Apple'ın iPad lansmanında OS X Mavericks sürümünü indirmeye sunması ve ücretsiz olduğunu açıklaması, teknoloji çevrelerinde büyük yankı bulmuştu.
Windows işletim sistemlerine bir cevap olduğu düşünülen bu hamlenin bir seferliğe mahsus olduğu düşünülüyordu. Ancak Apple bugünkü rekor mali çeyrek raporlarında kullanıcılara bir müjde verdi.
Apple operasyonlardan sorumlu şefi Peter Oppenheimer, gelecekteki OS X sürümlerinin de ücretsiz olarak sunulacağını açıkladı. Böylece yeni iOS cihazlarda iWork ve iLife paketleri yanında OS X sürümleri de bundan sonra ücretsiz olarak sunulacak. Bu paketlerin toplamı 199$ değerinde.
Oppenheimer, daha önce ücretli olarak dağıtılan yazılımların ücretsiz olması sayesinde müşterilerin en iyi özelliklere kolaylıkla erişebileceklerini dile getirdi.
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı
kullanarak görüntüleyin:

Bir ara en etkileyici humanoid robotik işleri Boston Dynamics'ten çıkıyordu ama Çinliler son 2-3 yılda inanılmaz bir atılımla onlara yetiştiler ve hatta onları geçtiler.
449 dolara kimse almaz, hakkı 250-300 dolardır.