iPhone kullanıcıları yanıt veremiyor
Reddit'teki çok sayıda iPhone kullanıcısı, Android veya Google Voice kullanıcılarından aldıkları kısa mesajların telefon numarasının başında ek bir "+" olduğunu bildiriyor. Bu da Mesajlar uygulamasının numarayı uluslararası olarak sınıflandırmasına ve sohbeti ayrı bir görüşmeye bölmesine neden olmakta. Zira yanlış numara nedeniyle, iPhone kullanıcıları mesaj iletilemediği için metne yanıt veremiyor.
Sorun öncelikle AT&T'nin (Telekomünikasyon şirketi) ABD'deki ağındaki iPhone kullanıcılarını etkiliyor ve herhangi bir Android cihazla ilgili olduğu görünmüyor. Hatanın AT&T tarafındaki bir arka uç sorunundan kaynaklanıyor olması muhtemel. Apple ayrıca tüm iPhone'lar için iOS 16.5'i kullanıma sundu, ancak bu güncellemenin bu hataya neden olması pek olası değil.
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin:
Bir ara en etkileyici humanoid robotik işleri Boston Dynamics'ten çıkıyordu ama Çinliler son 2-3 yılda inanılmaz bir atılımla onlara yetiştiler ve hatta onları geçtiler.
449 dolara kimse almaz, hakkı 250-300 dolardır.