Son Aramalarınız TEMİZLE
    Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
    Header'ı Tuttur
    Header'da Teknoloji Gündemi
    Anasayfa
    Büyük Slayt ve Popüler Haberler
    Döşeme Stili Ana Akış
    Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
    İçerikleri Yeni Sekmede Aç
    Detay Sayfaları
    Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
    Renk Seçenekleri
    Gece Modu (Koyu Tema)
    Sadece Videolar için Gece Modu
    indirim kodu
    Alternatif Görünümler
    Anlık Bildirim

    Android 4.0 sürümü yüzde 7.1 kullanım oranına ulaştı

    8 yıl
    2,5b
    1
    13
    Cep İşletim Sistemleri
    Abone ol
    Haber Editörü

    Geçen ay yüzde 4.9 oranında seyreden Android işletim sisteminin 4.0 versiyonu, pek çok modelin güncelleme almasıyla oranını artırmaya devam etti. 

    1 Haziran itibariyle yapılan ölçümlere göre kullanım oranı yüzde 7.1 seviyesine çıkmış durumda. Tahminen 350 milyon Android cihazı satıldığı düşünüldüğünde yaklaşık 24 milyon cihazın ICS sürümü kullandığı görülüyor. Elbette bunda Galaxy SII modelinin payı büyük. Ancak güncelleme almasına rağmen bir kısım kullanıcıların halen yükseltme işlemini yapmadığı görülüyor.

    ICS oranı daha çok 3.0 sürümlerinden pay çalmış. Bu da tabletlerde de güncellemelerin başladığını gösteriyor. 3.0 sürümlerinin oranı 3.3'den 2.7'ye gerilemiş. Gingerbread sürümü ise yüzde 65 ile hakimiyetine devam ediyor. Froyo sürümü yüzde 19.1, Eclair sürümü de yüzde 5.2 civarında seyrediyor.

    Bu ay Jelly Bean dedikodularının gölgesinde ilerlemeye devam edecek olan 4.0 sürümü, eğer 4.1 sürümü beklendiği gibi yayınlanırsa hızını kaybedecektir.


    http://developer.android.com/resources/dashboard/platform-versions.html Yorum Yaz Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,
    istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
    DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
    En Beğenilen Yorumlar Tümünü Genişlet Yorum Yaz
    playmaker10 (Alperen Yıldız) 8 yıl en beğenilen
    Orijinalden alıntı: D.A.R.B.E.C.i

    yahu okadar yüzbinlerce mühendis var arkadaş neden halan ios kadar optimize bir sistem yapamadılar ?


