; Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki ikinci pist 2018'de açılacak

İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 1 Mart 2017, Çarşamba 17:50 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki ikinci pist 2018'de açılacak
Günlük Haber Cihan Pehlivan
27 5437
Sabiha Gökçen Havalimanı’na yapılması planlanan yeni pist için açıklamalarda bulunan Malaysia Airports, 1.3 milyara mal olacak proje hakkında önemli bilgiler paylaştı.
 
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın (ISG) sahibi Malaysia Airports Holdings Berhad'ın (Malaysia Airports) Genel Müdürü Badlisham Ghazali, şirketin gelecek planları hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Yolcu sayısını artırmak ve global hedeflere ulaşarak organik büyümenin devam ettirilmesi için düğmeye basan Malaysia Airports, yapımı devam eden ikinci pistin önümüzdeki yıl tamamlanacağını duyurdu.
 
Ayrıca Bkz.YouTube televizyon sektörüne giriş yaptı: Karşınızda YouTube TV
Buna göre İstanbul Anadolu Yakası’ndaki havalimanında bulunan 3 bin metre uzunluğundaki piste paralel olarak, -715 milyon doları kamulaştırma ve 600 milyon doları inşaat olmak üzere- toplam 1.3 milyar dolar değerindeki yatırımla 3 bin 500 metre uzunluğa sahip yeni pist inşa edilecek. Mevcut kule ise yıkılarak yerine 112 metre yüksekliğinde ve 26 metre çapında, şehrin siluetinden fark edilecek kule yapılacak. Hatırlayacağınız gibi geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen ve 9 firmanın teklif verdiği pist ihalesini "Makyol" kazanmıştı.

2018 yılında tamamlanması beklenen ve 500 kişinin çalıştığı projeyle yolcu kapasitesinin 30 milyondan 70 milyona çıkarılacağı belirtiliyor. Üstelik yeni pist ile birlikte havalimanına Airbus A380 model uçaklar da iniş yapabilecek. Diğer taraftan edinilen bilgilere göre yaklaşık 8 yıldır ISG’nin CEO'luğunu yapan Gökhan Buğday’ın 1 Mart itibariyle görevinden ayrıldığı ve yerine büyüme hedefleri doğrultusunda yeni yönetim kadrosunun geleceği duyuruldu.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5437 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
La Pluie 1.3.2017 19:19:10
Iste sunlari gordukce uzuluyorum. Malezya neresi istanbul neresi. Su rantlasmaya, ozellestirmeye gel. Cumhuriyetin ilk yillarinda tum demiryollarini yabancilardan satin aldik, simdi her seyi geri sati
...
Yorumun devamı ▼
+32
isoomail 1.3.2017 19:16:25
Sahibi Malezya Havayolları mı? +24
zunerall 2.3.2017 10:59:21
15 yıldır başkası mı yönetiyor ülkeyi? Tüm bu satışları kendileri yapmadı mı? Satılmayan bir şeyimiz kaldı mı ondan bile emin değilim. Evet desek ne olacak? 15 yıldır düzeltmek istedikleri bir şey va
...
Yorumun devamı ▼
+7
Funder 1.3.2017 19:20:06
İşte bu yüzden evet +6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
EYUP88 4.3.2017 22:40:41
%60'ı Malezyalıların, %40'ı ise TAV şirketinin.
0
nForcer 4.3.2017 22:35:04
quote:
Orijinalden alıntı: V4LKyR





Kırılmaz mı diyosun yani?

Kırılacak olsa oraya hiçbir uçağı indirmezler. Oradaki alt geçiti tasarlayan inşaat mühendisleri altyapı malzemelerinin sağlamlığı için boşuna çalışmamışlardır herhalde.
0
Last Troll Bender 4.3.2017 18:51:32
malezya hükümetini başarısından dolayı tebrik ediyorum.
0
Civitas Terrana 4.3.2017 18:11:44
Bakın 3'ncü havalimanını yaptırmak yerine Sabiha Gökçen'e ek pisti yaptırsak,


Artan parayla da Kartal metrosunu uzatsak güzel olmaz mıydı?
0
V4LKyR 4.3.2017 18:06:05
quote:
Orijinalden alıntı: Krone





Niye kırılsın kaç tonluk beton vardır orada A380 inse de bir şey olmaz.

Kırılmaz mı diyosun yani?
0
revere 3.3.2017 17:05:27
quote:
Orijinalden alıntı: ncap

Boş konuşmayı bırak da dinle çalıştığımız yeri bizden iyi biliyorsunuz; günlük 135bin otomobil fiyatı üzerinden belirlenen bir garanti ücret var ve bu ücreti yaklaşık 45bin ağır vasıta karşılıyor.

valla ben hazienin raporuna göre yorum yaptım. derdini hazineye de aynı şekilde anlatırsın.
0
Krone 3.3.2017 16:57:24
quote:
Orijinalden alıntı: V4LKyR




Nasıl iniyor o tünelin üstüne uçak? Kırılmıyor mu tünel?

Niye kırılsın kaç tonluk beton vardır orada A380 inse de bir şey olmaz.
0
revere 3.3.2017 14:40:13
quote:
Orijinalden alıntı: ncap





birgün gazetesinin habersol un uyduruk haberleriyle gelmeyin buraya. Yavuz sultan selim köprüsü için de ilk başta zarar ediyor deniyordu, sadece araç sayılarına bakarak afedersiniz öküzlemesine konuya dalıyorlardı, oysa garanti ücret otomobil üzerinden hesaplanmıştı. Lakin köprüden geçen araçların tamamına yakını ağır vasıta ve her ağır vasıta tipine göre yaklaşık 3 otomobil yapıyor.

güldüm. savunma bu mu ? kelime oyunu ? pinpon topu vs...

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&arama=gts&guid=TDK.GTS.58b955854ffd71.65936295

Araç (isim):
2. Taşıt
"Araçlarından inen iki polis sulara basmamak için sıçrayarak kapıya doğru yaklaşıyorlar."

Taşıt: isim Otomobil, tren, gemi, uçak gibi taşıma araçlarının ortak adı, nakil aracı, nakil vasıtası, vasıta
savunmalarınız da çok komik ve gülünç.
0
V4LKyR 3.3.2017 08:12:52
quote:
Orijinalden alıntı: nForcer





Antalya Gazipaşa Havalimanı'ndaki uygulama fikir verebilir belki.


Nasıl iniyor o tünelin üstüne uçak? Kırılmıyor mu tünel?
+1
nForcer 3.3.2017 06:32:56
quote:
Orijinalden alıntı: MağaraAdam

Şuan pistin altında kalan yola tünel inşaatı devam ediyor, nasıl bir şey olacak merak ediyorum

Antalya Gazipaşa Havalimanı'ndaki uygulama fikir verebilir belki.
0
revere 3.3.2017 03:47:45
quote:
Orijinalden alıntı: ncap
İstemezük çetesi çılgın bahaneleriyle yine formunda Yabancı sermaye gelmiyor diye ağlayanlar gelince de menşeini beğenmiyor.


yabancı sermaye gelmiyor diye ağlananlar son 3 haftadır arap topraklarını gezip trabzonun ormanlarını peşkeş çekenler ve ayrıca müslüman takılıp şu anda devleti kara para aklama cenneti yapanlar. Sen çok başka gelmişsin :)

avrasya tünelinin 2 aylık zararı 34 milyon lira. şöyle açıklıyayı ... devletin yurtdışından sıcak parayı getirtip tüneli yaptırdığı adama 24 yıl boyunca her gün o tünelden 60 bin araç geçecek sözü verdi ve böylece ecnebi o tüneli yaptı. lakin 60 binin altında kalıp oluşan her fark için devletin o ecnebiye para ödeyecek. dediğim gibi tünelin 2 aylık zararı toplamda 35 milyon lira. siz övünün tünel yaptık diye.
+2
UML 3.3.2017 02:14:13
quote:
Orijinalden alıntı: Jeopol

inis-ucak-yolcu garantisi vermesinler de. sonra gunluk bir kac milyon dolar fazladan soyuluruz.

Bu işin kuralı garanti vermek, nasıl olsa ek vergilerle çark dönüyo. Nasıl olsa vatandaş ek vergileri ödeyeceğinin garantisini devlete vermiş. 1915 Çanakkale Köprümüz de hayırlı olsun bu arada, çünki orası da yap, işlet, devret usulüne göre yapılacak.
+1
Jeopol 3.3.2017 01:43:38
inis-ucak-yolcu garantisi vermesinler de. sonra gunluk bir kac milyon dolar fazladan soyuluruz.
+2
DH Misafiri 2.3.2017 17:51:19
Terminal yabancıların işletme devletin.
0
zunerall 2.3.2017 10:59:21
quote:
Orijinalden alıntı: Funder

İşte bu yüzden evet

15 yıldır başkası mı yönetiyor ülkeyi? Tüm bu satışları kendileri yapmadı mı? Satılmayan bir şeyimiz kaldı mı ondan bile emin değilim. Evet desek ne olacak? 15 yıldır düzeltmek istedikleri bir şey vardı da başkaları mı engel oldu?

Açıkçası bana zerre mantıklı gelmiyor. Fikir özgürlüğü sonuçta ama 15 yıldır tek başına iktidarsın ve ülkede satmadığın hiçbir şey kalmamış. Şimdi diyorsun ki beni başkan yap her şey güzel olacak. Zaten başkan gibi yönettin 15 yıl. Şimdi ne değişecek? Kusura bakmayın ama "hikâye"...
+7
emre1393 1.3.2017 22:36:31
daha geçen satmışlardı malezyalılara
+2
9600_G_T 1.3.2017 21:55:06
Melezlere bak bee helal olsun melez ulkesinde durur gibi kullanin ulkeyi
0
tozparcasi 1.3.2017 21:52:17
06-24 pistinin durumu son derece kotu. ikinci pist acilinca , 06-24 pisti kapatilicak, gene tek piste kalinicak.
Not: pist duzeltmek icin sabaha karsi 03 07 arasi kapaniyor ama gene de yeterli olmuyor. ondan ikinci acilir acilmaz 1 yil sureyle kapatilicak.
+3
BekiRoRo 1.3.2017 21:17:05
Kaçak pist
Faaliyete geçtikten sonra iniş ve kalkışta düşen uçak sayısının artmasıyla meyvelerini verecektir
+1
xattorneyx 1.3.2017 20:59:53
2 yetmez 3 istiyoruz
0
smart1978 1.3.2017 20:13:23
15. Yil Marsi ni da yaparlar artik ...
+2
MağaraAdam 1.3.2017 19:27:27
Şuan pistin altında kalan yola tünel inşaatı devam ediyor, nasıl bir şey olacak merak ediyorum
0
Funder 1.3.2017 19:20:06
İşte bu yüzden evet
+6
La Pluie 1.3.2017 19:19:10
Iste sunlari gordukce uzuluyorum. Malezya neresi istanbul neresi. Su rantlasmaya, ozellestirmeye gel. Cumhuriyetin ilk yillarinda tum demiryollarini yabancilardan satin aldik, simdi her seyi geri satiyoruz.
+32
isoomail 1.3.2017 19:16:25
Sahibi Malezya Havayolları mı?
+24
WB 1.3.2017 19:08:49
2018 cok gec, bu yil bitse iyi olurdu, rotar yemekden bir hal oluyoruz tatil zamanlari..
+2
silver0021 1.3.2017 18:15:14
Iyi bari seçim kampanyalarına harcama yapmak için iyi bir fon sağlar. Biz yol mu yapıyorduk ?
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj