İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (16) YORUM YAZ

tarafından 3 Temmuz 2018, Salı 11:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Instagram'a "Hepsini gördün" özelliği eklendi
Günlük Haber Anıl Burak Karadede
16 5206
Instagram'a yepyeni bir özellik daha eklendi. "Hepsini gördün" özelliğini kullanıma sunan Instagram, kullanıcıları son 48 saat içerisindeki gönderilere bakıp bakmadığı konusunda uyarıyor.
 
Düzenli aralıklarla yeni özellikleri kullanıcılarla buluşturan Instagram, son olarak "Hepsini gördün" özelliğini kullanıcıların hizmetine sundu. Bu sayede "Acaba kaçırdığım gönderi oldu mu?" gibi tereddütlere de mahal verilmiyor. 
 
Özellikle takip ettiğiniz kişi sayısı fazlaysa bütün postları incelediğinizden emin olamayabilirsiniz. Dolayısıyla önemli olabilecek gönderiler de gözünüzden kaçabilir. Bu duruma "Hepsini gördün" özelliğiyle çözen sosyal medya devi, kullanıcılara "Son 2 gündeki tüm yeni gönderileri gördün " uyarısında bulunuyor. 
 
"Hepsini gördün" özelliği an itibariyle Android ve iOS platformları için kullanılabilir durumda. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5206 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
~Lion King~ 3.7.2018 11:42:47
Tam aradığım hizmetti. İyi oldu. +12
ergunx 3.7.2018 13:37:32
Ne kadar işsizin hizmeti +10
nehuse 3.7.2018 11:33:06
Aman görmediğimiz eksik kalmasın instagramda kıyamet kopar sonra zaten +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Moving On 18.7.2018
Tamam iyi bir güncelleme de gerçekten çok gerek var mıydı?
0
lover1905 18.7.2018
Allah rızası için yardım edecek bir yok mu?
https://forum.donanimhaber.com/instagram-lirik-sarki-sozu-video--133749350#133749350
0
Statistik 7.7.2018 16:58:34
ilginç, instagram bile gereksiz bakmaktan sıkılmış.
0
Barni Moloztaş 6.7.2018 20:17:56
Bu yeni gelen ig güncellemeleri niye bana aylar öncesinden geliyor? Keşfete kategori geldi dediler 2 ay önce bende vardı, bu da aynı şekilde
0
mehmettunc 6.7.2018 18:32:41
Bence gereksiz bir güncelleme olmuş.
0
XIII.VIII 6.7.2018 13:10:12
Millet yadırgıyor ama bence güzel olmuş
0
Erwin-Rommel 5.7.2018 22:01:50
Küfür gibi bir şey ya bu.
0
DH Misafiri 5.7.2018 20:44:22
2018 olmuş çok iyi be
0
elektrontan 4.7.2018 16:56:11
Çıkalı çok oldu be...
0
BlueDay_86 3.7.2018 16:44:20
Ya illaki b*kunıu çıkaracaklar
+1
Mr xXx 3.7.2018 16:35:17
Aradığım hizmet.
+1
gageracer 3.7.2018 14:03:45
Bu bildirim bana 3 aydır geliyor. hatta arkadaşlara gösterince de alla alla tepkisi alıyordum.
0
ergunx 3.7.2018 13:37:32
Ne kadar işsizin hizmeti
+10
psicik96 3.7.2018 12:38:31
Kanımca söylüyorum . Yakında İnstagramda boomlayacak. Facebook b*kunu çıkardı gerçekten .
0
~Lion King~ 3.7.2018 11:42:47
Tam aradığım hizmetti. İyi oldu.
+12
nehuse 3.7.2018 11:33:06
Aman görmediğimiz eksik kalmasın instagramda kıyamet kopar sonra zaten
+5
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj