Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Anlık Bildirim
    Sıradaki Video

    Bayonetta İnceleme Videosu

    12 Ocak 2010, 19:48
    27,4b
    1
    Ram
    Haber Editörü
    Devil May Cry serisinin yaratıcısı Hideki Kamiya imzalı Bayonetta, bol aksiyonu ile karşınızda.

    Platform: Playstation 3 ve Xbox 360

    Dev yaratıklar, geniş bir saldırı listesi ve yoğun bir aksiyon. Devil May Cry serisinin yaratıcılarının imzasını taşıyan Bayonetta, bizleri aydınlık ve karanlık güçler arasındaki savaşa götürüyor.



    www.bolumsonucanavari.com
    Yorumlar (20) Yorum Yaz Forumda Gör
    D DH Misafiri 4 yıl ( Mesaj Silindi )
    Arkadaşlar nasış bir laptopta oynamalıyım bu oyunu PC'de
    MrCrooz (Furkan Yagmur) 6 yıl ( Mesaj Silindi )
    Güzel oyunmuş bro
    Gece772 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    Güzel oyun
    apodur (abdullah dursun) 7 yıl ( Mesaj Silindi )
    sistem gereksinimleri en az veya en çok olarak nedir acaba bulamadım.
    Cemo94 10 yıl ( Mesaj Silindi )
    Bu oyun pc ye çıktımı arkadaşlar ?
    tobepeople 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    Devoin
    14.01.2010 Saat: 01:12

    kardeşim hiç tekken oynamadınmı yaw :D
    Kalemistik (gökten aktan) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    oyunda çok video var biraz can sıkıcı. nedense oyunu pek sevemedim. kadın karakterde çok itici geldi açıkcası.
    D daywallker (mete devim) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    pc de niyeyse oyunlara tam kopya koruması yapmadılar ps3 te korumaya çare bulduk diye (yakın zamanda oda gider) bütün ağırlık ona verildi şimdi ama bi gün gelecek onunda devri kapanacak forever pc :D
    BoSS03 (Çağkan Karataş (yanlış yazmayın :) ) ) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    YA ARKADAŞLAR BU YAPIMCILAR AFEDERSİNİZ SÖVMEMEK ELDE DEĞİL YA NE BU YA GİDİYOZ 1200 TLYE GTX 295 ALIYORUZ VS. OYUN YOK KARDEŞİM YA 3 KURUŞLUK PS3 E SÜPER OYUNLAR ŞEYTAN DİYO AL YERE ÇARP PC Yİ KULLANDIGIM PCİYLE 5 TANE PS3 ALIRIM PEHHHHHH NE OYUNLAR ÇIKIYOR PS3 E YA İSYAN ETMEMEK ELDE DEĞİL SIKILDIM ARTIK SATICAM....
    talh4wk (Talha ŞAHİN) 11 yıl ( Mesaj Silindi )
    güzelmiş :D
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    Sıradaki
    Bitince Sıradakine Geç

    07:46
    Gears 5 Video İnceleme
    14,1b izlenme · 2 yıl
    Sorgu: 0,406 saniye (WEB2)
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim