Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Windows Phone 8 hakkında merak edilen her şey!

    8 yıl
    38,1b
    1
    Cep İşl...
    İnceleme, Test ve Analiz Editörü
    Microsoft yeni mobil işletim sistemi Windows Phone 8 ile birlikte Apple iOS ve Google Android platformlarına meydan okumaya hazırlanıyor. Windows 8 ile aynı çekirdek yapısını kullanan yeni mobil işletim sistemine ait tüm detaylar bu videoda
    İşte Microsoft'un, Apple ve Google'a karşı piyasaya süreceği yeni işletim sistemi.

     


    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    cwr (Emre ) 8 yıl en beğenilen sertacaygun
    iTunes ? Kolay yönetme ?



    Birakin Allah askina ya
    Stanislas Xavier (Evren ) 8 yıl
    Microsofta inanmıştım açıkçası wp7 i görünce..Sonuçta yılların yazılım firması ve işletim sistemi konusunda çok deneyimli..ios un kalitesi de apple ın deneyiminden kaynaklanıyor.Ne yazık ki google benzer bir ecrübeye sahip değil ve bunu android ile bize ziyadesiyle gösterdi.İyi yazılım kötü donanım ile bile bir şeyler yapabilmekte(Wp7)fakat kötü yazılım ile güçlü donanım birleştiğinde aynı randımanı almıyorsunuz.Buna çok çekirdekli androidlerin bile zaman zaman ((pek nadir olduğunu söyleyemeyeceğim gün içinde mutlaka bir sorun ile karşılaşıyorsunuz)) ekran geçişlerinde ve uygulamalarda takılması kanıt gösterilebilir.WP8 de güzel şeyler var.Bunların bazıları ios ve androidin hali hazırda sunduğu özellikler,Daha çok teknik yenilikler ve geliştirmeler ile dikkat çekiyor ve bu açıdan bu zamana kadar yapılmış en önemli gelişmelere sahip benim açımdan.. Windows 8 ile olan etkileşimi ve ortak özellikleri..C ve C++ gelmesi bence devrimsel bir şey,bu cihazların gerçekten birer bilgisayar olma yolunda kaydettikleri büyük adımlardan biri bence..Bu dillerin sunnduğu hız,hem port etmedeki kolaylık wp8 in uygulama konusunda çok hızlı gelişeceğini garantilemekte.Öte yandan native oyun platformu,directx gibi özellikler beni mest etti resmen..Arayüz biraz tasarımsal bir olay ve herkes beğenmeyebilir.Fkat yazılımsal olarak ben microsoftun apple çok olmasa bile google a iyi bir cevap verdiğini düşünüyorum.Firma fanatiği değilin ne google dan nefret ediyorum ne de microsoft aşığıyım ama bunlar benim gördüklerim.Android popülerleşmeye başladığında heyecana kapılıp Wp7 ye öldü bitti demedim.Doğal olarak şimdi de en iyisi Wp8,artık androidin işi bitti gibi ergen yorumlarında bulanmaktan kaçınalım arkadaşlar çünkü zamanın neyi göstereceği belli olmuyor.Apple ında mac os x ile ios u birleştirme(ya da benzer bir şeyler yapma) planları vardı,sanırım devam ediyordur,bütün firmaların üzerinde çalıştığı bir şeyler var,ama şunu söylemek istiyorum androidin bu popülaritesini devam ettirebilmesi için çok sağlam özellikler kazanması lazım,çünkü böyle donanıma gaz verip yazılımı sallamakla olmuyor.Bu açıdan google ın işi zor çünkü apple ve Ms gibi onun destek alacağı başka bir işletim sistemi yok..Neler olacak bakıp göreceğiz ama Ms bu sefer bence gerçekten iyi bir iş çıkardı...
    Microsofta inanmıştım açıkçası wp7 i görünce..Sonuçta yılların yazılım firması ve işletim sistemi konusunda çok deneyimli..ios un kalitesi de apple ın deneyimin...
    Devamını Gör
    bkadem (Bekir ) 8 yıl
    Videoda anlatılanların özeti aşağıdaki gibi. Bence Microsoft başarmış. Şimdiden sonbaharı bekliyorum. Tabii Microsoft'un WP8 için beklentileri aşması Apple ve Google'yi yeni sürüm çıkartmaya sevk edebilir. Bu da mevcut kullanıcılara yarayacaktır.

    - C ve C++ desteği.
    - .Net Desteği
    - Yazılım geliştiriciler çok az bir farkla Windows 8 için yazdıkları uygulamaları Wp8'e port edebilecekler.
    - 800x480, 1280x768, 1280x720 gibi üç çözünürlük desteği.
    - Quallcomm yeni yonga setine tam destek.
    - Windows 8 ile aynı çekirdeği paylaşması. ( NT ) Doğal olarak çok çekirdekli işlemci yapısını desteklemesi
    - Directx Desteği. ( Directx'le Windows'da nasıl kaliteli oyunlar yapabildiğini biliyoruz. )
    - Havok gibi fizik motoru ve oyun motorlarının bu platforma özelleştirebilmesi.
    - Windows 8 ile aynı yapıya sahip, tam HTML5 destekli Internet Explorer 10.
    - Akıcı yeni Metro Ara yüzü.
    - Uygulamaları sesle kontrol etme ( Video ‘da ışığı arttır, 20'inci dakikaya atla, dur gibi komutları sesle verebilme ). Yazılım geliştiriciler de bu apiden faydalanabiliyorlar.
    - Tüm banka hesaplarını, kredi kartlarını, alışveriş indirim kuponlarını ve fırsatlarını tek bir cüzdan hesabında toplayabilme
    - Bitlocker desteği
    Videoda anlatılanların özeti aşağıdaki gibi. Bence Microsoft başarmış. Şimdiden sonbaharı bekliyorum. Tabii Microsoft'un WP8 için beklentileri aşması Apple ve G...
    Devamını Gör
    Yorumlar (67) Yorum Yaz Forumda Gör
    7
    DH Misafiri 6 yıl
    Microsofta inanmıştım açıkçası wp7 i görünce..Sonuçta yılların yazılım firması ve işletim sistemi konusunda çok deneyimli..ios un kalitesi de apple ın deneyiminden kaynaklanıyor.Ne yazık ki google benzer bir ecrübeye sahip değil ve bunu android ile bize ziyadesiyle gösterdi.İyi yazılım kötü donanım ile bile bir şeyler yapabilmekte(Wp7)fakat kötü yazılım ile güçlü donanım birleştiğinde aynı randımanı almıyorsunuz.Buna çok çekirdekli androidlerin bile zaman zaman ((pek nadir olduğunu söyleyemeyeceğim gün içinde mutlaka bir sorun ile karşılaşıyorsunuz)) ekran geçişlerinde ve uygulamalarda takılması kanıt gösterilebilir.WP8 de güzel şeyler var.Bunların bazıları ios ve androidin hali hazırda sunduğu özellikler,Daha çok teknik yenilikler ve geliştirmeler ile dikkat çekiyor ve bu açıdan bu zamana kadar yapılmış en önemli gelişmelere sahip benim açımdan.. Windows 8 ile olan etkileşimi ve ortak özellikleri..C ve C++ gelmesi bence devrimsel bir şey,bu cihazların gerçekten birer bilgisayar olma yolunda kaydettikleri büyük adımlardan biri bence..Bu dillerin sunnduğu hız,hem port etmedeki kolaylık wp8 in uygulama konusunda çok hızlı gelişeceğini garantilemekte.Öte yandan native oyun platformu,directx gibi özellikler beni mest etti resmen..Arayüz biraz tasarımsal bir olay ve herkes beğenmeyebilir.Fkat yazılımsal olarak ben microsoftun apple çok olmasa bile google a iyi bir cevap verdiğini düşünüyorum.Firma fanatiği değilin ne google dan nefret ediyorum ne de microsoft aşığıyım ama bunlar benim gördüklerim.Android popülerleşmeye başladığında heyecana kapılıp Wp7 ye öldü bitti demedim.Doğal olarak şimdi de en iyisi Wp8,artık androidin işi bitti gibi ergen yorumlarında bulanmaktan kaçınalım arkadaşlar çünkü zamanın neyi göstereceği belli olmuyor.Apple ında mac os x ile ios u birleştirme(ya da benzer bir şeyler yapma) planları vardı,sanırım devam ediyordur,bütün firmaların üzerinde çalıştığı bir şeyler var,ama şunu söylemek istiyorum androidin bu popülaritesini devam ettirebilmesi için çok sağlam özellikler kazanması lazım,çünkü böyle donanıma gaz verip yazılımı sallamakla olmuyor.Bu açıdan google ın işi zor çünkü apple ve Ms gibi onun destek alacağı başka bir işletim sistemi yok..Neler olacak bakıp göreceğiz ama Ms bu sefer bence gerçekten iyi bir iş çıkardı...

    Stanislas Xavier - 11.07.2012, 21:13 +28



    Videoda anlatılanların özeti aşağıdaki gibi. Bence Microsoft başarmış. Şimdiden sonbaharı bekliyorum. Tabii Microsoft'un WP8 için beklentileri aşması Apple ve Google'yi yeni sürüm çıkartmaya sevk edebilir. Bu da mevcut kullanıcılara yarayacaktır.



    - C ve C++ desteği.

    - .Net Desteği

    - Yazılım geliştiriciler çok az bir farkla Windows 8 için yazdıkları uygulamaları Wp8'e port edebilecekler.

    - 800x480, 1280x768, 1280x720 gibi üç çözünürlük desteği.

    - Quallcomm yeni yonga setine tam destek.

    - Windows 8 ile aynı çekirdeği paylaşması. ( NT ) Doğal olarak çok çekirdekli işlemci yapısını desteklemesi

    - Directx Desteği. ( Directx'le Windows'da nasıl kaliteli oyunlar yapabildiğini biliyoruz. )

    - Havok gibi fizik motoru ve oyun motorlarının bu platforma özelleştirebilmesi.

    - Windows 8 ile aynı yapıya sahip, tam HTML5 destekli Internet Explorer 10.

    - Akıcı yeni Metro Ara yüzü.

    - Uygulamaları sesle kontrol etme ( Video ‘da ışığı arttır, 20'inci dakikaya atla, dur gibi komutları sesle verebilme ). Yazılım geliştiriciler de bu apiden faydalanabiliyorlar.

    - Tüm banka hesaplarını, kredi kartlarını, alışveriş indirim kuponlarını ve fırsatlarını tek bir cüzdan hesabında toplayabilme

    - Bitlocker desteği

    bkadem - 11.07.2012, 21:56 +18





































































































































































































    DAHA FAZLA BEĞENİLEN YORUM

    YORUMLAR 158 ADET

    FORUMDA BAK

    Yorum sıralamasını yandaki menüden değiştirebilirsiniz: İlk Yorum Üstte Son Yorum Üstte



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet iTunes gibi kolayca yönetilsin PC üzerinden. Android gibi cep bilgisayarı olmasın, iPhone gibi akıllı telefon olsun. Özellikle Playlist yönetimi kolay olsun. Hafıza kartına müzik atılırken M3U playlistleri desteklesin vs. Muhteşem müzik telefonu olur benim için.

    sertacaygun - 11.07.2012, 19:07 -47



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet

    quote:



    Orijinalden alıntı: sertacaygun



    iTunes gibi kolayca yönetilsin PC üzerinden. Android gibi cep bilgisayarı olmasın, iPhone gibi akıllı telefon olsun. Özellikle Playlist yönetimi kolay olsun. Hafıza kartına müzik atılırken M3U playlistleri desteklesin vs. Muhteşem müzik telefonu olur benim için.





    iTunes ? Kolay yönetme ?



    Birakin Allah askina ya

    cwr - 11.07.2012, 19:07 +72



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet şu kutu arayüzden vazgeç yaw kim öğretti size bunu

    A?l??66™ - 11.07.2012, 19:09 -6



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Bi android değil fakat güzel bir sistem olacak gibi.

    Rocky Balboa® - 11.07.2012, 19:09 -11



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Mavi ekran hatası veriyor mu ?

    Onuncu Köyü Arıyorum - 11.07.2012, 19:14 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet arayüzü hiç hoşuma gitmiyor bu w8in

    Gustavo Fring - 11.07.2012, 19:29 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Ahuauhau. Basmıs Android fanatikleri eksiyi. Ben de S2 kullanıyorum da sizin gibi gözüm kararmadı benim.



    Bir müzik listesi yapmak bile işkence, aptal olmanın anlamı yok. M3U'yu UTF-8'e kimse çevirmek zorunda değil dosya isimlerindeki Türkçe karakterli, Japonca vs. karakterli şarkıları görmek için. Yazık. Siz Rom atmanın özgürlük olduğunu, program kırmanın özgürlük olduğunu sanın. Telefon sizi kullansın, siz telefonu değil. Yazık.

    sertacaygun - 11.07.2012, 19:33 -5



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Kullanmadıktan sonra iyidir veya kötüdür demek yanlış olur wındows phone yi kullanmak bir türlü nasip olmadı Androide çakılı kaldık 2013 te büyük ihtimal Tizen Firefox Os Blackberry 10 MeeGo Windows 8 tam oturmuş sürümleriyle piyasada olacak ama bildiğim tek şey bu sefer alacağım tel android olmayacak.

    web101 - 11.07.2012, 19:41 +2



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet

    quote:



    Orijinalden alıntı: sertacaygun



    Ahuauhau. Basmıs Android fanatikleri eksiyi. Ben de S2 kullanıyorum da sizin gibi gözüm kararmadı benim.



    Bir müzik listesi yapmak bile işkence, aptal olmanın anlamı yok. M3U'yu UTF-8'e kimse çevirmek zorunda değil dosya isimlerindeki Türkçe karakterli, Japonca vs. karakterli şarkıları görmek için. Yazık. Siz Rom atmanın özgürlük olduğunu, program kırmanın özgürlük olduğunu sanın. Telefon sizi kullansın, siz telefonu değil. Yazık.





    Millete android fanatiği diyorsunda, birde kendi mesajına bak bakalım sende bir iphone fanatiğisin sanırım, root yapıp telefonu özgürce kullanmak özgürlük değilse ios gibi bir sistemmi özgürlüktür ? kendini kandırma Allah aşkına çıkarın şu at gözlüklerini artık.

    Rocky Balboa® - 11.07.2012, 19:41 +12



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Windows phone alan bi cok kisi 6ay icinde forumda wp8 telefonuma nasil android kurarim der artik

    turkattack - 11.07.2012, 19:46 -7



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Dvd writer varmi bunda

    lord__of_darkness - 11.07.2012, 19:48 -1

    YORUM YAZ

    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet 30. saniye herşeyin özeti gibi.



    Windows Phone apps:17-18 bin

    İOS veya Android uygulamaları milyonlarca.Her ne kadar daha az ram kullansın daha stabil olsun iş uygulamalardaki çoklukta bitiyor bana göre eğerki uygulama yönünden kıt olursa başarısız olması kaçınılmaz.

    BucksWolf - 11.07.2012, 19:51 -19



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet WEBOS gibi kullanici dostu bir isletim sistemi daha yok piyasada ama onunda ipini cektiler.

    ten_don - 11.07.2012, 19:51 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet 2 saat ve altyazılı özeti yok mu

    - 11.07.2012, 19:55 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet henuz ipad 2 den izleyemiyorum.. ne zamana izleyebilirim.. kutuphanedeyim ve sıkıldım.. yardim lutfen..

    excalibur21 - 11.07.2012, 20:07 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet 30 dakika izledim mesajım burada kalsın gece devam ederim artık

    mertguz - 11.07.2012, 20:46 -5



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet kendini kandırma Allah aşkına çıkarın şu at gözlüklerini artık.



    tarkowskitat - 11.07.2012, 20:47 0



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet windows telefon yapacaksa; ctrl-alt-del tuşu da koyması lazım.

    antonidas - 11.07.2012, 20:50 +3



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Microsofta inanmıştım açıkçası wp7 i görünce..Sonuçta yılların yazılım firması ve işletim sistemi konusunda çok deneyimli..ios un kalitesi de apple ın deneyiminden kaynaklanıyor.Ne yazık ki google benzer bir ecrübeye sahip değil ve bunu android ile bize ziyadesiyle gösterdi.İyi yazılım kötü donanım ile bile bir şeyler yapabilmekte(Wp7)fakat kötü yazılım ile güçlü donanım birleştiğinde aynı randımanı almıyorsunuz.Buna çok çekirdekli androidlerin bile zaman zaman ((pek nadir olduğunu söyleyemeyeceğim gün içinde mutlaka bir sorun ile karşılaşıyorsunuz)) ekran geçişlerinde ve uygulamalarda takılması kanıt gösterilebilir.WP8 de güzel şeyler var.Bunların bazıları ios ve androidin hali hazırda sunduğu özellikler,Daha çok teknik yenilikler ve geliştirmeler ile dikkat çekiyor ve bu açıdan bu zamana kadar yapılmış en önemli gelişmelere sahip benim açımdan.. Windows 8 ile olan etkileşimi ve ortak özellikleri..C ve C++ gelmesi bence devrimsel bir şey,bu cihazların gerçekten birer bilgisayar olma yolunda kaydettikleri büyük adımlardan biri bence..Bu dillerin sunnduğu hız,hem port etmedeki kolaylık wp8 in uygulama konusunda çok hızlı gelişeceğini garantilemekte.Öte yandan native oyun platformu,directx gibi özellikler beni mest etti resmen..Arayüz biraz tasarımsal bir olay ve herkes beğenmeyebilir.Fkat yazılımsal olarak ben microsoftun apple çok olmasa bile google a iyi bir cevap verdiğini düşünüyorum.Firma fanatiği değilin ne google dan nefret ediyorum ne de microsoft aşığıyım ama bunlar benim gördüklerim.Android popülerleşmeye başladığında heyecana kapılıp Wp7 ye öldü bitti demedim.Doğal olarak şimdi de en iyisi Wp8,artık androidin işi bitti gibi ergen yorumlarında bulanmaktan kaçınalım arkadaşlar çünkü zamanın neyi göstereceği belli olmuyor.Apple ında mac os x ile ios u birleştirme(ya da benzer bir şeyler yapma) planları vardı,sanırım devam ediyordur,bütün firmaların üzerinde çalıştığı bir şeyler var,ama şunu söylemek istiyorum androidin bu popülaritesini devam ettirebilmesi için çok sağlam özellikler kazanması lazım,çünkü böyle donanıma gaz verip yazılımı sallamakla olmuyor.Bu açıdan google ın işi zor çünkü apple ve Ms gibi onun destek alacağı başka bir işletim sistemi yok..Neler olacak bakıp göreceğiz ama Ms bu sefer bence gerçekten iyi bir iş çıkardı...

    Stanislas Xavier - 11.07.2012, 21:13 +28



    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet Androidin olmadığı yerde windowsa Abdurrahman çelebi derler...

    avanoss - 11.07.2012, 21:16 -4





























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































    Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın



































































































































































































































































































































    Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın



















































































































































































































































































































































































































































    İşlemler Alıntı PM Sil Düzenle Şikayet

    quote:



    Orijinalden alıntı: Mahiro





    quote:



    Orijinalden alıntı: Gobelin





    quote:



    Orijinalden alıntı: Mahiro





    quote:



    Orijinalden alıntı: Gobelin



    HTC 8X'e facebook yükledim telefonla facebook eşleştirdim herşeyi yaptım.Buraya kadar herşey güzel ama insanların bana yazdıkları gelmiyor chat kısmından. Bilgisayardan bile alamıyorum yazılanları, başka bir uygulama kullandığımla ilgili bir uyarı alıyorlarmış. Sabahtan beri uğraşıyorum bi çözüm bulamadım lütfen anlayan biri bana yardım etsin.





    Gobelin arkadaşım ,

    Cihazın zaten Windows live messenger ve facebook entegrasyonu mevcut. Sohbet için ayrıca kurduğun facebook uygulamasına gerek yok.

    Şimdi sen hem hotmail hem de facebook hesaplarını cihaza tanımladıysan yapman gereken şu.

    Ayarlar'a girip ekranı sola kaydırdığında uygulamalar menüsü altında mesajlaşma bölümü var. Ordan facebook sohbeti aç.

    Daha sonra da mesajlaşma bölümüne girip ekranı sola kaydır çevrim içi menüsündeki insan ikonuna tıkla uygun'u seç.

    Şimdi hem facebook arkadaşlarınla hem de msn arkadaşlarınla sohbet edebilirsin.



    Ben zaten orayı kullanıyorum,benim için hiç problem yok bildirim gelmemesi dışında ama bazılarının bana sohbet kısmından yolladığı mesajlar gelmiyomuş onlar da mesaj kısmına girip yollamak zorunda kalıyolarmış. Telefonla sohbeti eşleştirdiğimde facebook sohbeti kullanan bi application'a izin veriyor. O uygulama yüzünden bazıları uyarı alıyor ama niye bazıları onu anlamadım,yabancı forumlarda da araştırdım kimsenin çözüm bulduğu yok,aynı sorunu yaşayan da yok. Facebook benim için sorun değil ama bilgisayara geçtiğimde bile yazılanlar gelmiyor bazen o sıkıntı. Hayır telefona o kadar para saydım elimdeki 4S'i sattım ama 1 haftadır sadece sıkıntı verdi telefon. Daha ilginci şu an 20-25 uygulama yüklü ama 1 tanesine bile güncelleme gelmedi. Hepsi de bozuk yani :D



    Senin ki muhtemelen yazılımsal bir sorun gibi görünüyor.

    Bu arada ben cihazı Pazartesi aldım. Dün akşam 6 güncelleme geldi ve yükledim hepsini. Seni bilmiyorum ama ben inanılmaz memnunum cihazdan.

    Senin cihaza da illaki güncelleme gelecektir sonuçta aynı cihazı kullanıyoruz.

    Selamlar,



    Hangi uygulamalara güncelleme geldi ?

    Gobelin - 21.11.2012, 13:34 0