Anlık Bildirim

Apple Music tarayıcılara geliyor

IFA 2019 fuarında hareketlilik tüm hızıyla devam ederken Apple cephesinden de önemli bir adım geldi. Apple Music artık web tarayıcılardan da erişilebilir durumda.

Spotify ile kıyasıya bir liderlik mücadelesi veren Apple Music için en önemli eleştirilerden birisi web tabanlı bir uygulamanın olmamasıydı. Spotify, Pandora ve Amazon Music gibi platformlarda yer alan tarayıcı desteği özellikle PC kullanıcıları için önemli bir avantajdı.

Beklenen özellik

Apple şimdi bu dezavantajı gideriyor. Beta sürecine başlayan Apple Music web uygulaması ile kullanıcılar herhangi bir uygulama kurmaya gerek kalmadan aboneliklerine erişebilecekler.

Beta web sürümünde kullanıcılar katalog içerisinde arama yapabiliyor. Ayrıca diğer cihazlarda Kütüphaneyi Eşitle seçeneği aktifse kayıtlı şarkılarınızı da görebiliyor. Listeler, Radyo ve Sizin İçin sekmeleri de yine erişilebilir durumda.

Apple Music kullanıcılarının herhangi bir eksiklik hissetmeden tecrübe edebilecekleri web uygulaması herkese açık durumda ve abone olanlar giriş yapabilir. Diğer taraftan yeni abonelik başlatmak da mümkün.

https://beta.music.apple.com

 
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin: DH App Gallery Uygulamasını İndir DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
Sorgu:

Editörün Seçtiği Sıcak Fırsatlar

Sıcak Fırsatlar Forumunda Tıklananlar

Tavsiyelerimiz

Yeni Haber
şimdi
Geri Bildirim