Önümüzdeki günlerde Catalyst sürücü paketinin 9.7 sürüm numaralı Temmuz ayı güncellemesini yayımlamaya hazırlanan AMD-ATi, yeni sürücü ile birlikte kullanıcı ara biriminde de yeniliğe gidiyor. Gelen bilgilere göre Catalyst 9.7 sürücüsündeki kontrol merkezi (Catalsyt Control Center) yeni bir UI yani kullanıcı ara birimine sahip olacak. Henüz detayları netleşmiş olmamakla birlikte yeni ara birimin sadece Windows Vista / 7 sürücüsünde olacağı, Windows XP veya Linux sürücülerinin ise bu değişiklikten faydalanamayacağı belirtiliyor.
AMD-ATi'nin Catalyst 9.7 sürücüsünü önümüzdeki günlerde kullanıma sunması bekleniyor.
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin:
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü GENEL İSTATİSTİKLER
19818 kez okundu.
10 kişi, toplam 11 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
sürücü, amd