İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ

tarafından 3 Kasım 2016, Perşembe 12:11 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Bundle dünyanın en iyi mobil uygulamaları arasına girdi
Günlük Haber Ahmet Gözütok
15 3677
Son dönemde ülkemizdeki dikkat çeken girişimlerden biri olan mobil haber okuma uygulaması Bundle, dünya genelinde de ses getirmeye başladı ve yeni bir işbirliğine hazırlanıyor.

 

Hem Android hem de iOS tarafında kullanıcılara haber okumayı kolaylaştıran, editoryal bir filtreden geçirilerek bildirimler ile sizi sürekli gündemden haberdar eden Bundle, Google Play Store’da Editorün Seçimi olarak lanse edilmeye başlandı.
 
Bundle daha önce de zaten birçok kez App Store’da ve Google Play’de “En iyi Uygulamalar” arasında gösterilmiş ve öne çıkarılmıştı ancak global arenada bu alana çıkarılması uygulamanın Android tarafında hızlıca ivmelenmesine zemin hazırlayacaktır.
 
 
Türkiye de dahil olmak üzere dünya genelinde toplam 600 binden fazla kullanıcıya ulaştığını ve hızlı büyümesini devam ettirdiğini öğrendiğimiz Bundle, yakın dönemde yine global pazarda önemli bir işbirliğine imza atmış olacak. Ekip şu anda en önemli 3 telefon üreticisinden birinin global pazarlama ekiplerinin dikkatini çektiklerini ve onların isteği üzerine pazarlama faaliyetlerinde yer verilecek özel bir Bundle sürümü çalıştıklarını bildiriyor.
 
 
Bundle ücretsiz olarak Appstore ve Google Play Store üzerinden indirilebiliyor. Detaylar için http://bndl.tw/app adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3677 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
dede17 3.11.2016 12:14:16
Himdi Reklamlar +17
nty35 3.11.2016 12:33:12
türk yapımı bir uygulama olduğu için ve çok çok da başarılı bir uygulama olduğu için reklamı zaten yapılmalı. bunu sırf türk yapımı diye söylemiyorum, uygulama çok güzel ve gayet kullanışlı. flipboard
...
Yorumun devamı ▼
+12
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Gordon Freedos 12.11.2016 22:33:25
Haddinden fazla reklam çıkmasına dayanamadım ve uygulamayı telefonumdan kaldırdım. Neden haddinden fazla diyorum? Çünkü yukarıda belirtilen olumsuz yanları varken aşırı çıkan reklamlara katlanamam.

Saçma gelebilir ama bence reklam kullanan uygulamalar günlük reklam sınırı belirlemeli. Örneğin ben günlük 5 dk reklama maruz kalırsam, günün geri kalanında ilgili uygulamada reklamları görmeyeyim.
+2
Vega 11.11.2016 18:44:06
Bende kullanıyorum ama şöyle bir dezavantajı var bana göre.
Bazı haber sitelerini kendi web sitesinde açıyor. Yani Bundle üzerinde okuyamıyorsunuz her siteyi.
Açılan sitedeki reklamlar görsel kirlilik yaratıyor. Ayrıca yazılar çok küçük çıktığı için sürekli sağa sola kaydırarak yada büyüterek okumak zorunda kalıyorum.
Bunu şöyle yapsalar iyi olur.
Bundle üzerinden o siteyi reklamsız okuyabilirsek iyi olur daha kullanışlı olur.


iPhone Safari tarayıcıda sol üst tarafta ki çizgiye dokununca girdiğimiz web sitesini reklamsız olarak okuyabiliyoruz.
Bunun gibi bir özellik gelirse iyi olur.
0
Celaleddin Rooney 5.11.2016 21:02:32
Bir ara Bundle kullanıyordum, bir süre sonra son dakika haberleri gelmemeye başladı. Ben de Nabız uygulamasını kullanıyorum şimdi. Ayrıca AA, DHA, İHA gibi ajanslara abone oldum an ve an son dakika haberlerine ulaşabiliyorum, gayet de sorunsuz ve kaliteli hizmet veriyor. Bundle'a kaç kez e-posta yollamama rağmen hiç dönmediler. Kullanıcı dostu olmayan bir uygulamayı neden kullanayım ki?!
0
kk king 4.11.2016 08:05:23
quote:
Orijinalden alıntı: dede17

Himdi Reklamlar

+1
0
esmerbuyucu 4.11.2016 03:08:09
Apple'ın kendi News uygulaması gelemedi bir türlü. O gelene kadar alternatif olması güzel.
0
Şaban Oğlu Şaban 3.11.2016 16:12:48
Birkaç ay önce sitemi haber kaynağı olarak nasıl ekleyebileceğime dair bir mail attım fakat geri dönüş olmamıştı. Uygulama hoş ve pratik ama yayıncı tarafına biraz daha ilgi göstermeleri gerekiyor.
0
Das Boot 3.11.2016 15:12:40
2-3 aydır kullanıyorum sanırım. Kullanımı kolay ve arayüzü hızlı. Fakat kendi belirlediğim haber kaynaklarından bir türlü bildirim alma özelliğini eklemediler. Bu çok saçma. Algoritamsında belirlenen son dakika haberini ancak bildirim diye gönderiyor, fakat bu gönderdikleri haberin kaynağı benim takip ettiğim bir yayın değil. Madem geliştiricileri Türk, burayı okuyorlarsa bahsettiğim duruma el atarlarsa sevinirim. Çok zor bir özellik olmaması gerekir.
0
-Uzumaki Naruto- 3.11.2016 15:02:09
İndirmek ve bakmak lazım.
0
trollofdh 3.11.2016 14:54:00
flipboard daha güzel bye.
+1
versamaxx 3.11.2016 14:30:20
Uygulama çok güzel. Haber okumak kolay, ancak eklediğiniz her sitedeki haberi ekrana getiremiyor. Bir çok haber sitesinde haber başlığından sonra tarayıcı üzerinden haberin devamını okumak zorunda kalıyorsunuz. Bu da uygulamanın kullanışlılığını engelliyor.
0
Erreguay 3.11.2016 13:42:03
Deniyelim bakalım
+1
XPerience 3.11.2016 13:37:19
Şahsi fikrim kesinlikle flipboard'dan daha kullanışlı ve basit olduğu. Flipboard'ı ve benzer uygulamaları bundle çıkmadan önce defalarca indirip sildim ancak Bundle hepisnden önde ve sürekli kullanıyorum. Haberleri seçtiğiniz kaynaktan dakika dakika takip edebilmek harika.
0
korayalttantire 3.11.2016 13:29:57
Önerilen haberler yok (kişiselleştirme), takip edilen kaynakların senkronizasyonu yok, beğenme ve beğenmeme gibi absürt bir şey var (haberin kalitesi mi iyi içeriğindeki konu mu iyi neyi oyladığınız belirsiz) ama yine de güzel bir haber uygulaması. Bu haliyle dünyanın en iyisi olamaz, fakat geliştirmeler yapılırsa en iyisi olabilir. Çoktandır yeni özellik eklenmiyor, mevcut hatalar gideriliyor.
+2
nty35 3.11.2016 12:33:12