 9 yıl
    merak ediyorum kaç dereceyi görecek. 68xx serisi çok ısınıyor diyorlardı. adamlar pasif soğutma yapmış.
    ::Ashes:: (Tahsin Reyhan) 9 yıl
    Böle bakır yoğunluklu ister fanlı ister fansız kullanabilinecek ekran kartları işlemci soğutucuları çıkarılmalı..

    Çok güzel gelişmeler bunlar..

    Mesela bende TT duorb var fanlarını söktüm kasa içi hava akımıyla zaten soğuyor zaten günlük internet kullanımında hiç hava akımına gerek duymuyor..
    fbsrkc06 (Serkan ) 9 yıl
    güze tasarım..

    bakalım fiyat ne olacak..



    çıkış tarihide belli değil..
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz? Üye Girişi Yaparak
    Tüm güncellemelerden eposta yoluyla haberdar olun.
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    31647 kez okundu.

    HABERİN ETİKETLERİ
    powercolor, radeon
    Sorgu:
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim