Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Sıradaki Video

    Nvidia GeForce GTX 680 video inceleme

    8 yıl
    43,2b
    1
    Ekran Kartı
    Haber Editörü
    Bu videomuzda Nvidia'nın merakla beklenen Kepler mimarisine sahip yeni ekran kartı GTX 680'i inceliyoruz.
    Not: Videoda yer alan tabloları daha detaylı görebilmeniz adına videonun "HD" versiyonunu izlemenizi tavsiye ederiz. 
     


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    Krinorex (kaan kağın) 8 yıl en beğenilen
    Inceleme gec geldi diyen arkadaslarim gelmeyen 7850 ve 7870 incelemeleri icin ne dusunuyorlar acaba
    DhanTE (Guetta Fiedello) 8 yıl
    Nvidia, oyunculara sunduğu yeni teknolojiler ve eskilerini geliştirerek ufak ufak'ta olsa ilerliyor, AMD'nin ise oyunculara yönelik eyefinity dışında (ki kaç kullanıcı çoklu monitör kullanıyor aşikar) ciddi 1 uğraşısı halen yok, yani salt performansa yönelik kart üretmekten başka 1 çabası yok gibi görünüyor fakat bu durum AMD'nin başına 1 yerden sonra ciddi sıkıntı açıcak, çünkü rakibi diğer teknolojilerde deneyim kazanıyoken AMD'nin çabası bile olmayıp sonradan uyanıp o teknolojilere sarması halinde ciddi/ciddi çuvallaması ile sonuçlanabilir ve onu daha'da sıkıntılı durumlara düşebilir, AMD acaba farkındamı bu durumun benim merak ettiğim bu aslında, çünkü olay AMD kullanıcılarının'da 1 yerden sonra; diğer firmanın kartından ortalama performansı 3~5fps yukarı olan bu salt performans kartını üstelik 3~5 kuruş'ta ucuza aldık diye sevinmmiycekleri 1 yönde ilerliyor sankim.
    Nvidia, oyunculara sunduğu yeni teknolojiler ve eskilerini geliştirerek ufak ufak'ta olsa ilerliyor, AMD'nin ise oyunculara yönelik eyefinity dışında (ki kaç k...
    Devamını Gör
    caferc 8 yıl
    zorlama ile yapılmış bi inceleme teknik tablolar puanlar falan filan . bilgisayar piyasasının yönünü belirleyecek bi donanınım daha fazlasını hakediyodu . milletin 2 senedir ağzında sakız olan bi kartı 15 dakikada dünyanın en hızlısı dendi oldu bitti . nvidia donanımhaber arasında problem var galiba ortak çalışmalar yapacaktınız şu an kartı inceleyen son site oldunuz. neyse 1e1 de detaylı yorumlu bi inceleme daha iyi olur bence ..
    zorlama ile yapılmış bi inceleme teknik tablolar puanlar falan filan . bilgisayar piyasasının yönünü belirleyecek bi donanınım daha fazlasını hakediyodu . mille...
    Devamını Gör
    Yorumlar (112) Yorum Yaz Forumda Gör
    Ferucci 8 yıl
    Ekran kartları bu kadar ileri gidiyor gitmesinede artık oyun yapımcılarınında bu ekran kartlarını zorlaması lazım. Devrimiz oyunlarında yeni ekran kartları muhteşem performans sergiliyo bence gereğinden fazla yani...
    DH Misafiri 8 yıl
    arkadaşlar yenibir sistem kurdum ekran kartı konusunda karasız kaldım 680 mi 7970 mi işlemcim fx8150 ?
    vernoncougar (Melih Pakdil) 8 yıl
    Nvıdıa'nın Kepler mımarısının basarısı su goturmez bır gercek. AMD'ye de kımse kotu dıyemez. Satın alırken oncelıkle butce gozonunde bulundurulmalı, bunun harıcınde aralarında 5-10 fps eksı yada artı fark bırbırlerıne ustunluk saglama acısından pek buyuk bır unsur degıl, ama bununla beraber guc tuketımı ve sessız calısma unsurlarıda eklendıgınde bu yarısta sımdılık NVIDIA ıpı erken gogusluyor.
    Kir$of (mustafa aksel) 8 yıl
    @peters
    Sana tek bir soru,çift gpu lu bir kart ile gtx 680 ni niye karşılaştırasın ? Gtx 690 ile 7990 arasında bir kıyaslama yapmak daha doğru olur
    zeus3578 (necati erkun) 8 yıl
    güzel inceleme olmuş tebrikler
    semihks (Semih keskin) 8 yıl
    ileriki donemde gtx690 çıktığı zaman gtx680 alanlar pişman olabilir çünkü sadece bit sayısını arttırarak %30-35 daha fazla performans elde edilecek bellek bant genişliği çok önemlidir bence acele edilmemeli daha gtx 600 serisi ile HD 7000 serisi ne gibi + larının olduğu daha ram hissedilemedi
    DH Misafiri 8 yıl
    sunumda konuşan arkadaş lütfen diksiyon bilen birisine danışsın ya da en azından biraz yavaş konuşsun.. sesi devamlı tek düze.. testi görünce merak edip açtım, yarısına kadar gelemeden kapatmak zorunda kaldım..
    neo01470 (neo neon) 8 yıl
    bocekgrafik

    Ayrıntılı bir inceleme olmuş, teşekkürler. Kart, teknolojik özellikler olarak güzel yeniliklerle geldiği açık. Umarım bu özellikler reelde de iddia edildiği gibi olur. Ancak açıklık getirilmesi gereken bazı hususlar var: 1- Testte, NVIDIAnın yeni teknolojileri olan FXAA, TXAA ve adaptive v-syncten bahsedilmiş ancak bunların işe yarayıp yaramadığını test etmemişsiniz; yalnızca teorik olarak NVIDIA böyle böyle yenilikler getirmiş bu kartla birlikte demişsiniz. NVIDIA bu teknolojilerin getirdiğini iddia ediyor. Bakalım bunlar doğru mu? diyerek o özelliklerin de doğruluğunu test etmeniz gerekirdi ama bunu yapmamışsınız. 2- 7970 konusundaki dikkatimi çeken bir husus ise, forumda HD7970 incelemesi yapan bir arkadaşın aldığı 3DMark11 skorları ile sizin verdiğiniz skorlar arasındaki büyük fark oldu. Kart ne kadar hız aşırtma yaparak bench aldınız ki acaba yalnızca 3068 X skoru elde ettiniz. Hem GTX 680i, hem de HD7970i hangi hızlara hız aşırtırarak O.C. skoru aldığınızı belirtirseniz memnun oluruz. Zira o arkadaşın 1250 MHzde aldığı skor 3572 X puanı idi. Bir diğer arkadaş ise 1270 MHzde 3529 X puanı almış. Arada 200 puanlık bir fark olsa neyse diyecektim ama ortalama 500 puanlık devasa bir fark söz konusu. Bir yerde yanlışlık var ama nerede. Umarım, 7970i 1000 MHzde test ettik demezsiniz.
    Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
    Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın


    Yok mu cevap ?
    caferc 8 yıl
    zorla değilya beğenmedim incelemeyi . dikkat ettinizmi hergün en az 3-4 tane 680 kart modeli haberi ve sitenin incelemesi bu derece vasat . incelemeyi yapan arkadaş gerçekten hızlı konuşuyo tablolar enerji tüketimi falan kim anlar bunları gerçekte biz makinayı sömüren oyunlarda yazılımlarda napıyo bihaberiz . incelemede nerdeyse karta 600-700 watt güç kaynağı yetecek inanacam . nvidiadan bahsediyoz burda ekonominin e sinden haberleri az güçmüş .
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz? Üye Girişi Yaparak
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim