İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (60) YORUM YAZ

tarafından 14 Eylül 2017, Perşembe 12:35 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

JPMorgan Chase CEO'su: Bitcoin dolandırıcılıktır, patlayacak!
Günlük Haber Onur Seven
60 34269
Uluslararası bankacılık ve finansal hizmetler şirketi JPMorgan Chase CEO'su Bitcoin'in sonunu iyi görmediğini söylüyor. Deneyimli yöneticinin açıklamaları kripto para yatırımcılarını üzecek cinsten.
Bitcoin'in son dönemde yaşadığı dalgalanma kripto paraya hücum eden kitle üzerinde bir hayal kırıklığı yaratmış durumda. Özellikle kripto para arzıyla (ICO) ilgili gelişmelerin piyasaları olumsuz etkilediği bir gerçek. Gezegendeki en büyük finansal kuruluşlarından birinin CEO'su Bitcoin'in bir "dolandırıcılık" olduğuna ve sonunda patlayacağına inanıyor.
 
Ayrıca Bkz.ABD Ulaştırma Bakanlığı'ndan otonom araç yönergesi
Bitcoin'in fiyatı Çin'in yasa dışı kamu finansmanı olarak gördüğü ICO'ları yasaklamasıyla kötü bir darbe almış durumda. Delivering Alpha Konferansı'nda konuşan JP Morgan Chase CEO'su Jamie Dimon, Bitcoin'in bir dolandırıcılık olduğunu ve bunun gerçek bir şey olmadığını söyledi. Bitcoin'i 1630'lardaki Tulip Mania (Lale çılgınlığı) olayına benzeten Dimon, kripto para biriminin lale soğanlarından daha beter olduğunu düşünüyor.
 

Yasal desteği yok

Deneyimli yöneticiye göre dijital para biriminin sonu hiç iyi değil. Para birimlerinin yasal desteğinin olduğunu ancak Bitcoin'de böyle birşeyin söz konusu olmadığını vurgulayan CEO'nun ısrarla dile getirdiği şey kripto paranın "patayacak" olması. Dimon, kendi bankasında Bitcoin ticaretine izin vermeyeceğini bu tip bir işlem yaparken yakalanan çalışanlarını da saniyesinde işten kovacağını söyledi.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 34269 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
sonsuzsuzluk 14.9.2017 13:11:17
Para babalarının gözü korkmuş belli ki.. Kağıt parayı para yapan insanların verdiği değerdir.. o paranın karışığı aslen altındır.. altını değerli yapan nedir? hiç bir şey.. gene bizim verdiğimiz değer
...
Yorumun devamı ▼
+47
DubSteq 14.9.2017 12:44:53
Olay orada işte. Yasal desteğinin olmaması demek kimsenin kontrolünde ve müdahalesine açık olmaması demektir. İnsanları BTC'ye yatırım yaptıran da bu zaten. Millet bıktı artık bankalara yüksek komisyo
...
Yorumun devamı ▼
+29
DH Misafiri 14.9.2017 13:09:31
Sanırım geç keşfettiler ve boş bol btc almak istiyorlar , bu yüzden aşağıya çekip parsayı toplamak istiyorlar +22
Tensi 14.9.2017 13:44:17
Bu lanet herifler icin kendi kontrollerinde olmayan hersey pistir, kotudur, kakadir zaten. Para kazanamadiklari is, ise yaramaz bir seydir. Bir konudan komisyon alamiyorlarsa baltalanmali, yokedilmeli
...
Yorumun devamı ▼
+17
CodyTravers 14.9.2017 12:44:33
Patlasın patlasında 6gb 1060 fiyatına 1070 ve rx580 alabilelim.
Beklemedeyiz sayın başkan ??
+17
Halilowich 14.9.2017 14:55:56
Spekülasyon yaratıp zamanında kaçırdıkları bitcoini değerini düşürerek almak için büyük balıklar olay çıkarıyor. Bu adam da öyle. Bir bitcoin üretmek için minumum 1000 dolar değerinde işlem gücü ve el
...
Yorumun devamı ▼
+9
IceRulez 14.9.2017 12:56:11
bankalar mortgage kredilerini ödeyemeyecek insanlara verirler, bununla ilgili belgesel vardı, meşhur bankalar krizi çıkmıştı, eee bankalara parayı vermeyi kesen adamlarda bunlardı, bu yüzden bankalard
...
Yorumun devamı ▼
+8
DH Misafiri 14.9.2017 13:09:30
Hahahaha. Tutuşmaya başladı bankalar +6
DH Specialist 14.9.2017 12:47:11
ICO'ların çoğu balon doğrudur ama Bitcoin'e laf yok.
Bu adamın kızı bitcoin almış
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
güngör34 Dün (11:26)
Üç Kağıtcı JPMorgan Bu adam ayrıca 19 bin BTC aldığınında kanıtı mevcut. tam çakalmış
0
igetsky Pazartesi, 06:43
quote:
Orijinalden alıntı: sonsuzsuzluk

Para babalarının gözü korkmuş belli ki.. Kağıt parayı para yapan insanların verdiği değerdir.. o paranın karışığı aslen altındır.. altını değerli yapan nedir? hiç bir şey.. gene bizim verdiğimiz değerdir.. yarın hepsinden vazgeçip daha çok insan bitcoin'e değer verdiğinde değerli olan, yani para olan şey bitcoin olacak.. o yüzden bitcoin bir balon değildir.. gelecekteki dijital çağın gerçek parasıdır..

0
orcnd Pazartesi, 02:14
2001 krizinde batan bankalara devlet el koymuştu. bu bankalarda parası bulunanlara paraları yıllar sonra ödenmeye başlandı. tabiki enflasyon farkı, gecikme faizi gibi şeyler olmadan ödendi.
dolayısıyla maduriyet yaşandı.
0
orcnd Pazartesi, 02:09
bir ipte iki cambaz oynamaz. özgür para fikri finans devlerini korkutuyor. korkutmalı da. bu gün devlet paraları üzerinde manipülasyon yapıp ceplerini dolduruyorlar.
özgür paralar geldiğinde bu şansları elinden alınmış olacak.

blockchain teknolojisiyle paranın kontrolü dünya devi finans kuruluşları ve devletlerden insanlara geçecek. engellemenin de bir yolu yok. zaten bir süre sonra engellemek yerine pay kapma yoluna gideceklerdir. fakat bu teknolojinin doğası gereği yönetilebilmesi mümkün değil.
0
Tensi Pazar, 00:08
quote:
Orijinalden alıntı: WarSaw

bitcoin in arkasında hiçbir yasal sorumluluk bulunmuyor paranızı uçururlarsa kim soyduya gidersiniz parayı biryerden birine aktardın ama para kayboldu ortada sorumlusu yok hesap vereni yok. birde gaza gelip 1bc alıp attın kenara diyelim o itemi aldığın sitenin admini paranı çalsa kim hüplettiye gittin :))

özellikle item dedim çünkü para falan değil aşırı değer görmüş item tarzı birşey sadece adı sanal para.

Bankacilik sisteminde de bildigim kadari ile ayni acik var. Turkiye'de devlet bankadaki mevduat hesaplarinin hesap basina sadece yuz bin TL sini korumaya aliyor. Hesabinizda 1 milyonunuz var. Banka batti, 900 ucuyor. Yanlissa ayrintili bilenler duzeltsin lutfen. Yani bankalar da oyle cok guvenli ak pak kurumlar degiller. Once abartili reklamlarla ihtiyaciniz olmayan urunler ihtiyacmis gibi gosteriliyor, daya krediyi odeyemeyecek olanlara. Sonra adamin malina cok. Amerikadaki mortgage krizini iste bu namussuz gibiler bu yontemle yaptilar. Turkiye de kredi konusunda buyuk borc bataginda. Yakinda bizde de patlar.
0
Mete Can Karahasan Cumartesi, 21:48
quote:
Orijinalden alıntı: interwap

Bir nevi adam doğru söylüyor. Fiyatının yükselmesinin sebebi sürekli yeni yatırımcıların olması. Bitcoin ile yapılan en iyi ticaret altcoin almak. Bir gün tıkanırsa elbet patlayacaktır.

Koca bankacı rüştünü ispat etmiş, helal olsun. Arz ya da talep dengesinde iki taraflı kalpazanlık olabilen BTC:USD eksenlne insan ne akla hizmet birikimlerini yatırır, hiç anlamadım. bu olaylar benim gibi tarafsız oyunculara büyük eğlence oluyor. Dur, mısır patlatayım...
0
Erwin-Rommel Cumartesi, 12:04
Geleceği yok bence de. Boşuna heveslenmeyin.
0
afulkem Cumartesi, 11:57
BTC birşey olmaz.. yatırım yapmak isteyen ğarası olan vatandaş al 1-2 BTC çocuğuna miras olur
0
dobrasam Cumartesi, 07:52
Ölü doğan bir projeydi zaten bitcoin hiç bir ülke kontrol edemediği hakim olamadığı bir para birimini kabul etmek istemez yavaş yavaş düşüşe geçip değerini kaybedecek etherium
0
WarSaw Cumartesi, 06:24
bitcoin in arkasında hiçbir yasal sorumluluk bulunmuyor paranızı uçururlarsa kim soyduya gidersiniz parayı biryerden birine aktardın ama para kayboldu ortada sorumlusu yok hesap vereni yok. birde gaza gelip 1bc alıp attın kenara diyelim o itemi aldığın sitenin admini paranı çalsa kim hüplettiye gittin :))
özellikle item dedim çünkü para falan değil aşırı değer görmüş item tarzı birşey sadece adı sanal para.
0
mavizaman Cumartesi, 04:35
siz gene de haberdeki adamın dediklerini ciddiye alın.
0
Survival Cumartesi, 00:21
Rothschild bunu beğenmedi
0
sniper23 15.9.2017 23:30:43
quote:
Orijinalden alıntı: sendemail

He ayrıca, ekran kartı alamıyoruz diye zırlamanın alemi yok, almayın amk. İlk endüstriyel çağdan bu yana insanlık finansal kapitalizmin zülmu altında. Bitcoin bu o. Çocuklarının döngüsünü kıracak potansiyelde.

Hani bu bitcoini bulan japon abi mübarek adam.

+1
sendemail 15.9.2017 22:49:09
He ayrıca, ekran kartı alamıyoruz diye zırlamanın alemi yok, almayın amk. İlk endüstriyel çağdan bu yana insanlık finansal kapitalizmin zülmu altında. Bitcoin bu o. Çocuklarının döngüsünü kıracak potansiyelde.

Hani bu bitcoini bulan japon abi mübarek adam.
+1
sendemail 15.9.2017 22:44:10
Bu yavşak vampirin patlayacak hede hödö sözüne inanmayın, serseri yatırım bankası müdürü ve müşterileri arasında bitcoin portföyü olan kesin vardır,

Kaldı ki, şu an bitcoin in transferi kontrol edilemez manipule edilemez yani dünyanın en değerli ve güvenli parası. Bu yavşağın laf etmesinin sebebi de bu zaten, bitcoin öyle bir mübadele enstrümanı potansiyeline sahip ki, uluslararası ikame para birimi olan doları tahtından edebilecek kalitede. Bütün dertleri o, Çin halk Cumhuriyeti nin de bitcoini kısıtlamasının sebebi amerikalıların ricası zira elinde 4 trilyon dolar abd tahvili var. Amerika da bitcoine ayar bir ülke...
+1
furkant1 15.9.2017 14:09:55
Burada dünya sistemini insanlık için olumlu yönde değiştirecek, şekillendirecek bir araç var ama bazıları hala "ekran kartı alamıyoz oyunlarımızı 4k da oynayamıyoz" diye bağrınıyor.

Bu durum Bitcoin düşmanı, günümüz dünyasında koltukları sallanmaya başlayan dünya patronlarının insanları robotlaştırma çalışmalarında elde ettikleri başarıya bir örnektir.
+3
ULYSES 15.9.2017 09:07:17
Bunu diyen adamın firması 25 milyar dolar hortumladı emlak krizinde.
+3
ardicli2000 15.9.2017 00:30:32
quote:
Orijinalden alıntı: shpynx

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Hem Bitcoin öcü diyeceksin hem de kendin Blockchain teknolojini oluşturmaya çalışacaksın.
https://www.jpmorgan.com/global/Quorum https://www.forbes.com/sites/laurashin/2017/05/22/jpmorgan-chase-to-integrate-zcash-technology-to-its-enterprise-blockchain-platform/#13aca7eb7a33

Sorun blockchain değil bitcoin in kendisi. Market cap olmuş 80 milyar dolar. Tamamını kontrol edemez, e para da kazanamıyor. Ne yapacak btc batıracak kendi sistemini kuracak oradan kazanacak. Ripple bu süreçte değer kazanıp kabul görebilir. Nitekim çok sayıda bankanın desteği de var. Bakalım olaylar nasıl şekillenecek??
0
T@M@Y 14.9.2017 23:34:26
Korkma titre. Kontrol ve takip edilemez para birimi Bitcoin.
+1
maxmania 14.9.2017 23:33:51
çin, rusya ve amerika kontrol altına alacağız derse bu yükselişi sekteye uğrar. sonrasında bu devletlerin alacağı kararlara bağlı olarak patlar veya kısıtlamalara gidilir. bu da öyle eskisi gibi herkesin kafasına göre at koşturamayacağı anlamına gelir. devletler kendi kontrolünde olmayan şeyleri sevmez, eee bitcoinciler devlete bişey yapamayacağına göre. hazır olun bu işler çok ilginç mecralara gidecek.
0
shpynx 14.9.2017 23:11:59
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Hem Bitcoin öcü diyeceksin hem de kendin Blockchain teknolojini oluşturmaya çalışacaksın.
https://www.jpmorgan.com/global/Quorum https://www.forbes.com/sites/laurashin/2017/05/22/jpmorgan-chase-to-integrate-zcash-technology-to-its-enterprise-blockchain-platform/#13aca7eb7a33
0
435 14.9.2017 22:05:14
bu saatten sonra bitcoin'i hiç bir şirket hatta ülke durduramaz. Bütün ülkelerin yasal para birimi "sanal para" olacak. Estonya ilk ülke oldu bile. Bankalar Bundan memnun değil çünkü paramızdan para kazanamayacaklar.
0
1BilimAdamı 14.9.2017 21:24:06
Parayı kontrol eden bir algoritma var ama yöneten bir zeka yok. Arkasında değerini koruyan bir devlet kuruluşta yok.
0
programmer_onur 14.9.2017 20:55:12
3300 dolara geldi beyler.
0
zenmate 14.9.2017 19:50:55
bitcoin sadece 21.000.000 Adet üretilebilir yani bitcoinden öyle kafalarına göre basamazlar zaten öyle olsaydı bu kadar değerlenmezdi
0
bozok6666 14.9.2017 19:34:52
Arkasında yahudi milyarderler var kolay kolay patlamaz bitcoin kara para aklamanın yeni yöntemi birde yahudiler hep parayı kontrol etmek ister bu en kolay yol sahibi belli değil istedikleri gibi sanal para basıp satabilirler fiyatıyla oynarlar.
+1
zenmate 14.9.2017 19:04:24
Acemi yatırımcı bu panik havası ile şimdi zarar satışları yapıyor buda büyük yatırımcıların işine geliyor
0
tahir40 14.9.2017 19:03:28
Yıllarca sanal madencilere neyi hesaplattıklarını bilmediğimden ve karanlık işlerin finansmanında kullanılabildiğinden pek haz etmezdim lakin bu kan emici vampirlerin gün ışığı görmüş gibi tırstığını görünce o kadar da kötü olmasa gerek diye düşünmeye başladım...
0
zenmate 14.9.2017 19:00:38
hocam ekran kartları ile bitcoin madenciliği yapılmıyor en son 2013-2014 yıllarında bırakıldı
altcoin madenciliği yapılıyor ekran kartlarıyla oda zaten çok karlı olmamaya başladı kurulan neredeyse her sistemin 1 yıl roi süresi mevcut
0
magrofon 14.9.2017 18:10:04
bu adam 2 sene öncede patlayacak diyordu 5000$ e dayandı gene aynısını diyor 10.000$ hayırlı olsun
+1
programmer_onur 14.9.2017 17:46:40
Bu adamı silkmek lazım. Suni piaysa oluşturup ve stok yapıp voliyi vuracak. Bill Gates ve R. Branson en mantıklı adamlar bu konuda. McAfee bile bundan iyi be.
+2
CyberMachine 14.9.2017 17:29:04
Evet bitcoin patlayabilir hatta doların bile patlama ihtimali var hiç bir para birimi %100 kalacak diye bir ibare yok sonuçta fakat şöyle bir durum var ki geçen sene bitcoine baktığımda 1 tanesi 2.500 TL ederken şu an 15.000 TL felan olması bu para birimine her geçen gün rağbetin arttığını gösterir. Daha geçen gün bu pool sitelerinden birine bir hacker saldırı yapıp 7.5 milyon dolarlık vurgun yapmış ve adama herhangi bir yaptırım uygulanamayacak olması bir hayli komik. Bitcoin sektörü risklidir batabilirsinde çıkabilirsinde. Bitcoinin kısa süre sonra yok olacağını sanmıyorum 5 sene ömrü var bence ama direk yok olmaz belli bir yerden sonra ürtemesi çok zorlaştığı için insanlar bırakır neticede çok fazla enerji ve işlem gücü isteyecek şifreler.
0
aspirin_00 14.9.2017 17:09:24
ahhh ellerinde 99999999999999999999999999999999 tane bitcoin olsaydı bak neler konusurlardı işin rengi nasıl değişirdi.
0
fthkn 14.9.2017 17:00:03
Bugün dolaşımda olan doların miktarı işlem gören toplam paranın yüzde 1'i. bircoin sahtekarlıksa dolar da sahtekarlık. ABD'nin güdümü doları talep edilen bir değer yapıyor. Askeri vesayet altında dünya. En büyük askeri güç de ABD. Doları değerli yapan başka hiçbir şey yok. ABD borsası bunun üzerine kurulu. Gerçekten bir şey üretmiyor ya da bir hizmet vermiyorsanız ABD borsası ne iş görür. Varsayılan değerlerin ticaretini yaparlar. Hatta borç alım satımı yaparlar. Yani bir şirketin borcunun alacaklısı gelecekte kim olacak bunun ticaretini yaparlar. kokuşmuş bir düzen hakim. Bitcoin bunun yanında çok masum.
+2
fthkn 14.9.2017 17:00:07
Bugün dolaşımda olan doların miktarı işlem gören toplam paranın yüzde 1'i. bircoin sahtekarlıksa dolar da sahtekarlık. ABD'nin güdümü doları talep edilen bir değer yapıyor. Askeri vesayet altında dünya. En büyük askeri güç de ABD. Doları değerli yapan başka hiçbir şey yok. ABD borsası bunun üzerine kurulu. Gerçekten bir şey üretmiyor ya da bir hizmet vermiyorsanız ABD borsası ne iş görür. Varsayılan değerlerin ticaretini yaparlar. Hatta borç alım satımı yaparlar. Yani bir şirketin borcunun alacaklısı gelecekte kim olacak bunun ticaretini yaparlar. kokuşmuş bir düzen hakim. Bitcoin bunun yanında çok masum.
+1
susesa 14.9.2017 15:49:41
“Uçaklar son derece ilginç oyuncaklar. Ama askeri açıdan beş para etmezler.”
(Mareşal Ferdinand Foch - 1911. Fransız askeri stratejisti ve 1. Dünya Savaşının Fransız komutanlarından)
Nedense hatırlayıverdim
+4
theJuDGe_41 14.9.2017 15:28:54
Belki de adam BitCoin almaya karar verdi, fiyatını düşürmeye çalışıyo :)
+1
HesapsızKitapsız 14.9.2017 15:17:44
Asıl sahtekarlık kaydi banka parasıdır. Aslında hiç basılmamış miktarla parayı defalarca satarak omayan paradan faiz kazanıyorlar. http://ufukhatti.com/genel/bankalar-nasil-para-yaratiyor.html
http://zinzinzibidi.com/blog/genel/bankalar_nasil_havadan_para_yapar
+2
tobepeople 14.9.2017 15:09:31
Bitcoin aşırı hızlı yükseldi illa ki patlayacak , 3 yıllık durgunluk dönemindeyken zaten para babaları da aldı alacağını. Bitcoine hayat veren şey kara paradır ve büyük paralar hiçbir sorun yaşamadan el değiştirebiliyor ülkeler bile bunu para aklamak için kullanabiliyorlar zaten bu yüzden böyle aşırı bir şekilde değer kazandı. Yani ilk çıktığında 20 liraydı 1 bitcoin şimdi 12000 lira diyelim artışı hesap edin artık ya da yazayım size; 12000 lira ile 600 Bitcoin alınıyordu. Dolara bakalım aynı yıl 2 liraydı diyelim 12000 TL ile 6000 dolar alınıyordu. şimdi 3500 dolar alıyorsunuz yani sürekli bir değer kaybımız var. Ancak 600 Bitcoinin günümüzdeki değerine bakalım 7000 000 TL ediyor. Haliyle Çin gibi ülkeler kendi değersiz parasını buna yatırmak için zaman kolluyor aynı şekilde diğer güçsüz ülkelerde özellikle dünya bankasına borcu olan ülkelerin artık son çaresi halini aldı misal Yunanistan krize girdiğinde yıllık gelirinin %1'ini bile yatırdıysa şuan bile borcu varsa hala hemen ödeyebilir. Türkiye zamanında saraya bastığı parayla bitcoin alsa şuan da asgari ücreti 1400 lira yerine 5000 lira yapacak güce kavuşurdu. Aynı şekilde ülkenin Volvo gibi Toshiba gibi dünya şirketlerini de alması lazım gelişmesi için artık devir satın alma devri icat etme vaktini kaçırdık biz. Google gibi satın al işlet devri yapmalıyız.
+1
djoguzhan55 14.9.2017 15:07:47
adamlar çıldırıyor kimin ne kadar parası var kim ne yapıyor göremiyorlar çıldırıyorlar kontrol onlarda olmasını istiyorlar ama geçti o iş yıl olmuş 2017 eskidendi o işler.
0
Halilowich 14.9.2017 14:55:56
Spekülasyon yaratıp zamanında kaçırdıkları bitcoini değerini düşürerek almak için büyük balıklar olay çıkarıyor. Bu adam da öyle. Bir bitcoin üretmek için minumum 1000 dolar değerinde işlem gücü ve elektrik gerekiyor.
Asıl soru şu: Dolar basmanın maliyeti ne kadar peki? Cevap vereyim SIFIR. Şimdi hangi para balon?
McAfee antivürüs programı sahibi John McAfee yorumunu dinleyin: https://www.youtube.com/watch?v=xxScg1t0eZI
+9
bozok6666 14.9.2017 14:27:38
Bitcoin gibi sanal paranın en büyük destekcisi yahudiler işin garibi eleştiride başka bir yahudi kuruluştan geldi hangisine inanalımki zaten dolarda sanal para karşılığı yok piyasada trilyondolar kağıt para yok yahudiler para konusunda kararsız kalmış.
0
interwap 14.9.2017 14:16:29
Bir nevi adam doğru söylüyor. Fiyatının yükselmesinin sebebi sürekli yeni yatırımcıların olması. Bitcoin ile yapılan en iyi ticaret altcoin almak. Bir gün tıkanırsa elbet patlayacaktır.
0
faniseyler 14.9.2017 14:13:16
Doların da karşılığı yok, doların batma ihtimali var.
0
lextor 14.9.2017 13:58:33
Fazlasıyla cahilce bir yorum olmuş.
+1
Tensi 14.9.2017 13:44:17
Bu lanet herifler icin kendi kontrollerinde olmayan hersey pistir, kotudur, kakadir zaten. Para kazanamadiklari is, ise yaramaz bir seydir. Bir konudan komisyon alamiyorlarsa baltalanmali, yokedilmelidir.
+17
Exterminio 14.9.2017 13:36:31
Bitcoin'i ve kripto paraları sevmeyecek olan 2 kesim var zaten, birincisi banka ve hükümetler; yani fiat paralara bağımlı çalışan kurumlar. Diğer kesim de oyuncular ve donanım tutkunları. Ama ben ikinci kesimin boşuna yaygara çıkardığını düşünüyorum. Geçici süreyle kart fiyatları yükseldi diye nefret kusup duruyorlar ama, biraz yatırım yapsalar kripto paralar sayesinde hayatlarını bile kurtarabilirler.
0
Exterminio 14.9.2017 13:34:20
