Real Boxing'in yaratıcısı Vivid Games tarafından mobil cihazlar için geliştirilen Godfire: Rise of Prometheus, Appstore'daki yerini aldı. Biz de Godfire: Rise of Prometheus'u sizler için denedik.
Godfire: Rise of Prometheus, Yunan Mitolojisi'nden esinlenilerek geliştirilen bir hack and slash oyunu olarak karşımıza çıkıyor. Gücünü Unreal Engine grafik motorundan alan oyun, etkileyici bir görsel deneyim vaat ediyor.
Üçüncü şahıs kamera açısında gördüğümüz Prometheus adlı bir karakteri kontrol ettiğimiz oyunda iki farklı oyun modu bulunuyor. Bu modlar Story ve Survival olarak adlandırılıyor. Üç farklı zorluk seviyesi olan Story modunda düşmanlara, bölüm sonu canavarlarına karşı mücadele vererek ilerliyoruz. Hikayenin detaylarınıda, bu modda karşımıza çıkan sinematikler sayesinde öğreniyoruz.
Survival olarak adlandırılan hayatta kalma modunda ise, şu an için tek bir arenada dalgalar halinde gelen düşmanlara karşı durarak hayatta kalmaya çalışıyoruz. Tüm bunları yaparken de kazandığımız oyun içi paralar sayesinde karakterimiz üzerinde özelleştirme ve güçlendirme yapabiliyoruz. Güçlendirme ekranında karakterimizin sağlık, saldırı, savunma ve öfke olarak adlandırılan yeteneklerini yükseltebiliyor. Özelleştirme ekranında ise kılıç, miğfer ve zırh gibi ekipmanları satın alarak özelleştirmeler uygulayabiliyoruz. Pek çok oyuncu için tatmin edici nitelikte olan bu iki ekran, karakterini en ince ayrıntısına kadar düzenlemekten hoşlanan oyuncuları tatmin etmeyecektir.
Godfire: Rise of Prometheus bir mobil oyun olmasına rağmen, PC ve konsollar için geliştirilen oyunlara kafa tutacak bir görsellikle bizleri karşılıyor. Ana ve yan karakter tasarımları oldukça başarılı olsa da, mekan tasarımları kimi zaman bekleneni veremiyor. Ancak, bu durum görselliği pek de olumsuz yönde etkilemiyor. Yan karakterlerin çeşitlilik konusundaki yetersizlikleri ise, oyunun eksiklikleri arasında yer alıyor.
Üst düzey grafikler görmenin bir bedeli olan dar ve dallanmayan bölüm tasarımları bu oyunda da bizleri bekliyor. Koridor mantığı üzerine kurulu olan bölüm tasarımları ilerleyişi oldukça kolay ve sıkıcı bir hale getiriyor. Ancak, bölüm sonlarındaki devasa yaratıklar oyunu renklendirmeye yetiyor. Yer yer bulmacalarla karşılaşsak da, pek de zorlayıcı olmayan bu bulmacalar vaktimizi boşa harcamaktan başka bir şey yapmıyor.
Sanal butonlar yardımıyla sağlanan kontroller gerek mücadele gerekse bir yerden diğerine ilerlediğimiz anlarda herhangi bir zorluk çıkarmıyor. İlerlediğimiz anlar için sana d-pad'in yanı sıra, tıklama yöntemini de tercih edebiliyor olsak da, sanal d-pad kontrolleri daha işlevsel bir kontrol imkanı sağlıyor. Godfire: Rise of Prometheus'un mücadele anların da ise, yine sanal butonlar yardımıyla saldırı ve savunma yapabiliyor; d-pad sayesinde de sağa sola atlayarak saldırılardan kaçabiliyoruz. Mücadele anları, zamanında istenilen yere dokunma(Quick Time Event) olaylarıyla zenginleştirilmiş olsa da sınırlı sayıda saldırı çeşidi ve vuruş hissiyatındaki zayıflık oyunun eksik yönleri arasında yer alıyor. Godfire: Rise of Prometheus'un ses efektleri ve müzikleri bizi tatmin etse de seslendirmeler kimi zaman donuk kalarak, bekleneni veremiyor
Godfire: Rise of Prometheus, çok derin bir hikayesi olmamasına karşın başarılı sunumlarıyla durumu kurtaran; kaliteli grafikleriyle göz dolduran bir mobil oyun. Saldırı çeşitliliği ve vuruş hissiyatı gibi konularda bazı eksiklikleri olsa da God of War ve Prince of Persia serilerinden esintiler taşıyan Godfire: Rise of Prometheus'u hack and slash meraklısı mobil oyunculara öneriyoruz. Bu arada oyunda 40'dan fazla Game Center başarısı ve buluta kayıt desteğinin de olduğunu belirtelim. Yıl içerisinde Android için de yayımlanması planlanan Godfire: Rise of Prometheus'un iOS sürümüne aşağıdaki Appstore bağlantısı üzerinden ulaşabilirsiniz.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
Efsane Türkiye’ye gelse alırım..
Başka reklamınız yokmu yav yıllardır aynı post
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
Kaç aydır güne bu reklamla başlıyorum artık bağımlılık yaptı her gün bir toz alınca günümün anlamı oluyor (!)
zaten 40 saat çalışıyorum
Türkçe dil desteği yok ne kullandıüımızı bilmiyoruz
Mukemmel bir silah acaba ne kadar hızlı atıyor. [resim]
Fiyat makul olsa efsane olur gerçekten ya.
arkadaşlar fc24 gerçekten bedavaya veriliyor kaçırmayıınn
bu reklam daha ne kadar kalacak
30 yıldır bunu görüyoruz
@ccguven sizden daha istilacı olamazlar...
Vay bee, bu cihaz xiaomi çıktı ben de diyordum kim üretmiş..
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Über
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
Muskun alev tabancası vs bu
İstilacı güvercinlere karşı iyi olur. 5 10 dk da bir sopayı alıp kovalamak yordu artık.
Yakında su atan F18 falanda yaparlar :)
Hazneye kezzaplı su doldurup nişan almak yapmayın böyle şeyler yahu...