    Android sanal makineyle çalışan bir sistemdir, bu yüzden istediğin kadar optimize et, iOS'a yetişemezsin. Diğer bir dezavantaj da Android'in yüzlerce farklı çeşit cihazda çalışıyor olmasıdır. Her birisinin kendi ekran çözünürlüğü, işlemcisi, grafik işlemcisi, rami var. Hal böyle olunca da sistemi her cihaza ayrı ayrı optimize etmek imkansız hale geliyor. iOS'ta ise durum farklı. İlk iPhone'dan itibaren saysak dahi 5 çeşit iPhone, 3 çeşit iPad, 4 çeşit de iPod olmak üzere toplamda 15'i bulmuyor çeşit sayısı. Kaldı ki bunlar genellikle benzer donanıma sahip cihazlar. Bu yüzden de Android'e göre optimizasyonda inanılmaz bir kolaylığa sahip iOS platformu
    Orijinalden alıntı: D.A.R.B.E.C.i yahu okadar yüzbinlerce mühendis var arkadaş neden halan ios kadar optimize bir sistem yapamadılar ? ...
    Devamını Gör
    Yorumlar (13) Yorum Yaz Forumda Gör
    DH Misafiri 8 yıl
    Fanboylar yine basmislar ya :D optimizeymis bilmemleymis hala en stabil uygulama bollugunu oyle kabul etsinler tartismaya bile girilmez :D satis rakamlari belli oluyor bende iphone kullandim iphonedan sonra s2 ye gectim normal bi arabadan mercedese gecmis gibi oldum androidin bu sistemli dunyasiyla asla kiyaslanamaz Apple ne ki yahudilerin elinde kapitalizmin pencesinde tekelcilik adi altinda yok bilmemlesi yok osu tonlarca para Android oyle mi her turlu kesime hitap ediyor Apple da kendisi uretmiyor ekranini lgye parcaciklarinida samsungtan aliyor.bu kadar fanboy olmayin Yahudilerin kuklasi olmayin :D dunyaya daha cagdas bakin hala stabil yarin oburgun google gozlugunude cikarincada stabil diye dir dir edersiniz :D
    PuLeRi 8 yıl
    Evo 3D ye bekliyoruz artık ona da geldikten sonra iyice artar.
    YGA 8 yıl
    Bu oran %10 bulur. Evo 3D ye halen gelmedi. Hala 2.3.4 kullaniyorum
    sariugur (Uğur Karaağaç) 8 yıl
    android optimize falan değil, kimse konuşmasın. ama bu olamamasından ötürü de değil, xda forumlarında vs. bulunan 3. parti romlar büyük şirketlerin orjinal rom'larından çok daha performanslı ve akıcı çalışıyor, hatta çoğu zaman daha fazla işlevsellik sunarak. tamam binlerce farklı marka/model için android var ama bütün telefonları tek bir firma geliştirip üretmiyor ki, neden insanlar bunu bahane ediyor, Apple kendi cihazlarına kendi yazılımını yapıyor, Google'da kendi yazılım tabanını oluşturup bütün firmalara sunuyor... aynı şeyin daha çetrefilli yolu sadece, öteki firmalarda mahalle arasındaki dükkanlar değil, Apple kadar ar-ge yatırımları, mühendisleri-yazılım mimarları var(tam olarak Apple kadar büyük bütçeli, altyapılı olamayabilir ekonomik güç dolayısıyla ama yinede büyük yatırımları var bu konularda dev şirketler olarak). her firma kendi telefonları için uğraşıp çalışacak yüzlerce, hatta binlerce insanı bünyesinde barındırıyorken tutup birkaç kişisel yazılımcının portladığı ve optimize ettiği rom'lar daha güzel çalışıyorsa kimse kusura bakmasın hepsi adilik yapıyor demektir. iOS'a bir açılma-kapanma efekti var diye söylenmek hele en abesi, uygulamayı kapattığınızda ram'in tekrar optimize edilmesi, bütün oyun/uygulama vs. geçişlerini/açılıp-kapanmalarını takılmadan ve defalarca sorunsuz şekilde yapabilmesi o yazılım oturaklılığını gösterir. tutup ana menüde dolaşmakla yazılımı incelemiş sayılmazsınız...
    sedatkuran (sedat kuran) 8 yıl
    Orijinalden alıntı: D.A.R.B.E.C.i

    yahu okadar yüzbinlerce mühendis var arkadaş neden halan ios kadar optimize bir sistem yapamadılar ?


    android optimizedir. daha da optimize olur çünkü linuxtur. ios bir iki açılma kapanma efekti var o kadar. başka bir numarası yok. ancak bu gün android belki yarın masaüstü bilgisayrlarımızda bile olacak.
    playmaker10 (Alperen Yıldız) 8 yıl en beğenilen
    Orijinalden alıntı: D.A.R.B.E.C.i

    yahu okadar yüzbinlerce mühendis var arkadaş neden halan ios kadar optimize bir sistem yapamadılar ?


    Android sanal makineyle çalışan bir sistemdir, bu yüzden istediğin kadar optimize et, iOS'a yetişemezsin. Diğer bir dezavantaj da Android'in yüzlerce farklı çeşit cihazda çalışıyor olmasıdır. Her birisinin kendi ekran çözünürlüğü, işlemcisi, grafik işlemcisi, rami var. Hal böyle olunca da sistemi her cihaza ayrı ayrı optimize etmek imkansız hale geliyor. iOS'ta ise durum farklı. İlk iPhone'dan itibaren saysak dahi 5 çeşit iPhone, 3 çeşit iPad, 4 çeşit de iPod olmak üzere toplamda 15'i bulmuyor çeşit sayısı. Kaldı ki bunlar genellikle benzer donanıma sahip cihazlar. Bu yüzden de Android'e göre optimizasyonda inanılmaz bir kolaylığa sahip iOS platformu
    |M|N|Ç| 8 yıl
    EVO 3d Ye güncelleme gelsin bayağı etkiler o rakami. :))
    karaköy_soğancısı ( xxx) 8 yıl
    yahu okadar yüzbinlerce mühendis var arkadaş neden halan ios kadar optimize bir sistem yapamadılar ?
    Yorum Yaz Forumda Yanıtla
    Nasıl eklemek istersiniz?
    ANLIK GÖRÜNTÜLEMELER
    1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü

    GENEL İSTATİSTİKLER
    2499 kez okundu.
    13 kişi, toplam 13 yorum yazdı.

    HABERİN ETİKETLERİ
    uygulama haber, android
    Sorgu:
    Önceki ve Sonraki İçerikler
    Daha Yeniler 8 yıl Google, Orkut sosyal ağı ile Google+ profillerini birleştirmeye başladı 8 yıl BlackBerry PlayBook 2.1.0 beta sürümü geliştiricilere dağıtılmaya başladı 8 yıl Motorola, 3 SIM kartlı Motokey 3-Chip modelini Brezilya'da satışa sundu 8 yıl Maingear'dan oyun odaklı 11.6-inç dizüstü bilgisayar 8 yıl Android platformunun en iyi uygulamalarından Any.DO artık iOS ve Chrome tarayıcısında 8 yıl ‘The Other Brothers’ için oynanış videosu yayınlandı 8 yıl Bilkom Dijital Ege etkinliğiyle dijital yaşamı anlatıyor 8 yıl Gamevil'in strateji tabanlı mücadele oyunu Plants War, Play Store'da yayınlandı 8 yıl Pocket TV ile herhangi bir televizyonu akıllı TV'ye dönüştürebilirsiniz 8 yıl LG, Ivy Bridge işlemcili X Note Z350 Ultrabook modelini tanıttı 8 yıl Uygulama Haber 3 Haziran Bölüm "Facebook Camera, Shoot Zombirds ve diğer 13 konu" 8 yıl 'Escape from Age of Monsters' Appstore'da artık ücretsiz 8 yıl Android için Color Splash FX ile resimlerinize çeşitli renk efektleri uygulayın 8 yıl Medfield işlemcili Lenovo LePhone K800, Çin'de piyasaya sürüldü 8 yıl ETSI yeni Nano SIM kart standardını belirledi 8 yıl Microsoft, iOS için SkyDrive uygulamasını Retina desteği ile güncelledi 8 yıl Sharp yeni IGZO LCD ve OLED ekranlarını tanıttı 8 yıl Apple, MobileMe kullanıcılarına geçiş uyarısında bulundu 8 yıl Opera Mini 7, Blackberry ve diğer Java platformları için yayınlandı 8 yıl Vodafone'un Galaxy SIII fiyatları da belli oldu 8 yıl GÖRÜNTÜLENEN Android 4.0 sürümü yüzde 7.1 kullanım oranına ulaştı Sonraki HTC One S video inceleme 8 yıl 'Dream:scape' Appstore'da kısa bir süreliğine ücretsiz 8 yıl Madfinger Games, zombi temalı yeni FPS oyunu Dead Trigger'ı duyurdu 8 yıl 'Galaxy S III' için yeni bir tanıtım videosu yayınlandı 8 yıl iPad, iPhone ve Android için Microsoft Office 10 Kasım'da duyurulacak 8 yıl Keek ile videolarınızı paylaşmak çok kolaylaşıyor 8 yıl PowerColor'ın çift grafik işlemcili yeni devi Radeon HD 7970 X2 Devil13 detaylandı 8 yıl Carmageddon, Android ve iOS platformları için bu yaz geliyor 8 yıl Samsung, Galaxy S3 modelinin tüm kaynak kodlarını yayınladı 8 yıl MSI'dan hız aşırtma odaklı yeni anakart; Big Bang ZPower 8 yıl Wi-Fi Birliği, Intel'in karşısına Miracast kablosuz görüntü aktarım standardını çıkarıyor 8 yıl Samsung Galaxy S3, Turkcell tarafından satışa sunuldu 8 yıl 'Nova 3' Google Play'de yerini aldı 8 yıl PS Vita için YouTube uygulaması, Haziran ayı sonunda geliyor 8 yıl LG'nin Tegra 3'lü telefonu Optimus 4X HD satışa çıkıyor 8 yıl Samsung Galaxy Note 7 milyon, Galaxy S ailesi 50 milyondan fazla sattı 8 yıl Vestel uluslararası tasarım yarışmalarından 70 ödül kazandı 8 yıl Bellek hız aşırtmasında yeni dünya rekoru: 3837MHz 8 yıl HTC One S, Tayvan'da 1.7GHz hızında Snapdragon S3 işlemci ile çıkabilir Daha Eskiler
    Yeni Haber
    şimdi
    Geri Bildirim