Bitcoin'i ve kripto paraları sevmeyecek olan 2 kesim var zaten, birincisi banka ve hükümetler; yani fiat paralara bağımlı çalışan kurumlar. Diğer kesim de oyuncular ve donanım tutkunları. Ama ben ikinci kesimin boşuna yaygara çıkardığını düşünüyorum. Geçici süreyle kart fiyatları yükseldi diye nefret kusup duruyorlar ama, biraz yatırım yapsalar kripto paralar sayesinde hayatlarını bile kurtarabilirler.
+1
Exterminio 14.9.2017 13:26:14
En rezil konu da o zaten, "bitcoin alanların akıllı insanlar olamayacaklarını düşünüyorum, kendilerini çok akıllı sanıyorlar" gibi ifadeler kullanıp sonra benim kızım da almıştı diyor. Bitcoin'i aşağılamak için kendi kızını bile aşağılama yoluna giden bir adamdan bahsediyoruz
+3
smurfylol 14.9.2017 13:24:05
sonrası bir sürü ikinci el ekran kartı ilanı :)
ama piyasayı bilen takip eden hiç kimse almayacak onları...
+1
Silent Guardian 14.9.2017 13:24:04
Bitcoin sevicileri üzüldü galiba
+4
sadrag 14.9.2017 13:22:48
Kripto paralar halk için iyi, para babaları için kötüdür.. Neye destek verip, neye düşman olacağını bilmek lazım.
+3
sonsuzsuzluk 14.9.2017 13:11:17
Para babalarının gözü korkmuş belli ki.. Kağıt parayı para yapan insanların verdiği değerdir.. o paranın karışığı aslen altındır.. altını değerli yapan nedir? hiç bir şey.. gene bizim verdiğimiz değerdir.. yarın hepsinden vazgeçip daha çok insan bitcoin'e değer verdiğinde değerli olan, yani para olan şey bitcoin olacak.. o yüzden bitcoin bir balon değildir.. gelecekteki dijital çağın gerçek parasıdır..
+47
DH Misafiri 14.9.2017 13:09:31
Sanırım geç keşfettiler ve boş bol btc almak istiyorlar , bu yüzden aşağıya çekip parsayı toplamak istiyorlar
+22
DH Misafiri 14.9.2017 13:09:31
bitcoin çökme ihtimali düşük ama bitcoin hesabınızin çalınma ihtimalide %80 lara kadar çıkıyor yatırım yapacaksanız bitcoin i seçin kolay yoldan para kazanın
0
DH Misafiri 14.9.2017 13:09:30
Hahahaha. Tutuşmaya başladı bankalar
+6
IceRulez 14.9.2017 12:56:11
bankalar mortgage kredilerini ödeyemeyecek insanlara verirler, bununla ilgili belgesel vardı, meşhur bankalar krizi çıkmıştı, eee bankalara parayı vermeyi kesen adamlarda bunlardı, bu yüzden bankalarda kriz çıkmıştı para kalmamıştı.. amerikadan bahsediyorum.

bugün kredi kartıyla alışveriş yaptığımız zaman ( soyut ) kredi kartı ekstremiz geldiğinde bankaya nakit para ödüyoruz ( somut ).
neyse zaten dünyada hesabı tutulmayan para miktarı dünyadaki toplam para tutarının yaklaşık 3-5 katıdır.
bu arada bitcoin dolandırıcılık değildir , 5 tl nin değeri de yoktur biz ne kadar değer biçersek ona o değeri yükleriz.
+8
DH Specialist 14.9.2017 12:47:11
ICO'ların çoğu balon doğrudur ama Bitcoin'e laf yok.
Bu adamın kızı bitcoin almış
+6
DubSteq 14.9.2017 12:44:53
Olay orada işte. Yasal desteğinin olmaması demek kimsenin kontrolünde ve müdahalesine açık olmaması demektir. İnsanları BTC'ye yatırım yaptıran da bu zaten. Millet bıktı artık bankalara yüksek komisyon yedirmekten. Ülkelerin enflasyonu istediği gibi oynamasından bıktı.
+29
CodyTravers 14.9.2017 12:44:33
Patlasın patlasında 6gb 1060 fiyatına 1070 ve rx580 alabilelim.
Beklemedeyiz sayın başkan ??
+17
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj