Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    Anlık Bildirim

    Intel Elkhart Lake işlemcileri Gen11 GPU ile geliyor

    Intel üst segmentte liderliği sımsıkı tuttuğu kadar düşük güç tüketimli yongalar üzerinde de çalışıyor. Son sızan bilgi Elkhart Lake’den.
    10 ay
    4b
    1
    25
    İşlemci
    Yazar
     
    Mavi ekip Ryzen işlemcilerin piyasaya sürülmesiyle yıllardır sürdürdüğü hakimiyetini korumak için çekirdek artışlarıyla kullanıcıları yeniden memnun ederken giriş seviyesini de ihmal etmiyor.

    Şimdilik Goldmont Plus'a devam 

    Donanım dünyası düşük güç tüketimli işlemci kulvarında Goldmont Plus mimarisiyle gelecek Gemini Lake Refresh’i bekleyedursun Intel’in bir sonraki adımı Elkhart Lake gün yüzüne çıkmaya başladı. Bugzilla’ya göre yeni modeller 8 EU’dan 32 EU’ya kadar ölçeklenen Gen11 GPU birimiyle birlikte gelecek.
    Bilindiği üzere Gemini Lake’te 18 EU içeren Gen9 birimlerine yer verilmişti. Grafik biriminin Saat hızlarının da artması beklenirken işlemci tarafında 10 nm üretim sürecinden bahsediliyor. Gemini Lake Refresh’in 2020’nin başlarında geleceğini göz önünde bulundurursak Elkhart Lake’in 3. çeyrekten sonra duyurulacağını söyleyebiliriz.

    https://www.tomshardware.com/news/intel-elkhart-lake-cpus-gen11-32eu,40286.html Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    Spider_hip (Doğan Eray) 10 ay en beğenilen sething
    Bende anlamadım ki, liderlik falan da denmiş, sunucu işlemcileri falan mı diye bir an şaşırdım. Bunlar ciddi ciddi normal işlemci piyasasından mı bahsediyor? Yani eğer öyleyse liderlik falan kalmadı. amd vs intel market share durumu ortaya koyuyor. Şu an açık ara ryzen 3xxx ler satılıyor. 3xxx ler varken pek 9xxx leri alanlar yok. Ben bile bugün tırım tırım 3700x aradım sistem kuruyordum. Piyasada kalmamış. 25 senedir intel pc toplarım ilk kez hiç şüphe bırakmayacak şekilde amd'ye geçiyorum. Ki intelin yeni gelecek nesili bile eski pcie-3 ile gelecekmiş :D yani liderlik falan yok ortada. Zaten bunlar yeni işlemci çıkarana kadar amd de ryzen 4xxx leri çıkartacak.
    Bende anlamadım ki, liderlik falan da denmiş, sunucu işlemcileri falan mı diye bir an şaşırdım. Bunlar ciddi ciddi normal işlemci piyasasından mı bahsediyor? Ya...
    Devamını Gör
    ben amd r7 3700x sistem kurdum valla çok memnunum kesinlikle haklısın intel işizor bu zamandan sonra
    massacrer 10 ay Spider_hip
    Desktop pazarı işlemci pazaranın maalesef küçük bir kısmı. Kurumsal pazarda yani dünyada insanların iş yerinde kullandığı bilgisayarlarda AMD yok gibi bir şey yıllardır. O nedenle Intel eze eze lider maalesef. Zaten adamların bu kadar rahat at koşturup kafalarına göre saçma hamleler yapabilmesinin sebebi de o.

    Özetle burada çevirilen geyikteki Ryzen 3xxxler yada i7 9xxx muhtemelen çerez sayılabilecek satış adetlerinde toplam işlemci pazarında. Volkswagen grubundaki Bentley, Lamborghini ya da Bugatti gibi kalıyor.

    2019 ilk çeyrekte %86 civarı pazar payı olduğu söyleniyor Intel'in.

    sething (sething ) 10 ay
    haber de yalışlık yok mu.

    10nm diyor

    intel 2050 den önce 14nm terketmez diyorduk..
    Spider_hip (Doğan Eray) 10 ay sething
    Bende anlamadım ki, liderlik falan da denmiş, sunucu işlemcileri falan mı diye bir an şaşırdım. Bunlar ciddi ciddi normal işlemci piyasasından mı bahsediyor? Yani eğer öyleyse liderlik falan kalmadı. amd vs intel market share durumu ortaya koyuyor. Şu an açık ara ryzen 3xxx ler satılıyor. 3xxx ler varken pek 9xxx leri alanlar yok. Ben bile bugün tırım tırım 3700x aradım sistem kuruyordum. Piyasada kalmamış. 25 senedir intel pc toplarım ilk kez hiç şüphe bırakmayacak şekilde amd'ye geçiyorum. Ki intelin yeni gelecek nesili bile eski pcie-3 ile gelecekmiş :D yani liderlik falan yok ortada. Zaten bunlar yeni işlemci çıkarana kadar amd de ryzen 4xxx leri çıkartacak.
    Sedat. (S. Y.) 10 ay (düzenlendi) klakket
    Soket değişimi ile gelecekmiş zaten forumda konusu vardı.. Amd'e yarar bu durum, umarım amd kullanıcı dostu olmayı sürdürür ve pazar payında İntele aşırı sağlam bi darbeyi koyarda hem adam gibi ürünler hemde doğru düzgün fiyatlarla alırız.. Avrupada bacak kadar bebeler 3 kuruşa her sene High-End sistem yeniliyor, bizim gençlerde bilmem kaç senelik sistemlere ram takayımda hizlansin diye uğraşıyor.
    Soket değişimi ile gelecekmiş zaten forumda konusu vardı.. Amd'e yarar bu durum, umarım amd kullanıcı dostu olmayı sürdürür ve pazar payında İntele aşırı sağlam...
    Devamını Gör
    klakket 10 ay Sedat.
    Öyle hocam öyle millet nesil başı anakart değişmekten bıktı İntel soket değiştirmekten bıkmadı. Hal böyle olunca da bayağı masraflı oluyor sonra sizin dediğiniz gibi millet eski sistemini 2. Elden upgrade yapmaya çalışıyor.
    Yorumlar (9) Yorum Yaz Forumda Gör
    DH Misafiri 10 ay
    Millet hangi paralel evrende yaşıyor anlamak güç. Intel hala en çok satan ve oyunlarda en iyi performansı veren işlemcileri üretiyor. 9900k AMD'nin 7nm 12 çekirdekli işlemcilerini oyunlarda geçiyorsa oturup bir düşünmek gerek. Herşey kağıt üstünde göründüğü gibi değil demek ki. AMD alıp oyundan atmalar ve sorunlarla uğraşmak da ayrı dert üstelik.
    mamad 10 ay (düzenlendi)
    O değil de aga bu nedir?



    "Çok çekirdekli işlemci alıyorsunuz ve çok iş parçacığı söz konusu olunca rakipten fark yiyoruz, kabul. Ama tek çekirdek kullanılınca %5 falan öndeyiz. O yüzden daha iyiyiz taam mı!!" der gibi. Bu ne la!!

    Intel'in bu kadar düşmesi artık güldürdü. Yok yani elleri o kadar güçsüz de değil ama olduğundan daha güçsüz imajı veriyorlar resmen.
    oup59 10 ay (düzenlendi)
    Gemini lake refresh yapmadan direk Elkhart çıksa iyi olurdu. Gen 11 gpu Gen 9 a göre oldukça daha iyi performansa sahip. 2020 3.çeyrek demiş Intel ama biz ona 2021 başı diyelim kabaca. Bu aralar bir mini pc alacağım. Şu an makul seçenekler Gemini Lake işlemcileri sadece.
    klakket 10 ay
    İpin ucu kaçtı artık İntel'ciğim, siz bunları yaparken AMD'nin eli armut toplamayacak tabi ki :) Birde yeniden soket değişimi ile gelirse millet artık İntel'e isyan bayrağını çeker(ki yüksek ihtimal gelir diye düşünüyorum).
    Sedat. (S. Y.) 10 ay klakket
    Soket değişimi ile gelecekmiş zaten forumda konusu vardı.. Amd'e yarar bu durum, umarım amd kullanıcı dostu olmayı sürdürür ve pazar payında İntele aşırı sağlam bi darbeyi koyarda hem adam gibi ürünler hemde doğru düzgün fiyatlarla alırız.. Avrupada bacak kadar bebeler 3 kuruşa her sene High-End sistem yeniliyor, bizim gençlerde bilmem kaç senelik sistemlere ram takayımda hizlansin diye uğraşıyor.
    gen2 (Cemal Süreya) 10 ay
    Şu seo'ya silikon ne demek diye sorsanıza biliyormuymuş merak ediyorum.
    SEO19 (EEEE 55555) 10 ay
    şu 3nm quantum çatallaması bir yerlerine girecekmiş ya bende onu bekliyorum !

    aynı amiga500 gibi aldığımız sistem 10 yıl boyunca silikonun sınırında kaldığı için quantuma geçene kadar tüm piyasa böyle takılacağız işte :D

    işte o zaman sınırların başladığı yerde insan ruhunun sınır tanımayan tasarımları bu basit çiplerde daha sanatsal çalışmalar içinde bir yer ediniyor !

    uzun bir süre insanlar tamam artık uzun bir süre bundan daha iyisi çıkmayacak diye düşündükleri dönem gerçekten yaratıcılıkları artıyor !
    EmuDev 10 ay SEO19
    Kuantumu geleneksel elektronik sistemlerin devamı zannediyorsunuz heralde. O sınırlar silikon elementi için geçerli. Silikonun sınırlarına dayanınca grafen gibi başka malzemelerle üretilecek. Yatayda yer sıkıntısı olursa dikey kat çıkılacak. Elektronlar sınıra dayanırsa fotonlar devreye girecek. Bunların hepsinin örneği yapıldı. 3nm den sonra teknoloji durmayacak yani merak etmeyin.
    sreylare (Samet Sizene) 10 ay
    İsterse 0,00000000000001 nm üretsin, o bilinen ve bilinmeyen açıklardan dolayı her gün söveceğim Intel'e.
    sething (sething ) 10 ay
    haber de yalışlık yok mu.

    10nm diyor

    intel 2050 den önce 14nm terketmez diyorduk..
    Spider_hip (Doğan Eray) 10 ay sething
    Bende anlamadım ki, liderlik falan da denmiş, sunucu işlemcileri falan mı diye bir an şaşırdım. Bunlar ciddi ciddi normal işlemci piyasasından mı bahsediyor? Yani eğer öyleyse liderlik falan kalmadı. amd vs intel market share durumu ortaya koyuyor. Şu an açık ara ryzen 3xxx ler satılıyor. 3xxx ler varken pek 9xxx leri alanlar yok. Ben bile bugün tırım tırım 3700x aradım sistem kuruyordum. Piyasada kalmamış. 25 senedir intel pc toplarım ilk kez hiç şüphe bırakmayacak şekilde amd'ye geçiyorum. Ki intelin yeni gelecek nesili bile eski pcie-3 ile gelecekmiş :D yani liderlik falan yok ortada. Zaten bunlar yeni işlemci çıkarana kadar amd de ryzen 4xxx leri çıkartacak.
    jac0B0 10 ay The white warrior
    İntel ddr5 hamlesiyle gelmezse işi yaş.

    Hala hiç ddr5 haberi yok ortada.
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler 10 ay Xiaomi Mi 9 5G en ucuz 5G özellikli akıllı telefon olacak 10 ay Xiaomi Mi A3 kutudan çıkıyor | Detaylar ve merak edilenler 10 ay Honor 20S'in 32 megapiksel ön kamera ile geleceği onaylandı 10 ay Microsoft'un katlanabilir cihazı 360 derece menteşe ve manyetik kapakla gelebilir 10 ay Athlon 300GE kameralara gülümsedi 10 ay Google, Chrome tarayıcısı için önemli bir güvenlik güncellemesi yayınladı 10 ay Intel Retro oyunlar için Retro Scaling çözümünü duyurdu 10 ay Instagram'da artık size kimin mesaj gönderebileceğini seçebileceksiniz 10 ay Huami toplamda 100 milyon giyilebilir cihaz sattı 10 ay İki yıllık iOS açığı Google’ın uyarısıyla kapatıldı 10 ay Xiaomi Mi 9 Lite, Mi CC9’un farklı bir versiyonu olarak karşımıza çıkabilir 10 ay Paris “gürültü radarı” ile araçlara ceza kesmeye hazırlanıyor 10 ay Samsung Galaxy M30s’ten yeni detaylar 10 ay Buldukları açıkları HackerOne’a ileten altı hacker, milyoner oldu 10 ay Avustralya'lı bir balıkçı, geliştirdiği drone ile göl üzerinde uçtu 10 ay CD Projekt Red, Witcher oyunları yapmaya devam edecek 10 ay Motorola One Zoom'un teknik özellikleri sızdırıldı 10 ay CDC, elektronik sigara tüketicilerini uyarıyor 10 ay Mobil Renoir APU’lar 4266 MHz LPDDR4X bellekleri destekleyebilir 10 ay Nubia Red Magic 3S'in tanıtılacağı tarih belli oldu 10 ay GÖRÜNTÜLENEN Intel Elkhart Lake işlemcileri Gen11 GPU ile geliyor Sonraki Otomobillerde emisyon değerlerine ilişkin değişiklik Resmi Gazete’de yayınlandı 10 ay Youtube, Eylül ayında kanalların tam abone sayısını göstermeyi durduracak 10 ay Garmin güneş enerjisi ile çalışan Fenix 6 serisi akıllı saatini tanıttı 10 ay Çocukların gizliliğini ihlal eden Youtube yaklaşık 200 milyon dolar ceza ödeyecek 10 ay Epic Store yine bombaları patlattı: Celeste ve Inside ücretsiz 10 ay Spotify şarkılarınızı Facebook hikayelerde paylaşabilirsiniz 10 ay Haftaya BİM marketlerde HP ürünleri geçidi var 10 ay Jack Dorsey’in Twitter hesabı yine hacklendi 10 ay 2si1 | PlayStation'dan rekor ve 4K 60FPS oyun duyurusu 10 ay Samsung Galaxy A90 5G’nin basın görseli ortaya çıktı 10 ay Xiaomi, 10000 mAh kapasiteli Black Shark powerbank tanıttı 10 ay Stranger Things 3: The Game mobil platformlarda yerini aldı 10 ay Ghost Recon Breakpoint betası ile ilgili detaylar paylaşıldı 10 ay Sigaralar üzerine yazılan uyarı mesajları sigara tüketimini azaltıyor 10 ay Redmi ilk 5G özellikli telefonu için tarih verdi 10 ay Xperia 2 olduğu düşünülen bir Sony modelinin görüntüleri ortaya çıktı 10 ay TUF Oyuncu sistemi kurduk | DH-A3 Ryzen 5 3600 ve RTX 2060 10 ay 6.000 mAh bataryalı Samsung Galaxy M30s'in render görüntüsü ortaya çıktı 10 ay Alzheimer ile ilgili epigenetik belirteçler keşfedildi 10 ay Terminator: Dark Fate'ten aksiyon dolu yeni fragman Daha Eskiler
    Alternatif Görünümler Geri Bildirim
    Yeni Haber
    şimdi